سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان126300:نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+ صدور مجوز استخدام‌های مشروط دولتی+چند خبر مه

عنوان126300:نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+ صدور مجوز استخدام‌های مشروط دولتی+

 

 

نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+ صدور مجوز استخدام‌های مشروط دولتی

خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۳ – صدور مجوز استخدام‌های مشروط دولتی

 

محمدباقر نوبخت در اعلام آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی و یا داوطلبان تبدیل وضعیت قبل از پرداختن به این موضوع به تشریح شرایط فعلی اشتغال کشور، منابعی که دولت برای کارکنان خود صرف می کند و همچنین سیاست‌هایی که برای ایجاد اشتغال در پیش گرفته شده پرداخت.

۶۳ میلیون نفر در سن کارند

وی با بیان این‌که از جمعیت حدود ۷۶ میلیون نفری کشور ۶۳ میلیون نفر در سن کار هستند، اظهار کرد: ۲۳ میلیون نفر از این افراد فعالند که از این تعداد ۲۱ میلیون نفر شاغل محسوب می‌شوند. این درحالی است که از بین شاغلین ۱۸ میلیون نفر در بخش خصوصی و حدود ۲٫۹ تا سه میلیون نفر در ادارات دولتی مشغول به کارند. براین اساس حدود ۲٫۵ میلیون نفر نیز آماده به کار در کشور وجود دارند.

نوبخت با اشاره به این‌که فاصله بین جمعیت ۶۳ میلیون نفری تا ۷۶ میلیون نفری در سن کار به هیچ عنوان سن آن‌ها در حدی نیست که دنبال کار باشند افزود: براین اساس این فاصله جمعیتی بین ۷۶ تا ۶۳ به دو بخش فعال و غیر فعال تقسیم می‌شوند و تفاوت اینجاست که هر چند دو گروه در سن کارند اما جمعیت فعال، آماده به کار و جمعیت غیر فعال با وجود در سن کار بودن به دنبال شغل نیستند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری ادامه داد: جمعیتی که فعال و در سن کارند به دو بخش تقسیم می‌شوند یک دسته موفق به پیدا کردن کار می‌شوند که ۲۱ میلیون نفر از این ۲۳ میلیون نفر اکنون مشغولند و ۲٫۵ میلیون نفر نیز جمعیت فعال محسوب شده اما شغلی برای آنها فراهم نیست.

وی با بیان این‌که دولت باید برای اشتغال ۲٫۵ میلیون نفر آماده به کار فرصت شغلی از طریق بخش خصوصی و یا ادارات دولتی ایجاد کند گفت: به دلیل این که تعداد کارکنان موجود در دستگاه‌های دولتی بیش از حد نیاز است بنابراین دولت نمی تواند این فرصت شغلی را درون دولت فراهم آورد. این درحالی است که بعد از پیروزی انقلاب تاکنون تعداد کارکنان دستگاه‌های دولتی از ۵۵۰ هزار به حدود سه میلیون نفر افزایش یافته و از این رو هر چه هزینه و بودجه در این دستگاه‌ها تزریق می شود صرف حقوق و دستمزد همین کارکنان خواهد شد.

 

 

در ایجاد اشتغال واسپاری نداریم

نوبخت تاکید کرد: نه تنها در ایران بلکه در هیچ یک از کشورهای دنیا مشکل اشتغال نیروی انسانی از طریق استخدام در دستگاه‌های دولتی حل نمی شود چرا که نه تنها معقول نیست بلکه در این صورت بودجه عظیمی از کشور صرف حقوق کارکنان خواهد شد. بنابراین باید بسترهای لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش تعاون و خصوصی فراهم آید که دولت نیز در پی انجام این کار است.

 

وی گفت: ما در ایجاد اشتغال از طریق بخش خصوصی واسپاری انجام نمی دهیم، بلکه از طریق قرار دادن منابع در اختیار این بخش‌ها به توسعه اشتغال کمک خواهیم کرد.

 

نوبخت با اشاره به این‌که دولت برنامه های خود را برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری آغاز کرده گفت: به عنوان مثال در اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها با منابع اندکی که از افزایش قیمت حامل‌های انرژی به دست می آوریم و همین ۳۰۰ تومانی که از افزایش قیمت بنزین حاصل می‌شود حدود ۵۴۰۰ میلیارد تومان به تولیدو اشتغال اختصاص خواهد یافت.

