سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 1836
بازدید کل : 131682
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 124300 : سردار جعفري در مصاحبه با خبرنگاران: سپاه با افتخار از مقاومت سوريه حمايت مي كند+چند خ

عنوان 124300 : سردار جعفري در مصاحبه با خبرنگاران: سپاه با افتخار از مقاومت سوريه حمايت مي كند+ واکنش قاطعانه فرمانده سپاه پاسداران به سخنان وزیر خارجه آمریکا + تصاویر تشییع باشکوه شهید دلاور مدافع حرم حضرت زینب (س) + تظاهرات مردم بحرین در روز انقلاب

 

 سردار جعفري در مصاحبه با خبرنگاران: سپاه با افتخار از مقاومت سوريه حمايت مي كند

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه با افتخار از حرکت مقاومت سوريه و مردم آن حمايت مي کند و ما فقط آموزش تجربي و نرم افزاري را در اختيار مردم سوريه قرار مي دهيم و اثرش را بعد از اين چند سال درگيري مي بينيم.
    سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در نشست خبري که به مناسبت دوم ارديبهشت سالروز تصويب اساسنامه سپاه برگزار شد، گفت: فلسفه وجودي سپاه اين است که انقلاب اسلامي حفظ شود.
    جعفري همچنين با اشاره به برداشت هاي غلط از فلسفه وجودي سپاه پاسداران و برخي ترديدافکني ها مبني بر اينکه پس از استقرار کامل نظام جمهوري اسلامي، چه نيازي به وجود سپاه است، گفت: ديديم که در سال 1378 رهبر معظم انقلاب به شدت عليه اين ترديدافکني ها موضع گيري کرده و بر لزوم وجود سپاه پاسداران براي تداوم و پيش برندگي نظام جمهوري اسلامي در همه زمان ها تاکيد کردند.
    وي افزود: به دليل عملکرد سپاه در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب است که امروز با هجمه ها و مخالفت هاي شديدي از سوي دشمنان انقلاب و نظام روبرو مي شود.
    جعفري با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: فتنه آن سال بزرگترين فتنه سياسي، امنيتي عليه ايران بود که بدون نقش تعيين کننده مردم که همان بسيجي ها هستند، پايان نمي يافت.
    فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا با توجه به بحث اقتصاد مقاومتي و اعلام آمادگي سپاه و بسيج براي همکاري با دولت در اين عرصه، آيا دولت رغبتي براي استفاده از ظرفيت هاي سپاه دارد گفت: همکاري سپاه با دولت ها با هدف ايفاي نقش سپاه در راستاي برقراري امنيت، رفاه، آسايش و معيشت مردم است.
     جعفري با بيان اينکه وظيفه دولت ها نيز همين است افزود: سپاه نمي تواند با دولت ها همکاري نداشته باشد و با توجه به گستردگي سپاه، بسيج و توان عظيم آن ها اين همکاري مي تواند و بايد در خدمت مردم باشد.
    فرمانده سپاه پاسداران هدف دولت ها را خدمت به مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: دليلي براي عدم همکاري سپاه با دولت ها ندارد اما دولت ها ديدگاهشان متفاوت است و ممکن است در جاهايي در برخي دولت ها تقابلي بين مسائل سياسي و يا توجه به جلب آراي مردم و موضوع خدمتگزاري، فرهنگ و ارزش هاي مردم ديده شود؛ برخورد دولت ها ممکن است اين ها را در تعارض و فقط صرفا اهداف سياسي را ببيند و تا جايي در مسير انقلاب اسلامي و اسلامي بودن جمهوري اسلامي نباشد.
    وي بر همين اساس تاکيد کرد: تا اينجا ممکن است سپاه تذکراتي بدهد تا نقش خود در حفظ انقلاب اسلامي را ايفا کند، وقتي سپاه مي خواهد نقش خود را در حفظ انقلاب انجام دهد ممکن است به نظر بيايد که مي خواهد با برخي دولت ها مخالفت کند در حالي که اينطور نيست.
    جعفري با بيان اينکه اگر به حفظ ارزش هاي انقلاب توجه شود هيچگونه تعارضي بين سپاه و دولت ها وجود ندارد به گلايه اخيرش از دولت ها اشاره کرد و افزود: گلايه اي که داشتيم اين بود که با توجه به فشار اقتصادي دشمنان که عليه کشورمان زياد شده و تاکيد رهبر معظم انقلاب نيز اين است که دولت ها نگاهشان به توانمندي هاي دروني باشد، بسياري از مشکلات مردم با تمرکز و توان داخلي قابل حل است و اين همان اقتصاد مقاومتي است.
    وي با بيان اينکه در بحث اقتصادي به قدري رسانه هاي دشمن مانور دادند که خودمان هم باورمان شد که سپاه در عرصه اقتصادي وارد شده، اظهار داشت: سپاه فقط در عرصه سازندگي ورود پيدا کرده که با عرصه اقتصادي متفاوت است.
    فرمانده کل سپاه با اظهار اين مطلب که هر کشوري که طرفدار شعار و راه انقلاب اسلامي شدند و مي خواهند آن را ادامه دهند به صورت طبيعي مورد ظلم و مخالفت هاي نظام سلطه واقع مي شوند؛ به لبنان، سوريه، مصر و بسياري از کشورهاي اسلامي که در بيداري اسلامي حرکتي کردند اشاره کرد و گفت: سپاه حمايت هاي نرم افزاري، فکري، دانشي و تجربه اي خود را ارائه خواهد داد و از مردمي که در يک کشور اراده کردند که مقابل نظام سلطه ايستادگي کنند، حمايت مي کند.
    
