سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 120700 : مردم درباره توافق هسته ای چه گفتند + چند خبر مهم دیگر

عنوان 120700 : مردم درباره توافق هسته ای چه گفتند + استقبال مردمی از ظریف در فرودگاه مهرآباد + بازتاب توافق هسته ای در روزنامه های جهان

 

مردم درباره توافق هسته ای چه گفتند

«حالا قیمت‌ها میاد پایین؟»، «یعنی ماشین ارزون میشه؟»، «میشه دیگه نگران دخل و خرجمون نباشیم؟» این عبارات اصلی‌ترین واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان به توافق هسته‌ای صورت‌گرفته میان ایران و «1+5» است.

دیپلماسی و مسایل حوزه سیاست خارجی موضوعاتی نیستند که مورد علاقه و پیگیری مردم عادی باشد، اما رویدادهای 10سال گذشته پرونده هسته‌ای روند امور را به سمتی برد که آن را به اصلی‌ترین موضوع سیاست خارجی ایران بدل کرد. کمی بعد هم مساله تحریم‌ها به این داستان و در نهایت قصه به جیب‌ها و سفره‌های مردم گره خورد. همین هم باعث شد مردم شب و روز یکشنبه را بی‌صبرانه و نگران چشم انتظار داشته باشند به ژنو و مذاکرات فشرده تیم ایرانی و کشورهای«1+5».

اولین ساعت‌های صبح روز گذشته نتیجه که اعلام شد و حاکی از شکل‌گیری توافق هسته‌ای میان طرفین پس از 10سال مذاکره بدون نتیجه بود، در فضای عمومی جامعه جوی شکل گرفت که شباهت بالایی به لحظات پس از موفقیت تیم‌های ملی کشور داشت. موجی از شادی و امیدواری همه را فراگرفته بود. از بقال و راننده تاکسی، تا استاد و دانشجو و کارمند و خانم خانه‌دار، همه گویی بی‌صبرانه این روز را انتظار می‌کشیدند.

بالاخره قفل مذاکرات هسته‌ای با کلید دیپلماسی و گفت‌وگو باز شد و توافق صورت گرفت. حسن، یکی از شهروندان تهرانی با اشاره به همین موضوع می‌گوید: «حالا که کلید دیپلماسی دولت روحانی قفل پرونده هسته‌ای را باز کرده، کاش با همین کلید قفل سفره‌ها و جیب‌های ما هم باز شود، در سه‌سال گذشته بخش زیادی از توانایی و قدرت خرید مردم کم شد، امیدوارم نتیجه اصلی این توافق بازگشت قدرت خرید مردم به روال سابق باشد.»

نظر شیوا روستایی، مادر سه فرزند و خانه‌دار از شهر قزوین هم درباره این توافق خواندنی است. روایت او از ماجرا به این شرح است: «دیروز صبح به محض اینکه بیدار شدم تلویزیون را روشن کردم و فهمیدم مذاکرات به توافق رسیده است. خیلی‌خیلی خوشحال شدم و دو رکعت نماز شکر خواندم. دو رکعت هم برای سلامتی آقای ظریف نماز خواندم. برای خانم اشتون هم خیلی دعا کردم. چون به نظرم خیلی خانم منطقی‌ای است و با وجود همه کارشکنی‌هایی که اسراییل می‌کرد موفق شد مذاکرات را به سرانجام برساند. حتی شنیدم وزیر امور خارجه فرانسه را هم خانم اشتون متقاعد کرد که دست از مخالفت بردارد.»

به خانم روستایی گفتیم«آقای ظریف روزنامه‌ها را می‌خواند. اگر پیام خاصی دارید که می‌خواهید به گوش ایشان برسد بگویید از طرف شما منتشر کنیم»، با خوشحالی و تعجب پرسید: «جدی؟ واقعا شما می‌توانید پیام مرا به ایشان برسانید؟» جواب مثبت که شنید گفت: «لطفا بگویید من همیشه برای سلامتی ایشان و خانواده محترمشان دعا می‌کنم و خیلی از او ممنون هستم که درد مردم را فهمید و متوجه شد گرانی و تورم کمر مردم را شکسته است اما بالاخره موفق شد تحریم‌ها را کاهش دهد.»

رضا مهندسی عمران از یک دانشگاه دولتی دارد و در مغازه پدرش کار می‌کند. از او می‌پرسم که آیا مذاکرات را دنبال کرده یا نه و نظرش درباره تاثیرات این توافق چیست؟ می‌گوید: «دیروز صبح وقتی بیدار شدیم فهمیدیم توافق کردند، خیلی خوشحال شدم چون تا قبل از توافق خیلی استرس داشتم. بعد فکر کنم در زندگی‌مان خیلی تاثیر داشته باشد من 27ساله هستم اما کار درست و حسابی ندارم. حالا در کار و زندگی، امیدوارم تورم کم شود.»

