سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 127000: مذاکرات جدی بود اما پیشرفت محسوسی صورت نگرفت"ژنو 4"؛ روزنه‌اي جهاني به سوي مسئله هسته‌

 

عنوان 127000:مذاکرات جدی بود اما پیشرفت محسوسی صورت نگرفت"ژنو 4"؛ روزنه‌اي جهاني به سوي مسئله هسته‌اي ايران + تصاوير +ایران برنده اصلی کنفرانس ژنو 2، 3، 4، 5 و ... / آب و هوا علت اصلی شکست کنفرانس ژنو 2 +

 

 

مذاکرات جدی بود اما پیشرفت محسوسی صورت نگرفت

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌یی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اعزامی به وین، عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران عصر جمعه در جمع خبرنگاران ایرانی گفت که در این دور از مذاکرات که مذاکراتی جدی برای نگارش متن بود، پیشرفت محسوسی صورت نگرفت.

هنوز شش ماه دیگر فرصت داریم

این عضو تیم مذاکره‌ کننده ایران با اشاره به پایان گام اولیه توافق ژنو در 30 تیرماه اظهار کرد: اگر تا آن تاریخ به نتیجه نرسیم فکر می‌کنیم که به چه شکل جلو رویم و اگر به نتیجه نرسیم هنوز شش ماه دیگر فرصت داریم و می‌توان آن را تمدید کرد. امیدواریم تا قبل از آن زمان، توافق نهایی صورت گیرد، البته به شرط این‌که تامین کننده خواسته‌های ما و حقوق ملت ایران باشد.

او وجود اختلافات 13 گانه در مذاکرات را رد کرد و تاکید کرد که اختلافات را اگر بشمریم خیلی بیش‌تر است و اصل مذاکره برای رفع اختلاف‌هاست. در این جلسه پیشرفت خاصی نداشتیم اما روند رو به جلو است.

عراقچی درباره برخی اخبار که مدعی بودند غرب به دنبال گفت‌وگو درباره مسایل موشکی ایران در مذاکرات هسته‌یی است تاکید کرد که به هیچ وجه این موضوع قابل بحث در مذاکرات نیست.

معاون وزیر خارجه درباره دیدارش با وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: بسته به نیاز با طرف‌های مختلف ملاقات دو جانبه داریم و با طرف آمریکایی با توجه به تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها وضع کردند بحث‌ها کمی طولانی‌تر است. یا وقتی سه جانبه می‌شود یک طرف نشست آمریکایی‌ها هستند و گرنه علت دیگری ندارد.

وی از رسانه‌ها خواست از گمانه‌زنی و توجه به اخبار درباره تعداد اختلاف‌نظرها و کیفیت آن‌ها اجتناب کنند.

اگر در تاریخ معین به توافق نرسیم فاجعه‌ای رخ نداده است

مذاکره کننده ارشد هسته‌یی ایران اظهار کرد : فشار خاصی برای این‌که مذاکرات به هر قیمت تا پایان تیرماه انجام شود و به توافق برسیم وجود ندارد و اگر به توافق نرسیم فاجعه‌ای رخ نداده است؛ در عین حال که این زمان برای شش ماه قابل تمدید است. البته همه معتقدند اگر توافق در شش ماه اول به نتیجه برسد بهتر است چون ممکن است در اروپا و آمریکا تحولاتی رخ دهد.

معاون ظریف درباره ادامه مذاکرات کارشناسی بین ایران و 1+5 پس از مذاکرات "وین 4" گفت: ما مذاکرات را در همه سطوح کارشناسی و مدیران سیاسی و وزیران خارجه (اشتون و ظریف) ادامه می‌دهیم و برنامه‌ریزی‌هایی هم برای این مساله شده است.

عراقچی تاکید کرد که موضوع اوکراین بر مذاکرات تاثیر نداشته و روسیه هم تلاش دارد این امر تاثیرگذار بر مذاکرات هسته‌یی نباشد.

