سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 126700 : تشدید ایران هراسی ،تقویت طرح دو دولت،تضعیف حماس + چند خبر مهم دیگر

عنوان 126700 : تشدید ایران هراسی ،تقویت طرح دو دولت،تضعیف حماس +پیام تسلیت رهبر انقلاب بمناسبت درگذشت آیت‌الله شیرازی + پیام تسلیت مراجع تقلید در پی درگذشت آیت الله سیدمحمدباقر شیرازی + پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمدباقر شیرازی

 

تشدید ایران هراسی ،تقویت طرح دو دولت،تضعیف حماس

 

جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده برای چهارمین بار از زمان به دست گرفتن این مسند در دولت دوم باراک اوباما به خاورمیانه آمده است. این بارمقصدهای وی عمان، رام الله و بیت المقدس اعلام شده است.

اهداف سفر به عمان

عمان نخستین توقف جان کری در سفر یک هفته ای او به منطقه است. در سفر به عمان، او فروش سامانه های دفاع هوایی 2 میلیارد به این کشور را عملی کرد. فروش سامانه دفاع موشکی به عمان ادامه فروش چنین سامانه هایی به عربستان و امارات عربی متحده در سال 2012 محسوب می شود. در فضای موجود جلوه هایی از همکاری راهبردی آمریکا با کشورهای منطقه ای برای کاهش توان تاثیر گذار ایران در منطقه به چشم می خورد. بنابراین باید فروش تجهیزات ضد موشکی  در چارچوب سامانه هوایی که آمریکا در کشورهای منطقه پیگیری کرده را به عنوان بخشی از تعهد آمریکا برای ایجاد فضای سترون امنیتی دانست. آمریکاییها براساس فروش این سامانه ها پیام هایی را به کشورهای منطقه منتقل می کنند. اولین پیام آنها حامل این پیش بینی است  که ایران در صورت درگیری منطقه ای،  به سمت اقدام های نظامی علیه متحدان امریکا در میان کشورهای عربی حرکت خواهد کرد.  این موضوع نشان می دهد که آمریکاییها توانسته اند مقامات عمانی را متقاعد کنند که ایجاد سامانه دفاع ضد موشکی پاتریوت می تواند ضریب امنیتی تمامی کشورها را خارج از فضای بحران و جدال امنیتی در منطقه خلیج فارس تامین کند. بنابراین فروش این سامانه به عمان را باید ادامه سیاست های راهبردی آمریکا در برخورد با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دانست.
اگر موضوع تثبیت دولت فلسطینی حاصل شود در آن شرایط نشانه هایی از تغییر در رویکرد امنیتی و همچنین جهت گیری راهبردی گروههای فلسطینی از جمله حماس به وجود می آید. شاید جان کری تلاش داشته باشد تا موضوع دولت فلسطینی را در قالب جنبش مقاومت در منطقه آسیای جنوب غربی و شرق مدیترانه پیگیری کند. اگر جنبش حماس رویکرد معطوف به مقاومت را تحت الشعاع فضای دولت بروکراتیک فلسطینی قرار دهد در آن شرایط زمینه برای تنها ماندن مقاومت در منطقه شرق مدیترانه حاصل می شود.

جان کری و صلح خاورمیانه

 رویکرد جان کری در ارتباط با خاورمیانه را باید ادامه سیاست های تحرک تکاملی هیلاری کلینتون دانست. اگر هیلاری کلینتون بیشترین سفرهای منطقه ای خود در چهارسال وزارت خارجه را  به خاورمیانه  اختصاص داد چنین وضعیتی را می توان در ارتباط با فعالیت های اداری و اجرایی جان کری مورد ملاحظه قرار داد. جان کری  محور اصلی تفکر خود را ایجاد صلح تعادل و ثبات امنیتی در خاورمیانه قرار داده است. یکی از اهداف سفر یک هفته ای جان کری به منطقه گفتگو در مورد مذاکرات صلح بین اسرائیل و فلسطینیان است. وی در این سفر به بیت المقدس و رام الله  رفت. شاید موضوع فلسطنین اصلی ترین دغدغه ذهنی اوباما باشد. اوباما تلاش می کند که در دوران باقی مانده ریاست جمهوری خود مسئله مربوط به وضعیت دو دولت را تثبیت کند؛ به این دلیل است که جان کری علی رغم این که موضوعات دیگری در خاورمیانه از جمله سوریه را پیش روی منافع و امنیت ملی و منطقه ای امریکا دارد اما تلاش می کند که بسیباری از فرایند ها را در قالب تثبیت وضعیت دو دولت در منطقه پیگیری کند.

