سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1836
بازدید کل : 131682
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 120800 : عکس‌های یادگاری ظریف با وزرای خارجه 5+1 + چند خبر مهم دیگر

 

عنوان 120800 : عکس‌های یادگاری ظریف با وزرای خارجه 5+1 + تصاويري از قرائت بیانیه ایران و1+5 + سخنرانی جان کری پس از توافق ژنو


عکس‌های یادگاری ظریف با وزرای خارجه 5+1


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و وزرای امور خارجه شش کشور عضو گروه پنج به علاوه یک به همراه ˈکاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با حضور در جمع خبرنگاران، کسب ˈتوافق مهمˈ را به یک دیگر تبریک گفتند.


شبکه های مختلف خبری به صورت زنده این لحظه تاریخی را پخش کردند.

 
همگی وزرای امور خارجه شرکت کننده در مذاکرات به همراه اشتون لبخند بر لب از به نتیجه رسیدن این مذاکرات سخت و فشرده که حاصل 10 سال جدال و کشمکش است، ابراز رضایت کردند.
 
ایران و 1+5 در مذاکرات ژنو 3 به توافقی تاریخی دست یافتند که در آن حق غنی سازی ایران در عمل و گفتار به رسمیت شناخته شد و تحریم های بیمه و حمل و نقل و نفتی بطور کامل برداشته می شود. 
 
عکس های فارس و ایرنا از تبریک اعضا 5+1 و ایران به یکدیگر را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



*********************************************************************************
تصاويري از قرائت بیانیه ایران و1+5


***************************************************************************************

سخنرانی جان کری پس از توافق ژنو


خیلی روز و شب طولانی بود. تشکر می کنم از دولت سوئیس، از سازمان ملل، ما بسیار مفتخریم که اینجا هستیم، در این ساعات اولیه صبح از همکاران خود، انگلیس، فرانسه،روسیه،چین و آلمان و خانم اشتون تشکر می‌کنم که نه تنها دوست خوبی است بلکه پشتکار دارد و مذاکره کننده قوی است و برای رهبری او در این مذاکرات خوشحال هستیم. من همچنین می‌خواهم از تیم آمریکا هم تشکر کنم. افراد زیادی برای مدت زمان زیادی درگیر بودند و تلاش کردند و عده‌ای نیز هم در آمریکا وجود دارند که خودشان می‌دانند که چه کسانی هستند و در اینجا می‌خواهم از وندی شرمن، معاون خودم تشکر کنم که خیلی صبور و ماهر است و در طول این پروسه سالهای طولانی بسیار کمک کرده است و سکان تیم آمریکا را در این مذاکرات به دست گرفته است.
 
در ماه سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل، اوباما از من و تیم من خواست که با همکاران خود همکاری کنیم که درباره نگرانی‌های جامعه بین‌الملل درباره برنامه هسته‌ای ایران به یک راه‌حل برسیم. ماه گذشته، 1+5 به یک مذاکره سریع وارد شد تا با ایران به صورت جدی مذاکره کند. هدف این مذاکرات ساده است و آن این است که ایران ماهیت صلح‌آمیز هسته‌ای خود را ثابت کند و نشان دهد که به سمت تسلیحات هسته‌ای نمی رود.
 
امروز ما در حال برداشتن یک گام جدی در جهت پاسخ به تمامی سوالاتی که در این سالها پیش آمده است، هستیم. ما این گام را در جهت توافق جامع‌تر برداشتیم تا جلوی پیشرفت هسته‌ای ایران و غنی‌سازی ایران و توسعه از هم‌اکنون به بعد برنامه هسته‌ای ایران را بگیریم و در نهایت ثابت شود که که دیگر برنامه هسته‌ای ایران منطقه و کشورهای دیگر را تهدید نمی‌کند. اگر ایران بتواند این گام را بردارد به یک راه حل نهایی و جامع تر که دنیا را امن می کند، می‌رسیم.
 
توافق حاصل شده یک گام اول است که برنامه هسته‌ای ایران را به عقب می برد، فاصله مدت زمانی که ایران احتیاج دارد که به بمب برسد، به عقب می برد، متحدان ما همچون اسرائیل را امن تر می کند این فرایند مشکل و دشواری بوده است و این فرایند سختی برای ما و متحدان ما بوده است و برای دولت ایران همس سخت بوده است.
 
