سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 131987
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 124000 : بنياد علوي توسط آمریکا مصادره شد +چند خبر مهم دیگر

 عنوان 124000 : بنياد علوي توسط آمریکا مصادره شد +

چرا آمریکا نمی‌تواند اموال بنیاد خیرخواهانه علوی را مصادره کند؟+واکنش ایران به مصادره اموال بنیاد علوی+

تایید ممنوع‌الورودی ابوطالبی ازسوی اوباما+

عراقچی جايگزين ابوطالبی

 

 

بنياد علوي توسط آمریکا مصادره شد

 

بنياد علوي مصادره شددادگاهي در آمريکا حکم مصادره و فروش اموال بنياد علوي را تأييد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، آنگونه که اين دادگاه اعلام کرده ، درآمد حاصل از فروش اموال اين بنياد به آنچه شاکيان خصوصي جمهوري اسلامي ناميده شده پرداخت خواهد شد . 
اين خبر را خبرگزاري رويترزمخابره کرده است . بر اين اساس دولت آمريکا و شاکيان خصوصي دولت جمهوري اسلامي ايران در پرونده مصادره و فروش ساختمان بنياد علوي توافق کرده اند.
بر اساس اين توافق، درآمد ناشي از فروش اموال "بنياد علوي" و شرکت‌هاي "آسا" در آمريکا، ميان اين افراد توزيع خواهد شد.
پرونده ضبط و فروش اموال بنياد علوي از سال 2009 ميلادي و پس از آن مطرح شد که دولت ايالات متحده آمريکا شکايت‌هاي مطرح شده عليه جمهوري اسلامي ايران را به دادگاه برد.
اين شکايات از جمله از سوي خانواده افرادي مطرح شده است که در بمب‌گذاري سال 1983 در پايگاه نيروي دريايي ارتش آمريکا در بيروت جان خود را از دست دادند. در اين حادثه 241 نفر جان باختند.
با تأييد حکم دادگاه، اکنون قرار است از محل درآمد ناشي از فروش اموال بنياد علوي و شرکت‌هاي "آسا"، به شاکيان 19 پرونده عليه جمهوري اسلامي ايران غرامت پرداخته شود. 
 
 
بنياد علوي يک برج 36 طبقه‌اي در خيابان پنجم محله منهتن در نيويورک دارد که ارزش آن 500 ميليون دلار برآورد شده است. 40 درصد از آسمان‌خراش 36 طبقه‌اي منهتن در مرکز نيويورک متعلق به شرکت‌هاي "آسا"، وابسته به بانک ملي ايران و 60 درصد ديگر متعلق به "بنياد علوي" است.
اين برج پيش از انقلاب و در زماني خريداري شد که بنياد علوي "بنياد پهلوي" نام داشت.
با انقلاب 1357 اين نام به "بنياد علوي" تغيير يافت و اين نهاد تحت نظارت بنياد مستضعفان درآمد.
بنياد علوي سپس با عنوان نهادي مستقل، غيرانتقاعي و خيريه با هدف "تبليغ فرهنگ اسلامي و زبان، ادبيات و تمدن فارسي از طريق کمک‌هاي مالي خيريه و انسان‌دوستانه در قالب برنامه‌هاي آموزشي، مذهبي و فرهنگي" در آمريکا ثبت شد.
 
 
آنگونه که دادستاني نيويورک اعلام کرده ، بنياد علوي و شرکت‌هاي "آسا" در فاصله سال‌هاي 1999 تا 2007 ميلادي از محل دريافت اجاره دفاتر اين آسمان‌خراش نزديک به 39 ميليون دلار درآمد داشته‌اند.دادستاني نيويورک تأکيد کرده است که اين مبلغ به حساب بانک ملي و دولت ايران واريز شده که نقض تحريم‌هاي ايران به شمار مي‌رود. به اين ترتيب بنياد علوي و شرکت‌هاي آسا به پولشويي براي دولت ايران نيز متهم شده‌اند.
دانيل روزمنا، يکي از وکلاي بنياد علوي نيز روز پنجشنبه از هرگونه اظهارنظري در مورد حکم صادرشده عليه اين بنياد خودداري کرد. وکلاي شرکت‌هاي آسا نيز حاضر به موضع‌گيري در اين مورد نشدند.
حکم دادگاه فدرال آمريکا مبني بر مصادره و فروش اموال بنياد علوي هنوز قطعي نيست و اين بنياد مي‌تواند درخواست فرجام کند.