روزبه 26‌ساله، دانشجوی ارشد معماری دانشگاه تهران است. او می‌گوید مذاکرات را در خوابگاه از طریق «توییتر»، شبکه‌های اجتماعی و اینترنت با جدیت دنبال می‌کرده و ادامه می‌دهد: «من دانشجوی ارشدم، تا قبل از امضاشدن توافقنامه اصلا امیدی نداشتم، اما حالا حداقل امیدم به آینده بیشتر شده. مهم‌ترین مشکل من سربازی است. امیدوارم این موضوع در کاهش زمان سربازی تاثیر داشته باشد تا مدت سربازی هم کمتر شود. رفاه بالاتر برود و اینکه فکر می‌کنم الان که در شوک اعلام خبریم اما هیچ چیز هم که نداشته باشد همین آینده روشنی که فکر می‌کنیم وجود دارد، باعث می‌شود خوشحال‌تر باشیم. الان می‌توانیم راحت‌تر و شادتر بخندیم.»

آقا موسی سوپرمارکت دارد. مردی میانسال است. از او هم درباره توافق هسته‌ای می‌پرسم. می‌گوید: «من خیلی خوشحالم به خاطر اینکه بهتر می‌شود. جنس‌ها ارزان می‌شود. به غیر از ارزانی مردم می‌توانند جنس بخرند. ما می‌توانیم جنس بیشتر به مغازه بیاوریم. زندگی بهتر و راحت‌تر می‌شود. من از اول خیلی امیدوار بودم هر دو طرف آشتی کنند و غیر از آن دولت بهتر می‌شود. دولت‌ها با هم معامله می‌کنند. دولت ما از آن کشورها خرید می کند. آن دولت‌ها از ما نفت می‌خرند و مملکت هر دو طرف بهتر می‌شود.»

شیما 26‌ساله فارغ‌التحصیل مدیریت از دانشگاه علامه ، شش‌سالی است تکنیسین دارویی در یکی از شرکت‌های تولید دارو است. دوتایی نان بربری در دست دارد و در حال رفتن به خانه است. می‌گوید: «صبح که از خواب بیدار شدم مادرم گفت تحریم‌ها را برمی‌دارند. اما فکر نکنم حالا حالا‌ها تحریم‌ها را هم که بردارند اوضاع درست شود چون در این ‌سال‌ها خیلی عقب افتاده‌ایم، یعنی درست می‌شود اما طول می‌کشد.»

او در ادامه حرف‌هایش به کارش و حوزه دارو اشاره می‌کند و می‌گوید: «داروهای خیلی معمولی هم بعد از تشدید تحریم‌ها وارد نمی‌شد و آن داروهایی هم که تولید خودمان بود به خاطر اینکه مواد سازنده‌اش وارد نمی‌شد را نمی‌توانستیم تولید کنیم. مشکلات بالای بیماران ام‌اسی و سرطانی‌ها هم که اصلا گفتن ندارد، آنقدر در تهیه دارو دچار مشکل شده بودند که حد و حساب نداشت. خودم یک بیمار ام‌اس سراغ دارم که چون نتوانسته بود آمپولش را تهیه کند فلج شد. حالا می‌گویند که با کم‌شدن تحریم‌ها خیلی از داروها وارد می‌شود و ما امیدواریم حداقل در این یک حوزه کارهای سریعی انجام شود.»

آقای ذوالفقاری میوه‌فروش است. او مذاکرات را کم‌وبیش دنبال کرده و می‌گوید: «این توافق روی زندگی من به‌شخصه مهم نیست. ولی توافق اگر از خط قرمزی که تعیین کردند یعنی آن چیزی که حق ایران است یعنی غنی‌سازی بخواهد عدول پیدا کند، اصلا توافق خوبی نیست. غنی‌سازی حق مسلم ایران است. در مقابل هرچیزی که باشد ارزش دارد.» او ادامه می‌دهد: «همه دنیا اگر پیشرفتی در آن حاصل شده اول سختی کشیدند بعد پیشرفت کردند. بنابراین هرچیزی اگر تحت‌الشعاعش قرار گیرد ارزش دارد، کشور ژاپن را نگاه کنید با تحمل سختی‌های زیاد به اینجا رسیدند.»