او در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود تیم مذاکراتی 1+5 از اراده کافی برخوردار نبوده است گفت: هر گاه نیاز باشد که با پایتخت‌ها صحبت کنند هر دو طرف این کار را می‌کنند؛ درعین حال این‌که ایجاب می‌کند شش کشور با یکدیگر هماهنگ باشد کمی در روند مذاکرات تعلل ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد که برای خردادماه یک دور مذاکره بین ایران و 1+5 قطعی شده است و برای برگزاری دومین دور در خرداد‌ماه در حال رایزنی هستیم در عین حال برای خردادماه دو دور مذاکره تنظیم شده است.

مذاکره کننده ارشد ایران با 1+5 درباره مواضع طرف مقابل در مذاکرات سه روز گذشته گفت: ما در موقعیتی نیستیم که قضاوتی درباره مواضع طرف مقابل داشته باشیم مهم این است که آن‌ها با جدیت در صحنه مذاکره‌ هستند.

او درباره تمدید احتمالی مذاکرات برای یک دوره شش ماه دیگر در صورت نیاز گفت: این‌که شش ماه دوم چگونه تمدید شود احتمالا نیاز به مذاکرات جداگانه دارد اما هنوز وارد این بحث نشدیم اگر به تیرماه نزدیک شویم و احساس کنیم که توافق تا 30 تیر به دست نمی‌آید درباره آن گفت‌وگو می‌ کنیم.

معاون وزیر خارجه در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که به نظر می‌آید دو طرف حتی درباره چارچوب،‌ عنوان و چشم‌انداز توافق جامع تفاهم نداشتند؟ اظهار کرد: درباره چارچوب و چشم‌انداز کلی و اصول توافق در برنامه اقدام مشترک تفاهم شده است و مذاکرات بر همان اساس خواهد بود اما موضوعاتی الان در حال مذاکره‌ است که در سه مذاکره اول درباره آن‌ها به صورت کلی بحث کردیم و با دیدگاه‌های یکدیگر آشنا شدیم و قرار بود در این مذاکرات از کلیات خارج و وارد جزییات شویم و شروع به نوشتن متن توافق کنیم که می‌توانم بگویم این هدف چندان موفق نشد.

اختلاف‌نظرها بعضا آن‌قدر گسترده بود که اجازه شروع نگارش متن را به ما نداد

وی ادامه داد: بحث‌های ما کماکان ادامه داشت و اختلاف‌نظرها بعضا آن‌قدر گسترده بود که اجازه شروع نگارش متن را به ما نداد. امیدواریم در نشست بعدی این امکان برای ما فراهم شود اما تا زمانی که در هر موضوعی به دیدگاه واحد نرسیم امکان نگارش متن وجود نخواهد داشت.

این عضو تیم مذاکره کننده هسته‌یی ایران در پاسخ به این پرسش که چرا از شدت اختلاف‌نظرها با وجود سه دور مذاکرات قبلی برای رسیدن به درک مشترک کاسته نشده است؟ گفت: درباره همه موضوعات بحث شده بود و برای برخی به راه‌حل نزدیک شده‌ بودیم و برای برخی خیر. از این نشست بنای ما این بود که در موضوعاتی که به راه‌حل نزدیک شده‌ بودیم شروع به نگارش کنیم اما این اتفاق نیفتاد و امر مهمی هم نیست.

نشست "وین 4" یک مذاکره‌ واقعی بود

او اظهار کرد: نشست "وین 4" با نشست‌های قبلی متفاوت بود و یک مذاکره‌ واقعی بود در حالی که جلسات قبل صرفا تبادل نظر بود.

عراقچی تاکید کرد که روند مذاکرات سه روز گذشته سازنده و خوب است اما به نتیجه مشخصی نرسیده است و مذاکرات ادامه پیدا خواهد کرد. پیشرفت نداشتن به این معنی نیست که شکست خورده است ما هنوز موفق نشدیم تا مسایل را روی کاغذ بیاوریم.
 