وی توضیح داد: ۲۲ میلیارد ازمنابع صندوق توسعه ملی، همچنین بیش از ۴۱ هزار میلیارد تومان مابع اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی، ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دولتی و بیش از ۳۵ میلیارد دلار فاینانس در نظر گرفته شده برای طرح‌های عمرانی از جمله سیاست‌های دولت برای سرمایه‌گذاری‌ در امر اشتغال است.

 

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به هزینه بالای حقوق و دستمزد کارکنان و بودجه شرکت‌های دولتی گفت: در سال ۹۲ تنها حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان از ۲۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت و مابقی صرف حقوق و دستمزد و کارهای جاری شد. بنابراین هرچه تعداد کارکنان در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار بیشتر باشند نه تنها فرصت رسیدگی به همین تعداد کارکنان موجود گرفته می شود بلکه هر چه بیشتر از توسعه و عمران نیز عقب می مانیم.

وی در ادامه به گلایه و انتقادات مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان در مقابل حداقل ۲۵ درصد تورم اشاره کرد و افزود: این افزایش حقوق نشان می‌دهد که توان دولت برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان بیش از این نیست از این رو باید فرصت‌های شغلی در بخش خصوصی ایجاد شود تا افراد بتوانند ضمن داشتن امنیت شغلی از درآمد بیشتری در مقابل فعالیتی که انجام می دهند استفاده کنند و در سویی دیگر دولت منابع را به سمت آبادانی کشور سوق دهد.

 

سیاست‌های انقباضی و انبساطی و انعطافی دولت برای ایجاد اشتغال

 

نوبخت در ادامه با بیان این‌که دولت در کنار مهار تورم در سال ۹۳ مساله ایجاد اشتغال نیز در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: از این رو برای متعادل کردن بازار کاری که طرف عرضه و تقاضای آن برابر نیست، سیاست‌هایی را در پیش خواهیم گرفت که در نهایت به انقباض عرضه‌، انبساط تقاضا و انعطاف محیط بازار کار خواهد انجامید.

وی یادآور شد: باید طرف عرضه کار از نظر نیروی انسانی توانمند شود به عبارت دیگر می توان از آن به عنوان انقباض در نیروی انسانی و آماده کردن طرف عرضه بازار کار یاد کرد و در طرف تقاضا نیز فرصت‌های کافی ایجاد شده و منبسط شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان این‌که عرضه نیروی انسانی در سال‌های گذشته به دلیل افزایش جمعیت نامتوازن شده و نیروی زیادی وارد بازار کار شده‌اند، گفت: این درحالی است که بخشی از این افراد در مقطع تحصیلات متوسطه بوده و ادامه نداده‌اند از این رو از مهارت‌های کافی برخوردار نیستند و یا این‌که کسانی که تحصیلات عالیه دارند تخصص مورد نیاز برای شغل‌های موجود را ندارند و در جای مناسب خود قرار نگرفته‌اند. از این رو برنامه دولت این است که برای کسانی که تحصیلات عالیه ندارند شرایطی را فراهم آورد تا آموزش‌ها و مهارت های لازم را به آن‌ها ارائه کرده و سپس وارد بازار کار شوند. همچنین جذب نیرو با توجه به تخصص افراد و نیاز دستگاه‌ انجام شود.

وی با بیان این‌که محیط بازار کار باید انعطاف پذیر باشد، تاکید کرد:‌ این درحالی است که کارخانه‌ها در حالی که به نیرو نیاز دارند جرات جذب آن را ندارند هر چند که ما معتقدیم باید نیروها از امنیت شغلی برخوردار باشند اما نباید به تهدیدی برای کارفرما و بر هم زدن آرامش تبدیل شود.