 اگر موضوع تثبیت دولت فلسطینی حاصل شود در آن شرایط نشانه هایی از تغییر در رویکرد امنیتی و همچنین جهت گیری راهبردی گروههای فلسطینی از جمله حماس به وجود می آید. شاید جان کری تلاش داشته باشد تا موضوع دولت فلسطینی را در قالب جنبش مقاومت در منطقه آسیای جنوب غربی و شرق مدیترانه پیگیری کند. اگر جنبش حماس رویکرد معطوف به مقاومت را تحت الشعاع فضای دولت بروکراتیک فلسطینی قرار دهد در آن شرایط زمینه برای تنها ماندن مقاومت در منطقه شرق مدیترانه حاصل می شود.

 در فضای موجود حزب الله درگیر موضوعات منطقه ای شده است؛ وقتی حزب الله درگیر بحران سوریه شود در آن شرایط هویت لبنانی خود را به عنوان مرکزیت مقاومت تحت الشعاع نقش منطقه ای قرار می دهد. این موضوع در طولانی مدت وضعیت غیر قابل پیش بینی را در ارتباط با معادله قدرت به وجود می آورد. بنابراین سفر جان کری به منطقه را باید ادامه سفر جان برنان، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا دانست. جان برنان سفر خود را در تاریخ 18 می 2012 به انجام رساند. این سفر غیرقابل پیش بینی بود و به نوعی می توان توافق های  جان برنان را با ماموریت موجود جان کری در امتداد همدیگر دانست. فضای راهبردی خاورمیانه را باید بر اساس نشانه هایی از «ابهام امنیتی» مورد تحلیل قرار داد. در فضای ابهام امنیتی تحرک دیپلماتیک جان کری می تواند فضای راهبردی جدیدی را به وجود بیاورد که معطوف به ایجاد همبستگی متحدین محافظه کار آمریکا در منطقه با سیاست های امنیتی و راهبردی ایالات متحده باشد.

مصوبه کنگره آمریکا برای اعطای سلاح های تاکتیکی به گروههای میانه روی سوریه را باید یکی از اقدامات کنگره برای اعمال فشارهای سیاسی بیشتر به دولت اوباما و وادار سازی دولت اوباما برای تصاعد مشارکت امنیتی در فضای منطقه ای دانست. چنین روندی زمینه های لازم برای ایجاد تحرک راهبردی را به وجود می آورد. فضای امنیت منطقه ای خاورمیانه به گونه ای است که باید نشانه هایی از تحرک دیپلماتیک و همچنین تلاش برای دستیابی به نقاط مشترک امنیتی بین فضای هژمونی گرایی بین المللی و محافظه کاری منطقه ای را مشاهده کرد. به این ترتیب سفر جان کری ادامه مسیری محسوب می شود که باید آن را در قالب دیپلماسی ایستگاهی وزرای امور خارجه برای رسیدن به توافق تاکتیکی در ارتباط با بحران هایی دانست که از طریق کنترل چنین بحران هایی زمینه برای محدود سازی قدرت جبهه مقاومت و انحراف در سیاست های راهبردی جنبش حماس را اجتناب ناپذیر می سازد.

 


 

 
 
*******************************************************************************
پیام تسلیت رهبر انقلاب بمناسبت درگذشت آیت‌الله شیرازی
 
 
رهبر انقلاب، مراجع تقليد و برخي شخصيت‌ها، درگذشت آيت‌الله سيدمحمدباقر شيرازي راتسليت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر شيرازي، با صدور پيامي، رحلت اين عالم رباني را تسليت گفتند.
متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:
بسمه تعالي
درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر شيرازي رحمة‌الله عليه را به فرزندان و خاندان محترم و دوستان و ارادتمندان ايشان تسليت مي‌گويم و رحمت و مغفرت الهي را براي آن مرحوم و والد مجاهدشان مرحوم حضرت آيت‌الله آقاي حاج سيد عبدالله شيرازي اعلي‌الله مقامه مسالت مي‌كنم.
سيدعلي خامنه‌اي
24 ارديبهشت 1393
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم در پيامي رحلت عالم رباني و فقيه بزرگوار آيت‌الله سيدمحمد باقر شيرازي را تسليت گفت.
به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، در پيام آيت‌الله اكبرهاشمي رفسنجاني آمده است: رحلت عالم رباني و فقيه بزرگوار آيت‌الله سيدمحمدباقر شيرازي موجب تاسف و تاثر خاطر شد، عالم فقيدي كه در عمر با بركت خود با تاليفات ارزشمند و تربيت شاگردان متعدددرحوزه‌هاي علميه مشهد و نجف براي ترويج و نشر معارف اهل بيت(ع) تلاش مي‌كرد.
در اين پيام آمده است: باتسليت اين مصيبت به خانواده، مخصوصا برادر بزرگوار و فرزندان فاضل آن مرحوم و طلبه‌هاي حوزه‌هاي علميه و مردم شريف مشهد مقدس، از درگاه خداوند متعال براي آن فقيد سعيد علو درجات و براي بازماندگان به ويژه بيت مكرمشان صبر و اجر مسالت مي‌كنم.
حجت‌الاسلام سيدحسن خميني هم در پيامي درگذشت آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر موسوي شيرازي راتسليت گفت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جماران، متن پيام يادگار امام به شرح زير است:

بسمه تعالي
جناب حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي حاج سيدمحمدصادق موسوي شيرازي دامت افاضاته
درگذشت والد ماجدتان عالم رباني حضرت آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر موسوي شيرازي رحمت‌الله عليه كه عمري را به پاكي و صداقت و به عشق ائمه اطهار عليهم السلام سپري نمودند موجب تاثر همه دوستداران ايشان شد. اينجاب ضمن عرض تسليت درگذشت اين فقيه بزرگوار به جنابعالي و بيت مكرم و همچنين خدمت همه علاقمندان ايشان، از خداوند متعال علو درجات آن مرحوم رامسئلت دارم.
همچنين در پي درگذشت عالم رباني آيت‌الله سيد محمدباقر طاهري شيرازي چند تن از مراجع قم در پيام‌هاي جداگانه ارتحال اين فقيه گرانقدر جهان تشيع را تسليت گفتند.
اين خبر حاكي است, حضرت آيت‌الله صافي گلپايگاني با صدور پيامي ارتحال آيت‌ا‌لله سيد محمدباقر شيرازي را تسليت گفت.
متن پيام اين مرجع تقليدبه شرح ذيل است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
اذا مات المؤمن الفقيه ثلم في الاسلام ثلمة لا يسدها شئ
رحلت عالم رباني و فقيه صمداني حضرت آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر شيرازي رضوان‌الله تعالي عليه موجب تأثر و تأسف گرديد.
آن عالم بزرگ، عمر با بركت خود را در راه اعلاي كلمه‌الله و ترويج و نشر معارف نوراني اهل البيت عليهم السلام و دفاع و حمايت از حدود و ثغور ديني سپري نمود.
اخلاق كريمه و برخورد متواضعانه ايشان با طلاب محترم علوم ديني و مردم با ايمان براي حوزه‌هاي علميه درس و الگو بود.
اينجانب آن فقيد سعيد را متعصب در امور ديني و اقامه فريضه امر به معروف و نهي از منكر و دفاع از مقدّسات مي‌شناختم؛ عاش سعيداً و مات سعيداً.
ارتحال اين عالم عاليقدر را به حوزه‌هاي علميه و بيت شريف ايشان و حضرات حجج اسلام آقازادگان محترم و اخوان مكرم تسليت گفته، علوّ درجات الهي براي آن مرحوم و صبر و اجر براي بازماندگان مسألت دارم."
همچنين به همين مناسبت از سوي حضرت آيت‌الله موسوي اردبيلي پيام تسليتي منتشر گرديد.
متن پيام اين مرجع تقليدبه شرح ذيل است:
"بسم‌الله الرحمن الرحيم
انا لله و انا اليه راجعون
خبر درگذشت جناب آيت‌الله آقاي حاج سيد محمد باقر شيرازي "رحمه‌الله تعالي عليه" موجب تأسف و تألم گرديد. آن بزرگوار كه موصوف به علم و تقوي و صلاح و سداد بود، خلف مرجع فقيد مرحوم آيت‌الله حاج سيد عبدالله شيرازي "طاب ثراه" و از بيتي رفيع و شريف بود. اين جانب درگذشت آن فقيد سعيد را به امام زمان(عج) و حوزه‌هاي علميه خصوصاً حوزه مباركه خراسان و همچنين به خاندان شريف ايشان علي الخصوص آقازاده‌ها و اخوان گرامي آن مرحوم تسليت عرض نموده، از درگاه خداوند منان براي ايشان رحمت و مغفرت واسعه و حشر با اجداد طاهرينش و براي بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم."
حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي نيز در پيامي اين ضايعه تاسف بار را تسليت گفت.
متن پيام تسليت اين مرجع بدين شرح است:
"فقدان اسفناك عالم جليل القدر حضرت آيت‌الله آقاي حاج سيد محمدباقر طاهري شيرازي باعث نهايت تأسف گرديد.
اين فقيه بزرگوار و جامع الشرائط در طول عمر شريف خود از هرگونه تلاش و كوشش براي پيشبرد اهداف اسلام و عالم تشيع و تربيت شاگردان در حوزه علميه نجف و مشهد فروگذار نكرد. در مبارزات سياسي براي پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي از كساني بود كه به پيروي از والد معظم خود مرحوم آيت‌الله العظمي آقاي حاج سيد عبدالله شيرازي(قدس سره) گام بر ميداشت.
در حكومت بعثيان ظالم به خاطر مبارزاتش متحمل شكنجه‌ها شد و در ايران نيز مشكلات فراواني از ناحيه عوامل و ايادي طاغوت براي ايشان فراهم شد و در برابر همه آنها صبر و استقامت ستودني داشت. اضافه بر اين هر زمان احساس مي‌كرد منكري در حال شيوع است با بيانيه‌هاي خود به مبارزه با آن بر مي‌خواست. خداوند درجات او را عالي گرداند و با اجداد طاهرينش(عليهم السلام) محشور كند.
اينجانب اين ضايعه اسفناك را به حوزه‌هاي علميه مخصوصاً به حوزه علميه مشهد و فرزندان فاضل و ارجمند و بيت محترمش تسليت عرض ميكنم و صبر و اجر جميل براي همه آنها از خداوند خواهانم."
گفتني است حجت الاسلام سيدصادق موسوي، فرزند مرحوم آيت‌الله شيرازي در تماسي با روزنامه جمهوري اسلامي اعلام كرد: پيكر اين عالم رباني روز جمعه (فردا) از بيت ايشان واقع در بالا خيابان مشهد به طرف حرم مطهر امام رضا(ع) تشييع و به خاك سپرده مي‌شود. مراسم يادبود مرحوم آيت‌الله شيرازي درمشهد، تهران، قم و شيراز در روزهاي آينده برگزار مي‌شود.
 
