سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 4900 : دیدار رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب

دیدار رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با قدردانی صمیمانه از حضور پرشور ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس، پایبندی دولت به اصول و ارزش‌ها و شعارهای جذابی همچون عدالت‌خواهی، استكبارستیزی و خدمت‌رسانی صادقانه را ضروری و اثرگذار خواندند و تأكید كردند: جهاد اقتصادی نیازی حیاتی و زمینه‌ساز پیشرفت و شكوفایی اقتصادی كشور است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریك هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به حضور پرشكوه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره كردند و افزودند: از مردم عزیز ایران كه در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر عظمت خود را نشان دادند، صمیمانه قدردانی می كنم.
ایشان، روز قدس امسال را نمادی از حضور و انگیزه ملت ایران دانستند و خاطرنشان كردند: این حضور و شكوه و عظمت، امید را در فضای منطقه گسترش می‌دهد و انگیزه ملت‌ها را برای استقامت دو چندان خواهد كرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از خدمات دولت، بر پایبندی به شعارها و جهت‌گیری‌های اعلام شده تأكید كردند و افزودند: علت اقبال مردم در انتخابات سال 84 و 88 به رئیس‌جمهور همین شعارهای جذاب و ضروری بود چرا كه مردم به ارزش‌ها و آرمان‌ها پایبند و دلبسته‌اند.
ایشان، عدالت‌خواهی، استكبارستیزی، ساده‌زیستی، مقابله با منش اشرافیگری، مقابله با ویژه‌خواری و سوءاستفاده از ارتباطات اقتصادی و غیراقتصادی و خدمت‌رسانی صادقانه را از جمله شعارهای جذاب دولت خواندند و افزودند: اصول و ارزش‌هایی كه امام خمینی می‌فرمود و باعث محبوبیت ایشان در قلب ملت‌ها شد از اساسی‌ترین شعارهای دولت است كه باید كاملاًٌ به آن پایبند بود.
رهبر انقلاب اسلامی، كار برای خدا را رمز برخورداری از توفیق الهی و ایجاد جذابیت در دل‌های مردم برشمردند و تأكید كردند: اگر به هر علت تقید به شعارهای دولت سست شود توفیقات الهی نیز كم خواهد شد بنابراین با همان شور و نشاط و تلاش به خدمت صادقانه و بدون توقع ادامه دهید.
ایشان گزارش‌هایی را كه وزراء و معاونان رئیس‌جمهور در این دیدار بیان كردند، گزارش‌هایی خوب، مستند، منطقی و متكی به آمار بویژه آمار مقایسه‌ای خواندند و افزودند: این گزارش‌ها را باید به مجموعه نخبگان و زبدگان كشور نیز ارائه داد و اقدامات انجام گرفته را برای آنان تشریح كرد.
رهبر انقلاب اسلامی یكی از اشكالات دولت را حضور كمرنگ در میان نخبگان دانشگاهی و حوزوی دانستند و تأكید كردند: باید رئیس‌جمهور و وزراء اقدامات دولت در بخش‌های مختلف بویژه در خصوص مسائل اقتصادی را كه از مسائل اصلی كشور مورد چالش موافقان و مخالفان دولت است، در جمع نخبگان مطرح كنند تا با استفاده از دیدگاه‌ها و همچنین نظرات انتقادی آنان، هم‌افزایی بوجود آید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأكید بر اینكه باید از انتقادها و اشكالات مجامع نخبگان استقبال كرد، افزودند: نباید به دلیل نحوه بیان برخی از مسائل، از دیدگاه‌های سازنده و مفید اكثریت نخبگان محروم شد.
بیان نقاط ضعف به موازات نقاط قوت از دیگر توصیه‌های رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور و هیأت وزیران بود.