 

لغو استخدام ها انصاف نبود

نوبخت در ادامه در مورد تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی مصوبات دولت گذشته از جمله مهر‌آفرین توضیح داد و افزود: در آذر سال ۹۱ که دولت دهم اقدام به استخدام براساس مصوبه مهر‌آفرین کرد، در دی ماه همان سال هیات تطبیق مجلس آن را مورد ایراد قرار داده و از نظر قانونی لغو کرد این درحالی است که وقتی ما از شهریور ماه فعالیت خود را آغاز کردیم در ابتدا به این مساله پرداختیم که با توجه به لغو این مصوبات تکلیف تعدادی که مراحل استخدامی را طی کرده‌اند و گزینش شده و کد گرفته‌اند چه خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ ما در شرایطی با حجمی از مشمولین مهرآفرین مواجه شدیم که بودجه ۹۲ در وضعیتی قرار گرفته بود که حداقل ۴۸ درصد آن هنوز محقق نشده بود. از این رو مجبور به اصلاح بودجه برای تامین منابع شدیم. پس در این شرایط نمی توانستیم بر هزینه‌های دولت با استخدام تمام کسانی که هنوز شرایط آن احراز نشده بود اضافه کنیم. در عین حال دولت یازدهم هیچ برنامه‌ای برای استخدام نداشت.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در مورد انتقاداتی که مبنی بر عدم پاسخگویی شفاف از سوی دولت برای تعیین تکلیف این آزمون‌ها و افرادی که با آن درگیر هستند تاکید کرد: دولت از همان ابتدا مواضع صریح و آشکار خود را در این مورد اعلام کرد. به گونه‌ای که گفتیم تا هنگامی که منابع کافی برای آن تامین نشده و از نظر مطابقت‌های قانونی مورد بررسی قرار نگرفته هیچ اقدامی انجام نخواهد داد چرا که افرادی قرار است استخدام شوند به حقوق و منابع مالی نیاز دارند پس بدون برنامه نمی توان در این مورد تصمیم گیری کرد.

نوبخت ادامه داد: مطالعات ما نشان داد که هرچند آزمون‌های استخدامی و مراحل آن در شرایطی انجام شده که هیچ گونه تعهدی نسبت به تامین مالی آن وجود نداشته است اما این را هم در نظر گرفتیم که انصاف نیست که وقتی عده‌ای به دولت اعتماد کرده و در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند آن را لغو کنیم. از این رو به جهت احترام به این افراد به دستگاه‌ها اعلام کردیم که در صورت تامین منابع از محل صرفه جویی بودجه خود نسبت به استخدام آن‌ها اقدام کنند.

 

شرط استخدام دولتی چیست؟

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری در ادامه به تشریح شروط لازم برای استخدام‌های دولتی در سال جاری پرداخت و گفت: ماده ۵۱ قانون برنامه پنجم توسعه هرگونه استخدام رسمی و پیمانی در دستگاه‌های اجرایی را ممنوع کرده است. اما در تبصره‌ای تاکید می کند که در بودجه‌های سنواتی امکان استخدام با شرط رعایت بند ب ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری قابل انجام است.

وی توضیح داد: بنا بر بند (ب) ماده ۲۴ قانون مدیریت کشوری اگر دستگاه مشغول به کار حاکمیتی است با خروج دو درصد نیروها دریک سال نیروی جدید را جذب کند از سوی دیگر در مشاغل غیر حاکمیتی نیز به ازای خروج سه نفر نیرو دستگاه می تواند یک نیروی جدید استخدام کند.

 

 

مهندسین کشاورزی در سال جاری استخدام می شوند

نوبخت مجوزهای استخدامی دولت را برای دو گروه تعیین کرده و بیان کرد:‌ طبق مجوزی که مجلس پیش از این صادر کرده مهندسین کشاورزی و ناظر بر مزارع گندم و برنج اگر از شرایط لازم از جمله این که بند ب ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری در آن دستگاه جاری بوده و سه نفر بازنشسته، بازخرید،‌ اخراج و یا تحت هر عنوان دیگری از آن خارج شده باشد یک نفر نیرو استخدام خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در مورد تامین منابع آن ادامه داد: وقتی که سه نفر از یک دستگاه خارج می شوند بنابراین بودجه لازم برای استخدام یک نفر وجود دارد با توجه به این که دولت تابع قانون و مجری قانون است اگر شرایط لازم برای به کارگیری نیرو وجود داشته باشد اما اجرایی نشود تخلف قانونی محسوب می شود.