یکی از مشتریان که پسر جوانی است وارد بحث می‌شود و می‌گوید: «این ژاپنی که مثال می‌زنید پنج سال بعد از اینکه جنگ جهانی تمام شد قوی‌ترین صنعت خودروسازی جهان را ایجاد کرد آن هم با کمک یک متخصص آمریکایی که نظریه‌ای آمریکایی را آنجا اجرا کرد و یکی از نشانه‌هایش این است که کمک جهانی چقدر می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند. تحریم‌ها اگر برداشته شود می‌تواند از خارج به ما کمک شود که پیشرفت کنیم.»

مرد میوه‌فروش در جواب پسر جوان می‌گوید: «اگر ما در تحریم باشیم پیشرفتمان بهتر می‌شود. همیشه این نشان داده است که جامعه‌ای تحت فشار باشد، می‌تواند خود را از این فشار رها کند.»

خانم موذنی میانسال و محجبه است، چادر به سر دارد و می‌گوید: «مذاکرات هسته‌ای را جسته و گریخته دنبال می‌کردم. امیدوارم این توافق به کاهش تورم کمک کند و آرزوی موفقیت برای آقای ظریف دارم چون احساس می‌کنم این توافق به کاهش مشکلات جامعه کمک می‌کند. من برادرم دیابت دارد. دارویی که استفاده می‌کند تولید کشور آلمان است و متاسفانه در یکی، دوسال اخیر قیمت آن هشت‌برابر شده. فکر می‌کنم در مورد داروی بیماران سخت‌تر و صعب العلاج‌تر مثل سرطان بسیار بدتر باشد و در چندسال اخیر تحت تاثیر این روابط قرار گرفته است، به همین خاطر امیدوارم وضعیت همه چیز بهبود پیدا کند.»

به سراغ خانم دیگری می‌روم. او خانه‌دار است، می‌گوید آخرین اخبار را دیشب از طریق برنامه خبری 20:30 دنبال کرده و از توافق حاصل‌شده بی‌اطلاع است. اما اضافه می‌کند: «اگر دو طرف در توافق حاصل‌شده صداقت داشته باشند به‌خصوص طرف آمریکایی تاثیرش مثبت است. به‌خصوص روی بعد اقتصادی می‌توانند از امکانات بیشتری استفاده کنند.»

مژگان جوانبخش عکاس است و ظاهری امروزی دارد. بوت‌هایی تا زانو پوشیده با پالتوی پوست قهوه‌ای، 44‌ساله است اما بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسد. او می‌گوید: مذاکرات را دنبال کردم و توافق خیلی تاثیر دارد و اول از همه تورم را کاهش خواهد داد، برای زندگی مردم خوب است اما من خودم به‌شخصه دوست ندارم ایران به انرژی اتمی نرسد.»

تاجیک صاحب یک مغازه بزرگ پارچه‌فروشی است. به گفته خودش دیشب را تا صبح بیدار مانده و صبح به سرکار آمده است. او درباره توافق صورت‌گرفته می‌گوید: «به نظرم این توافق خیلی تاثیر دارد و من خیلی خوشحالم. اگر از نظر اقتصادی تاثیرش مثبت باشد، روی همه چیز تاثیر می‌گذارد. من به روحانی رای داده بودم و حالا خوشحالم این توافق با صدروزگی دولت همراه شده و ما از دولت رضایت صددرصدی داریم، چون به وعده‌هایی که داده بود عمل کرده. نشان داده قول‌هایی که داد هیچ‌کدام حرف خالی نبوده است.»

او ادامه می‌دهد: «در این ‌سال‌ها دیگر خرید و فروش در بازار پارچه نقدی شده بود، نمی‌توانستیم با اعتبارمان خرید کنیم. همه صنف‌ها اینطور شده بود چون همه پولشان را برده بودند در بازار دلار و سکه، اما حالا تولید و کسب‌وکار رونق می‌گیرد و دست دلال‌ها هم کوتاه می‌شود.»

بهروز هم مرد میانسالی است که مغازه کارگاه تولید کابینت ‌ام‌دی‌اف دارد و در فروشگاهش مشغول به کار است. ساعت 10 صبح متوجه شده توافق حاصل شده. او هم در این‌باره می‌گوید: «به نظر من این توافق تاثیر آنچنانی ندارد. از قبل نظر آنها پنج‌درصد بود و نظر ما 20‌درصد که در آخر هم روی همان پنج‌درصد توافق شد. آیا پول‌هایی را که آزاد می‌شود مثل یارانه می‌ریزند در حساب من؟ نه نمی‌ریزند. روی قیمت تاثیر کمی دارد مثلا شاید گوشت کیلویی 20هزار تومان شود 19هزارتومان. اما اگر این دارایی‌ها را برای کاهش قیمت دلار به کار ببرند در حدی که برسد به قمیت قبل از گرانی‌ها، تاثیر دارد. یا مثلا جنس کوپنی توزیع کنند.»

