سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 1819
بازدید کل : 131665
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 122300 : مهندسی معکوس «پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی» توسط سپاه + چند خبر مهم دیگر

عنوان 122300 : مهندسی معکوس «پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی» توسط سپاه + ساخت کوچکترین پهپاد جهان در اسرائیل + حمله پهپاد رژیم اسرائیل به جنوب نوار غزه

 

مهندسی معکوس «پهپادهای آمریکایی و اسرائیلی» توسط سپاه

 

در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 7 که اخیراً با موفقیت توسط سپاه پاسداران برگزار شد علاوه بر آزمایشات موشکی گسترده و سنگین، پهپادهای شناسایی و هواپیماهای تهاجمی بی سرنشین و سرنشین دار نیز مورد استفاده قرار گرفت. البته بنا به سیاست رسانه ای رزمایش های کشورمان که موضوع "راهبرد تبلیغاتی" با "راهبرد عملیاتی" تفاوت هایی دارد، تصاویر محدود و البته حاوی "کدهای خاص" منتشر شد که همین تصاویر گویای وجود انواع جدید و ناشناخته ای از پهپادها در کنار نمونه های سابق در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

در این گزارش به بررسی این تصاویر و آنچه از ظاهر این پهپادها قابل دریافت است پرداخته ایم. همه این نمونه ها دارای مأموریت شناسایی هستند ولی ظاهراً از نظر ابعاد و اندازه در رده های متفاوتی قرار می گیرند. با توجه به سابقه بیش از دو دهه ای کشورمان در بکارگیری مواد مرکب غیر فلزی در صنایع هوایی، به احتمال قریب به یقین تمام این پهپادها بدنه ای از جنس مواد مرکب داشته که ضمن سبکتر شدن بدنه، کاهش بازتاب راداری و افزایش دوام کلی پهپاد را به دنبال دارد. لازم به ذکر است که نسل های قبلی پهپادهای ایرانی به انواع دوربین های اپتیکی و حرارتی با قابلیت ارسال بی درنگ اطلاعات به زمین مجهز بودند و طبیعی است که نمونه های زیر نیز این توانایی را داشته باشند.

پهپادی که در تصویر 1 دیده می شود در رزمایش های قبلی دیده شده بود. هرچند شباهت هایی بین این نمونه با پهپادهای مهاجر وجود دارد اما پهپاد «سیکر» ساخت آفریقای جنوبی و پهپاد «عقاب» ساخت پاکستان نمونه هایی با مشابهت بسیار بالا با این نمونه بومی هستند. طرح دم H شکل که در این پهپاد استفاده شده از الگوهای مرسوم در بسیاری از پهپادهای دنیا از گذشته تاکنون بوده است. این پهپاد از یک موتور ملخی استفاده می کند و بال آن در بالای بدنه نصب شده است.

 
تصویر 1


پهپاد فوق از ارابه فرود چرخدار ثابت(غیر جمع شونده) استفاده کرده و محفظه مدور دوربین با قابلیت چرخش در دو سمت(دو درجه آزادی) زیر بدنه آن قابل مشاهده است. در واقع دوربین در این محفظه ضمن پایدار شدن و حذف اثرات لرزش می تواند به صورت 360 درجه به اطراف چرخیده و تا زوایای زیادی نیز در جهت عمودی(بالا-پائین) دوران داشته باشد. همچنین می تواند با قفل کردن روی یک نقطه برخی اثرات دوران خود هواپیما را نیز حذف کرده و همچنان به هدف نگاه کند.

طول بدنه در مقایسه با دهانه بال، کم بوده و بال ها نزدیک به انتهای آن نصب شده اند. در تصویر1 با توجه به قرار گرفتن نفر در کنار این پهپاد می توان ابعاد آن را شامل طول کلی بیش از 4 متر و دهانه بال در حدود 6 متر تخمین زد. در اینصورت باید گفت این پهپاد از مهاجر4 نیز بزرگتر بوده و با توجه به بومی بودن دانش طراحی پهپاد در کشور، این افزیش ابعاد خصوصاً افزایش مساحت بال که به افزایش نیروی برآ(لیفت) تولیدی می انجامد در جهت بهبود قابلیت ها در زمان خود بوده است.

