سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 1811
بازدید کل : 131657
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 126000 : همه وعده‌هاي روحانی در سال 93+ چند خبر مهم دیگر

عنوان 126000 : همه وعده‌هاي روحانی در سال 93+ چند خبر مهم دیگر

 

همه وعده‌هاي روحانی در سال 93/ افزايش 300 ميلياردي مجوز دولت به ظريف/ ماجرای مذاکرات چراغ‌خاموش «آژانس» در تهران

 

گروه سیاسی مشرق -روزنامه‌های کشور، در لابه‌لای اخبار و مطالب تولیدی خود، به نکات، اخبار و مفاهیمی اشاره می‌کنند که انتخاب و بازنشر آنها می‌تواند مورد علاقه مخاطبان یک رسانه باشد. آنچه در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از مطالب امروز روزنامه‌های کشور به انتخاب خبرنگاران گروه سیاسی مشرق است.

***


همه وعده‌هاي روحانی در سال 93

روزنامه اعتماد نوشت: رسيدن تورم تا پايان سال به 25 درصد شيب ملايم برق و گاز و گازوييل يارانه ويژه براي محيط زيست و حمل و نقل عمومي عدم افزايش قيمت داروهاي ساخت داخل كاهش بهاي داروهاي خارجي به ميزان 10 درصد رساندن سهم مردم در بستري بيمارستان به سطح 10 درصد تامين تمام لوازم مورد نياز به درمان در بيمارستان‌ها به طور كامل از 15 ارديبهشت پوشش كامل بيمه درماني براي 5 ميليون ايراني، به ازاي هر نفر 23 هزار تومان در سال افزايش 10 هزار ميليارد توماني بودجه نظام سلامت پرداخت به موقع پول بيمه به مراكز درماني جهت بالا بردن اعتبار دفترچه‌هاي بيمه افزايش 200 قلم دارو مشمول بيمه به بالاي 300 قلم

حضور پرشك متخصص در تمام ايام تعطيل و طول شبانه روز در مراكز دولتي پوشش بيمه بيماري‌هاي سخت و داروهاي گران قيمت ارائه حداقل پنج بار يارانه كالايي به 11 ميليون نفر تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي ارائه گزارش درآمدهاي حاصل از هدفمندي و محل خرج آن به افكار عمومي هر سه ماه يك‌بار

اعتبار لازم براي نوسازي 20 ميليون بخاري پرداخت 2200 ميليارد تومان به عنوان يارانه سود تسهيلات به سرمايه‌گذاران بهره‌برداري از 4 فاز از پارس جنوبي با 100 ميليون متر مكعب توليد گاز تا پايان 93

افتتاح چند واحد جديد پتروشيمي تعيين قيمت خريد تضميني گندم از شهريورماه پرداخت نقدي تمام خريد‌هاي دولتي در بخش كشاورزي مسير آشتي و صلح در داخل و خارج بهبود زندگي مردم هم در بخش مادي و هم معنوي تحول روابط با كشورهاي همسايه و هم چنين روسيه و چين به طور ويژه

مذاکرات هسته‌يي بر مبناي برد- برد شفافيت بيشتر براي اعتماد بيشتر افکار عمومي دنيا به برنامه هسته اي ايران

ورود کارآفرين‌هاي بين‌المللي به ايران بهبود رابطه با عمان و ترکيه و عراق زيست برادرانه اقوام شيعه و سني

رشد اقتصادي ساحل جنوب ايران به تمام قول هايم در انتخابات 92 پايبندم فقط اجراي برخي از آنها زمانبر است.

تحریم‌های تازه علیه شرکت‌های همکار ایران

جام جم نوشت: وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای، گروهی از شرکت‌ها و اشخاص همکار با ایران را به اتهام کمک به دور‌زدن تحریم‌های نفتی و پیشبرد برنامه موشکی، به فهرست تحریم‌های خود افزود.