ایشان بیان نقاط ضعف را باعث اثرگذاری بیشتر در دل‌های مردم دانستند و افزودند: همراه با تشریح كارها و بیان نقاط قوت، به صراحت به مردم بگویید كه این كارها را نتوانستیم انجام دهیم و مطمئن باشید مردم، كسی را برای كاری كه تلاش كرده اما نتوانسته انجام دهد، مؤاخذه نمی‌كنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به ضرورت برخورد صحیح در قبال انتقادهایی كه از دولت در رسانه‌ها یا مراكز قانونی مطرح می‌شود افزودند: تنها جهت‌گیری صحیح در قبال انتقادات رویكرد توجیه‌كننده و تبیین‌كننده است و رویكرد مخاصمه و حمله متقابل به نتیجه‌ای نمی رسد.
ایشان در این زمینه به دولتمردان توصیه كردند با رویكرد تبیینی در جلسات عمومی و با مردم صحبت كنید، به سؤالات و ابهامات پاسخ دهید تا این مسائل در رسانه‌ها نیز پخش و مسائل روشن شود كه در این صورت غرض‌ورزی غرض‌ورزان به جایی نمی‌رسد.
رهبر انقلاب، توجه دولت به اولویت‌ها را مهم خواندند و افزودند: باید با كار كارشناسی و دقیق، اولویت‌ها را مشخص و براساس آن حركت و تلاش كرد.
ایشان دادن وعده به مردم را باعث افزایش توقعات خواندند و افزودند: تحقق وعده‌های داده شده دولت به مردم، امری مطلوب و ضروری است و باعث استحكام ایمان و اعتقاد مردم می‌شود و برعكس اگر این وعده‌ها محقق نشود در ذهن مردم، مشكل ایجاد می‌كند.
رهبر انقلاب مقایسه میان عملكرد دولت با دولت‌های قبلی را كاری خوب برشمردند اما افزودند: خیلی مهم است كه مقایسه‌ای نیز میان وعده‌های دولت و كارهای انجام شده صورت پذیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سخنانشان در جمع اعضای دولت دهم را با تشریح ضرورت جهاد اقتصادی از 3 منظر ادامه دادند. 1- از منظر رونق اقتصادی و حل مشكلات معیشتی مردم 2- از زاویه ضرورت رسیدن به اهداف چشم انداز و 3- از منظر مقابله با اهداف خصمانه نظام سلطه بر ضد ملت ایران.
ایشان جهاد اقتصادی را یك نیاز قطعی و نه صرفاً یك اولویت دانستند و در تشریح بیشتر این نكات افزودند: معیشت مردم برای نظام اسلامی بسیار مهم است و تنها یك اقتصاد خوب، سالم و قوی می‌تواند كشور را به این هدف برساند و اقتصاد خوب و توانا نیز نیاز به مجاهدت اقتصادی دارد.
رهبر انقلاب انگیزه دوم برای جهاد اقتصادی را ضرورت حیاتی رسیدن به اهداف چشم‌انداز برشمردند و افزودند: در این سند بسیار مهم، تبدیل ایران به قدرت اول اقتصادی منطقه پیش‌بینی شده است و اگر این هدف محقق نشود و در این عرصه از رقبا عقب بمانیم ضربات اساسی خواهیم خورد بنابراین چاره دیگری جز جهاد اقتصادی نداریم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را سومین انگیزه نظام، مسئولان و ملت برای جهاد اقتصادی خواندند و افزودند: سلطه‌گران همه امكانات خود را برای زدن ضربات اساسی به اقتصاد ایران به كار گرفته‌اند اما هوشمندی، زیركی و تدبیر مسئولان و ایستادگی ملت، آنها را ناكام خواهد گذاشت.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: دشمنان در اوایل امسال از تحریم‌های فلج‌كننده و هوشمند سخن می‌گفتند اما تحریم‌ها نه تنها فلج‌كننده نشد بلكه به بركت هوشمندی نظام و مردم در موارد متعدد به تحرك و خودكفایی و كارهای بزرگ در كشور منجر گشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شكست را سرنوشت قطعی امریكا و جبهه استكبار در تحریم ایران خواندند و تأكید كردند: با توجه به واقعیات جهانی، امكان ادامه طولانی مدت این تحریم‌ها وجود ندارد و باید با جهاد اقتصادی، توكل و اعتماد به خدا و حركت هدفمند و هوشمندانه آنها را خنثی كرد.
