سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 1847
بازدید کل : 131693
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 125000:عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را به نمایش گذاشت/یک چشم‌بادامی قربانی جدید تحریم‌های ضد ا
 

عنوان 125000:عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را به نمایش گذاشت/یک چشم‌بادامی قربانی جدید تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا  +

در سایه کوتاهی کنسولگری ایران در فرانکفورت؛

 



 

 

 

 

دبکا فایل در گزارشی نوشت: عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را بر خلاف توافق هسته‌ای آمریکا با ایران برای اولین بار به نمایش گذاشت.

گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است:

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل متهم شدن یک مرد چینی به فروش قطعات موشک به ایران، بهبود روابط بین جنبش سنی "آینده لبنان" و حزب‌الله، و اقدام عربستان سعودی به نمایش عمومی موشک‌های هسته‌ایش می‌شود.


تایمز اسرائیل/ مردی که قطعات موشک به ایران می‌فروخت با اتهامات جدید مواجه شد

"لی فانگوی" مرد چینی که قبلاً به کمک به برنامه موشک‌های بالستیک ایران متهم شده بود، این بار در آمریکا به مراوده غیرقانونی تجاری با ایران و دور زدن تحریم‌های اقتصادی متهم شده است."لی" که با نام "کارل لی" هم شناخته می‌شود متهم به پول‌شویی، کلاهبرداری اطلاعاتی و جرایم دیگر متهم شده است. "جان کارلین" دستیار وزیر دادگستری در موضوع امنیت ملی آمریکا طی بیانیه‌ای درباره توقیف 7 میلیون دلار از دارایی‌های کمپانی‌های تحت کنترل "لی" که از آن‌ها برای دور زدن تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کرد، گفت: "این اقدامات هشداری واضح به افرادی می‌دهد که در رساندن مواد حساس به طور غیرقانونی به ایران دست دارند. این هشدار که آمریکا از هیچ اقدامی برای جلوگیری از فعالیت‌های آن‌ها و اجرای عدالت درباره‌شان فروگذار نمی‌کند."

 




عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را به نمایش گذاشت/یک چشم‌بادمی قربانی جدید تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا/روابط جنبش آینده لبنان و حزب‌الله گرمتر می‌شود /// آماده انتشار

دادستان آمریکا می‌گوید "لی" سال‌ها قطعات موشک‌های بالستیک را برای ایران فراهم می‌کرده است. اگرچه این محصولات ممنوع شده و کمپانی‌های تحت کنترل "لی" هم قبلاً تحریم شده‌اند، بنا به اتهامات وارده، وی توانسته به طور "زیرزمینی" و از طریق کمپانی‌های خط مقدم خود، به علاوه اسم‌های تقلبی و نام‌های تجاری ساختگی همچنان با ایران تجارت کند.

جروزالم پست/ علی‌رغم جنگ داخلی، روابط بین جنبش آینده لبنان و حزب‌الله گرم‌تر می‌شود

به نظر می‌رسد یخ روابط بین جنبش آینده لبنان متشکل از اکثریت سنی با حزب‌الله شیعه در حال آب شدن است، علی‌رغم افزایش شدید در تنش‌های فرقه‌ای در منطقه. این در حالی است که "سعد حریری" نخست‌وزیر سابق که رئیس جنبش آینده لبنان است از لحاظ منطقه‌ای با عربستان سعودی و علیه محور ایران حزب‌الله متحد است.

عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را به نمایش گذاشت/یک چشم‌بادمی قربانی جدید تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا/روابط جنبش آینده لبنان و حزب‌الله گرمتر می‌شود /// آماده انتشار

این بهبود روابط پس از آن به وجود آمده که دو قدرت اصلی منطقه یعنی عربستان و ایران نیز روابط خود را به سمت و سوی بهتر شدن سوق داده‌اند. اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان ایران طی دیدار هفته گذشته خود با عبدالرحمن الشهری سفیر جدید عربستان در ایران، خواستار روابط گرم تر بین تهران و ریاض شد. وی گفت: "توسعه روابط دوجانبه در همه سطوح به منافع دو کشور کمک خواهد کرد و کشورهای اسلامی دیگر را هم به بهبود روابط بین خود تشویق می‌کند. دشمنان اسلام می‌خواهند مسلمانان به خاطر عقاید بی‌اساس یک‌دیگر را بکشند."