به گزارش فارس، کارل لی، تاجر چینی که پیش از این هم برخی تحریم‌ها علیه او اعمال شده بود، از جمله افرادی است که از سوی آمریکا به همکاری با ایران برای دور زدن تحریم‌ها متهم شده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا، او و چندین شرکت زیرمجموعه وی را تحریم کرده است. سعید العقیلی، بازرگان اماراتی نیز دیگر شخصی است که از سوی آمریکا به همکاری با ایران و راه‌اندازی شرکت‌های صوری متهم شده و در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است.وزارت خزانه‌داری آمریکا یک پاکستانی‌الاصل و هشت شرکت چینی را نیز در فهرست جدید تحریم‌های خود قرار داده است.


 رييس «ديوان عدالت اداري»:
شکايت از مصوبات دولت روحاني کاهش بسيار يافته است

روزنامه شرق نوشت: رييس ‌ديوان عدالت اداري گفت: «سطح سلامت نظام اداري متناسب با نظام جمهوري اسلامي نيست.» رييس‌ديوان عدالت اداري با اشاره به حضور يک‌جلسه‌اي خود در هيات دولت سابق و ديدارهاي مختلف با وزراي آن دولت گفت: «ساختار آن دولت به شکلي بود که قانون‌گريزي در مجموعه دولت مشهود بود، به اين معنا که مي‌ديديم قانون تصويب و به دولت ابلاغ مي‌شد، اما از سوي دولت به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ نمي‌شد.
 به طور مثال خود قانون ديوان عدالت اداري پس از تصويب مجلس، دولت آن را که ابزار کار ماست ابلاغ نمي‌کرد، تا آنجا که رييس مجلس در راستاي وظايف قانوني خود آن را ابلاغ کرد.»شايد بزرگ‌ترين شاهد براي قانون‌گريزي دولت محمود احمدي‌نژاد گزارش‌هاي متعدد ديوان محاسبات از عبورهاي مکرر دولت از قانون بودجه و هزينه‌هاي بي‌سند در آن باشد. گزارش‌هايي که نشان مي‌دهد دولت در سال 85 انحرافي 5/1‌ميليارددلاري داشته، سال 86 نشان از 54‌درصد عبور از قانون، سال 87 اين رقم به 72‌درصد رسيده، سال 88 عبور 64‌درصدي از قانون بودجه و سال 89 و 90 هم 64‌درصد تخلف در اجراي قانون بودجه صورت گرفته است. قانون‌گريزي که علي لاريجاني رييس مجلس به‌تازگي در جمع کارگران گفته، برخلاف برنامه توسعه در دولت گذشته به‌جاي کوچک‌ترشدن دولت بزرگ‌تر هم شد و اين‌طور 600ميليارددلار از درآمدهاي کشور را با هزينه‌کردن در امور جاري بر باد دادند. اين‌ البته به‌جز آن است که عوض حيدرپور نماينده اصفهان عنوان کرده بود 100 تا 150ميليارددلار از درآمدهاي کشور در دولت محمود احمدي‌نژاد گم شده است.


 مذاکرات چراغ‌خاموش معاون «آژانس» در تهران

شرق نوشت: اوایل هفته ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با یکدیگر به مذاکره پرداختند. مذاکراتی بی‌سروصدا و به دور از هیاهوهای رسانه‌ای. روز گذشته «رویترز» نوشت «سرژ گاس»، سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نامه‌ای الکترونیک در این‌باره اعلام کرد: «ترو واریورانتا، معاون دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پایان هفته (شنبه و یکشنبه) به منظور گفت‌وگوهای غیررسمی به تهران رفت.» حالا او به منزل بازگشته و دو روز بعد از بازگشت، خبر آمدنش منتشر شده است.