رهبر انقلاب اسلامی، طرح تحول اقتصادی را یكی از مصادیق جهاد اقتصادی برشمردند و تأكید كردند: به لطف خداوند اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها بعنوان یكی از محورهای طرح تحول اقتصادی آغاز شده ولی لازم است بقیه محورهای دیگر این طرح در دو سال باقیمانده دولت، به جریان بیفتد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خصوص اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، به ضرورت تقویت بخش تولید اشاره كردند و افزودند: مصوبه قانونی برای كمك به واحدهای تولیدی هنوز تحقق پیدا نكرده و باید با اجرای این مصوبه، در كوتاه مدت منابع به واحدهای تولیدی نیازمند تزریق شود.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار نگرانی از واردات برخی كالاها و محصولات خاطر نشان كردند: باید در سیاست‌های واردات بازنگری جدی شود و از واردات بویژه محصولات زراعی و باغی و واردات كالاهایی كه در آن مزیت تولید داریم، پرهیز شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه توصیه‌های خود به مجموعه دولت، لزوم توجه بسیار جدی به موضوع فرهنگ را متذكر شدند و خاطرنشان كردند: در موضوع فرهنگ اعم از كتاب، كارهای هنری و مؤسسات هنری باید بدون رودربایستی و با قاطعیت، جهت‌گیری‌های انقلابی و اسلامی لحاظ شود.
ایشان با اشاره به محدود بودن منابع و لزوم تعیین اولویت‌ها در موضوعات فرهنگی، دولت را به پرهیز از حاشیه‌سازی توصیه كردند.
رهبر انقلاب با اشاره به نیاز فراوان كشور به كار و تلاش و روحیه كاری و خطرپذیری دولت، خاطرنشان كردند: در چنین شرایطی شایسته نیست كه دولت خود را درگیر حاشیه‌ها كند كه البته برخی اوقات، دولت با كم‌توجهی زمینه‌ساز این حاشیه‌ها می‌شود و برخی اوقات هم حاشیه‌هایی است كه دیگران بوجود می‌آورند.
ایشان نكاتی هم درباره علاقه به ایران مطرح كردند.
رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه خاطر نشان كردند: اگر قرار است مسئله علاقه به ایران مطرح شود، یكی از مهمترین راه‌ها، تحكیم و گسترش زبان و ادبیات فارسی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: در مورد علاقه به ایران، بجای تأكید بر ایران قبل از اسلام، بر ایران بعد از اسلام تأكید شود زیرا افتخارات ایران بعد از اسلام در هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران وجود نداشته است. ایشان تأكید كردند: رشد پیشرفت‌های علمی، هنری، فرهنگی و حتی نظامی در ایران بعد از اسلام بویژه در دوران دیلمی، سلجوقیان و صفویه بهیچ وجه قابل مقایسه با ایران قبل از اسلام نیست.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر می خواهید از ایران و ایرانی‌گری حمایت كنید، ایران بعد از اسلام، مستندتر و آشكارتر است.
ارتباط میان سه قوه و همكاری قوا نكته دیگری بود كه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هیأت دولت به آن اشاره كردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دولت تأكید كردند: در مسائل مربوط به قوا، در مواردی كه كوتاه آمدن امكان‌پذیر است، كوتاه بیایید، در مواردی كه با تبیین قابل حل است، تبیین كنید و در مواردی هم كه با ارتباطات دوستانه حل می‌شود، از این روش استفاده كنید.
در ابتدای این دیدار آقای احمدی نژاد رئیس‌جمهور مهرورزی، عدالت‌گستری، خدمت‌گذاری و همدلی و هم‌افزایی را از اصول و محورهای كاری این دولت ذكر كرد و گفت: همه موفقیت‌های دولت نهم و دهم، حاصل پایبندی به ارزش‌های الهی و آرمان‌های انقلاب است.