"عبدالله حمیدالدین" در وبسایت العربیه که تحت حمایت عربستان است نوشت که همکاری نزدیک‌تر بین ایران و آمریکا موجب افزایش همکاری بین تهران و ریاض شده است. وی همچنین نوشت که علی‌رغم هیاهویی که انتشار تصویر سفیر عربستان در در حالی که پیشانی رفسنجانی را می بوسید، در عربستان ایجاد کرد، واقعیت این است که ایران همواره در پی بهبود روابط بین دو کشور بوده است. وی افزود: "البته این بدان معنا نیست که اختلافات ناپدید شده است."

با این وجود، نشانه‌های بهبود روابط بین عربستان و ایران صرفاً سطحی است، چرا که نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد عربستان و متحدان این کشور در خلیج (فارس) همچنان از قدرت رو به افزایش ایران به شدت نگران هستند. یکی از اعضای ارشد خاندان سلطنتی عربستان هفته گذشته اعلام کرد که کشورهای خلیج (فارس) باید تلاش کنند تا برای موازنه تهدیدات از جانب ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کنند.

شاهزاده "ترکی الفیصل" خطاب به کنفرانسی امنیتی در منامه پایتخت بحرین گفت: "ما با ایران هیچ دشمنی نداریم و نمی‌خواهیم به این کشور یا مردمش که همسایه‌های مسلمان ما هستند، آسیبی بزنیم. اما حفظ امنیت منطقه‌ای ما به عنوان گروه کشورهای خلیج (فارس) ایجاب می‌کند که با همکاری هم یک موازنه واقعی قدرت با این کشور برقرار کنیم، از جمله در دانش هسته‌ای، و برای هرگونه مسئله احتمالی درباره برنامه هسته‌ای ایران آماده باشیم. هرگونه نقض این توازن به مقامات ایران اجازه می‌دهد تا از همه دریچه‌ها برای ضربه زدن به ما استفاده کنند."

دبکافایل/ عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را بر خلاف توافق هسته‌ای آمریکا با ایران برای اولین بار به نمایش گذاشت

عربستان سعودی به اولین کشوری در خاورمیانه تبدیل شد که موشک‌های با توان هسته‌ای خود را به طور علنی به نمایش گذاشت. به عقیده منابع نظامی و اطلاعاتی دبکافایل این مراسم به عمد مملو از پیام‌های بسیار مهمی بود که مهم‌ترین آن‌ها این بود که خاورمیانه در چارچوب تحولات برنامه هسته‌ای ایران در آستانه آغاز رقابت تسلیحات هسته‌ای قرار دارد.

عربستان موشک‌های هسته‌ای خود را به نمایش گذاشت/یک چشم‌بادمی قربانی جدید تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا/روابط جنبش آینده لبنان و حزب‌الله گرمتر می‌شود /// آماده انتشار

اولاً این‌که عربستان با صدای بلند و رسا دارد می‌گوید که به سلاح هسته‌ای دست پیدا کرده و آماده است تا در صورت بروز درگیری مسلحانه با ایران از آن‌ها استفاده کند. دوماً پیام این مراسم برای آمریکا این است که عربستان همچنان روی ایرادات خود به توافقنامه جامع هسته‌ای با ایران ایستاده است، توافقنامه‌ای که با حضور کشورهای 1+5 و با رهبری آمریکا به سرعت به سمت مرحله نهایی خود پیش می‌رود. عربستان هم اعتقاد اسرائیل را دارد که توافقی که با از بین بردن کامل برنامه هسته‌ای ایران فاصله داشته باشد، در واقع سند رسیدن ایران به آستانه قدرت هسته‌ای را امضا کرده است. نتیجه هم جنگی در خاورمیانه خواهد شد که عربستان نیز در آن حضور خواهد داشت.




*************************************************************************************

 

در سایه کوتاهی کنسولگری ایران در فرانکفورت؛
پدر این دانش‌آموز با تأکید بر کارشکنی کنسولگری کشورمان، به حل مشکل توسط وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پس از رسانه‌ای کردن این کارشکنی‌ها، نماینده ویژه‌ای از سوی وزیر آموزش‌و‌پرورش به دیدارمان آمد و با دستور وی، بیمه شدیم و کار درمان سایه از سر گرفته شد، ولی...
 