مذاکرات ايران و گروه 1 + 5 به مدت دو روز (15 و 16 اكتبر 2013) در "كاخ ملل ژنو" (United Nations Office at Geneva) سوئيس برگزار مي‌شود و شهر ژنو برای چهارمین بار میزبانی مذاکرات ایران و پنج بعلاوه یک را عهده دار خواهد بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مذاکرات ايران و گروه 1 + 5 به مدت دو روز (15 و 16 اكتبر 2013) در "كاخ ملل ژنو" (United Nations Office at Geneva) سوئيس برگزار مي‌شود.

*** ايران در ژنو 2: چشم‌انداز داخلي

نيمه اكتبر امسال، تبادلات و رايزني‌هاي هيئت ايراني با گروه 5+1 در سطح وزير امورخارجه و معاونان وي ادامه پيدا مي‌کند. مقامات کشورمان ظهر دوشنبه درصدر هیأت بلندپایه سیاسی، فنی و حقوقی با پرواز اختصاصی از فرودگاه مهرآباد تهران عازم شهر ژنو شدند تا در دور جدید مذاکرات ایران و گروه 1+5 شرکت کنند.

مذاکره‌کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 را در این سفر «سیدعباس عراقچی» و «مجید تخت روانچی» معاونین حقوقی و بین‌المللی اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه، «حمید بعیدی نژاد» مدیرکل سیاسی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه، «داود محمدنیا» مشاور حقوقی وزیر امور خارجه و «محمد امیری» مدیرکل امور پادمان‌های سازمان انرژی اتمی همراهی می‌کنند.

هیاتی رسانه‌ای متشکل از خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌های داخلی نیز همراه رییس دستگاه دیپلماسی ایران راهی سوئیس شده‌اند تا آخرین اخبار و تحولات مرتبط با موضوع هسته‌ای ایران و مذاکرات دو طرف را برای مردم کشورمان منعکس کنند.

قرار است در حاشيه مذاکرات ژنو كه از ساعت 9:30 روز صبح سه‌شنبه به وقت ژنو (12 ظهر به وقت تهران) در ساختمان سازمان ملل در ژنو آغاز می‌شود، ديدارها و گفتگوهاي دوجانبه‌اي نيز بين طرفين صورت گيرد.

*** اولويت‌هاي هيئت ايراني: "دست پر مي‌رويم"

از اصول مهمي كه دكتر روحاني رئيس جمهور ايران، در راهبرد مسئله هسته‌اي همواره از آن سخن گفته‌اند، جدول زمان‌بندي دقيق در اين مذاكرات است.

اهميت "زمان" در ديپلماسي هسته‌اي دولت يازدهم، بر طرف غربي پوشيده نيست اما در عين حال اين تأكيد، دليل نمي‌شود تا امر بر طرف غربي مشتبه شود كه مي‌توانند تحت فشارهاي ناشي از تحريم‌هاي بين‌المللي، مسائلي را به ايران تحميل كنند.

در نتيجه مسئوليت مهم و حساس هيئت ايراني،‌ مخصوصاً دكتر محمدجواد ظريف در گفتگوهاي سه شنبه و چهارشنبه روشن مي‌شود. در اصل، تجربه و مهارت هيئت ايراني است كه تعيين مي‌كند در ماه‌هاي آينده (سه الي شش ماه) چه امتيازي "مثبت" و چه امتيازي "منفي" تلقّي مي‌گردد.

اعلام حمایت رهبر معظم انقلاب، رئيس و نمایندگان مجلس و همچنين علمای دینی از دیپلماسی دولت، در این مرحله حساس، بسيار مفید است.

علاوه بر اين، خوش‌بيني ملت ايران به ديپلماسي دولت در دفاع از منافع ملّي‌شان ميزان موفقيت آنان را افزايش خواهد داد. يكي از اميدهايي كه از سوي مردم ايران وجود دارد، لغو تحريم‌هاي ناعادلانه از سوي غرب است. بدين منظور طرف ايراني در اجلاس ژنو 2 قصد دارد ليستي از تحريم‌هايي كه انتظار مي‌رود لغو كنند را تهيه كرده و در اختيار طرف مقابل بگذارد.