وی با اشاره به نظارت نهادهای رسمی كشور بر فعالیت دستگاه‌های دولتی، حمایت از محرومین، مردمی بودن، پاك‌دستی و همدلی را خط ثابت این دولت برشمرد.
رئیس جمهور افزود: در این دولت با جهت‌گیری‌های روشن، نسل جدیدی از مدیران و نیروهای مؤمن، كارآمد و پایبند به ارزش‌های انقلاب پا به عرصه خدمت گذاشتند كه همواره آماده خدمت و كار هستند.
آقای احمدی نژاد خاطرنشان كرد: دولت نهم و دهم در سخت‌ترین شرایط كشور و تحت فشار بی‌سابقه دشمنان با همراهی مردم و حمایت‌های رهبر انقلاب، خدمات گسترده‌ای برای كشور انجام داده است.
پس از سخنان رئیس‌جمهور شماری از معاونان وی و تعدادی از وزیران به بیان گزارش عملكرد حوزه‌های خود پرداختند.
آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور گزارشی از حوزه ستادی و شوراهای ویژه دولت بیان كرد. معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برگزاری بیش از پنج هزار جلسه با حضور وزراء و مدیران و كارشناسان در 10 ستاد و كار گروه گفت: در ستاد تدابیر ویژه اقتصادی با برگزاری 56 جلسه و تصمیمات اتخاذ شده، شدیدترین تحریم‌های غرب یا بی‌نتیجه مانده و یا تأثیر آن‌ها به حداقل رسیده است. بررسی مسائل خرد و كلان مربوط به هدفمندسازی یارانه ها در 70 جلسه ستاد هدفمندی یارانه‌ها، تصمیم‌گیری درخصوص موارد كلان رشوه‌خواری، زمین‌خواری، قاچاق و پولشویی و ساماندهی صندوق‌های قرض‌الحسنه و برخی شركت‌های لیزینگ در 274 جلسه اصلی و فرعی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، فراهم كردن زمینه‌های لازم بمنظور ایجاد 5/2 میلیون شغل در 44 جلسه شورای عالی اشتغال و نظارت بر قیمت اقلام و كالاها و كنترل عرضه و تقاضا و جلوگیری از شوك احتمالی در بازار در پی اجرای هدفمندی یارانه ها در 27 جلسه كارگروه كنترل بازار، بخش دیگری از گزارش معاون اول رئیس جمهور در مورد حوزه ستادی و شوراهای ویژه دولت بود.
آقای رحیمی در ادامه گزارش خود به جلسات و تصمیمات ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، كارگروه ویژه رئیس‌جمهور در امور نفت، كارگروه ترانزیت، شورای عالی صادرات غیرنفتی و شورای عالی اداری نیز اشاره كرد و گفت: رشد 83 درصدی كشفیات قاچاق، افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت نفت تا مرز 54 میلیارد دلار در دولت دهم، افزایش 34 درصدی ترانزیت كالا در سال 89، و برنامه‌ریزی برای صادرات غیرنفتی تا مرز 45 میلیارد دلار از جمله نتایج تصمیمات اتخاذ شده در این شوراها و كارگروه‌ها بوده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار اعلام كرد دولت با پیگیری مدل اسلامی – ایرانی پیشرفت، اجرای سیاست‌های كلی اصل 44 را در دستور كار جدی قرار داده بگونه‌ای كه به موازات واگذاری مسئولیت‌ها، میزان واگذاری مالكیت‌ها به بخش خصوصی نیز از سال 84 تاكنون به 500 شركت و 85 هزار میلیارد تومان بالغ شده كه ده‌ها برابر گذشته است.
آقای حسینی افزود: تاكنون 40 میلیون نفر دارای سهام عدالت شده‌اند كه این میزان تا 45 میلیون نفر افزایش خواهد یافت.
وزیر اقتصاد قانون هدفمند كردن یارانه را گامی در جهت گسترش عدالت خواند و اعلام كرد: رشد مصرف در انرژی، آب و گندم متوقف شده و میزان مصرف 5 تا 30 درصد كاهش یافته است.