نوبخت گفت: آگاهم که استخدام در برخی از استان‌ها آغاز شده و هم اکنون بسیاری از دستگاه‌ها می توانند با احراز شرایط نیروهای مهندس ناظری که مجلس مجوز استخدام آن ها را صادر کرده به کار گیرند.

 

پذیرفته شدگان مهرآفرین هم استخدام می شوند

معاون برنامه ریزی همچنین در مورد پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی مهر‌آفرین گفت: این افراد بخش دوم افراد منتظر برای استخدام هستند این درحالی است با توجه به این که این مصوبه در دولت گذشته از سوی مجلس مورد ایراد قرار گرفته و لغو شد و همچنین مصوبه جدیدی از سوی دولت یازدهم صادر شده است معاونت توسعه برای این که حق کسی در این رابطه ضایع نشود به بررسی موارد عدم رعایت قانون در این رابطه پرداخت.

وی ادامه داد: با توجه به این که عده‌ای در آزمون‌های استخدامی شرکت کرده و تمامی مراحل را پشت سر گذاشته‌اند به این نتیجه رسیدیم که هر جا که ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت شده است استخدام‌ها نیز انجام شود.

 

پول برای استخدام وجود دارد

نوبخت در مورد تامین منابع مالی که همواره از مشکلات عنوان شده از سوی دستگاه‌ها برای استخدام بوده است، تصریح کرد: ما در تخصیص بودجه سال ۹۳ ۲۰ درصد یعنی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بیشتر به دستگاه‌های اجرایی اختصاص دادیم بنابراین پول لازم موجود است از این رو اعلام می کنیم که اجازه استخدام در چارچوب قانون برای پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وجود دارد.

 

اولویت استخدام با نیروهای شرکتی است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری همچنین در مورد تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت:‌ما قصد جذب نیرو نداریم اما اگر قرار است تبدیل وضعیتی انجام شود نمی تواند مخفیانه باشد بلکه از طریق انتشار آگهی انجام خواهد شد.

نوبخت تاکید کرد: در صورت نیاز برای جذب نیرو در دستگاه‌ها نیروهای شرکتی در اولویت قرار دارند اما وضعیت موجود به گونه‌ای نیست که دولت بتواند بر تعداد نیروهای فعلی اضافه کند.

وی یادآور شد: از دستگاه‌های اجرایی می خواهیم که به کسانی که به سن بازنشستگی رسیده و یا تمایل به اجرای آن دارند را بازنشست کرده و نیروهای جوان وتازه نفس را استخدام کند.

خبر ۲۲ اردیبهشت ۹۳ – خود را متعهد به جذب جوانان قرارگرفته در ردیف استخدامی می‌دانیم

نوبخت در فرودگاه سنندج:
خود را متعهد به جذب جوانان قرارگرفته در ردیف استخدامی می‌دانیم
معاون راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور گفت: خود را برای جذب یک هزار و ۸۰۰ نفر از جوانان استان که در ردیف استخدامی قرار گرفته‌اند، متعهد و ملزم می‌دانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه سنندج اظهار کرد: امیدواریم این برای کردستان مایه خیر باشد.
وی با بیان اینکه در این سفر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور دارند، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در راستای تحقق حق مردم این منطقه گام‌های اساسی برداریم.
وی افزود: در مراحل آغازی تهیه و تنظیم برنامه ششم هستیم کما اینکه کار بدون برنامه‌‌ریزی عملا محقق نمی‌شود.
معاون راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالا در کردستان، ابراز امیدواری کرد: با همفکری مسئولان در استای رفع مشکلات گام‌های بلندتر و مثمرثمرتری برداریم.
وی به برنامه‌های خود در این سفر اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازدید محوری از برخی پروژه‌‌ها، حضور در شورای برنامه‌ریزی استان به نظر برنامه‌ریزی در هماهنگی بیش از پیش با مسئولان اجرایی برنامه‌ مهم سفرم به کردستان است.
وی افزود: در سال جاری سعی داریم تا راه منجر به توسعه استان کردستان را هموارتر کرده و در این سو گام برداریم.
نوبخت خاطرنشان کرد: محور جلسه شورای برنامه‌ریزی استان حرکت به سمتی است که پس از گذشت ۵ سال در جایگاه رفیع‌تری قرار گیرد.
معاون راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور در خصوص استخدام جوانان کردستان نیز گفت: خود را برای جذب یک هزار و ۸۰۰ نفر از جوانان استان که در ردیف استخدامی قرا گرفته‌اند، متعهد و ملزم می‌دانیم.
وی افزود: یکی از مبحث مهم جلسه شورای برنامه‌ریزی استان، برنامه‌ریزی برای این جوانان است.
وی تصریح کرد: تا اندازه‌ای که قانون اجازه استخدامی داده و امکانات لازم مهیا باشد سعی داریم این مهم را بیش از پیش مورد بررسی قرار دهیم.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر بدنه مدیریت ادارات استان انباشه از کادر و نیروها است، جذب همه این افراد در بدنه ادارات محقق نمی‌شود.
نوبخت افزود: در این جلسه سعی داریم در خصوص گسترش سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف هدف‌گذاری کرده تا بتوانیم به بهره‌گیری از هر دو بخش خصوصی و دولتی با مدیریت جذب شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی داریم در چارچوب قانون اساسی به این مهم رسیدگی کنیم.