    سوريه به دليل بودن در خط مقاومت مورد غضب آمريکاست
    جعفري با اشاره به اتفاقات کشور سوريه اظهار داشت: سوريه به دليل اينکه در جبهه مقاومت اسلامي قرار داشته و خط مقدم آن جبهه است مورد غضب آمريکا واقع شده و ايالات متحده آمريکا از تروريست ها براي ستم به مردم سوريه استفاده مي کند و در مقابل وظيفه هر مسلماني است که از آن ها حمايت کند.
    وي با بيان اينکه سپاه با افتخار از حرکت مقاومت سوريه و مردم آن حمايت مي کند، اظهار داشت: با توجه به نيروي انساني و حضور خود مردم آن کشور نياز به دخالت نظامي مجموعه هاي ديگر نيست و ما فقط آموزش تجربي و نرم افزاري را در اختيار آنان قرار مي دهيم و اثرش را بعد از اين چند سال درگيري مي بينيم.
    
    ناچارا مرز جنوب شرق را از ناجا تحويل گرفتيم
    فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال ديگري راجع به مسئله امنيت در شمال غرب و جنوب شرق کشور، گفت: در اين 2 منطقه به دليل جغرافياي خاص، وضعيت امنيتي خاصي وجود دارد که دشمنان با سرمايه گذاري روي آن و بستر اوليه اي که به خاطر جغرافياي طبيعي خاص آن وجود دارد، توجه ويژه اي براي ناامن کردن اين مناطق دارد اما نيروي زميني سپاه در اين 2 منطقه تمرکز خاصي داشته و ايفاي نقش مي کند.
    وي تصريح کرد: البته سياست و راهبرد سپاه براي حفظ امنيت در اين منطقه استفاده از نيروهاي بومي و مردمي خود آن مناطق است.
     جعفري با اشاره به شرکت سران قبايل و گروه ها در جنوب شرق کشور براي تامين امنيت اين منطقه تصريح کرد: گروه هاي مردمي در اين مناطق سازماندهي شده اند که وظيفه تامين امنيت را برعهده دارند و از وقتي خود همين مردم و گروه ها در امر تامين امنيت فعال شده اند، شاهد ناامني در عمق کشور نبوديم و اتفاقات چند ماه اخير در نقطه صفر مرزي بوده است که اين امر نيز با توجه به برخي ضعف ها در اين بخش و نياز به مهندسي عملياتي در اين مناطق بوده است.
    به گزارش فارس، وي اضافه کرد: با توجه به اين نيازها، ناچارا بخشي از اين مرز ها را از برادران ناجا تحويل گرفتيم و مشغول کارهاي مهندسي هستيم تا شاهد تکرار حوادث تلخ و ناگوار در اين بخش ها نباشيم.

********************************************************************************

واکنش قاطعانه فرمانده سپاه پاسداران به سخنان وزیر خارجه آمریکا 

 

هرچند سخنان و اظهارات تند و گستاخانه روزهای اخیر جان کری، وزیر خارجه آمریکا در مورد امکان حمله نظامی به ایران، ممکن است برای مصارف داخلی بر زبان رانده شده باشد، ‌همین هم دلیل نمی‌شود که این اظهارات از سوی مقامات ایران بی‌پاسخ بماند. عالی‌ترین مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پاسخ دندان شکنی به این اظهارات داده است؛ اظهاراتی که نشان می‌دهد، هرچند ایران در حال حاضر به دیپلماسی فرصت داده است تا بهانه را از آمریکایی‌ها بگیرد، ‌ایرانیان هیچ گاه در برابر گستاخی‌های رقیب سکوت نخواهند کرد.