فاز بعدی سخت تر و در عین حال تأثیر گذارتر خواهد بود در حالیکه ما اختلاف اساسی خود را داریم و این باید حل بشود واقعیت این است که بدون تصمیم ایران نمی‌توانستیم به این توافق برسیم. ظریف به سختی تلاش کرد و ما به وضوح به این مسئله اعتقاد داریم و خیلی خوشحال هستیم که ایران چنین تصمیمی گرفت و از ظریف بخاطر این تلاش تشکر می‌کنیم.
 
ما باید به دنیا ثابت کنیم که ایران حرفی که در این سالها زده است و این بوده که برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای دارد، صحت داشته است و با توافق اولیه فرصتی را ایجاد کردیم که به توافق نهایی برسیم که ایران به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند.
 
ما معتقدیم که این تحریم‌ها هستند که ایران را به مذاکرات آوردند و در نهایت ما را به سوی مذاکرات جامع تر می برند اما این این تحریم ها به خودی خود هدف نبودند. هدف تحریم‌ها این بود که مذاکره داشته باشیم و این همان اتفاقی است که هم‌اکنون در حال رخ دادن است و هدف دیگر این است که یک توافق قوی و محکم برای چک کردن برنامه هسته‌ای ایران داشته باشیم.
 
ما خیلی واضح و صریح هستیم که هرکاری انجام می‌دهیم تا از تسلیحاتی شدن ایران جلوگیری کنیم. ما گفتیم که ترجیح می دهیم این مسئله از طریق یک راه‌حل صلح‌آمیز حل شود و در نتیجه در جهت این تلاش‌ها گام برداشتیم و و در آن مسیر حرکت کردیم.
 
اول اینکه این توافق، مهم‌ترین گوشه‌ برنامه هسته‌ای ایران را قفل می‌کند و جلوی پیشرفت آن را می‌گیرد به شکلی ذخیره اورانیوم غنی‌شده را کمتر می‌کند و طول دورانی که ایران به سمت بمب هسته‌ای ممکن است حرکت کند را افزایش می‌‌دهد. ما به تأسیسات کلیدی دسترسی پیدا می کنیم و با قطعیت بیشتر می توانیم تشخیص بدهیم که ایران به تعهدات عمل می کند. ایران توافق کرده است که غنی‌سازی بالای 5 درصد را متوقف می‌کند و همه ذخایر اورانیوم 20 درصد خود را از بین ببرد، به این شکل که در حالیکه ایران 200 کیلوگرم اورانیوم 20 درصد غنی شده دارد در ظرف 6 ماه آن را به صفر کیلوگرم برساند.
 
ایران ذخیره 5 درصد خود را در 6 ماهه آینده افزایش نمی دهد، تأسیسات غنی‌سازی اضافی را نمی سازد، ایران سانتریفویوژ جدید نمی سازد و تأسیسات سوخت اراک را که هنوز ساخته نشده نمی سازد.
 
ایران پذیرفته برنامه خود را تحت نظارت بین المللی قرار بدهد و این گام اول بیشترین نگاه و چشم‌انداز را نسبت به برنامه هسته ای ایران به ما و جامعه بین الملل می دهد.
 
این توافق گام اول نمی‌گوید که ایران حق غنی‌سازی دارد و در این سند به هیچ عنوان این مسئله اشاره نشده است. در چهار گوشه ان پی تی چنین چیزی مطرح نشده است و این سند هم نمی‌گوید که ایران حق غنی‌سازی دارد، این موضوع مورد توافق طرفین است و تحت توافق دو طرف است که معلوم شود این غنی‌سازی ادامه داشته باشد یا خیر.
 
جامعه بین المللی بخش‌هایی از تحریم‌ها را برمی دارد و این تحریم‌ها طوری است که دوباره می‌توان آنها را اعمال کرد. 4.2 میلیارد دلار از درآمدهایی ایران که طبق تحریم‌های بین‌المللی در کشورهای خارجی بلوکه شده بود، آزاد می‌شود و ایران می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.
 