آقای حسینی از كاهش نقطه به نقطه تورم از تیرماه سال جاری خبر داد اما تأكید كرد برای حل مشكل تورم و بیكاری تلاش‌های مضاعفی انجام خواهد شد.
به گفته آقای حسینی رشد اقتصادی كشور هر سال بیشتر شده است به گونه‌ای كه مراكز جهانی نیز از بهبود اوضاع اقتصادی ایران در پی هدفمند كردن یارانه و اجرای اصل 44 سخن می‌گویند.
افزایش شاخص بورس به 25 هزار و پانصد واحد و افزایش سرمایه‌گذاری بورس به 118 هزار میلیارد تومان از دیگر نكات گزارش وزیر اقتصاد بود.
آقای حسینی با اشاره به افزایش بودجه عمرانی به 24 درصد افزود: سهم مالیات نیز در هزینه‌های دولت به حدود 42 درصد در سال 89 رسیده است كه نشان‌دهنده تلاش برای رهایی از اتكای به درآمدهای نفتی است.
وزیر اقتصاد با تأكید بر ناكامی تحریم‌های غرب افزود: افزایش ترانزیت كالای 111 كشور خارجی از مسیر ایران، رشد 124 درصدی جذب سرمایه‌های خارجی و رشد تجارت خارجی از شاخص‌هایی است كه نشان می‌دهد تحریم‌های غرب با تدابیر نظام و دولت و ایستادگی مردم به اهداف خود نرسیده است.
وزیر اقتصاد و دارایی، در جمع‌بندی گزارش خود افزود: شتاب حركت كشور به سمت عدالت براساس سیاست‌ها و فعالیت‌های دولت افزایش یافته است كه گسترش بیمه‌های تأمین اجتماعی، افزایش حقوق مستمری‌بگیران و سهام عدالت از نشانه‌های آن است.
رئیس كل بانك مركزی سومین عضو هیأت دولت بود كه گزارشی از وضع پولی، و بانكی كشور ارائه كرد.
آقای بهمنی در گزارش خود با اشاره به سیاست كنترل نرخ تورم و رسیدن آن به 4/12 درصد در پایان سال 89 گفت: در پایان تیرماه سال نود، نرخ تورم به 3/16 درصد افزایش یافت كه علت آن، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بود.
رئیس كل بانك مركزی خاطرنشان كرد: بدون در نظر گرفتن تأثیر مستقیم و غیرمستقیم، هدفمندسازی یارانه‌ها، نرخ تورم قاعدتاً 9/9 درصد می بود.
مهار بی‌رویه رشد نقدینگی، شفاف‌سازی مطالبات معوق و مهار رشد آن، رشد 140 درصدی فروش اوراق مشاركت به میزان 157 هزار میلیارد ریال، افزایش منابع قرض‌الحسنه، ساماندهی مؤسسات مالی غیرپولی، گسترش سیستم‌های الكترونیك و افزایش تراكنش‌های الكترونیكی، مدیریت بازار ارز، تعیین ابزارها و عقود جدید در بانك‌داری اسلامی، برنامه‌ریزی برای حذف صفرهای پول ملی و اختصاص 17 میلیارد دلار از منابع بانكی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نفت، گاز و پتروشیمی، محورهای دیگر گزارش رئیس كل بانك مركزی بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار در گزارشی با مقایسه میان سالهای 78 تا 83 و 84 تا 89 گفت: سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در این مدت از 14 هزار میلیارد تومان به بیش از 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.
آقای غضنفری گفت: در سال 83، سه هزار و هفتصد معدن در كشور فعال بوده‌اند كه در سال 89 به 5700 معدن و استخراج مواد معدنی نیز از 155 میلیون تن به 285 میلیون رسیده است.
افزایش دو برابری ظرفیت تولید خودرو، افزایش تولید سیمان از 32 میلیون تن به 74 میلیون تن، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوها به 9 میلیون تن از دیگر نكات گزارش آقای غضنفری بود.