از اینرو می توان انتظار داشت کمیت مهم مداومت پروازی این نوع پهپاد بیش از مهاجر4 یعنی بیشتر از 5 تا 7 ساعت باشد. بعلاوه فرم بدنه در ناحیه دماغه، محل اتصال بال به بدنه، نزدیک بودن شکل بال، به طرح بال بیضوی نشان دهنده حرکت های رو به جلو در طراحی پهپاد است. این پهپاد احتمالاً‌جرمی در حدود نمونه مهاجر4 یعنی 175 کیلوگرم دارد.



پهپاد سیکر آفریقای جنوبی


گفتنی است نمونه های اول سیکر آفریقای جنوبی که 4.5 متر طول و 7 متر دهانه بال دارد مداوت 9 تا 10 ساعت داشته و در نمونه سیکر400 مدوامتی بالغ بر 16 ساعت، سقف پرواز 5400 متر، توانایی حمل محموله ای تا 100 کیلوگرم و بردی تا 700 کیلومتر حاصل شده است که ساخت این پهپاد در کشور، نشان دهنده رصد دقیق هواگردهای بدون سرنشین جهان توسط متخصصان کشورمان و استفاده از الگوهای مناسب جهانی در داخل کشور است.


تصویر2


با نگاهی به پهپادهای مطرح دنیا، شباهت هایی بین نمونه موجود در تصویر2 و پهپاد اسکن ایگل آمریکایی دیده می شود که شاخصه های آن، طرح بدنه کوتاه، بال باریک با زوایه به عقب برگشتگی که در پهپادهای سرعت پایین، معمول نیست و دوربین در جلوی بدنه و زیر دماغه است. البته در پهپاد ایرانی از یک دم به شکل عدد هشت فارسی استفاده شده که در اسکن ایگل دیده نمی شود. این طرح دم نیز در بسیاری از پهپادهای دنیا به عنوان یک طرح شناخته شده استفاده می شود که سبکی سازه و ترکیب قابلیت های سکان(پایدار کننده) عمودی و افقی از ویژگی های آن است.
 
تصویر3


وجود این نوع دم، ضمن کاهش بازتاب راداری، پایداری بیشتری برای این هواپیما بوجود می آورد هر چند که افزایش وزن را به دنبال دارد. اینطور که در تصویر3 دیده می شد موتور ملخی این پهپاد نیز در انتهای بدنه و بال در بالای آن قرار گرفته است. نوع ارابه فرود این پهپاد، از این تصاویر به طور دقیق قابل تشخیص نیست اما قطعاً از نوع چرخدار یا سورتمه ای نیست. از اینرو می توان حدس زد در مرحله بلند شدن حتماً این پهپاد پرتاب شده و مأموریت خود را آغاز می کند که از این نظر مشابه نمونه آمریکایی خواهد بود.


همچنین خبری از بالچه های نوک بال که در اسکن ایگل استفاده شده در این نمونه ایرانی نیست که با توجه به وجود دم حذف این بالچه ها امری منطقی به نظر می رسد.

هر چند از این تصاویر نمی توان برای تخمین ابعاد این پهپاد و مقایسه مشخصات آن با اسکن ایگل استفاده کرد اما جالب است بدانیم پهپاد آمریکایی ساخت بوئینگ با حدود 18 کیلوگرم جرم، دهانه بال حدوداً سه متر و سرعت متوسط حدود 110 کیلومتر بر ساعت و سقف پرواز 5هزار متر به مداوت پروازی بیش از 15 ساعت دارد البته مدلی از آن به مداوت بیش از 20 ساعت نیز دست یافته است که برای پهپادی در این ابعاد، عدد بسیار بالایی محسوب می شود.

یکی از محل های کاربرد این پهپاد، شناورهای دریایی است که عملاً منجر به ایجاد یک سکوی کسب اطلاعات هوایی شده است. این امر برای کشتی ها که به دلیل انحنای کره زمین با بهترین رادارهای خود نیز نمی توانند بیش از حدود 30 کیلومتر از سطح دریا را رصد کنند اهمیتی دو چندان پیدا کرده است.


اسکن ایگل ساخت بوئینگ

اگر این پهپاد ایرانی در ابعاد و اندازه های اسکن ایگل آمریکایی باشد، می توان انتظار داشت مداومت پروازی آن نیز در صورت استفاده از موتور مناسب بسیار بالاتر از پهپادهای قبلی یعنی انواع مهاجر باشد. در اینصورت در مقایسه با جرم 175 کیلوگرمی مهاجر4 و 18 کیلوگرمی اسکن ایگل، شاهد کاهش جرم به حدود یک دهم در کنار افزایش مداومت پروازی هستیم.