سخنگوی آژانس در ادامه ایمیل ارسالی‌اش، بدون ارایه جزییات بیشتر درباره سفر از پیش تعیین نشده معاون «یوکیا آمانو» مدیر کل آژانس، گفت این سفر در اوایل هفته جاری برای انجام مذاکرات غیررسمی و در راستای تماس‌های منظم میان آژانس و ایران صورت گرفت. البته «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز موضع مشابهی با سخنگوی آژانس گرفت و این سفر را امری عادی و در راستای اجرای توافق هفت‌بندی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی دانست. کمالوندی تاکید کرد: «آقای واریورانتا بارها به ایران آمده‌اند و حضورشان برای مذاکره و رایزنی با مقامات ایران در چارچوب همکاری‌هاست.»

«گاس» در ادامه ایمیلش به رویترز، با اشاره به گزارش فصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران که ماه می (اردیبهشت) ارایه می‌شود، نوشته است: «یوکیا آمانو، مدیرکل این آژانس در چند هفته آینده گزارش به‌روز‌شده‌ای را درباره تحولات برنامه اتمی ایران به شورای 35نفره حکام ارایه خواهد کرد.» «کمالوندی» همچنین از بازدید بازرسان آژانس از معدن «ساغند» و کارخانه «اردکان یزد» در هفته آینده خبر داد.


ادامه رایزنی‌ها برای ابوطالبی

روزنامه وطن امروز نوشت: موضع وزارت امور خارجه درباره اقدامات آمریکا نسبت به حمید ابوطالبی، تهدید آمریکا به تحریم‌های حقوق بشری و اعلام پرداختن به موشک‌های ایران در توافق جامع، انتشار برخی اخبار پیرامون تهیه پیش‌نویس توافق نهایی، حکم 86 ایرانی در مالزی و جزئیات دیدارهای سایمون گس با مقامات ایران از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در نشست خبری دیروز مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه بود. افخم در این نشست در پاسخ به سؤال «وطن امروز» مبنی‌براینکه آیا وزارت امور خارجه از موضع دولت و مجلسین آمریکا نسبت به حمید ابوطالبی مطلع بوده است یا خیر؟ و در صورتی که جواب خیر است، اگر به موضع آمریکا در قبال آقای ابوطالبی واقف بودید بازهم آقای ابوطالبی به عنوان گزینه پیشنهادی ایران برای سازمان ملل معرفی می‌شد؟ پاسخ داد: بنده فکر می‌کنم که این یک تحلیل است. فعلا آنچه اتفاق افتاده است را ما از طریق ساز و کار سازمان ملل پیگیری و رایزنی  می‌کنیم. سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: اینکه اگر چنین می‌شد یا نمی‌شد تحلیل‌های درون‌گروهی و کارشناسی است و این تریبون برای اعلام تحلیل نیست، اگرچه موضع من بر اساس تحلیل است. افخم با بیان این مطلب که ابوطالبی شرایط لازم برای معرفی به سازمان ملل را دارد، تصریح کرد: انتخاب سفیر پیشنهادی ایران مبتنی بر همه معیارها و ملاک‌هایی بود که سفرای کشورهای مختلف انتخاب می‌شوند.
آیا تحریم جدید توافق را نقض می‌کند؟

 تفرقه در اصلاح‌طلبان برای انسجام اصولگرایان
 
به گزارش روزنامه آرمان امروز، عضو هیات‌رئیسه بنیاد باران گفت: به عقیده من تلاش برای ایجاد تفرقه میان اصلاح‌طلبان و دولت، بیش از اینکه متوجه جریان اصلاح‌طلب باشد بیشتر در جهت انسجام بخشی داخلی بخش‌های گوناگون جریان اصولگرا صورت می‌گیرد. حسن رسولی درخصوص تلاش تندرو‌ها در جهت تفرقه‌افکنی میان دولت و اصلاح‌طلبان افزود: واقع مطلب این است همان‌طور که محمدنبی حبیبی به نمایندگی از حزب موتلفه اسلامی اذعان داشته است؛ اصولگرایان در انتخابات اخیر به‌رغم همه منابع و ظرفیت‌هایی که دراختیار داشتند قادر به ائتلاف عملی و حضور یکپارچه نشده و در ‌‌نهایت متحمل شکست شدند.