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ 29 April 2014

آن گونه که پدر سایه می‌گوید، اگر سرکنسول ایران در فرانکفورت کوتاهی نکرده بود، بیماری دخترش تشدید نمی‌شد و عمرش به دنیا بود؛ این را می‌گوید و سرکنسول را عامل مرگ دخترش می‌خواند.

به گزارش «تابناک»، «سایه مقدسی»، دانش آموز نخبه اهل مراغه که پس از یک سال و نیم ‌تحمل رنج بیماری نادرش، اواخر بهمن ماه سال گذشته مورد توجه مسئولان قرار گرفت و با دستور رئیس جمهور و حمایت وزیر آموزش و پرورش برای مداوا راهی آلمان شد، ساعتی پیش بدرود حیات گفت و رخت از دنیا بر‌بست.

این دانش آموز چهارده ساله سمپادی که با انتشار دو دفتر شعر، جوان‌ترین شاعر مراغه شناخته می‌شد، از بیماری خونی نادری به نام آی. ال. ال (ILL) رنج می‌برد که درمان آن در کشورمان میسر نبود و به همین دلیل، راهی بیمارستان دانشگاه فرانکفورت شد تا مراحل درمان را بگذراند؛ اما کارشکنی‌های صورت گرفته مشکلاتی برای وی ایجاد کرد.

محمد‌رضا مقدسی، پدر سایه در این باره گفت: سرکنسول ایران در فرانکفورت، مسئول مرگ دخترم است؛ از مسئولان و دستگاه قضایی کشورم می‌خواهم که کارشکنی‌های سرکنسول و ارسال نامه او به بیمارستان جهت متوقف شدن درمان دخترم را پیگیری کنند.

وی افزود: «محمد صادق عبداللهی» سرکنسول ایران در فرانکفورت، ضمن سر باز زدن از بیمه کردن ما، نامه‌ای خطاب به پروفسور «پیتر بادر» رئیس دپارتمان پیوندهای سلولی و پزشک معالج سایه نوشت و با دخالت در امور پزشکی اعلام کرد که سایه می‌تواند برای درمان به ایران برگردد؛ همین موضوع کار درمان سایه را یک ماه به تعویق انداخت.

وی در ادامه به حل مشکل توسط وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پس از رسانه‌ای کردن این کارشکنی‌ها، نماینده ویژه‌ای از سوی وزیر آموزش و پرورش به دیدارمان آمد و با دستور وی، پس از یک ماه درمان سایه از سر گرفته شد، اما کار از کار گذشته و بیماری دخترم تشدید شده بود.

البته پدر سایه گلایه‌اش به اینجا ختم نمی‌شود. او که معلم است و در همین کسوت به آلمان اعزام شده تا هم امرار معاش کند و هم مراقبت از سایه را عهده‌دار باشد، از کار بی‌حقوق خود در دو ماه و نیم اخیر می‌گوید و علت عمل نشدن سایه را هزینه سنگین درمان ذکر می‌کند که برای عمل‌های پی در پی باید می‌پرداخته و به علت نداشتن بیمه‌، از پسش بر‌نمی‌آمده تا اینکه نماینده وزارت آموزش از راه رسیده و مشکل بیمه را در ۲۴ ساعت حل کرده است.

این گلایه‌ها در حالی بیان می‌شود که یکی از کارکنان کنسولگری ایران در فرانکفورت در این باره گفته: هرگز دستور مکتوب و رسمی برای پرداخت هزینه‌های سایه مقدسی از سوی هیچ نهادی به ما داده نشد؛ تنها قرار بر این بود که این خانواده به عنوان معلم به اینجا فرستاده شوند و بعد خودشان درمان دخترشان را پی بگیرند و به همین دلیل ما هم نمی‌توانستیم چهارصد هزار یورو برای درمان بپردازیم.

پدر سایه در پاسخ به این ادعا می‌گوید: مرا به عنوان کارمند وزارت آموزش و پرورش به آلمان فرستادند و با حکم به اینجا آمدم و می‌بایست بیمه می‌شدم که کنسولگری از این کار سر باز زد و کارش غیر قانونی بود. سرکنسول مسئول مرگ دخترم است و از دستگاه قضایی ایران می‌خواهم تا این جنایت را پیگیری کند.