با توجه به اینکه چندی پیش برخی رسانه های معتبر انگلیسی زبان چاپ کشورمان خبر داده بودند که ایران قصد به نمایش گذاشتن هواپییمای جاسوسی امریکا در آینده نزدیک را دارد و 4 هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی و 3 هواپیمای آمریکا جز این اقلام هستند، به نظر می رسد متخصصان نیروهای مسلح کشورمان در این مدت موفق شده اند با اشراف بر نحوه طراحی و مهندسی مواد این پهپادها، آنقدر از این نوع هواگردهای بدون سرنشین تولید کنند که امکان استفاده از آنها در شرایط عملیاتی و رزمایش های سنگین نظامی فراهم شود؛ موضوعی که با توجه به انتشار چند لحظه ای تصاویر این پهپادها در رزمایش سپاه، منطق عملیاتی این استراتژی را تایید می کند.

طراحی این نمونه موجود در تصویر4 اگر منحصر به فرد باشد، ترکیبی از چند طرح موفق دنیا است. در واقع نمونه ای مشابه آن یافت نشد. یک بال تقریباً مستطیلی در نیمه عقبی بدنه با زائده ای در نوک بال که به کاهش نیروی مقاوم القایی کمک می کند، دم V شکل و برخورداری از ارابه فرود چرخ دارد از ویژگی های ظاهری این پهپاد است. این طرح دم سبب کاهش قابل توجه بازتاب راداری می شود.
 

تصویر4

نیروی مقاوم القایی ناشی از تمایل جریان پرفشار زیربال برای حرکت به سمت سطح رویی در نوک بال است که باعث کاهش نیروی برآی مؤثر شده و با قرار دادن یک زائده یا بالچه در نوک بال، حرکت این جریان با مانع روبرو شده و در نتیجه نیروی برآ افزایش یافته، مصرف سوخت کاهش و در نهایت مداوت پروازی بهبود می یابد.

البته هر چه دهانه بال بیشتر باشد، این نیروی مقاوم القایی خود به خود کمتر می شود از اینرو در پهپادهایی با دهانه بال زیاد برای پرهیز از پیچیدگی طرح و کاهش هزینه و زمان ساخت از قرار دادن این زائده یا بالچه صرف نظر می شود.

طرح به کار رفته در دماغه آن در پهپادهای سرعت پائین، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. موتور این پهپاد در انتهای بدنه قرار گرفته و از نوع ملخی است. یک محفظه دوربین با دو درجه آزادی حرکت در عرض و بلندا در زیر بدنه و پشت ارابه فرود جلویی مشاهده می شود.

تصویر5 نشان دهنده نمونه ای از این پهپاد است که به جای ارابه فرود چرخدار از ارابه فرود سورتمه ای استفاده می کند.

وجود ناپیوستگی در محل اتصال بال به بدنه نسبتاً حجیم این پرنده بی سرنشین می تواند به دلیل جدا شونده بودن بال برای حمل و نقل ساده تر باشد.

تصویر5


با توجه به قرار گیری موتور این پهپاد در پشت سکان عمودی V شکل آن و در انتهایی ترین بخش بدنه می توان گفت پیکربندی آن به طرح «پریدیتور-بی» آمریکایی، «تیها»ی ترکیه و «وونگ لانگ» چینی شباهت دارد خصوصاً طرح تفاوت انحنای بدنه این پهپاد در زیر و بالای آن که به ایجاد یک مرز مشخص در طول بدنه منجر شده نیز به پریدیتور شباهت دارد.

در مجموع می توان گفت طراحی این پهپاد ضمن نگاهی به نمونه های موجود در دنیا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و پیچیدگی های ظاهری آن مثال بسیار خوبی از رشد توانمندی های متخصصان کشورمان در زمینه طراحی آیرودینامیکی بدنه و ساخت و به تولید رساندن چنین طرح هایی است.