 *******************************************************************************

 

چرا آمریکا نمی‌تواند اموال بنیاد خیرخواهانه علوی را مصادره کند؟

 

خزانه‌داری آمریکا در حالی می‌خواهد سا

 
 
 
 

ختمان متعلق به بنیاد علوی را به فروش رسانده عایدات آن را به بازماندگان حادثه ۱۱ سپتامبر و برخی حملات دیگر بدهد که هنوز رأی نهایی دادگاه و دیوان عالی آمریکا اعلام نشده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازتسنیم؛ بنیاد علوی یک سازمان غیرانتفاعی در آمریکا است که برای انجام امور خیریه در این کشور تأسیس شد. بخش اعظمی از هزینه‌های این بنیاد از اجاره آسمان‌خراش "650 خیابان پنجم" تأمین می‌شود که پیشتر با عنوان "پیاژه بیلدینگ" شناخته می‌شد. این ساختمان 36 طبقه که در نزدیک مرکز راکفلر در خیابان 52 نیویورک واقع است، در سال 1978 تأسیس شده است. گفته می‌شود که ارزش این ساختمان دستکم 800 میلیون دلار است. 60 درصد از سهام این ساختمان در اختیار بنیاد علوی و 40 درصد از سهام آن نیز در اختیار شرکت آسا است.

اخیرا دادگاه‌های آمریکا با ادعای ارتباط بین شرکت آسا و بانک ملی ایران که تحت تحریم‌های آمریکا بوده و نیز ارائه خدمات مالی و پولشویی از جانب بنیاد علوی به نفع دولت ایران، دست به مصادره دارایی‌های آنها از جمله ساختمان "650 خیابان پنجم" زده‌اند. دادگاه آمریکایی علاوه بر این ساختمان چندین ساختمان عبادی فرهنگی دیگر متعلق به بنیاد علوی را مشمول حکم ضبط اموال کرده است.

ساختمان "650 خیابان پنجم" یکی از چندین ملک متعلق به بنیاد علوی است که حکم مصادره آن توسط دادگاه آمریکایی صادر شده است

سایر دارایی‌های این بنیاد عبارتند از چندین هکتار زمین در ویرجینا، چهار مرکز آموزش‌های اسلامی در مریلند، کوئینز، هیوستون و کالیفرنیا.

 

بنیاد علوی سازمانی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های انسانی و اسلامی و نیز کمک به فاجعه‌دیدگان آمریکایی

بنیاد علوی در پایگاه اینترنتی خود، اهدافش را چنین توصیف می‌کند: "هدف بنیاد علوی ترویج تلاش‌های خیریه و بشردوستانه از طریق برنامه‌های آموزشی، مذهبی و فرهنگی است. بنیاد این کار را با ارائه کمک به سازمان‌های غیر انتفاعی در سازمان ملل که از هماهنگی بین مذهبی حمایت کرده و فرهنگ اسلامی و زبان، ادبیات و تمدن فارسی را ترویج می‌کنند، انجام می‌دهد."

بنیاد علوی برنامه‌های خود را به شرح زیر معرفی می‌کند:

• اعطای کمک مالی به کالج‌ها و دانشگاه‌ها
• اعطای کمک مالی به مدارس فارسی
• اعطای کمک مالی و وام به سازمان های اسلامی
• توزیع رایگان کتاب‌های اسلامی
• اعطای کمک مالی به فعالیت‌های مرتبط با بلایای طبیعی
• حمایت از هنر
• تحقیقات دانشگاهی
• گفتگوی بین مذهبی و پلورالیسم مذهبی
• وام‌های دانشجویی

از جمله کمک‌های این بنیاد می‌توان به کمک 100 هزار دلاری به هلال احمر آمریکا برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان سندی در ژانویه 2013 اشاره کرد.

 

سابقه اقدامات قضایی علیه بنیاد علوی

اتهام‌زنی به بنیاد خیریه علوی سابقه‌ای طولانی دارد. پلیس نیویورک در سال 2006 مدعی شده بود که مأمورین اطلاعاتی ایران از طریق برخی سازمان‌ها و نهادها شامل بنیاد علوی حضور گسترده‌ای در آمریکا دارند.

بنیاد نیز در پاسخ به این اتهامات مضحک اعلام کرد: "بنیاد علوی هیچ پیوند رسمی یا غیر رسمی با دولت ایران و یا سازمان‌های اطلاعاتی ایران ندارد. ما با یافته‌های این گزارش مخالف هستیم و اعلام می‌کنیم که اتهامات مطرح شده در آن در رابطه با بنیاد کاملا نادرست است."