گفتنی ا‌ست، «تابناک» ضمن تسلیت به خانواده مقدسی، این حق را برای کنسولگری کشورمان در فرانکفورت و سرکنسول آن قائل است که به ابهامات وارده پاسخ دهند.

*******************************************************************************

واکنش آموزش و پرورش به مرگ نخبه ایرانی در آلمان
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه هر چند تلاش ها برای نجات جان "سایه" به نتیجه نرسید اما آموزش وپرورش از تلاش های وزارت امورخارجه و دولت در پیگیری درمان این دانش آموز تشکر می کند.

به گزارش پیشرفت پرس،  سید محمد بطحایی در باره روند اعزام و درمان دانش آموز مراغه ای که در آلمان جان باخت گفت : پدر و مادر این دانش آموز هر دو فرهنگی و از معلمان شهر مراغه هستند که شرایط مورد نیاز برای تدریس به فرزندان ایرانیان خارج از کشور را دارا بودند و با توجه به اعلام نیاز مرکز امور بین المل وزارت آموزش وپرورش برای همکاری این زوج فرهنگی در مدارس کشور و از انجایی که بنابه اعلام پزشکان کشور مبنی بر این که ممکن است درمان این دانش آموزدر خارج از با موفقیت همراه باشد، مقرر شد این زوج فرهنگی به منظور تدریس و ادامه درمان فرزندشان به مدارس ایرانی کشور آلمان اعزام شوند.

 
بطحایی در خصوص همکاری سایر ارگان های دولت اظهار داشت: هر چند مشیت الهی بر این تعلق گرفت که همه تلاش ها برای نجات این دانش آموز نخبه بی نتیجه بماند اما آموزش وپرورش لازم می داند از تلاش ها و پی گیری های وزارت امور خارجه وبخش امور کنسولی در تسریع و تسهیل مقدمات این اعزام به کشور آلمان تشکر کند.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی در پایان ضمن تسلیت به این خانواده فرهنگی اظهار امیدواری کرد که آموزش وپرورش هرچه سریع تراز خدمات این زوج فرهنگی در کلاس های درس بهره مند شود.


واکنش آموزش و پرورش به مرگ نخبه ایرانی در آلمانواکنش آموزش و پرورش به مرگ نخبه ایرانی در آلمان

*******************************************************************************

برای این منظور وزیر کشور سعودی "محمد بن نایف" با حزب سلفی – وهابی اردن و در راس آن مفتی "سعد الحنیطی" دیدار کرده و از او در این امر تقاضای کمک کرده است. در نهایت الحنیطی بر اساس توافق ایجاد شده به سوریه رفته و با رهبران هر دو گروه دیدار کرده تا شاید هر دو طرف را راضی کند برای رسیدن به صلح، ابتدا یک آتش بس اولیه اعلام کنند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع آگاه از تلاش گسترده اطلاعات سعودی برای ایجاد صلح میان داعش و اللنصره خبر دادند.

پس از پیروزی های گسترده ارتش سوریه در قلمون، یبرود و اخیرا رنکوس، مقامات اطلاعاتی سعودی دست به دامان اردن شدند تا شاید بتواند گروه های تروریستی را علیه حکومت سوریه متحد کند. اطلاعات اردن روابط گسترده ای با جبهه سلفی این کشور که حامی النصره می باشد، دارد و وزیر کشور و افسران بلندپایه سعودی هر روز تماس های مستمری با واسطه های اردنی برای پایان دادن به درگیری های میان داعش و النصره برقرار می کنند.

برای این منظور وزیر کشور سعودی "محمد بن نایف" با حزب سلفی – وهابی اردن و در راس آن مفتی "سعد الحنیطی" دیدار کرده و از او در این امر تقاضای کمک کرده است. در نهایت الحنیطی بر اساس توافق ایجاد شده به سوریه رفته و با رهبران هر دو گروه دیدار کرده تا شاید هر دو طرف را راضی کند برای رسیدن به صلح، ابتدا یک آتش بس اولیه اعلام کنند.