 
تصویر6


به گزارش مشرق، جالب ترین طرح در بین این پهپادهای جدید، همین نمونه موجود در تصویر6 است زیرا شباهت بسیار زیادی به یک نوع پهپاد خارجی داشته که سازنده اش در ردیف دشمنان درجه یک این کشور قرار دارد. در واقع اصلی ترین تفاوت این نمونه و پهپاد هرمس450 ساخت رژیم صهیونیستی، در فرم اتصال بال به بدنه است که در نمونه خارجی سطح بال با یک دیواره کوتاه به بدنه متصل شده و سطح بالایی از پایداری پاندولی را برای آن ایجاد می کند اما در این پهپاد از اتصال ساده بال به بدنه استفاده شده است.

این پهپاد از ارابه فرود چرخدار ثابت استفاده می کند که به دلیل طول زیاد بدنه و قرار گیری آن در میانه این طول از ارتفاع زیادی برخوردار شده است. دم این نمونه نیز V شکل بوده و موتور بعد از آن در انتهایی ترین بخش بدنه جای گرفته و با در نظر گرفتن بال مستطیلی این پهپاد، شباهت ساختاری با نمونه کوچک منحصر به فرد دارد. بدنه این پهپاد دارای فرم ساده استوانه ای با دماغه منحنی بوده و محل قرار گیری محموله تصویربرداری آن زیر بدنه و بین ارابه فرود جلو و عقب است.


هرمس450 ساخت رژیم صهیونیستی


از دیگر تفاوت های پهپاد خارجی مشابه این نمونه ایرانی می توان به زائده هایی در نوک بال، پایه متفاوت ارابه فرود عقب و جلو و همچنین بالواره هایی زیر بدنه در محل نصب موتور و ورودی هوای متفاوت اشاره کرد. این نمون خارجی 6.1 متر طول، 10.5 متر دهانه بال، 450 کیلوگرم جرم، 200 کیلومتر برد و 20 ساعت مداومت پروازی داشته و به بیشترین سرعت 176 و سرعت پیمایشی 130 کیلومتر بر ساعت دست می یابد. البته نمی توان در مورد مشابهت مشخصات عملکردی نمونه ایرانی با نمونه خارجی اظهار نظر قطعی کرد.

ساخت این پهپادها با وجود انواع گسترده و متنوع از پهپادهای داخلی که پیشتر به معرفی آنها پرداخته بودیم، نشان از رشد صنعت پهپادی کشور و ورود به فضای طرح های جدید و بدون مشابه در عین مشابه سازی برخی از طرح های مطرح خارجی دارد. خصوصاً انتشار تصاویر چند نمونه جدید به صورت یکجا نشان از تمایل مسئولان این امر به تأکید روی این پهپادهای جدید بوده است.

مشابهت برخی از این نمونه های جدید با نمونه های مطرح از دستاوردهای صنعت پهپاد آمریکا نشانه بلوغ توان مهندسی معکوس و بهره برداری از فناوری های تراز اول خارجی در ایران است در حالی که از اعمال تغییرات در همین طرح ها متناسب با شرایط بومی خودداری نشده که بیانگر تسلط متخصصان کشورمان در علوم مرتبط با طراحی و ساخت پهپادها در ابعاد و رده های وزنی مختلف است.

هر چند تا زمان اعلام مشخصات این پرنده های بدون سرنشین از روی تصاویر منتشر شده نمی توان تخمین های دقیق راجع به محدوده های عملکردی آنها داشت اما مشخصات نمونه های خارجی مشابه این نتیجه را حاصل می کند که برخی از این پهپادها دارای مداومت پروازی بسیار بالاتر از نمونه های قبلی هستند، مطلبی که قبلاً توسط  سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه تصریح شده بود.

اهمیت مداوت پروازی بالا در این است که با تعداد کمتری پهپاد می توان مدت بیشتری صحنه عملیات را پوشش داد. با افزایش زمان تحت نظارت بودن منطقه عملیات، آگاهی فرماندهان از تغییرات وضعیت نیروهای خودی و دشمن بهبود یافته و سرعت و صحت تصمیم گیری ها نیز ارتقاء می یابد.

بعلاوه در صورت بهبود برد ارسال داده ها از پهپاد به ایستگاه های سطحی شامل زمینی و دریایی به کمک فناوری های مختلف، پهپادهایی با مداوت پروازی بالا می توانند به بردهای زیادی نیز دست یافته که خود مزیت بسیار مهمی برای کشورمان در زیر نظر گرفتن و کسب اطلاعات از عمق جبهه دشمن و افزایش حریم هشدار زودهنگام از تغییرات نیروهای دشمن بر مبنای تصاویر دریافتی چه برای نیروهای زمینی و چه شناورهای دریایی خواهد بود.