ارزش ساختمان متعلق به بنیاد علوی در نیویورک دستکم 800 میلیون دلار برآورد شده است

اتهامات دادستانی علیه این بنیاد از سال 2008 آغاز شد. در آن زمان دادستان‌های آمریکایی اعلام کردند این بنیاد قانون منع مبادلات تجاری با ایران را زیر پا گذاشته و همچنین به پولشویی پرداخته است. متعاقب این امر قاضی دادگاه بدوی 16 سپتامبر 2013 حکمی علیه این بنیاد صادر کرد. بخش دوم رأی دادگاه نیز در 28 مارس 2014 صادر شد.

اما از نکات جالب دادگاه 16 سپتامبر این مسأله بود که بنیاد و وکلای مدافع آن با صرف ساعت‌ها وقت، خود را آماده حضور در دادگاه با هیات منصفه کرده بودند اما به تشخیص قاضی و تنها چند روز پیش از موعد دادگاه (10 سپتامبر) برگزاری دادگاه لغو شد و قاضی رأی خود را اعلام نمود. بر مبنای همین حکم ، دولت کلیه فعالیت‌های مالی بنیاد علوی اعم از پرداخت هزینه‌های قبلی، هزینه‌های جاری و حتی هزینه‌های مربوط به تیم مکالت را متوقف کرده و حساب‌های بانکی آن را مسدود نمود.

در 28 مارس 2014 دادگاه بخش دوم حکم خود را که مشخصا به هفت ملک دیگر تحت مالکیت بنیاد مربوط می‌شد صادر کرد. بر اساس حکم صادره‌، بنیاد در مورد اتهام تخطی از قوانین تحریم علیه دولت ایران مبنی بر منع هرگونه مراوده تجاری با آن دولت مجرم شناخته شده است.

پس از رأی کاترین فارست، قاضی فدرال داگاه جنوب نیویورک، درآمدهای حاصل از فروش احتمالی ساختمان 650 خیابان پنجم که دستکم 800 میلیون دلار خواهد بود به قربانیان حملات تروریستی – شامل حملات تروریستی 11 سپتامبر – پرداخت خواهد شد.

این قاضی تأیید کرد که بنیاد علوی فعالیت‌های خیریه نیز انجام داده است اما این فعالیت‌ها برای چشم‌پوشی از پیوندهای این سازمان با ایران کافی نیست.

فارست نوشت: "دادگاه می‌داند که علوی فعالیت‌های خیریه مشخصی نیز شامل اعطای کمک مالی به دانشگاه‌ها، مدارس و نیز برنامه‌ای هنری و ادبی انجام داده است."

این قاضی در حکم ماه مارس خود اعلام کرد که شش ملک این بنیاد در کوینز، تگزاس، کالیفرنیا، ویرجینیا و مریلند نیز باید ضبط شود.

 

قوانین آمریکا دولت این کشور را از مصادره اموال بنیاد علوی منع می‌کند

اما وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد که عواید حاصل از فروش این آسمان‌خراش به قربانیان حملات شبه‌نظامی‌های مرتبط با ایران پرداخت خواهد شد. این اعلام نظر وزارت خزانه‌داری آمریکا در حالی اعلام می‌شود که هنوز دادگاه نظر نهایی خود را صادر نکرده است. بر اساس بند 58 مقررات فدرال آیین محاکمات و دادرسی مدنی هنوز رأی دادگاه تکمیل نشده است و بنیاد علوی می‌تواند پس از صدور حکم نهایی در داگاه عالی آمریکا خواهان تجدید نظر شود. بنابراین مشخص نیست که چگونه خزانه‌داری آمریکا قبل از صدور رأی نهایی اعلام می‌کند که عایدات حاصل از فروش ساختمان بنیاد به قربانیان تروریسم تحت حمایت ایران – شامل حملات 11 سپتامبر – تعلق خواهد گرفت.

تا زمان اعلام حکم دادگاه عالی آمریکا دولت این کشور قادر به مصادره اموال بنیاد علوی نیست

بنیاد علوی نیز در آخرین بیانیه خود با اشاره به توافق دولت آمریکا و شاکیان آمریکایی برای اختصاص عواید حاصل از فروش ساختمان "650 خیابان پنجم" به بازماندگان و قربانیان حملات تروریستی که مدعی هستند توسط شبه‌نظامی‌های تحت حمایت ایران انجام گرفته‌اند، اعلام کرد: "این توافق تنها زمانی می‌تواند اجرایی شود که تصمیمات قبلی دادگاه منطقه‌ای (16 سپتامبر 2013، و 28 مارس 2014) در داگاه تجدیدنظر نیز تأیید شوند."