یکسری تحریم‌های اعمال شده به واردات طلا، اتومبیل و پتروشیمی و فلزات گرانبها برداشته می‌شود و به طور بالقوه 1.5 میلیارد دلار به نفع ایران خواهد شد. به سود مردم ایران، اجازه تراکنش های انساندوستانه می‌دهیم و این طبق قوانین آمریکا خواهد بود.
 
مهندسی اصلی اوباما بر روی تحریم ها همچنان ادامه دارد که شامل نفت و سرویس‌های مالی خواهد بود. در این 6 ماه تحریم نفتی جای خودش می ماند که همین تحریم‌ها 25 میلیارد دلار درآمد ایران را تحت تأثیر قرار می دهد. طبق این توافق، ایران به 4.2 میلیارد دسترسی پیدا می‌کند ولی 16 میلیارد دلار از فروش نفت ایران بلوکه است.
 
این فقط یک گام اول است که تضمین می‌کند در حالیکه گام دوم را برمی داریم و به سوی راه‌حل جامع می رویم ولی برنامه هسته‌ای ایران نمی تواند به جلو برود.
 
دولت آمریکا به دیپلماسی متعهد است. ما در اراده خود برای رسیدن به یک راه حل جامع مصمم هستیم و اصلاً کار سختی نیست که ایران بخواهد ثابت کند که برنامه‌ هسته‌ای اش صلح‌آمیز است و می خواهیم به توافق نهایی برسیم. به ما نشان بدهید که برنامه شما صلح آمیز است.
 
آنهایی هستند که معتقدند این توافق کامل نیست. آْنها نیز مسئول هستند که بگویند که چه جایگزینی بهتر است. شاید بگویند افزایش فشارها را آنقدر باید زیاد می‌کریدم که در نهایت ایران به سوی فروپاشی سوق پیدا کند اما تحت هیچ شرایطی و طبق نظر کارشناسان این امر اینطور نیست اگر ما تحریم‌ها را بیشتر کنیم ایران پیشرفت هسته‌ای بیشتری پیدا می‌کند و اسرائیل بیشتر تهدید می‌شود و ایران می‌توانست سانتریفویوژهای بیشتری بسازد و اوباما معتقد است که این راه حل موفق نیست.
 
در سال 2003، ایران 164 سانتریفیوژ داشت و در آن زمان ایران پیشنهادی داد که با آن موفق نشد و هم‌کنون تعداد سانتریفیوژهای ایران پیشرفت زیادی داشته است. اگر تحریم‌ها را افزایش می‌دادیم و به سیاست خود و انجمن جامعه بین‌المللی هیچ کمکی نمی‌شد و اتحاد بین‌المللی ضعیف می‌شد و اگر به تحریم‌ها در حالیکه ایران تمایل به مذاکره دارد، ادامه بدهیم، اتحاد بین‌المللی از بین می‌رود.
 
به جنگ اعتقاد نداریم، جنگ راه‌حل آخر است و نباید این را انجام بدهیم و این راه حل ریسک دارد و در حالیکه اوباما گفته این گزینه حذف نمی‌شود بر این باور است که وقتی تمام راه‌حل های دیپلماسی با شکست مواجه شود و یک موقعیت اورژانسی به وجود آید، باید از گزینه جنگ استفاده کرد.
 
تنها هدفی که ما را به اینجا آورد این است که اطمینان حاصل کنیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نمی‌کند و در رسیدن به این هدف محکم هستیم و ظریف نیز گفته که چنین قصدی ندارند و رهبری ایران نیز تأکید کرده که فتوایی وجود دارد که دست یافتن به این سلاح را ممنوع می‌داند. ما حاضریم با احترام متقابل با همدیگر همکاری کنیم، و اطمینان حاصل کنیم که این تهدید از بین می رود و در آن هدف اراده ما محکم است و بسیار متحد هستیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.
 