اگر آنچه كه مقامات حاضر در نهمين دور اجلاس ژنو 2 لفظاً از ايران مطالبه مي كنند، با آنچه كه حقيقتاً در سر دارند، يكي است، به نظر مي‌رسد پيروزي 5+1 در اين بازي، تضمين هزارباره اين اصل باشد كه برنامه‌هاي هسته‌اي ايران در گذشته و حال، به سمت اهداف نظامي منحرف نبوده و در آينده نيز منحرف نخواهد شد.

*** 5+1 در ژنو 2: نمايندگان هر يك از كشورها

اگر دو طرف مذاكره‌كننده را كنار بگذاريم، حصول توافق احتمالي و انجام گفتگوهاي سازنده ميان ايران و 5+1 كه نهايتاً به حل مسئله هسته‌اي ايران خواهد انجاميد، خبر بدي براي صهيونيست‌ها و برخي سران عرب خواهد بود. كشورهايي نظير عربستان، قطر و امارات متحده عربي نگرانند كه از عادي شدن روابط ايران و غرب ضرر كنند. لذا مشتاقند فضاي گفتگوها با هر بهانه‌اي به بي‌اعتمادي و تنش آلوده شود!

مانند روال دفعات گذشته، "كاترين اشتون" (Catherine Ashton) مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا با معاونت و همراهي "هلگا اشمید" (Helga Schmid)، سرپرستي تيم آمريكايي- اروپايي را بر عهده دارد.

آمريكا:

پرتعدادترين عضو 5+1 در اين دور از مذاكرات ژنو، آمريكاست.

به ترتيب سمت، "وندي شرمن" (WendyRuthSherman) معاون سياسي وزارت خارجه آمريكا، "جيم تيمبي" مشاور ارشد وزارت خارجه آمريكا در امور خلع سلاح، "ريچارد نيفيو" مشاور وزارت خارجه در امور تحريم‌هاي ايران، "پونيت تالوار" مدير ارشد امور خليج فارس، "آدام زوبين" رییس دفتر کنترل دارایی‌های خارجی در وزارت خزانه‌داری آمریکا و مسئول اجرای تحریم‌ها علیه ایران، مجموعاً نمايندگي واشنگتن را بر عهده دارند.

"باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا اكنون در دور پاياني رياست جمهوري به سر مي‌برد و حزب مخالف وي، از استقلال عمل، قدرت و نفوذ بالايي در سياست خارجي ايالات متحده برخوردار شده‌اند.

صاحبنظران معتقدند تعطيلي دولت فدرال آمريكا (از روز دوشنبه 30 سپتامبر 2013) سايه سنگين خود را از هم‌اكنون بر انتخابات آتي آمريكا افكنده است. طرف آمريكايي، به عنوان يكي از مهم‌ترين اعضاي 5+1 در شرايطي در كنفرانس ژنو حاضر شده كه آسیب پذیری باراک اوباما در برابر منتقدانش بسیار بیشتر از قبل شده است. نشانه‌اش هم وضع تحريم‌هاي اخير صنعت نفت ايران توسط تندروهاي كاخ سفيد است. لذا اگر مذاكرات ژنو با ايران، به نتيجه برسد، دولت اوباما مي‌تواند تا حدودي بر گروه‌هاي فشار سياسي غلبه كند. در حقيقت، دولت اوباما، براي اينكه بتواند سرپا بماند، به توافق با ايران نياز مبرم دارد.

از اين رو، پيش از برگزاري نشست سه شنبه، جان كري، جلسه‌اي با كاترين اشتون در لندن ترتيب داد تا درباره موضوعات پيش‌رو با يكديگر تبادل نظر كنند و هماهنگ‌تر در برابر دولتمردان ايراني ظاهر شوند. سپس وزارت امورخارجه آمريكا اين نشست را "مثمرثمر" خواند.

انگليس:

"سايمون گس" (Simon Gass) سفير اسبق انگليس در تهران، نمايندگي لندن را بر عهده دارد.

روسيه:

"سرگئی ریابکوف" (Sergey Riabokobylko) معاون وزير خارجه، نمايندگي روسيه را بر عهده دارد.