خبر ۲۱ اردیبهشت ۹۳ – طبق گفت و گو شبکه ۲ سیما با جناب آقای محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور :

استخدامی ها به دو دسته تقسسیم می شوند :

مهندس ناظر که به ازای هر ۳ نفر بازنشسته ۱ نفر جایگزین خواهند شد، به شرطی که تمامی مراحل اتخدامی را طی کرده باشند.

گروه دوم مهر آفرین  که آن دسته از افرادی که تا کنون تمامی مراحل را طی کرده (کد صادر شده باشد) باید منتظر باشند تا ادارات آنها به ازای هر ۳ بازنشسته ۱ نفر را جذب کنند.

این بازنشسته شدند برای تامین منابع جذب می باشد.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور امشب (۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳) با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در خصوص آخرین وضعیت و برنامه‌های دولت برای استخدام در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی توضیحاتی ارائه خواهد داد.

از مهمترین محورهای مورد بحث در برنامه گفتگوی ویژه خبری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
***آیا استخدام در بخش دولتی همچنان متوقف خواهد بود یا استخدام ها با شرایط جدید آغاز خواهد شد؟
***برنامه‌های دولت یازدهم برای تعیین تکلیف استخدام‌های دولتی چیست؟
***تکلیف کسانی که مراحل استخدام را انجام داده ولی جذب و بکارگیری آنها متوقف شده است چه خواهد بود؟
گفتنی است؛برنامه گفتگوی ویژه خبری هر شب به جز روزهای تعطیل بعداز خبر ۲۲:۳۰ از شبکه دوم سیما به روی آنتن می‌رود.


********************************************************************************
رهبر انقلاب در دیدار از ستاد فرماندهي هوافضای سپاه:
مشکل ملت ايران تا قبل از پيروزي انقلاب‌اسلامي اين بود که نمي‌دانست مي‌تواند، همانطور که امروز هم هنوز برخي نمي‌دانند که مي‌توانيم.
به گزارش مشرق، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهي نيروي هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مدت دو ساعت از نمايشگاه دستاوردهاي اين نيرو بازديد کردند.

در اين نمايشگاه، دستاوردهاي نيروي هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در زمينه هاي طراحي و ساخت پهپادها، سامانه هاي موشکي ضدناو و بالستيکي و ضد سپر موشکی، سامانه هاي پدافندي و انواع رادارها و مراکز کنترل فرماندهي به نمايش گذاشته شده بود.

بخش مربوط به پيشرفت ها و دستاوردهاي نيروي هوافضای سپاه در عرصه ساخت و طراحي انواع پهپادها اولين سالني بود که فرمانده کل قوا از آن بازديد کردند. در اين قسمت، پهپادهاي شاهد 129، شاهد 125 و شاهد 121 و سيستم هاي هدايت و کنترل و موتور پرنده هاي هدايت پذير از راه دور، که بدست متخصصان و کارشناسان داخلي طراحي و ساخته شده اند، ارائه شده بود.