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به افزایش محصولات كشاورزی و صادرات خدمات فنی مهندسی گفت: با مدیریت واردات كشور متوسط نسبت واردات به صادرات از 5/4 برابر به 3/2 برابر كاهش یافته است كه نشان می‌دهد واردات و صادرات در روند متعادل شدن قرار دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گزارش خود اعلام كرد امیدواریم با سرمایه‌گذاری 70 هزار میلیارد تومانی در سال جاری و سال آینده، بیش از 1800 پروژه نیمه تمام معدنی و صنعتی را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
آقای خلیلیان وزیر جهاد كشاورزی در این دیدار در گزارشی به تولید 107 میلیون تن محصولات كشاورزی در سال 89 و رشد پانزده درصدی آن نسبت به سال 88 ، رسیدن به مرحله تولید پایدار در تولید گندم و برنامه‌ریزی برای صادرات 2 میلیون تن گندم در سال جاری، افزایش تولید برنج به دو میلیون و دویست و سی هزار تن در سال 89 ، و برنامه‌ریزی برای خودكفائی در تولید برنج در 2 سال آینده، افزایش كیفیت برگ سبز چای كشور و تولید 31 درصدی چای درجه یك در سال 90 ، و افزایش چهل درصدی تولید ابریشم در كشور، اشاره كرد.
آقای خلیلیان به توسعه زیرساخت‌های آب و خاك در بخش كشاورزی و افزایش اراضی تحت پوشش آبیاری تحت فشار و سامانه آبیاری مدرن نیز اشاره كرد و در خصوص صادرات و واردات محصولات كشاورزی گفت: صادرات محصولات كشاورزی در برنامه سوم 6 میلیارد دلار بود كه در شش سال اخیر به بیش از 21 میلیارد دلار رسیده است. وزیر جهاد كشاورزی همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت صنایع فرآوری محصولات كشاورزی، توسعه جنگل‌ها، مرتع‌داری و آبخیزداری، كاهش مصرف سموم و كودهای شیمیائی گفت: میزان واردات محصولات كشاورزی تا پایان تیر ماه امسال، 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است.
آقای نیكزاد نیز در این دیدار در گزارشی مقایسه‌ای میان 8 سال قبل از دولت آقای احمدی نژاد با 6 سال دولت نهم و دهم گفت: احداث راه، بزرگراه و راه اصلی از 59 هزار كیلومتر به 72 هزار كیلومتر رسیده است و راه روستایی نیز از 43 هزار به 57 هزار كیلومتر بالغ شده است.
وزیر راه و شهرسازی، توسعه 10 برابری ناوگان هوایی و افزایش حجم ترانزیت كالاها را از دیگر نتایج فعالیت‌های دولتمردان در 6 سال اخیر برشمرد و گفت: از سال 76 تا 83 حدود 3 میلیون واحد مسكونی احداث شده بود كه در 6 سال اخیر به 4850 میلیون واحد رسیده است.
افزایش ساخت بیمارستان‌ها، صنعتی‌سازی ساختمان، نوسازی مدارس، واگذاری بخش‌های مهمی از صنایع ارتباطات، موبایل و اینترنت به بخش خصوصی، افزایش ضریب نفوذ اینترنت،  افزایش هزار درصدی روستاهای برخوردار از خدمات الكترونیك و افزایش حجم مخازن سدها از 32 میلیارد به 43 میلیارد متر مكعب از دیگر مسائلی بود كه مهندس نیكزاد در گزارش خود به آنها اشاره كرد.
وی همچنین آثار مثبت مسكن مهر را تشریح كرد.
آقای قاسمی وزیر نفت نیز گزارشی از حوزه‌های گاز، بنزین، پتروشیمی، صنعت نفت و بهره‌برداری از میادین مشترك ارائه كرد. وزیر نفت در خصوص دسترسی به گاز در شهرها و روستاها گفت: در سال 84 تعداد مشتركان گاز، 5/7 میلیون مشترك بود كه این میزان در 6 سال اخیر به بیش از سیزده میلیون مشترك رسیده است.