 

بنیاد علوی؛ نمونه‌ای نادر از حمله دادگاه‌های آمریکایی به یک بنیاد مذهبی

محققین حقوقی می‌گویند موارد معدودی در تاریخ آمریکا وجود دارند که در آنها مقامات مجری قانون یک مکان عبادی را ضبط کرده‌اند. این حکم چنان تعجببرانگیر و بی‌سابقه بود که مار ک استرن، یکی از کارشناسان آزادی‌های مذهبی که با کنگره یهودی آمریکا همکاری می‌کند اعلام کرد مواردی از این دست بسیار نادر هستند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز با اشاره به تصمیم دادگاه آمریکایی برای مصادره اموال و دارایی‌های بنیاد خیریه علوی این اقدام را مغایر واقعیات، فاقد اعتبار و وجاهت قانونی و حتی نقض تعهدات آمریکا برای تضمین آزادی مذهب شهروندانش توصیف نمود.

اما جالب توجه است که بنیاد علوی باید بهای خون قربانیان حوادث 11 سپتامبر را نیز بپردازد، کسانی که توسط تروریست‌های افراطی حاصل سال‌ها سیاه‌کاری سازمان‌های جاسوسی آمریکا و همتایان منطقه‌ای‌شان در افغانستان کشته شدند. اگر کسی قرار است به دلیل این جنایت مشکوک محاکمه شود، مقامات اطلاعاتی و سردمداران تجاری و سیاسی آمریکا باید متهمین ردیف اول باشند نه یک بنیاد خیریه که هزاران دلار را صرف بهبود وضعیت آمریکایی‌های فاجعه‌دیده کرده است

*******************************************************************************

واکنش ایران به مصادره اموال بنیاد علوی





 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بنیاد علوی نیویورک یک موسسه مستقل خیریه در امریکا است، که هیچ ارتباطی با ایران ندارد.

به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، سخنگوی وزارت امور خارجه دعوای حقوقی 6 ساله علیه یک بنیاد خیریه در نیویورک بنام بنیاد علوی و حکم اخیر مصادره اموال متعلق به این بنیاد توسط دادگاه نیویورک را از هر جهت مغایر واقعیات، فاقد اعتبار و وجاهت قانونی و حتی نقض تعهدات آمریکا برای تضمین آزادی مذهب شهروندانش توصیف نمود.

 

مرضیه افخم تأکید کرد بر خلاف ادعاهای بی پایه دادستان و تصمیم کاملا سیاسی و تبلیغاتی دادگاه، بنیاد علوی نیویورک یک موسسه مستقل خیریه در امریکا است، که هیچ ارتباطی با ایران ندارد.

 

مرضیه افخم  اضافه کرد: علاوه براینکه این بنیاد هیچ ارتباطی با ایران ندارد، ادعای دادستان و تصمیم دادگاه علیه ایران هم فاقد هرگونه مبنا و مستند حقوقی است. ادعاهای مربوط به دخالت ایران در تروریسم تکراری و قدیمی است. ایران خود قربانی تروریسم  است  و اتهامات واهی مبنی بر دست داشتن ایران در اقدامات تروریستی، ساختگی و بی ارزش است. حتی در مواردی دادگاه های آمریکایی، با زیر پاگذاشتن مسلمات حقوق بین الملل، دولت ایران را به واقعه 11 سپتامبر و گروه القاعده مرتبط دانسته اند که نه تنها مضحک است بلکه نشان دهنده بی توجهی کامل دادگاه های آمریکایی به ابتدایی ترین موازین آیین دادرسی و واقعیات بدیهی است که کم سوادترین افراد نیز بر آن واقفند. صدور حکم بر اساس تبلیغات سیاسی علیه ایران آنهم با مصادره اموال یک موسسه  مستقل خیریه که هیچ ارتباطی با ایران ندارد، اعتبار نظام قضایی آمریکا را زیر سوال می برد.وی خاطر نشان کرد با توجه به ماهیت این پرونده ها که صرفا برای ایجاد فشار طراحی شده اند و اهداف سیاسی را تعقیب میکنند،اعتبار محاکم قضایی امریکا به بازی گرفته شده است.