چين:

تنها تغيير در تيم 5+1 نسبت به دورهاي گذشته، تيم چيني است كه احتمالاً " وانگ مین" نماينده سابق چين در سازمان ملل متحد را بر اين مأموريت گماشته‌اند.

فرانسه:

"ژاک اودیبر" (Jacques Audibert) مديركل وزارت خارجه فرانسه، به عنوان نماينده پاريس حاضر خواهد شد.

آلمان:

"هانس دیتر لوکاس" (Hans-Dieter Lucas) از مقامات ارشد وزارت خارجه آلمان، نماينده برلين است.

*** نتيجه مذاكرات امروز و فردا، به "روراست بودن طرف غربي" بستگي دارد

در حال حاضر غرب به خوبي مي‌داند كه بدون ايران، هيچ مشكلي در خاورميانه حل نمي‌شود. پس مي‌تواند از فرصت پيش آمده براي نزديكي به ايران، به عنوان ابرقدرت منطقه‌اي استفاده كند. براي به گردش درآوردن چرخ اين ارتباط، بزرگترين سنگي كه به دست خود غربي‌ها بر اين مسير انداخته شده، برنامه صلح‌آميز هسته‌اي ايران است، پس اراده خود آن‌هاست كه آيا بخواهند هرچه سريع‌تر اين سنگ را از سرراه بردارند يا خير.

آنچه مسلم است اينكه نبايد روح گفتگوها، پشت ميله‌هاي مذاكره زنداني شود و طبق گفته دكتر ظريف، "مذاكره، به جاي وسيله، تبديل به هدف شود." هوشمندي دولت آنجا مشخص مي‌شود كه بتوانند خط قرمزهاي موجود (تعليق غني‌سازي حتي براي يك روز+ انتقال اورانيوم 20% به خارج از كشور) را در استراتژي هيئت آمريكايي- اروپايي نهادينه كنند.

*** آيا "ديالوگ تهران- واشنگتن" دوباره تب بازار حاشيه را داغ خواهد كرد؟

تنها حدود يك ماه از شصت و هشتمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورك مي‌گذرد. اجلاسي جهاني با حضور رؤساي جمهور كشورهاي دنيا كه به جرأت مي‌توان گفت حاشيه‌هايي پررنگ‌تر از متن با خود به همراه داشت.

يكي از اين حواشي بي‌سابقه از زمان انقلاب اسلامي ايران، بازار داغ "ژورناليستي" در ديدار دكتر ظريف، با جان كري وزير امورخارجه آمريكا و همچنين تماس تلفني دكتر روحاني با اوباما بود.

دكتر عباس عراقچي، معاون وزيرخارجه پيش از سفر به ژنو، احتمال مذاكره با هر شش عضو 5+1 (از جمله آمريكا و انگليس) در مذاكرات را اعلام كردند و گفتگو با طرف آمريكايي را امري معمول و قابل پيش‌بيني خواندند.

دكتر صادق خرازي، وزير خارجه اسبق ايران در مصاحبه با شبكه خبري العالم، در رابطه با نشست 5+1 ژنو اعلام كردند: وزير خارجه ايران، از اختيارات كامل و كافي براي ايجاد تفاهم منطقي و مبتني بر قاعده برخوردار است.

از همين رو، دور از انتظار نيست اگر در حاشيه نشست ژنو و ديپلماسي عمومي، بار ديگر تب روابط دوجانبه تهران- واشنگتن داغ شود و فضاي خبرگزاري‌ها و رسانه‌هاي جهان را پركند...















































و در نهایت پایان این ماراتن نفس گیر با شادمانی طرف های مذاکره کننده













 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*******************************************************************************
 
ژنو 2 بدون ایران فقط پیش زمینه ای خواهد شد برای برگزاری کنفرانس ژنو 3 تا اگر ایران حظور داشت طرفین بتوانند در آن کنفرانس در چارچوب یک دولت انتقالی برای انجام همه پرسی و انتخابات ریاست جمهوری سوریه اقدام نمایند.