کری در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» در خصوص گام بعدی رابطه ایران و آمریکا گفت: به وضوح باید بگویم که برای ما و دولت اوباما قابل توجه است که از سال 1979 تاکنون ایران و آمریکا به هیچ عنوان نمی‌توانستند با یکدیگر حرف بزنند و خیلی شک و عدم اعتماد و دشمنی تلنبار شده است، البته لحظاتی بوده است که در طول این سالها که ما می‌توانستیم به یکدیگر کمک کنیم مثلاً وقتی در 2001 به افغانستان رفتیم از طرف ایران به ما کمک شده است، لحظاتی بوده که به ما کمک شده است اما انتخاب‌های ایران خیلی سد بزرگی را ساخته و نگرانی‌های را برای متحدان ما اسرائیل و کشورهای خلیج فارس ایجاد کرده است که به طرز عمیقی منطقه را از لحاظ ثبات با مشکل مواجه کرده است و خیلی زود است درباره چیزای دیگر صحبت کنیم.
 
گام اول این است که مسئله هسته ای ایران را حل کنیم و این نباید سخت باشد و اگر مصمم هستید که برنامه شما صلح آمیز است آنرا نشان دهید و حل اختلافات در این مسئله در حد سازمان ملل ممکن است به رابطه جدیدی با ایران و همسایگان خودش باشد البته این مسئله باید با اعمال ایران ثابت شود.
 
اوباما ثابت کرده است ما در عمل گام‌هایی را انجام دهیم و حرف‌های ایران را به آزمون بگذاریم و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی بتوانیم این کار کنیم و بگذارید به اسرائیل و باقی دوستانمان که احساس خطر می کنند بگوییم که گام بعدی این است که ما مدرک قطعی داشته باشیم که احتمال هرگونه حرکت ایران به سمت بمب هسته ای را از بین ببریم. ایران باید تصمیمات اساسی در این زمینه بگیرد. ما حاضریم در زمینه ایجاد پروتکلی در این زمینه با ایران همکاری کنیم. این به خودی یک هدف نیست این تنها یک گام به سوی یک هدف بزرگتر است که برنامه‌ای داشته باشیم که مطمئناً صلح‌آمیز باشد.
 
وی در پاسخ به سوال بعدی که درباره مواضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل و تندروهای کنگره آمریکا بود، گفت: نتانیاهو دوست من است و برایش احترام قائلم، درباره پروسه صلح خاورمیانه هفته‌ای چند بار با او صحبت کردم و درباره برنامه هسته‌ای هم صحبت کردیم. ممکن است اختلاف نظر داریم اما این به این معنی نیست که ذره‌ای بین ما و اسرائیل و استراژی ما اختلاف هست. هیچ تغییری و اختلافی بین اسرائیل و آمریکا وجود ندارد. ما نمی توانیم این را ببینیم که ایران با سلاح هسته‌ای همسایگان خود را تهدید کند. ایران می‌گوید که نمی‌خواهد صلاح هسته‌ای سوق پیدا کند و بنابراین مسئله راحت است و می‌توانند تمامی اقدامات لازم را انجام دهند و ثابت کنند که برنامه صلح آمیز دارند و ما باید به این سمت حرکت کنیم و ما می دانیم که توافق نکردن بهتر از توافق بد باشد. این توافق بدی نیست و ایران در نهایت باید ثابت کند که برنامه صلح آمیز دارد. اراک در برنامه صلح آمیز جایی ندارد. خیلی واضح و شفاف است که اسرائیل و آمریکا یک استراتژی دارند و ما در کنار اسرائیل می‌ایستیم.
 
من به همکاران خود در کنگره اطمینان دارم و فکر می کنم آنها به دقت به این مسئله نگاه می‌کنند و به آنجا خواهم رفت و برایشان توضیح می‌دهم و با آنها همکاری می کنیم تا به همان اهدافی برسیم که خود کنگره در همان زمان تصویب تحریم‌ها علیه ایران گذاشت. آنها تحریم‌ها را گذاشتند تا به مذاکره برسیم و اگر به هدف نرسیم می‌توانیم دوباره تحریم‌ها را بازگردانیم. اگر کنگره بخواهد دوباره تحریم‌هایی را علیه ایران تحمیل کند اوباما می‌تواند آن را وتو کند که البته بعید است کار به آنجا برسد. ما با آنها صحبت می کنیم. همکاری می کنیم و کنگره شریک خوبی خواهد بود.

*******************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 4 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com