نمایش پهپاد فوق پيشرفته و رادار گريز RQ170 غنیمتی و ساخت مدل بومي آن از مهمترين بخش هاي اين نمايشگاه بود. متخصصان نيروي هوافضای سپاه در مدت حدود دو سال توانسته اند، پهپاد فوق پيشرفته RQ170 آمريکا را مهندسي معکوس کنند. در بازديد رهبر انقلاب اسلامي از مراحل بازسازي اين پهپاد فوق پيشرفته، چگونگي چيدمان اجزاء مهم RQ170 از جمله چگونگي بازسازي اطلاعات ذخيره شده از اهداف، شناسايي شبکه ارتباط ماهواره اي مورد استفاده، شناسايي و تحليل رادار گريزي، استخراج و بازسازي نرم افزار هدايت و کنترل کامپيوتر پرواز، و تعمير و راه اندازي موتور هواپيما تشريح شد.
پیام نمايشگاه پيام اقتدار و توانايی درونی است/ نيازمندی های کشور و تحريم‌ها به مذاکره گره زده نشود/ دليل اصلی دشمنی ها با ملت ایران استقلال و پايبندی به اسلام است/ توقع دشمن در محدود شدن برنامه موشکی ايران احمقانه است

سالن مربوط به موشک هاي زمین به زمین نيروي هوافضای سپاه دومين قسمتي بود که فرمانده کل قوا از آن بازديد کردند. در اين بخش، انواع موشک هاي ضد ناو و بالستیکی، موشکهای زلزال، خليج فارس، زلزال بارشي، هرمز 1 و 2، کروز، فجر 5، رعد 301 و سجيل که مراحل مختلف توليد آنها از ايده تا توليد بدست متخصصان داخلي انجام شده است، ارائه شده بودند.

همچنين امروز با حضور حضرت آيت الله خامنه اي از سامانه پدافندي سوم خرداد که به دست متخصصان داخلي طراحي و ساخته شده است، رونمايي شد. اين سامانه پدافندي که طراحي و ساخت آن يک سال و نيم طول کشيده، داراي برد 50 کيلومتر است و همزمان چهار هدف را رهگيري و همزمان هشت موشک را شليک مي کند.

سامانه پدافندي طبس، مرکز کنترل فرماندهي، انواع سامانه هاي پدافندي رعد 1 و 2 و انواع رادارها، از ديگر دستاوردهاي نيروي هوافضای سپاه بود که در نمايشگاه ارائه شده بودند.

انواع رادارها از جمله رادارهای بشیر و کاوش، مراکز کنترل فرماندهی و جنگ الکترونیک از دیگر توانمندیهای نیروی هوافضای سپاه بود که مورد بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

رهبر انقلاب اسلامي بعد از بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي نيروي هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني در جمع فرماندهان عالي سپاه و ارتش و تعدادي از فرماندهان و متخصصان و کارشناسان نيروي هوافضای سپاه، بازديد از اين نمايشگاه را بسيار شيرين و فراموش‌نشدني خواندند و تأکيد کردند: مهمترين درس اين نمايشگاه، اثبات استعداد و توانايي ملت ايران براي ورود به ميدان‌هاي دشوار و ميدان‌هايي است که دشمن قصد ممنوع‌الورود کردن آنها را دارد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: اين نمايشگاه به همه ما مسؤولان پيام اقتدار و توانايي دروني را مي‌دهد و اعلام مي‌کند که «ما مي‌توانيم».

ايشان با اظهار گلايه از توجه جدي نکردن برخی مسؤولان به پيام اقتدار و توانايي دروني خاطر نشان کردند: متاسفانه در برخی از بخش ها مديران ما اين پيام را درک نمی‌کنند.

رهبر انقلاب اسلامي «استعداد، توانايي و عزم» را مهمترين عامل اقتدار دانستند و گفتند: در طول سال هاي گذشته، در هر بخشي که بر آن متمرکز شديم و عزم صاحبان عزم را متوجه آن کرديم، به نتيجه رسيديم.

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: من همواره طرفدار ابتکار در سياست خارجي و مذاکره بوده و هستم و توصيه هميشگي من به مسئولان اين بوده که در سياست خارجي و مبادلات بين المللي هرچه تلاش و ابتکار وجود دارد به کار بندند اما نبايد نيازمندي هاي کشور و برخي مسايل همچون تحريم ها، به مذاکره گره زده شود.