البته با هدف تسهیل ماموریت سعد الحنیطی و جلب اعتماد دولت اسلامی شام و عراق، وی با داعش بیعت نموده و تصویر آن را در تویتر منتشر کرده است و افزوده : داعش و النصره هر دو گروهی مومن هستند ! و به دستور قرآن باید میان آنها صلح برقرار کرد : " وإن طائفتان من المؤمنين اقتتلوا فأصلحوا بينهما" .

شایان ذکر است  که پیش تر تلاش های مفتی عبدالله المحيسني وعمر أبو عمر، ملقب به "أبو قتاده" برای ایجاد صلح میان این دو گروه تروریستی ناکام ماند.

*******************************************************************************

عناصر گروهک تروریستی "جبهه النصره" که با حمایت غرب و هم پیمانان منطقه‌ای آن به ویژه عربستان، قطر و ترکیه به هدف براندازی نظام سوریه وارد این کشور شده‌اند، اکنون به دلیل تحمل ضربه‌های سنگین در مناطق مختلف تحت محاصره قرار گرفته و به دنبال راهکاری برای خروج از باتلاق سوریه هستند.

SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، "حسین الدیرانی" نویسنده و پژوهشگر عرب در مطلبی نوشت: پس از شکست های مفتضحانه و پی در پی گروهک تروریستی جبهه النصره، حامیان امنیت و ثبات سوریه خواستار سرکوب گروه‌‌های مسلح وابسته به این گروهک شده و اعلام کردند که "النصره" غده‌ای سرطانی است که باید فوراً آن را ریشه کن کرد .

الدیرانی خاطرنشان کرد: عاملان بحران سوریه تصور می‌کردند تروریست‌هایی که برای کشتار فجیع شهروندان و نظامیان سوری با هدف نابودن کردن سوریه به عنوان یکی از محورهای مقاومت به این کشور ارسال می شوند‌، قابل کنترل هستند و می توانند از این تروریست‌ها برای تأمین منافع خود استفاده کنند و پس از پایان تاریخ مصرفشان آنها را دور بیندازند؛ ولی این تروریست‌ها اکنون در حال تهدید منافع آمریکا و متحدانشان هستند ..

 ده‌ها هزار تروریست از کشورهای مختلف جهان به بهانه "جهاد" و "وارد شدن به بهشت" عازم سوریه شدند ولی اکنون کنترل اوضاع از دست حامیان تروریست‌ها خارج شده و حامیان تروریست‌ها با مشکل "انبوه تروریست‌های فعال در سوریه" مواجه شدند .الدیرانی به پیروزی های ارتش سوریه در برهه اخیر اشاره کرد و گفت: آه و ناله جبهه النصره و حامیان مالی این گروهک تروریستی پس از متحمل شدن ضربات سنگین در همه مناطق از جمله ریف دمشق ، حمص ، حلب ، ادلب و حومه ادلب به آسمان بلند شده است ..

اجساد اعضای این گروهک تروریستی در هر منطقه‌ای دیده می‌شود به نحوی که همه این اجساد به علت کثرت قابل شمارش ، جمع آوری و تشخیص هویت نیستند. جبهه النصره هم اکنون تحت محاصره است و از اعضای خود در لبنان می خواهد که اقدامی برای خارج کردن این گروه از باتلاق سوریه صورت دهند. عناصر این گروهک برای درخواست کمک از اعضایش در لبنان چند موشک به سوی شمال این کشور شلیک کرد، که این حمله موشکی منجر به کشته و زخمی شدن چند شهروند لبنانی در منطقه الهرمل شد .

ساکنین منطقه الهرمل احساس می کنند که دولت و ارتش لبنان قادر به حمایت از مناطق سکونت آنها در برابر اقدامات تروریستی جبهه النصره نیست؛ به همین دلیل مصمم هستند از این گروهک در آینده نزدیک انتقام بگیرند.الدیرانی تأکید کرد: گروهک جبهه النصره برای کاستن از شدت ضرباتی که در سوریه متحمل می‌شود، عامل خود در صیدا یعنی " احمد الاسیر " می خواهد که امنیت این منطقه و حومه آن را به هم بزند، و اگر می تواند فتنه‌ای مذهبی ایجاد کند.

********************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: جمعه 12 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com