اگرچه برداشت مربوط به مهندسی معکوس پهپادهای امریکایی و اسرائیلی صرفا یک گمانه زنی رسانه ای بر مبنای شواهد و قرائن فوق است، اما به نظر می رسد با توجه به روابط نزدیک و گرم نیروهای مسلح کشورمان با حزب الله لبنان و مردم کشورهای همسایه، در اختیار داشتن چند پهپاد مدرن آمریکایی و صهیونیستی امری عجیب و غیرممکن نبوده و با توجه به قدرت نمایی جنگال نیروهای مسلح ایران در فرود موفق پهپاد آر کیو 170 می توان ساخت موفق نمونه ایرانی پهپادهای مدرن دشمنان ایران را شوکی جدید به آنها دانست.

*******************************************************************************

ساخت کوچکترین پهپاد جهان در اسرائیل

یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی از برنامه یک تیم ویژه در آزمایشگاهی در شهر حیفا برای تولید کوچکترین پهپاد جهان خبر داد.

هاآرتض در این باره می نویسد : در یک آزمایشگاه مربوط به فناوری های هوانوردی، یک گروه کوچک از دانشمندان در حال تجربه کردن روش هایی برای پیدا کردن این نکته هستند که چگونه می توانند پرواز حشرات را از فواصل دور کنترل کنند، اما اینها حشرات واقعی نیستند بلکه وسایل پرنده مکانیکی (پهپاد) هستند.

این کار با کمک ارتش آمریکا انجام می شود و در داخل این آزمایشگاه یک هواپیمای بدون سرنشین که اندازه آن تنها چند سانتیمتر است در حال ساخته شدن است. این محققان برای کار خود از تجربیات 300 میلیون ساله تکامل جانوران سود می برند.  

"دانیل وایز" رئیس دانشمندان وزارت علوم و تکنولوژی رژیم صهیونیستی در خصوص این پهپاد می گوید: برای ساخت هواپیماهایی که به اندازه حشرات بوده و فقط چند سانتیمتر هستند شما نیازمند سیستم هایی برای پایش و کنترل و همچنین تولید انرژی هستید.

به نوشته این روزنامه، هزینه آزمایش های وایز و دکتر گال ریباک و همچنین تحقیقات دانشگاه تل آویو در خصوص این پهپاد از سوی آمریکا تامین می شود. وایز که برای موفقیت در این کار بر روی حشرات و جانوارن زیادی تحقیق و آزمایش کرده علاقه ای به فاش کردن نتایج تحقیقات خود ندارد.

در آزمایشگاه وایز و همکارانش شما قطعات هواپیما را مشاهده نمی کنید بلکه شیشه ها و جعبه هایی را می بیند که داخل آنها حشراتی همچون مگس، ملخ و سوسک نگهداری می شوند.

در این آزمایشگاه همچنین یک بطری برای پرورش سنجاقک وجود دارد. دمای هوا در این آزمایشگاه همواره 30 درجه سلسیوس است.

به نوشته هاارتض، پرواز این هواپیما شبیه سازی شده و از مشخصات این هواپیمای بدون سرنشین می توان به این نکته اشاره کرد که این پهپاد شبیه یک ملخ پرسروصدا است که هم اکنون در مرکز ازمایشگاه ذکر شده نگهداری می شود. ملخی که در هوا معلق است و زمانی که به پروانه این هواپیما دست می زنید بالهای آن به شدت شروع به حرکت می کند درست همانند ملخی که در یک جنگل به دست دشمن گرفتار شده باشد.

در مراحل ابتدایی این کار، دانشمندان به این موضوع فکر می کردند که چگونه ممکن است عضلات یک حشره در هر لحظه از پرواز حرکت کند. برای پی بردن به این موضوع دو دوربین ویژه در دوطرف بالهای حشرات در هنگام پرواز قرار داده شد تا کوچکترین حرکات حشرات را در هنگام پرواز را ضبط کنند.