 ايشان تأکيد کردند: مسؤولان بايد موضوع تحريم را به طريق ديگري حل کنند.
پیام نمايشگاه پيام اقتدار و توانايی درونی است/ نيازمندی های کشور و تحريم‌ها به مذاکره گره زده نشود/ دليل اصلی دشمنی ها با ملت ایران استقلال و پايبندی به اسلام است/ توقع دشمن در محدود شدن برنامه موشکی ايران احمقانه است

 رهبر انقلاب اسلامي نمايشگاه دستاوردهاي نيروي هوافضای سپاه را نمونه اي عملي از استعداد و توانايي ملت ايران و جمع کردن عزم صاحبان عزم و توانايي پيشرفت در کشور دانستند و خاطر نشان کردند: «بايد بدانيم که مي توانيم».

 حضرت آيت الله خامنه اي با تاکيد بر اينکه عمده مشکل ملت ها، اطلاع نداشتن از توانايي خود است، افزودند: مشکل ملت ايران تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي اين بود که نمي دانست، مي تواند، همانطور که امروز هم هنوز برخي نمي دانند که مي توانيم!

ايشان مجموعه‌ی جوان و مبتکر نيروهاي مسلح را الگويي براي همه بخش هاي مختلف کشور دانستند و گفتند: ما در زمينه هاي اقتصادي نيز مي توانيم با تکيه بر توانايي ها و استعدادهاي دروني خود بسياري از گره ها را باز کنيم و در قبل هم اين موضوع تجربه شده است.

رهبر انقلاب اسلامي دليل اصلي دشمني ها را استقلال ملت ایران و پايبندي به اسلام و قرآن خواندند و افزودند: اسلام و قرآن، ملت هاي مسلمان را به ايستادن بر روي پاي خود و تکيه بر هويت اسلامي - انساني و حسن ظن به خداوند متعال و تسليم نشدن در مقابل ظلم و غارتگري زورگويان بين المللي دعوت مي کند، بنابراين تا وقتي که ملت ايران بر اسلام و قرآن و هدف هاي والاي خود پاي مي فشارد، دشمني هاي جبهه استکبار ادامه خواهد داشت.

حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد کردند: جبهه استکبار تلاش دارد تا ملت ايران را به زانو درآورد و وادار به عقب نشيني کند اما قطعا به اين هدف نخواهند رسيد.

ايشان با اشاره به اظهارات غير عاقلانه و غير هوشمندانه طرف غربي در مذاکره با ايران، بخصوص تاکيد بر محدود شدن توان موشکي کشور، خاطر نشان کردند: آنها درحالي توقع محدود شدن برنامه موشکي ايران را دارند که دائما در حال تهديد نظامي ايران هستند، بنابراين چنين توقعي، احمقانه و ابلهانه است.
پیام نمايشگاه پيام اقتدار و توانايی درونی است/ نيازمندی های کشور و تحريم‌ها به مذاکره گره زده نشود/ دليل اصلی دشمنی ها با ملت ایران استقلال و پايبندی به اسلام است/ توقع دشمن در محدود شدن برنامه موشکی ايران احمقانه است
رهبر انقلاب اسلامي با تاکيد بر اينکه رفتارهاي غير عقلاني طرف مقابل نشان دهنده شکست قطعي آنها در برابر ملت ايران است، گفتند: نيروي هوافضای سپاه بايد کارها و برنامه هاي خود را با دقت به پيش برد و به حد کنوني نيز راضي نباشد.
حضرت آيت الله خامنه اي با تاکيد بر اينکه نيروي هوافضا بايد توليدات خود را به مرحله توليد انبوه برساند، خاطر نشان کردند: اين موضوع يک وظيفه است و همه مسئولان نظامي بايد در اين جهت تلاش کنند و مسئولان دولت نيز پشتيباني از اين موضوع را بايد جزو وظايف اصلي خود بدانند.

ايشان با اشاره به ادامه پيشرفت هاي دشمن همزمان با پيشرفت هاي کشور، افزودند: بايد بگونه‌اي برنامه ريزي شود که فاصله ها کم شود و در مواردي هم که فاصله ها کم است، از طرف مقابل پيشي بگيريم.

فرمانده کل قوا در پايان سخنان خود اين نکته را متذکر شدند که بايد در کنار تکيه بر استعدادهاي دروني و بالفعل کردن ظرفيت ها و استعدادها، از خداوند متعال نيز کمک گرفته شود و هيچگاه از درخواست براي مدد و هدايت الهي غفلت نشود.