گروه بین الملل- اگر چه برخی گروه هایی از معارضین سوری و دولت های عربستان سعودی و قطر احساس می کنند که در بازپس گیری دعوتنامه رسمی از سوی سازمان ملل متحد علیه ایران موفقیت بدست آوردند اما روند برگزاری کنفرانس ژنو نشان می دهد که خروجی این نشست پیروزی بزرگ را نصیب ایران می کند.

به گزارش بولتن نیوز، نکته اولیه در موضوعات مطروحه در کنفرانس ژنو 2 که اکنون معارضین سوری به همراه دولت عربستان سعودی به دنبال تصویب آن هستند مشخص کردن که یک دولت انتقالی و ترکیب و وظایف این دولت برای تعیین ماموریت های آتی و  انجام انتخابات عمومی در سوریه است.

اکنون با توجه به اینکه گروه های سلفی و وهابی که در حال حاضر دارای اختیارات و توانمندی زیادی در ایجاد درگیری های داخلی سوریه هستند و درگیر قلمروهای ادعایی سرزمینی خود هستند گروه های دیگر را قبول ندارند از جمله گروه های مخالف که در ترکیه تجمع کرده اند و قصد دارند که با در دست داشتن اختیار یک دولت انتقالی برگ برنده ای را به گروه های سلفی داعش و جبهه النصره نشان بدهند که آنها کلید دولت انتقالی را در دست دارند و اکنون گروه های مسلح مستقر در سوریه برای بدست آوردن این کلید با گروه معارضین سوری در ترکیه سر یک میز مذاکره بنشیند.

این فرضیه می توانست به نحوی به حقیقت بپیوندد اگر و فقط اگر ایران نیز مصوبات کنفرانس ژنو 2 را تائید می کرد که در آن صورت این مصوبات با قدرت بیشتری اجرایی می گردید.

اما اکنون آمریکا و روسیه که بر روی موضوع سوریه دارای تفاهمات پشت پرده ای هستند می دانند که قدرت گرفتن دولت انتقالی ققط با حمایت ایران به نتیجه می رسد و‌‌ آنها از هم اکنون خود را برای کنفرانس ژنو 3 آماده می  نمایند که تا آن زمان که تاریخ تقریبی آن به پایان سال 2014 میلادی نزدیک است بر روی ترکیب و وظایف دولت انتقالی با ایران به تفاهم برسند.

تفاهمی که قطعا در این مرحله از مذاکرات در ژنو 2 به هیچ وجه راه حل سیاسی برای آن وجود ندارد و فقط پیش زمینه ای خواهد شد برای برگزاری کنفرانس ژنو 3 که بتوانند در آن کنفرانس در چارچوب یک دولت انتقالی برای انجام همه پرسی و انتخابات ریاست جمهوری سوریه اقدام نمایند.

اقدامی که عدم مشارکت ایران د رکنفرانس ژنو 2 آنرا ابتر کرده و از هم اکنون می توان با قاطعیت گفت که مصوبات کنفرانس ژنو 2 به مانند مصوبات ژنو 1 به بایگانی تاریخ سپرده خواهد شد. البته کسانی که دوست دارند کنفرانس برگزار کنند می توانند در صورت عدم حضور ایران منتظر ژنو 3، 4، 5، 6 و ... باشند و برای عوض کردن آب و هوا هم که شده معارضین سوری را دعوت کنند.


*****************************************************************************
 
در دیدار یک ساعته ای که میان وندی شرمن و عباس عراقچی در ژنو برگزار شد مذاکرات مهم و جدی برگزار شد.
 
به گزارش رویترز، دیروز و در حاشیه نشست ایران و 5+1، نمایندگان آمریکا و ایران برای حدود یک ساعت  با یکدیگر دیدار کردند.
 
بر اساس گفته یک مقام آمریکایی، در دیدار «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه کشورمان و «وندی شرمن» معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت وگوهای جدی و مهمی انجام شد. ایسنا امروز عکسی از گفتگوی این دو در حاشیه نشست منتشر کرد.
 
**************************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com