در مرحله بعدی الکترودهایی در عضلات حشرات نصب شد تا اطلاعات مربوط به حرکات آنها در هنگام پرواز را ضبط کنند. چنین کاری به دانشمندان این امکان را می داد تا بفهمند هر عضله در هنگام پرواز چه کاری را انجام می دهد. بویژه آنکه دانشمندان حرکات حشرات در هنگام پرواز را به کدهایی که قابل مقایسه با سیگنال های الکترونیکی بود ترجمه می کردند و با استفاده از این کدها آنها می توانستند فرمانی را به عضلات حشرات ارسال کرده و حرکات مدنظر خود را از حشرات مطالبه کنند.

به نوشته این روزنامه، تحقیقات در این زمینه، استفاده از الکترود برای کشف رمز حرکات عضلات، از یک دهه قبل و در خصوص تجهیزات الکترونیک آغاز شد. آزمایشگاه "تکنیون" که محل ساخت این هواپیمای بدون سرنشین است، یکی از پنج آزمایشگاهی بود که در سراسر جهان تحقیقات مشابهی را انجام می داد. گروهی از محققان دانشگاه میشیگان آمریکا، نیز آمایش هایی را در این ارتباط انجام می دادند که به موفقیت هایی نیز رسیده بودند و می توانستند پرواز حشرات را از فواصل دور کنترل کنند.البته آنها در زمان های معینی می توانستند این کار را انجام بدهند.

در آزمایشگاه حیفا، نیز محققان توانستند پرواز حشرات را کنترل کرده و آن را شبیه سازی کنند. آنها توانستند برای لحظاتی کنترل حرکات حشرات در هنگام پرواز را در اختیار گرفته و فرامینی را به آنها بدهند.

به گفته محققان، مهمترین بخش این کار توانایی کنترل پرواز حشرات از دور نبود بلکه چالش اصلی آن بود که بتوانیم یک حشره را وادار به پرواز کنیم. این حشره را مجبور کنیم که کارهایی را که بلد است انجام دهد و آنگاه هر زمانی که خودمان خواستیم در کارهای این حشره دخالت کنیم.

تا کنون محققان اسرائیلی از رسیدن به این هدف ناکام مانده اند و فقط می توانند فرمان حرکت به چپ و یا راست را به حشرات بدهند.  

********************************************************************************

حمله پهپاد رژیم اسرائیل به جنوب نوار غزه

 

در حمله هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی به مناطق جنوبی نوار غزه تحت محاصره، دستکم سه فلسطینی زخمی شده‌اند.

به گفته منابع محلی، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم اسرائیل روز پنج شنبه (۱۹ دی) یک موشک به این منطقه ساحلی شلیک کرد که بر اثر آن سه فلسطینی از جمله یک کودک زخمی شدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت این حمله در شرق شهر خان یونس انجام شده است.

به دنبال این حمله، ارتش رژیم اسرائیل بیانیه ای صادر کرد و این حمله هوایی به نوار غزه را تایید کرد.

در حمله هوایی روز چهارشنبه (۱۸ دی) رژیم اسرائیل به شرق نوار غزه یک مرد فلسطینی کشته و دو کودک زخمی شدند.

به گفته منابع بیمارستانی فلسطینی، نیروهای اسرائیلی در تاریخ هشتم ژانویه در تیراندازی در کرانه باختری اشغالی، دستکم ۱۵ نفر را زخمی کردند. به گفته این منابع، این تیراندازی پس از آن صورت گرفت که نیروهای رژیم اسرائیل به اردوگاه پناهندگان العروب در شمال شهر الخلیل حمله کردند.

رژیم اسرائیل معمولا نوار غزه را هدف بمباران قرار می دهد و مدعی است که این حملات با اهداف دفاعی صورت می گیرد. اگرچه، نیروهای رژیم اسرائیل همیشه از نیروی نامتناسب استفاده می کنند و قوانین بین المللی را نقض می کنند و غیرنظامیان اغلب در این حملات کشته و زخمی می‌شوند.

منطقه نوار غزه از ژوئن ۲۰۰۷ تحت محاصره قرار دارد و این محاصره موجب کاهش استاندارد زندگی، سطوح بالای بیکاری و فقر گسترده در این منطقه شده است.

رژیم تل آویو حدود ۱.۷ میلیون نفر ساکن نوار غزه را از حقوق اصلی شان نظیر آزادی نقل مکان، اشتغال و تحصیلات و خدمات بهداشتی مکفی محروم کرده است.

********************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 14 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com