وی همچنین هدف جریان‌سازی‌های سیاسی و رسانه‌ای جریان اصولگرا علیه اصلاح‌طلبان را ایجاد انگیزه درجهت ایجاد اتحاد و انسجام بخشی دوباره بین جریان اصولگرایان عنوان کرد. رسولی خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات با استفاده از تجربه تلخ سال‌های گذشته و با تبعیت از بزرگان اصلاحات یعنی آقای خاتمی و همچنین هماهنگی با شخصیت‌هایی نظیر آیت‌ا... هاشمی، ‌آقای عارف و سایر شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته اصلاح‌طلبی و با به‌کارگیری ظرفیت اجتماعی، ‌سیاسی و تشکیلاتی خویش در سراسر کشور و همچنین با شناخت عالمانه از مقتضیات روز کشور در بخش‌های گوناگون داخلی و بین‌المللی، بدون سهم‌خواهی‌های متعارف از دولت یازدهم، نقدهای مشفقانه و دلسوزانه را به عنوان یک راهبرد کلی در دستور کار دارد و به آن پایبند است. عضو هیات‌رئیسه بنیاد باران جریان اصلاحات را تنها جریان شناخته‌شده‌ای عنوان کرد که همواره از مواضع و اقدامات دولت دفاع کرده و نسبت به برخی از نارسایی‌ها دلسوزانه به نقد و راهنمایی پرداخته است.

آقای روحانی! انظر الی ما قال

وطن امروز نوشت: سیدعابدین نورالدینی:‌این خواسته آقای روحانی که می‌گویند منتقدان دولت باید با شناسنامه حرف بزنند، خواسته غیرمعقولی نیست و قاعدتا شفافیت در همه امور پسندیده است. شفافیت درباره وجوه یک اظهارنظر و یک کنش سیاسی می‌تواند در فهم مخاطب از ماهیت این کنش اثرگذار باشد. اما درباره نقدهای شناسنامه‌ای چند نکته وجود دارد که باید گفته شود.

نخست اینکه گفت‌وگو آداب دارد. وقتی قائل به گفت‌وگو و دیالوگ باشیم باید در عمل نیز به آداب آن پایبند بود. نقد از آداب گفت‌وگو است. نقد یک کنکاش ذهنی است و از یک ماهیت اصیل برخوردار است. نقد یک ماهیت عقلانی دارد درحالی که اساسا منتقد مفهوم و ماهیت جداگانه‌ای از نقد دارد. نقد و منتقد در مفهوم 2 گزاره جداگانه‌اند. لزوما نقد و نقاد ماهیت یکسانی ندارند. گذر از نقد به منتقد در واقع انحراف از مفهوم نقد است و این قابل پذیرش نیست. در متون و مواریث دینی نیز که قاعدتا آقای رئیس‌جمهور از آن آگاهند؛ انفکاک این 2 مقوله مورد تاکید قرار گرفته است. فرمایش حضرت امیر(ع) که «و لا تنظر الی من قال و انظر الی ما قال» نیز تذکری است درباره انحراف از نقد به منتقد! این روایت، اصالت نقد را تاکید می‌کند و انسان را از انحراف به منتقد برحذر می‌دارد. به عبارتی این روایت سندی است بر اصالت داشتن نقد بر منتقد.

نکته دیگر، آسیب‌های این رویه است. اصالت یافتن منتقد بر نقد موجب انسداد می‌شود و فضای گفت‌وگو را از بین می‌برد و سطحی‌نگری حاکم می‌شود. در این فضا حرف حق پای افراد و جایگاه آنان و اصولا سیاسی‌کاری ذبح می‌شود. آقای روحانی که خطیب توانمندی هستند معنی این عبارت را بهتر می‌دانند که «حق را بشناسید تا صاحب حق را بشناسید».


650 میلیون یورو یعنی یارانه یک‌ماه همه 75 میلیون نفر!