 

مرضیه افخم اضافه کرد که این گونه احکام سیاسی قضایی تازگی ندارد. وی به مصوبه  دوره چهارم  مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در عمل متقابل به مصوبه کنگره معروف به اصلاحیه فلاتو و اقدامات خصمانه دادگاه های آمریکایی علیه ایران، به اتباع ایرانی نیز اجازه داد علیه جنایات آمریکا در دادگاه های ایران اقامه دعوی کنند.افخم اضافه کرد: دعاوی ایرانیان علیه امریکا از این تفاوت اساسی برخورداراست که بر پایه جنایات واقعی  امریکا  و نه  ادعاهای بی اساس و غیر مستند استوار گردیده است.

 

به گفته منابع آگاه، بر اساس اطلاعات رسانه ها،چندبار در سی سال گذشته علیه بنیاد علوی نیویورک و سایر مراکز مشابه ادعاهای مشابهی مطرح شده و در مورد اخیر هم در سال 1387، اتهامات و دعوی حقوقی اخیر علیه بنیاد علوی نیویورک مجددا مطرح شد و با استفاده از فضاسازی رسانه ای و تبلیغاتی به پیش رفت و حکم اولیه در شهریور 92 صادر شد. در موارد قبلی هم بعضا ادعاها و احکام مشابهی صادر شده ولی در مرحله تجدیدنظر مردود شناخته شدند.

 

به گزارش فارس؛ بنیاد علوی نیویورک طبق قوانین آمریکا به امور خیریه، مذهبی و تشویق زبان فارسی می پردازد و تصمیم دادگاه در مصادره اموال و حتی مساجد و مراکز فرهنگی وابسته به این بنیاد به بهانه های واهی محروم کردن جمع کثیری از مسلمانان آمریکا از حقوق قانونی خود بر اساس موازین بین المللی حقوق بشر و حقوق داخلی آمریکا است.

********************************************************************************
رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه رسما قانونی را امضا کرد که هدف از آن خودداری از اعطای روادید به «حمید ابوطالبی» گزینه ایران برای تصدی سمت نمایندگی سازمان ملل، است.

اوباما قانون ممنوعیت ورود نماینده ایران به خاک آمریکا را امضا کرد
اوباما
خبرگزاری فارس: امضای اوباما علیه ابوطالبی و محکی برای «حسن نیت» واشنگتن
به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «باراک اوباما» رئیس‌‌جمهور آمریکا شب گذشته قانونی را امضا کرد که راه را برای خودداری از صدور روادید برای «حمید ابوطالبی»، گزینه تصدی سمت نمایندگی ایران در سازمان ملل، هموار می‌کند. با این حال اوباما اعلام کرده است که این قانون برای وی جنبه «راهنما و پیشنهاد» دارد.

پیش از این مجلس نمایندگان و سنای آمریکا نیز قانونی مشابه را به اتفاق آرا به تصویب رسانده بودند. بر اساس این قانون، واشنگتن می‌تواند از صدور روادید برای هریک از نمایندگان کشورها در سازمان ملل که علیه آمریکا فعالیت تروریستی یا جاسوسی کرده‌اند و همچنان تهدیدی را متوجه امنیت ملی این کشور می‌کنند، خودداری کند.

این در حالی است که ایالات متحده بر اساس توافقی که در سال 1326 با سازمان ملل به امضا رساند، متعهد شد که بدون استثنا به نمایندگان تمام کشورهای عضو سازمان ملل اجازه ورود به خاک آمریکا را داده و بدون ایجاد مانعی برای آن‌ها روادید صادر کند.

با این وجود، وزارت خارجه آمریکا به بهانه نقش ابوطالبی در جریان تصرف سفارت وقت آمریکا در تهران، از صدور روادید برای وی خودداری می‌کند. ابوطالبی تأکید کرده که وی در آن جریان تنها به عنوان مترجم فعالیت‌های محدودی داشته است.

اوباما قانون ممنوعیت ورود نماینده ایران را به صورت خصوصی امضا کرده و در اقدامی که به ندرت از سوی او اتفاق افتاده، همراه با آن یک «بیانیه امضا» نیز صادر کرده است. روسای‌جمهور آمریکا زمانی «بیانیه امضا» صادر می‌کنند که معتقد باشند مصوبه کنگره تناقضاتی با قانون اساسی دارد و دولت بخواهد آن را به نحوی اجرا کند که این اشکالات برطرف شود.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «اقدامات جاسوسی و تروریسم علیه ایالات متحده و هم‌پیمانان ما، بدون شک مسئله‌ای به شدت مهم است. من هم با این که افراد دخیل در چنین اقداماتی ممکن است از پوشش دیپلماتیک برای رسیدن به آمریکا استفاده کنند، با کنگره هم عقیده هستم.»