به غیر از این نگاهی به نظرات درج‌شده در شبکه‌های اجتماعی یا در زیر اخبار مرتبط با این موضوع در وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌ها نشان می‌دهد امیدواری اغلب مردم به توافق صورت‌گرفته بیش از هر چیز به مساله کاهش قیمت‌ها و تورم برمی‌گردد، باید منتظر ماند و دید این توافق بزرگ که با استقبال مردمی روبه‌رو شده است، امیدهای مردم را تحقق خواهد بخشید؟

 

********************************************************************************

استقبال مردمی از ظریف در فرودگاه مهرآباد 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

************************************************************
بازتاب توافق هسته ای در روزنامه های جهان
این خبر که در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه 24 نوامبر به وقت سوییس نهایی شد به روزنامه های روز یکشنبه ایران و بسیاری از کشورهای دیگر نرسید.
رسانه های جهان خبر توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی را بازتاب دادند.

به گزارش عصر ایران این خبر که در نخستین ساعات بامداد روز یکشنبه 24 نوامبر به وقت سوییس نهایی شد به روزنامه های روز یکشنبه ایران و بسیاری از کشورهای دیگر نرسید، اما روزنامه هایی که دیروز یا امروز این خبر را در صفحه نخست خود بازتاب دادند .کم نبودند.

در میان رسانه های کشورهای غربی روزنامه های بریتانیا بیشترین توجه را به این مساله نشان دادند و خبر توافق هسته ای تیتر یک صفحه نخست برخی از پر تیراژترین روزنامه های انگلیسی قرار گرفت.

روزنامه های آمریکا نیز این خبر را در صفحه نخست خود بازتاب دادند.
صفحه نخست 4 روزنامه پرتیراژ چاپ بریتانیا و واکنش آنها به خبر توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 :


گاردین : گفت و گوهای محرمانه ایران و آمریکا مسیر توافق تاریخی هسته ای را هموار کرد



تایمز مالی: توافق تاریخی هسته ای تحریم های ایران را کاهش می دهد




تایمز: توافق هسته ای با ایران همزمان با موجی از اعتراض ها اجرایی می شود




ایندپندنت: دست دادن تاریخی ، اما حالا بخش سخت کار آغاز می شود



لس آنجلس تایمز: ایران محدودیت های هسته ای را پذیرفت
توافق ژنو برخی تحریم ها را به عنوان قدمی برای رسیدن به توافق جامع هسته ای کاهش می دهد



واشنگتن پست : توافق بخش های کلیدی برنامه هسته ای ایران را "فریز" می کند

نیویورک تایمز: توافق با ایران برای متوقف کردن برنامه هسته ای


هاآرتص: آخرین تلاش های اسراییل برای تاثیر بر توافق هسته ای ایران



روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن
استقبال محتاطانه بین المللی و نتانیاهو آن را خطای تاریخی دانست / فاش شدن ملاقات های محرمانه میان واشنگتن و تهران پیش از انتخاب روحانی
توافق کشورهای بزرگ از فعالیت های هسته ای ایران جلوگیری می کند و به این کشور 7 میلیارد دلار می دهد






روزنامه الریاض عربستان سعودی
ابراز نگرانی تحلیلگران جنوب خلیج فارس از افزایش نقش ایران
توافق تاریخی، برنامه هسته ای ایران را به طور موقت متوقف می کند ... و آینده سخت تر است





روزنامه السفیر لبنان
توافق چند مرحله ای که برای تهران حق غنی سازی را تضمین می کند ... و تعهدات متقابل با غرب
برچیدن جنگ آمریکا و ایران






روزنامه القدس العربی چاپ لندن
رئیس پارلمان مشورتی عربستان سعودی: توافق ژنو دست ایران را در منطقه باز می گذارد ... نتانیاهو محکوم کرد و جهان استقبال
"توافق تاریخی" درباره برنامه هسته ای تهران زمینه ساز تغییرات بزرگ منطقه ای






روزنامه سعودی الوطن چاپ لندن
واشنگتن دفاع کرد و تهران آن را آغاز پایان پرونده اش می داند و اسرائیل از پیروزی دشمن اش ناامید است
مذکرات سری آمریکا - ایران زمینه ساز توافق هسته ای شد



*******************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 4 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com