کیهان نوشت: دعوت مردم به انصراف از یارانه 45 هزار تومانی، با تدارک رانت‌هایی مانند رانت 650 میلیون یورویی ناسازگار است.سایت افکارنیوز دراین‌باره نوشت: چرا فهرست دانه‌درشت‌ها که همیشه حرف از افشای آن است هیچ‌وقت افشا نمی‌شود؟ چرا به حساب رانت‌ها  هیچگاه رسیدگی نمی‌شود؟ در حالیکه می‌تواند درد اقتصاد را کمی التیام بخشد و علاوه بر آن، محبوبیت دولت را در میان مردم افزایش دهد!این سایت با اشاره  به عدم پرداخت معوقات بانکی از سوی دانه‌درشت‌ها و مفسدان اقتصادی می‌نویسد: با روی کار آمدن دولت جدید تمامی اخبار و گزارش‌ها نشان می‌داد که رئیس‌جمهور عزم خود را جزم کرده تا در برابر پدیده «رانت‌خواری» و «ویژه‌خواری» به پا خیزد و به مبارزه‌ای پیگیر وارد شده است. او معاون اول خود را مامور کرد تا در یک مهلت یک ماهه به منظور شناسایی و مجازات اشخاصی که با تبانی و سوءاستفاده از امتیازات خاص، زمینه‌های ویژه‌خواری و رانت‌خواری را در کشور ایجاد کرده‌اند، گزارشی تهیه و به رئیس‌جمهوری تحویل دهد.

اسحاق جهانگیری نیز در سفر به قم از آماده بودن ارائه گزارش خود درباره رانت‌خواری و ویژه‌خواری به رئیس‌جمهور خبر داد اما هنوز دو هفته از ماجرا نگذشته بود که وزارت صنعت و بانک مرکزی به دادن امتیاز غیرقانونی 650 میلیون یورویی به یک تاجر متهم شدند.این گزارش می‌افزاید: گفتند بانک مرکزی با یک شرکت خصوصی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده که بر پایه آن 650 میلیون یورو ارز واردات کالاهای اساسی را به صورت ثبت برات اسنادی مدت‌دار بدون تعهد در اختیار این شرکت قرار می‌دهد... تا آن زمان همه گزارش‌ها در حد خبرهای درگوشی بود که امکان تکذیب یا تایید رسمی برای آن فراهم نبود و حداقل مسئولان مربوطه راه سکوت را در پیش گرفته بودند تا اینکه احمد توکلی در نامه‌ای مهر تاییدی بر این رانت هنگفت زد.


مسؤولان پیام همه‌پرسی 97درصدی را نگرفته‌اند!

روزنامه وطن امروز نوشت: گویا مسؤولان دولت از موضوع ثبت‌نام 97 درصدی مردم برای دریافت یارانه درس نگرفته‌اند و برای جبران شکست ثبت‌نام‌ها قرار است کارهای دیگری انجام دهند! شکست دولتی‌ها در مرحله ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه آنقدر سنگین بوده که 10 روز بعد از پایان ثبت‌نام‌ها هم مسؤولان جزئیات آمار ثبت‌نامی‌ها را اعلام نکرده‌اند؛ جزئیاتی مانند اینکه چند درصد مردم درآمد خود را کمتر از 600 هزار تومان اعلام کرده‌اند یا چند درصد آنهایی که انصراف داده‌اند اصلا اجازه ثبت‌نام نداشته‌اند یا کدام نقطه از کشور بیشتر انصراف داده‌اند و... با این اوصاف برخی از مسؤولان دولت باز هم در حال درانداختن طرح نو درباره انصراف از یارانه هستند و امیدوارند که تعداد قابل‌توجهی از مردم انصراف دهند! در این باره معاون شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهارات جالبی درباره طرح‌های خود گفته است.