كاهش مصرف بنزین به 58 میلیون لیتر در روز با وجود افزایش تولید خودرو، در 6 سال گذشته، افزایش تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی از 75 جایگاه در سال 84 به 1700 جایگاه در سال جاری، و افزایش تولید پتروشیمی از 18 میلیون تن در سال 84 به 52 میلیون تن در سال جاری عدد و رقم‌های دیگری بود كه وزیر نفت در گزارش خود به آنها اشاره كرد.    
وزیر نفت به اشاره به بومی‌سازی طراحی و اجرای طرح‌های وزارت نفت و 52 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داخلی در فازهای قدیم و فازهای باقیمانده پارس جنوبی تأكید كرد: اهتمام برای افزایش استخراج از میادین مشترك با كشورهای همسایه از جمله برنامه‌های اصلی وزارت نفت است.
وزیر بعدی كه در این دیدار گزارش داد آقای شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی بود. آقای شیخ‌الاسلامی در حوزه تعاون از افزایش 2 برابری تعداد تعاونی‌ها در برنامه چهارم خبر داد و گفت: تعداد اعضای تعاونی‌ها نیز به بیش از 5 میلیون نفر رسیده است و در مجموع سهم ارزش افزوده بخش تعاون از 5 درصد در سال 83 به 5/8 درصد رسیده است.
وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: برای سال گذشته ایجاد یك میلیون و یك صد هزار شغل پیش‌بینی شده بود كه با همت و تدبیر دولت و فعالان بخش‌های مربوط، این میزان به یك میلیون و 600 هزار شغل رسید و برای سال جاری نیز ایجاد 5/2 میلیون شغل پیش‌بینی شده است.
كاهش فاصله طبقاتی به عنوان مهم‌ترین سیاست دولت در حوزه رفاه، افزایش 38 درصدی شمار افراد بیمه شده و افزایش متوسط حقوق افراد تحت پوشش صندوق تأمین اجتماعی از 140 هزار تومان به 550 هزار تومان در سال 89 دیگر مسئله‌ای بود كه وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی به آن اشاره كرد.
آقای بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور هم با اشاره به نود سفر استانی دولت با بیش از بیست هزار مصوبه، گزارشی از این سفرها ارائه كرد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هشتاد درصد مصوبات دور اول سفرهای استانی، 52 درصد مصوبات دور دوم سفرها، و 26 درصد مصوبات دور سوم سفرها كاملاً محقق شده و 18 درصد از مصوبات دور اول، 25 درصد از مصوبات دور دوم و 23 درصد از مصوبات دور سوم سفرها در دست اجرا است. آقای بقایی با اشاره به بیش از چهارده هزار ملاقات مردمی رئیس جمهور و 32 هزار ملاقات مردمی وزراء در 3 دور سفرهای استانی گفت: حل مشكلات مردم، مهمترین هدف سفرهای استانی است.
آقای میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با اشاره به همكاری دولت و مجلس، فضای كلی روابط قوای مقننه و مجریه را خوب خواند و نكاتی را برای بهبود روند این روابط بیان كرد.
خانم بداغی معان حقوقی رئیس‌جمهور نیز در گزارش خود به كارشناسی‌های حقوقی گسترده در دولت و كمیسیون‌های تخصصی برای رعایت موازین قانونی و حقوقی در مصوبات اشاره كرد و گفت: رعایت قانون، اصل اساسی در سیاست‌ها و اقدامات دولت به شمار می‌رود.
وزیر امور خارجه آخرین عضو هیأت دولت بود كه در این دیدار 3 ساعته گزارش داد. آقای صالحی اعلام كرد: با وجود همه تلاش‌های دشمنان، جمهوری اسلامی به یاری خداوند و با تدبیر مسئولان و ایستادگی ملت از موقعیت روزافزونی برخوردار است.
 
******************************************************
 

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان ، مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat

POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 13 شهريور 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com