با این حال اوباما تأکید کرده که قانون تنها جنبه پیشنهادی دارد، چراکه در غیر اینصورت، می‌تواند ناقض اختیارات رئیس‌جمهور برای تعیین صلاحیت سفرای کشورها باشد.

ایران پیش از این با ارسال نامه‌هایی به سازمان ملل، به این اقدام آمریکا که مغایر با قوانین بین‌المللی است شکایت کرده و آن را بدعتی خطرناک توصیف کرده که بر اساس آن کشورها می‌توانند با قوانین داخلی خود، قوانین بین‌المللی را نقض کنند. سازمان ملل تاکنون موضع‌گیری جدی در رابطه با مناقشه اخیر نداشته و تنها «بان‌کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل، آن را «مسئله‌ای بسیار جدی» خوانده است.

اوباما قانون ممنوعیت ورود نماینده ایران به خاک آمریکا را امضا کرد
اوباما
خبرگزاری فارس: امضای اوباما علیه ابوطالبی و محکی برای «حسن نیت» واشنگتن
********************************************************************************

عراقچی جايگزين ابوطالبی



پيش‌تر عراقچي احتمال انتصاب خود را رد كرده بود
 
 
تنش‎ میان ایران و ایالات‌متحده آمریکا بر سر نماینده جدید جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل وارد دور جدیدی شده است؛ در شرایطی که کاخ سفید به‌طور رسمی اعلام کرده که برای نماینده پیشنهادی ایران ویزا صادر نمی‌کند، مقامات ایران تاکید کرده‎اند که شخص دیگری را جایگزین ابوطالبی نخواهند کرد.
پیش از این عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفته بود که ایران هیچ جایگزین دیگری برای حمید ابوطالبی به‌عنوان نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ندارد وتنها نامزد ایران همین فرد است.
در این میان، اما الشرق الاوسط به نقل از منابعی که خود آنها را مقامات رسمی ایران خوانده، مدعی شده است که رئیس‌جمهوری ایران قصد تنش با واشنگتن درباره نماینده جدید این کشور در سازمان ملل را ندارد. به گزارش خبرگزاري تسنیم، الشرق الاوسط گزارش داد هم‌اکنون در پس پرده تلاش‎هایی در جریان است تا شخص دیگری به‌عنوان جایگزین ابوطالبی در این سمت حساس معرفی شود.
 مطابق آنچه که الشرق الاوسط نوشته، مقامات رسمی ایرانی به این روزنامه گفته‎اند كه حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران هم‌اکنون درصدد معرفی نام دیگری به‌عنوان جایگزین حمید ابوطالبی در مقر سازمان ملل است؛ زیرا او در این مرحله مایل نیست هیچ تنش جدیدی با دولت آمریکا روی دهد.
همچنین این منابع آگاه از احتمال مطرح شدن نام عباس عراقچی به جای ابوطالبی خبر دادند؛ زیرا به گفته آنان روحانی می‎خواهد از میان گروه و تیم مذاکره‌کننده پرونده هسته‎ای ایران با قدرت‏های جهانی، یک نفر را جایگزین ابوطالبی کند.
پيش‌تر عراقچي احتمال معرفي خود به جاي ابوطالبي را رد كرده بود. همچنين برخي اخبار حاكي از آن است كه آمريكا خواستار معرفي عباس عراقچي است.
ابوطالبی دانشجوی خط امام نبود
در این میان ابراهیم اصغرزاده، یکی از چهره‌های کلیدی تسخیر سفارت آمریکا در تهران و گروگانگیری دیپلمات‌های آمریکایی در سال ۱۳۵۸ که تاکنون چند بار تاکید کرده که ابوطالبی در ماجرای تسخیر سفارت نقشی نداشته، بار دیگر تاكید كرده: «حمید ابوطالبی اصلا دانشجوی خط امام به حساب نمی‌آمد. او حتی به اندازه کسانی که در ترجمه با ما همکاری داشتند در آنجا فعالیت نداشت.» اصغرزاده درباره حمید ابوطالبی می‎گوید او به صورت موقت و در ترجمه چند مراسم، از جمله مراسم کریسمس با حضور کشیش‌های آمریکایی و همچنین در دعوت از جنبش‌های آزادی‌بخش با دانشجویان خط امام همکاری داشته است. ابراهیم اصغرزاده تاکید کرد: همکاری ابوطالبی کاملا موقت بود؛ در شرایطی که بعضی از مترجمان دائم بودند.
کاخ سفید اعلام کرده است که برای حمید ابوطالبی که به‌عنوان نماینده تازه ایران در سازمان ملل معرفی شده است، ویزای ورود به آمریکا صادر نخواهد شد.