*******************************************************************************
پیام تسلیت مراجع تقلید در پی درگذشت آیت الله سیدمحمدباقر شیرازی
 
 

به گزارش خبرآنلاین، آیت الله سیدمحمدباقر شیرازی، سه‌شنبه 23 اردیبشت ماه در سالروز ولادت امیر المومنین(ع) در بیمارستان امام رضا تهران دار فانی را وداع گفت. پیام های تسلیت سه تن از مراجه تقلید در پی درگذشت ایشان را در جدول زیر می خوانید.

نام مرجع

متن پیام

آیت الله صافی گلپایگانی

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شئ، رحلت عالم ربانی و فقیه صمدانی حضرت آیت الله آقای حاج سید محمدباقر شیرازی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عالم بزرگ، عمر با برکت خود را در راه اعلای کلمة الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و دفاع و حمایت از حدود و ثغور دینی سپری نمود. اخلاق کریمه و برخورد متواضعانه ایشان با طلاب محترم علوم دینی و مردم با ایمان برای حوزه های علمیه درس و الگو بود.

اینجانب آن فقید سعید را متعصب در امور دینی و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از مقدّسات می شناختم؛ عاش سعیداً و مات سعیداً. ارتحال این عالم عالیقدر را به حوزه های علمیه و بیت شریف ایشان و حضرات حجج اسلام آقازادگان  محترم  و اخوان مکرم تسلیت گفته ، علوّ درجات الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.

آیت الله علوی گرگانی

خبر رحلت عالم ربانی فقیه صمدانی و مرجع گرامی حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد باقر شیرازی که از خاندان پاک و با فضیلت شیرازی و فرزند مرحوم آیت‌الله العظمی سید عبدالله شیرازی بودند موجب تاثر و ناراحتی اینجانب گردید.

ایشان در عمر پربرکت خود با تالیف کتب ارزشمند و متعدد، تربیت شاگردان خوب و مجاهدت‌های خود در راه دفاع از ولایت اهل‌بیت‌(ع) و همچنین تلاش‌های ذی قیمت خود برای احیای شجره انقلاب نامی ماندگار برای خود مهیا نمودند.

اینجانب درگذشت آن عالم گرامی را در درجه اول به محضرت قطب عالم امکان امام زمان‌(عج) و سپس به برادر بزرگوار ایشان آیت‌الله سید محمد علی شیرازی و همچنین فرزند ارشد ایشان و سایر فرزندان تسلیت گفته و علوم درجان آن مرحوم را از خداوند مسئلت می‌نمایم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی

  

فقدان اسفناک عالم جلیل القدر حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمدباقر طاهری شیرازی باعث نهایت تأسف گردید. این فقیه بزرگوار و جامع الشرائط در طول عمر شریف خود از هرگونه تلاش و کوشش برای پیشبرد اهداف اسلام و عالم تشیع و تربیت شاگردان در حوزه علمیه نجف و مشهد فروگذار نکرد. در مبارزات سیاسی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کسانی بود که به پیروی از والد معظم خود مرحوم آیت الله العظمی آقای حاج سید عبدالله شیرازی(قدس سره) گام بر می داشت.