براساس طرح جدید، مردم می‌توانند مدت زمان انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را تعیین کنند، البته دولت نیز طبق همان انتخاب، در واریز یارانه نقدی عمل خواهد کرد. مشاور معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان این مطلب به  مهر گفت: دولت بنا دارد با تشکیل نوعی دیگر از کمپین و ایجاد تشکل‌هایی مثل «میهن‌یاران محیط زیست»، «میهن‌یاران آموزش» یا «میهن‌یاران سلامت»، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت کند. محسن بهرامی‌ارض‌اقدس با اشاره به برنامه جدید دولت برای افزایش انصرافی‌های یارانه‌ای اظهار داشت: برخی مردم مایل هستند که به نفع اهداف خاصی از دریافت یارانه نقدی کنار روند و بنابراین دولت این تدبیر را اندیشیده است که مردم برای هر موردی که دلخواه‌شان است، یارانه‌شان را تخصیص دهند. وی تصریح کرد: مردم می‌توانند یارانه خود را برای مدتی کوتاه و مشخص یا همیشه، به این امور اختصاص دهند و برای مدتی کوتاه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند. به گفته بهرامی‌ارض‌اقدس، اگر این طرح پخته و آماده شود، شاهد خیل عظیمی از افرادی خواهیم بود که به نفع این امور کنار می‌روند و دولت را کمک می‌کنند که در انجام برنامه‌های خود موفق باشد.

 به گفته بهرامی‌ارض‌اقدس، هم‌اکنون که مشخص شده افزایش نرخ حامل‌های سوخت چشمگیر نبوده و شیب آن ملایم است، ممکن است مردم انصراف دهند. با سخنان محسن بهرامی ارض‌اقدس متوجه می‌شویم که دولتی‌ها هنوز به انصراف مردم امیدوارند و به جای دریافت پیام ثبت‌نام مردم باز هم به دنبال طرح‌های عجیب و غریب انصراف از یارانه هستند. مسؤولان فکر می‌کنند خیل عظیم انصرافی‌ها در راه است و برخی از آنها در توهم این مساله باقی مانده‌اند. بهرامی ارض‌اقدس همان مسؤولی است که خبر کمپین انصراف از یارانه را منتشر و اعلام کرد که رئیس‌جمهور از دریافت یارانه انصراف داده در حالی که اصلا روحانی یارانه نمی‌گرفته است!

 افزايش 300 ميلياردي مجوز دولت به ظريف

خراسان نوشت: در حالي که بر اساس مجوز چندي پيش هيئت وزيران به ظريف و طيب نيا وزراي خارجه و اقتصاد، مقرر شده بود وزارت خارجه با رعايت قوانين و مقررات مجاز باشد از محل اعتبارات اختصاص يافته در قانون بودجه تحت عنوان "همکاري هاي اقتصادي بين المللي" ، مبلغ هزار ميليارد ريال براي هزينه هاي خارجي وزارت خارجه در کشورهاي هدف پرداخت کند، مبلغ درج شده در اين مصوبه، چند روز بعد با پيشنهاد مشترک ظريف و نوبخت به 1300 ميليارد ريال افزايش پيدا کرده است.

ابلاغيه روحاني براي نظارت مردم و تشکل ها بر دولت

خراسان نوشت: بر اساس ابلاغيه روزهاي اخير حجت الاسلام روحاني رييس جمهور کشورمان به دستگاه هاي اجرايي که ذيل عنوان "اصلاح نظام اداري مبتني بر سياست هاي ابلاغي رهبر انقلاب" صورت گرفته، مقرر شده ضمن نظام مند کردن نظارت مردم و تشکل ها بر دولت، سازوکارهاي دريافت، بررسي و بازخورد گزارش هاي برگرفته شده از نظارت مردم و تشکل ها بر قوه مجريه و نيز مقايسه گزارش هاي حاصل از اين ارزيابي ها با گزارش هاي دستگاه هاي اجرايي صورت بگيرد.

 

********************************************************************************

آغاز طرح تحول نظام سلامت از دوشنبه 










رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که از روز دوشنبه 15 اردیبهشت طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های وزارت بهداشت آغاز می شود. بر مبنای این طرح پرداختی بیماران بستری به بیمارستان‌ها بیشتر از 10 درصد نخواهد بود و همچنین بیماران روستایی که به بیمارستان‌ها ارجاع می‌شوند بیشتر از پنج درصد پرداختی نخواهند داشت.