پيش از سخنان رهبر انقلاب اسلامي سردار سرتيپ حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گزارشي از دستاوردهاي اين نيرو در عرصه هاي موشکي، پهپادها، پدافندهاي هوايي و رادارها و مراکز کنترل فرماندهي ارائه کرد و گفت: متخصصان و کارشناسان نيروي هوافضای سپاه بر تحريم ها و موانع فني و تکنيکي فايق آمده اند بگونه اي که امروز توان موشکي ايران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.

وي تاکيد کرد: نمايشگاه امروز بخش کوچکي از توانمندي هاي پاسداران اسلام و کشور است و اگر دشمن دچار هرگونه خطا و اشتباهي شود، درس هاي فراموش نشدني به او داده خواهد شد.

سردار حاجی‌زاده افزود: نیروهای مسلح در بخش نظامی با بهره‌مندی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا از تحریمها عبور کردند و امید است سایر مدیران و افسران عرصه‌ی اقتصاد مقاومتی نیز بتوانند با الگو گرفتن از این شیوه‌های موفق بر تحریمها و تهدیدهای دشمن غلبه کنند.

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور بر مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه برای شهدای دفاع مقدس، علوّ درجات مسئلت کردند.

*********************************************************************

 
در رسانه های منطقه و جهان
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه هوافضای سپاه و رونمایی از RQ170 ایرانی در محضر فرمانده کل قوا بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشت.
خبرگزاری فرانسه در خبری گزارش داد ایران روز چهارشنبه اعلام کرد موفق شده است پهپاد آمریکایی بسیار پیشرفته (آر کیو - 170 RQ-170) را مهندسی معکوس کرده و نمونه بومی آن را ساخته است. یک مقام بلندپایه نظامی ایران هنگام بازدید آیت الله خامنه ای رهبر معظم ایران از نمایشگاه هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت : مهندسان ما موفق شده اند پیچیدگی های این پهپاد پیشرفته را رمز گشایی کرده و با مهندسی معکوس، مدل بومی آن را بسازند. رهبر معظم ایران نیز در این باره گفت : این پهپاد می تواند نقشی مهم در انواع عملیات جمع آوری اطلاعات ایفا کند.
 
 
شبکه المیادین لبنان در پایگاه اینترنتی خود نوشت : رهبر ایران در جریان بازدید از تجهیزات نظامی این کشور با حمایت از سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای گفت : انتظار دشمنان برای جلوگیری از برنامه موشکی ایران توقعی احمقانه است.

پایگاه خبری البوابه هم نوشت : رهبر ایران توقع غرب برای جلوگیری از برنامه موشکی ایران را احمقانه خواند.

پایگاه خبری-تحلیلی دبکا فایل نوشت : رهبر ایران از موضع غرب در قبال برنامه موشکی این کشور انتقاد کرد.

شبکه اسکای نیوز هم در خبری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه تجهیزات موشکی سپاه اعلام کرد : رهبر ایران پیش از مذاکرات هسته ای از دستاوردهای موشکی این کشور بازدید کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد : رهبر ایران خواستار تولید موشک شد.

پایگاه خبری العهد اعلام کرد : امام خامنه ای در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه تاکید کرد : نباید نیازهای کشور و مذاکرات به هم ربط پیدا کنند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد : "آیت الله علی خامنه ای"از سپاه پاسداران خواست به تولید موشک پرداخته و مذاکرات هسته ای را مکان مناسبی برای رایزنی بر سر برنامه موشکی و حل مشکل تحریم های اقتصادی ندانست.

شبکه روسیاالیوم گزارش داد : رهبر ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه تاکید کرد : این نمایشگاه توان و انرژی ملت ایران را در میادین دشوار ثابت کرد.

شبکه الجزیره هم اعلام کرد : رهبر ایران توقع دشمن در محدود کردن برنامه موشکی این کشور را احمقانه توصیف کرد.

رادیو بین المللی فرانسه گزارش داد آیت الله خامنه ای انتظارات غرب در مورد محدود کردن برنامه موشکی این کشور را «ابلهانه و احمقانه» دانست.

**********************************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 23 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com