ایران هم در واکنش گفته است که این موضع آمریکا مغایر قوانین بین‌المللی است و ایران برای نمایندگی خود در سازمان ملل گزینه‌ای جز ابوطالبی را در نظر ندارد. ابراهیم اصغرزاده در همین زمینه گفت: «آقای ابوطالبی گروگان تبلیغات و حادثه‌ای شده است که متعلق به ۳۵سال پیش است.» اصغرزاده همچنین تاکید کرد که حمله او و همراهانش به سفارت آمریکا اقدام تروریستی نبود؛ بلکه واکنشی بود به مداخلات آمریکا در ایران.
تخت روانچی: وزارت خارجه قصد معرفی فرد جدید را ندارد
از دیگر سو مجید تخت روانچی، معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه نیز درباره بحث صادر نشدن ویزا برای گزینه انتخابی ایران در سازمان ملل و پیگیری موضوع از طریق راهکارهای پیش‌بینی شده در سازمان ملل گفت: «می‎توانیم مساله را از طریق دبیرخانه سازمان ملل پیگیری کنیم و با دبیرکل سازمان ملل تماس بگیریم.»
مجید تخت روانچی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر ضمن تاکید بر این نکته که این موضوع از طریق راهکارهای پیش‌بینی شده در سازمان ملل پیگیری می‎شود، گفت گزینه‏هایی وجود دارد که می‌توان براساس قوانین موجود از طریق سازمان ملل در این باره اقدام کرد.
تخت روانچی نیز تاکید کرد که دولت ایران فعلا قصد معرفی فرد جدید را ندارد و پیگیر مساله ابوطالبی خواهد بود. معاون وزیر امور خارجه همچنین درباره احتمال احضار سفیر سوئیس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران نیز گفت: «این مساله ارتباطی به روابط ایران و آمریکا ندارد و بحث در خصوص سازمان ملل است. آقای ابوطالبی به‌عنوان سفیر ایران در سازمان ملل معرفی شده‎اند و این مساله مربوط به روابط ایران و آمریکا نیست که آمریکا بخواهد برای یک شهروند ایرانی ویزا صادر کند.» روانچی بیان کرد: «سازمان ملل باید این مطلب را دنبال کند، چون سفیر ایران در سازمان ملل مستقر می‎شود و نیویورک به‌عنوان مقر سازمان ملل متحد مطرح است.»
سابقه حضور نمایندگان ایران در سازمان ملل
پیش از انقلاب عبدالله انتظام و فریدون هویدا (برادر امیر عباس هویدا نخست‌وزیر رژیم طاغوت) به‌عنوان سفیران ایران در سازمان ملل متحد فعالیت می‎کردند.
پس از او نیز محمد نبوی و سعید رجایی خراسانی به‌عنوان سفیر ایران در سازمان ملل انتخاب شدند.
پس از رجایی خراسانی، کمال خرازی به‌عنوان سفیر ایران در سازمان ملل متحد معرفی شد. خرازی که مدت 8 سال این سمت را برعهده داشت، طولانی‌ترین مدت خدمت در سازمان ملل را تاکنون داشته است. هادی‌نژاد حسینیان نیز سفير بعدی ایران در سازمان ملل بود و پس از او نیز محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فعلی ایران، راهی نیویورک شد. ظریف نیز پنج سال دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل را مدیریت کرد و یکسال پس از آغاز به‌کار دولت احمدی‌نژاد به تهران بازگشت تا محمد خزاعی جایگزینش شود. ماموریت خزاعی نیز اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید، ولی پایان ماموریت او، آغاز تنش دیگری در روابط ایران و آمریکا بود. زیرا ایران چند ماه پیش از اتمام ماموریت خزاعی براساس عرف دیپلماتیک حمید ابوطالبی را به سازمان ملل معرفی کرد، اما نمایندگان آمریکا با مطرح کردن این مساله که او در تسخیر سفارت آمریکا نقش داشته مانع از صدور ویزا برای نماینده ایران شدند.
آمریکا به چه کسانی ویزا نداد؟