پیش از این رییس جمهوری در گفت و گوی تلویزیونی وعده داده بود که قیمت دارو در سال 93 با کاهش مواجه می شود و درصد پرداختی بیماران نیز مشمول کاهش های اساسی خواهد شد.

به گزارش ایسنا دکتر رسول دیناروند گفت: با تاکید بر آنکه بیماران سرپایی مشمول این طرح نمی‌شوند، در تعریف بیمار بستری گفت: بیمارانی که زیر شش ساعت در بیمارستان حضور داشته باشند به عنوان بیمار سرپایی تعریف می‌شوند و حضور بالاتر از شش ساعت در بیمارستان، بیمار بستری محسوب می‌شود. در این زمینه اطلاع رسانی شفاف و کامل صورت خواهد گرفت و تمام این موارد با نصب پوسترها در بیمارستان‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیناروند ضمن تاکید مجدد بر آنچه بیمار نباید جهت تهیه دارو و تجهیزات پزشکی به خارج از بیمارستان هدایت شود، گفت: این امری است که در تمام دنیا اجرا می‌شود. امکان ندارد در یک بیمارستان معتبر، بیمار با نسخه به دنبال تدارک دارو یا وسیله پزشکی‌اش باشد داروخانه بیمارستان خود باید تمامی این موارد را برای بیمار تهیه کند. به این منظور لازم است کمیته دارو و تجهیزات پزشکی در بیمارستان تشکیل شود. تشکیل این کمیته در دانشگاه‌ها به اختیار خود دانشگاه و بیمارستان‌های تحت پوشش آن قرار داده شده است.

وی افزود: در اعمال جراحی باید دقت شود وسایل پزشکی خاصی که مورد استفاده قرار می‌گیرد با فهرست مربوطه بیمارستان مطابقت داشته باشد و خارج از این فهرست وسیله‌ای استفاده نشود. اجماع هر بیمارستان تعیین کننده این فهرست خواهد بود. در مجموع تجویز موارد خارج از این فهرست برای بیماران ممنوع خواهد بود و آن را توصیه نمی‌کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت کاهش قیمت تجهیزات پزشکی افزود: به عنوان مثال قیمت لنز چشمی و همچنین استنت قلبی حدود 50 درصد و همچنین وسایل ارتوپدی حدود 30 تا 40 درصد کاهش قیمت داشته‌اند. به دنبال اقدامات در دست انجام، پس از سال‌ها نظام خودکنترلی در بیمارستان‌ها ایجاد می‌شود چرا که اکنون پول را خود بیمارستان پرداخت می‌کند و وزارت بهداشت در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح از بیمارستان‌های مربوطه حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی در ادامه در خصوص نگرانی مسئولان مرکز طبی کودکان از افزایش بار مراجعات به بیمارستان‌های نظیر مرکز طبی کودکان به دنبال اجرای این طرح از دوشنبه و لزوم اجرای آزمایشی آن نیز گفت: ادعا نمی‌کنیم که این طرح به پایلوت نیازی ندارد چرا که اگر به صورت آزمایشی در چند بیمارستان اجرا می‌شد، بهتر بود. اما تقریبا طی شش ماه گذشته اقدامات زیادی بر روی این مساله در وزارت بهداشت صورت گرفته است و از روسای بیمارستان‌ها، معاونین درمان، غذا و دارو و ... نظرخواهی‌های لازم انجام شده است.

به گفته وی، دولت اصرار دارد که کاهش هزینه‌های مردم در امر درمان اتفاق افتد چرا که این موضوع امروز یکی از گرفتاری‌های بزرگ مردم است و خیلی از وزراء ترجیحشان آن است که این برنامه سریعتر عملیاتی شود.