 

به گزارش «تابناک»، پس از مصاحبه‌هایی که وزیر خارجه ایران در اجلاس داووس با شبکه سی‌ان‌ان آمریکا داشت و طی آن اعلام کرد ایران قصد نابودی هیچ کدام از سانتریفیوژهای خود را ندارد و این سخنان با تأیید رئیس جمهور در‌‌ همان اجلاس داووس همراه شد، وزیر خارجه آمریکا موضع گیری تندی داشت و دوباره از وجود گزینه نظامی در مواجهه با ایران خبر داد. این موضع‌گیری واکنش‌های زیادی را در سطح مقامات سیاسی ایران و به ویژه نمایندگان مجلس برانگیخت. اما قاطعانه‌ترین این واکنش‌ها را فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به آمریکایی‌ها نشان داد.

سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ در همین ارتباط گفت: آمریکا هرگز قدرت درک دامنه‌های تهاجمی جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت. وی که در حاشیه بازدید از توانمندی‌های دانشگاه امام حسین (ع) سخن می‌گفت خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: آقای کری؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است.

وی افزود: تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سال‌هاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز آماده کرده‌اند. فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم مردان عاقل شما اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت‌ساز قرار دارد، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به میدان عمل بکشانند.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: آقای کری؛ ما می‌دانیم شما بدهکار‌ترین کشور جهان هستید و همه می‌دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادیتان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

وی تأکید کرد: خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است. بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: آقای کری؛ آمریکا و قدرت‌های نظامی او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند.

وی افزود: اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کار‌شناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

سرلشکر جعفری تصریح کرد: بنا بر اطلاعاتی که به ما می‌رسد، هم کار‌شناسان سیاسی و هم صاحب‌نظران امنیتی آمریکایی گزینۀ نظامی را برای ایران تنها مناسب روی میز ماندن می‌دانند، اما استفاده از آن را در عمل به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی‌دانند و بارها هشدارهای خود را در این رابطه به مسئولان آمریکا ‌داده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی نمی‌ترسد و برعکس عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابی‌اش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب اسلامی نیز گواه این مدعاست.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: بنابراین به شما توصیه می‌کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی‌های خود و طرف مقابلتان خرج کنید و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیا می‌دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده‌اند و در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به میدان عمل بیاورید. اگر نمی‌دانید کمی بیندیشید و یا تحقیق کنید و یا دست‌کم تا زمانی که قرار است منتظر حکمِ عقل عاقلان خود بنشینید، از به کارگیری این عبارت خنده‌دار و بی‌پشوانۀ خرد و اندیشه‌ورزی پرهیز کنید.

********************************************************************************

تصاویر تشییع باشکوه شهید دلاور مدافع حرم حضرت زینب (س)

با حضور مقامات ارشد حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان مراسم تشییع پیکر یکی از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب(س) با حضور خیل عظیمی از شیعیان در زادگاهش برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید «محمد هانی الطویل» که طی انجام وظیفه مقدس جهادی در دفاع از مقدسات اسلامی و در درگیری با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید در منطقه “خربه سلم جنوبی” لبنان برگزار گردید.

در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام «سید احمد صفی الدین» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، «علامه شیخ علی یاسین» رئیس علمای شهر صور، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید محمد هانی الطویل با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله با شعار “لبیک یا زینب(س)” و “لبیک یا حسین(ع)” بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌‌های خربه سلم جنوبی را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این شهید پس از اقامه نماز به امامت «شیخ علی یاسین» در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

http://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/16_53354af8adc10.jpg

http://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/1_53354ad85d902.jpghttp://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/20_53354ad09a5b1.jpg

http://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/9_53354af430c2d.jpg

http://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/18_53354b0453786.jpg

http://www.abna.ir/upload/image/2014/03/28/16_53354af8adc10.jpg

**************************************************************************************

تظاهرات مردم بحرین در روز انقلاب 

انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین امروز وارد سال چهارم خود شد که مناطق مختلف این کشور شاهد تظاهرات مردمی بود در مقابل نیروهای نظام با گلوله و گاز اشک آور به آن پاسخ دادند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 11 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com