اقدامات آمریکا به‌عنوان کشور میزبان سازمان ملل متحد برای صادر نكردن ویزا، مسبوق به سابقه است؛ همچنان‌که آمریكا پیش‌تر نیز اقدام به صادر نکردن ویزا برای برخی از همراهان محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران برای حضور در نشست سازمان ملل در نیویورك كرده بود، اما جنس مخالفت، این بار با دفعه قبل متفاوت است. متفاوت از این‌رو كه این بار نمایندگان كنگره در اقدامی بی‌سابقه با یكدیگر همصدا شده‌اند تا در كنار طیف تندروی سنای آمریكا به نماینده انتخابی ایران در سازمان ملل ویزا برای حضور در خاك آمریكا را ندهند. این كشور یك بار نیز در سال 1988 از اعطای ویزا به یاسر عرفات، رئیس پیشین تشكیلات خودگردان فلسطین برای شركت در مجمع عمومی خودداری كرد كه با انتقادهای شدیدی روبه رو شد. زمانی كه آمریكا در سال 1988 به عرفات اجازه ورود به آمریكا را نداد، سازمان ملل تصمیم گرفت مجمع عمومی را در ژنو برگزار كند و عرفات نیز در سخنانی در مجمع عمومی آن سال با اشاره به اقدام واشنگتن در ندادن ویزا گفت: «هرگز تصور نمی‎كردم بتوانم برای دومین بار در این مجمع محترم در شهر میهمان‌دوست ژنو حاضر شوم.»
ابوطالبی؛ چالش جدید روابط ایران و آمریکا
این روزها معرفی حمید ابوطالبی به‌عنوان نماینده جدید ایران در سازمان ملل و واکنش آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای او تیتر اول بسیاری از رسانه‌های خارجی را به خود اختصاص داده است. به گزارش «ایسنا»، خبرگزاری رویترز در گزارشی با اشاره به صادر نشدن ویزا برای ابوطالبی توسط دولت آمریکا، نوشت: «این اقدام آمریکا بار دیگر زخم‌های دیرینه میان ایران و آمریکا را از زمان وقوع انقلاب اسلامی باز کرد.» به نوشته این خبرگزاری، دولت اوباما در طول چند روز گذشته تحت‌ فشار بسیاری از محافل داخلی قرار گرفت تا اجازه ندهد ابوطالبی وارد نیویورک شود. این خبرگزاری با اشاره به اصرار ایران به انتخاب ابوطالبی برای نمایندگی ایران در سازمان ملل نوشت اکنون نگرانی‌ها افزایش یافته است که این مساله بر مذاکرات ایران و 6 کشور دیگر از جمله آمریکا تاثیر بگذارد. رویترز در بخش دیگری با اشاره به مواضع ایران درباره ابوطالبی و اقدام آمریکا از زبان عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه گفت: «سازمان ملل درباره اقدام آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا به ابوطالبی اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ اظهارنظری در این باره نمی‌کند.» همچنین هفته‌نامه تایم در تحلیلی درباره اقدام اخیر آمریکا مبنی بر صادر نکردن روادید به حمید ابوطالبی گزینه اعلام شده از سوی ایران برای تصدی نمایندگی این کشور در سازمان ملل نوشت: «این مساله تبدیل به یک چالش جدید در روابط ایران و آمریکا شده است.» پایگاه اینترنتی نشنال، نیز در تحلیلی در این باره نوشت: «ابوطالبی که در حال حاضر مشاور سیاسی رئیس‌جمهور است هرگونه حضور مستقیم در گروگانگیری نوامبر 1979 را تکذیب و اعلام کرده که تنها به‌عنوان مترجم مشارکت داشته است.» به نوشته این پایگاه اینترنتی، برخی از تحلیلگران معتقدند ایران می‌تواند از اقدام آمریکا مبنی بر صادر نشدن ویزا برای ابوطالبی به‌عنوان یک امتیاز سیاسی در مذاکرات با واشنگتن استفاده کند.
همچنین علی بیگدلی، استاد حقوق بین‌الملل در این باره می‏گوید ایران می‎تواند در مورد اقدام آمریکا در صادرنکردن ویزا برای ابوطالبی به دیوان بین‌المللی لاهه شکایت و ادعای حیثیت کند. او در گفت‌و‌گو با «ایرنا» درباره صادر نشدن ویزا برای حمید ابوطالبی گفت: «اینکه مقر سازمان ملل در آمریکاست بحث جداگانه‎ای است و سازمان ملل نمی‎تواند نقشی در جهت اجازه ورود فردی به داخل آمریکا داشته باشد.» بیگدلی با اشاره به اینکه آمریکا در مورد ادعای خود مبنی‌بر عنصر نامطلوب بودن آقای ابوطالبی مستنداتی ارائه نداده است گفت ایران می‏تواند در مورد صادر نشدن ویزا برای ابوطالبی به دیوان بین‌المللی لاهه شکایت کرده و ادعای حیثیت کند.

********************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 31 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com