در حکومت بعثیان ظالم به خاطر مبارزاتش متحمل شکنجه‌ها شد و در ایران نیز مشکلات فراوانی از ناحیه عوامل و ایادی طاغوت برای ایشان فراهم شد و در برابر همه آنها صبر و استقامت ستودنی داشت. اضافه بر این هر زمان احساس می‌کرد منکری در حال شیوع است با بیانیه‌های خود به مبارزه با آن بر می‌خواست. خداوند درجات او را عالی گرداند و با اجداد طاهرینش (علیهم السلام) محشور کند.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به حوزه­‌های علمیه مخصوصاً به حوزه علمیه مشهد و فرزندان فاضل و ارجمند و بیت محترمش تسلیت عرض می‌کنم و صبر و اجر جمیل برای همه آنها از خداوند خواهانم.

آیت الله سید محمد باقر شیرازی در اول ماه رجب سال 1350 هجری قمری همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام در دامان مرجع بزرگ مرحوم آیت الله العظمی حاج سید عبدالله شیرازی به دنیا آمده و از همان ابتدا با داشتن استعداد و بلوغی کم نظیر به فراگیری علوم دینی پرداخت و در سن بیست سالگی به درجه اجتهاد نایل آمد.

یکی از امور مهمی که مرحوم شیرازی از همان ابتداء به آن اهتمام کامل می ورزید تدریس در سطوح مختلف بود و از حداقل فرصت ممکن به منظور پرورش نیروی فکری و علمی طلاب استفاده می کرد و در شرایط سخت و طاقت فرسای تابستان نجف هم، مباحثه را ادامه داده و تأکید داشت: "طلاب حوزه های علمیه باید همیشه فعالیت های علمی خود را در رأس امور خود قرار دهند". ثمره این اهتمام و جدیت، تربیت شاگردانی از ایران، لبنان، عراق، هند، پاکستان و سایر بلاد است.

ایشان همچنین از قدرت فوق العاده و توان عظیمی در بررسی مسائل علمی و نظریات و آراء دیگران بر خوردار بوده و در سلسله مباحث علوم اسلامی به خصوص در فقه و اصول و کلام و علوم جدید، دارای نظریات ویژه و ابتکارات مخصوص به خود بود، در جهت گیری اهل فضل و طلاب و تلاش دانشمندان در مسائل علمی(از جمله مرحوم رزم آرا مخترع قبله نما)، اثری عمیق بر جای گذاشته، به همراه نوین اندیشانی همچون شهید آیت الله سید محمد باقر صدر و مرحوم آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی و مرحوم کلانتر  تحولی عظیم در حرکت های علمی و پژوهشی حوزه های علمیه به وجود آوردند.

*******************************************************************************

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمدباقر شیرازی

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، متن کامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت آیت الله سید محمدباقر شیرازی موجب تأثر اینجانب شد.

ارتحال این عالم جلیل القدر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و بیت آن مرحوم تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضائیه

*******************************************************************************

پيام تسليت رئيس مجلس به مناسبت درگذشت آيت‌الله سيدمحمدباقر شيرازي

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدمحمدباقر شیرازی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، متن پیام آقای علی لاریجانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله آقای سیدمحمدباقر شیرازی موجب تأثر و تأسف گردید.
آن روحانی جلیل‌القدر تربیت یافته در محضر والد معظم خویش مرحوم آیت‌الله العظمی حاج سیدعبدالله شیرازی بودند که در سراسر عمر بابرکت خویش در صیانت و نشر معارف دینی و مکتب اهل بیت تلاش‌های بیشماری داشتند.
ایشان همچنین نقش ارزنده‌ای در جریان تحولات سیاسی و اجتماعی عراق و سال‌های پیش از انقلاب در ایران داشتند و در مقاطعی با تصمیمات شجاعانه خود باعث اثرگذاری فراوانی بودند.
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اظهار تسلیت این مصیبت به مقام معظم رهبری، حوزه‌های محترم علمیه، بیت مکرم و خاندان معزز شیرازی و دیگر دوستان و ارادتمندان برای آن مرحوم رحمت و مغرفت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

*******************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com