دیناروند ادامه داد: به همین دلیل این طرح پایلوت نشد، مطمئنا در طول کار مشکلاتی وجود خواهد داشت ولی این مشکلات در طول اجرا شناسایی و برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز هر بیمارستان برای اجرای این طرح براساس عملکرد سال 92 آن بیمارستان تعیین شده است، افزود: به این ترتیب عملکرد سال 92، ضریب افزایش بیماران، ضریب افزایش تعرفه‌ها و همچنین ضریب افزایش دارو و ملزوما پزشکی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که مجموع آن رقمی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان شده است.

در مجموع عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در سال 92 زیر شش هزار میلیارد تومان بوده است که ما برای امسال پیش‌بینی 9 هزار میلیارد تومانی را کرده‌ایم. همچنین در صورت ابلاغ تعرفه‌ها بسیاری از مشکلات قبلی نظیر عقب ماندگی بیمه‌ها در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و ... جبران می‌شود. در مجموع پیش‌بینی‌ها برای انجام هر چه بهتر این طرح صورت گرفته است.

بنا به گفته دیناروند، در آغاز طرح هدف اولیه ما آن است که مردم بر هزینه‌های بستری بیش از 10 درصد پرداختی نداشته باشند و همچنین برای دارو و ملزومات پزشکی به خارج از بیمارستان هدایت نشوند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در زمینه قیمت‌های متعدد وسایل پزشکی با برندهای مختلف گفت: سازمان غذا و دارو به این موضوع ورود کرده است به عنوان مثال در زمینه قلب کمیته‌ قلب تشکیل شده است تا قیمت تمام برندها و وسایل را استخراج کند. همچنین فراخوان به شرکت‌ها داده خواهد شد و در مورد آن تصمیم گیری می‌شود.

دیناروند در مورد مطالبات و کسری اعتبارات بیمارستان‌ها نیز اظهار کرد: وزارت بهداشت در سال گذشته بابت کسری اعتبار دانشگاه‌های علوم پزشکی دو هزار میلیارد تومان را ابلاغ کرد. 800 میلیارد تومان نیز بیمه‌ها برای پرداخت مطالباتشان در نظر گرفته‌اند تا پایان سال وزارتخانه مبلغ دیگری را نیز پرداخت خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره خدماتی که تعرفه گذاری نشده‌اند و گاهی ممکن است بیماری به این خدمات نیاز داشته باشد گفت: اگر آن خدمت جزو خدمات درمانی باشد، هزینه‌ای از بیمار دریافت نخواهد شد. در مجموع می‌توان گفت فعلا به جز خدمات زیبایی و نازایی و دیگر خدماتی که از سوی بیمه‌ها حمایت نمی‌شوند، سایر خدمات جزو این طرح محسوب می‌شوند.

وی همچنین گفت: بسته نظارتی به این منظور تهیه شده است که تمام نگرانی‌ها را پوشش داده است این طرح مطمئنا طی سه ماه آینده بازنگری و نقاط قوت و ضعف آن مشخص می‌شود.

وی همچنین در جمع خبرنگاران نیز گفت: در پایان سال 93 هیچ کسری از سوی بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی قابل قبول نخواهد بود. چرا که تدابیر لازم جهت جبران عقب ماندگی‌های اعتباری بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت صورت گرفته است. به این ترتیب باید دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها مواظبت کنند تا تمام ورودی هایشان صرف خدمات درمانی بیماران شود نه توسعه‌هایی که ضرورتی ندارد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره واردات چمدانی داروها و به ویژه وسایل دندانپزشکی و افزایش قیمت این وسایل گفت: متاسفانه در تمام کشورها حجم کوچکی از این موارد وجود دارد و نوعی قاچاق محسوب می‌شود که مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست. ما اجازه واردات مواد دندانی از منابع معتبر را می‌دهیم که این مواد به هیچ عنوان افزایش قیمت نداشته‌اند. سیاست وزارت بهداشت کاهش قیمت فرآورده‌های وارداتی است.


********************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdol

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 17 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com