سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 132042
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 127100: دادستان خرمشهر ترور شد: شلیک دو گلوله به سر و صورت علیرضا باوی+چند خبر مهم دیگر

عنوان 127100: دادستان خرمشهر ترور شد: شلیک دو گلوله به سر و صورت علیرضا باوی+نماینده خوزستانی مجلس خبرگان در تیم انتخاباتی هاشمی؛پای چشم بادامی ها به پالایشگاه آبادان باز می شود؛ ترور نافرجام دادستان خرمشهر در اهواز+سفر رایس و وندی شرمن به اسرائیل در آستانه مذاکرات هسته ای ایران+سفر رایس و وندی شرمن به اسرائیل در آستانه مذاکرات هسته ای ایران

ترور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر

دادستان خرمشهر ترور شد: شلیک دو گلوله به سر و صورت علیرضا باوی

فارس نوشت:

علیرضا باویدادستان خرمشهر صبح امروز در حالی که با خودروی شخصی‌اش در یکی از مناطق اهواز در حال رانندگی بود به ضرب دو گلوله زخمی شد.

ضارب با سلاح شکاری به  شیشه خودروی سمت راننده شلیک کرد و دادستان خرمشهر را از ناحیه سر و صورت مورد هدف قرار داد.
او بلافاصله پس از این حادثه در یکی از بیمارستان‌های اهواز بستری شد.
بنا به اعلام دادستان آبادان وضعیت دادستان خرمشهر هم اکنون نگران کننده نیست.

******************************************************************************

ترور دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر

خلاصه

دستان خرمشهر صبح امروز در حالی که با خودروی شخصی‌اش در یکی از مناطق اهواز در حال رانندگی بود، به ضرب گلوله سلاح شکاری از ناحیه سر و صورت زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ محمدباقر الفت رییس کل دادگستری استان خوزستان با تایید خبر ترور دادستان خرمشهر، گفت: بامداد روز شنبه - 27 اردیبهشت ماه - علیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر مورد سوء‌قصد قرار گرفت.

وی ادامه داد: تاکنون مشخص نشده دلیل این سوءقصد چه بوده و در رابطه با همین موضوع گروه خاصی شناسایی نشده‌اند.

الفت با بیان اینکه در حال تحقیقات در این رابطه هستیم، تصریح کرد: ترور دادستان خرمشهر توسط اسلحه شکاری از نوع ساچمه‌ای بوده و ساچمه‌های متعددی به ناحیه صورت وی اصابت کرده است که پس از حادثه به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس این گزارش، دادستان خرمشهر صبح امروز در حالی که با خودروی شخصی‌اش در یکی از مناطق اهواز در حال رانندگی بود، به ضرب گلوله سلاح شکاری از ناحیه سر و صورت زخمی شد.

بنا به اعلام دادستان آبادان وضعیت دادستان خرمشهر هم اکنون نگران کننده نیست

 

*******************************************************

امید نیوز امیدیه ؛ :این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

به گزارش امید نیوز به نقل از  رهیاب نیوز،این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف را در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

*با حضور 7 تن از حامیان هاشمی رفسنجانی، بحث هایی درباره چگونگی ورود به انتخابات مجلس خبرگان و شناسایی و معرفی کاندیداها مطرح شده است. یکی از حاضران در جلسه در گزارشی اعلام کرد تاکنون بیش از 100 نفر از فضلای حوزوی جهت کاندیداتوری شناسایی شده و صحبت های مقدماتی با برخی از آنها انجام شده است.

یکی دیگر از حاضران مدعی شد در صورت مهیا بودن شرایط، آیت الله هاشمی رفسنجانی آمادگی کاندیداتوری برای ریاست خبرگان را دارا است. در این جلسه یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز این پایگاه خبری با رصد اخبار در حوزه های مختلف بسته ویژه خبری را در اختیار مخاطبین خود قرار خواهد داد که امروز نیز اخبار مربوط به حوزه های مختلف را در بسته خبری ویژه در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.حضور داشته است.

*برخی منابع آگاه از  انعقاد قراردادی بین ایران و چین مبنی بر نوسازی و ترمیم بخش اعظم پالایشگاه نفت آبادان خبر می دهند.

بنابراین گزارش در پی فرسودگی و از کارافتادگی بخشی از پالایشگاه نفت آبادان این قرار داد موجب شده تا امیدواری دوباره ای برای توسعه فعالیت های پالایشگاه آبادان ایجاد شود.

*شب گذشته افراد ناشناس با اسلحه شکاری به علیرضا باوی دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر سوءقصد نمودند که نامبرده بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

*در حالی که طی روزهای گذشته خبر حکم سرپرستی عیدی پور برای فرمانداری باغملک صادر شده بود شنیده شده این مدیرباسابقه حتی یک روز هم در محل فرمانداری باغملک حاضر نشده است و معاون فرماندار سابق باغملک مسئولیت سرپرستی این فرمانداری را به عهده گرفته است.

*سیدضیاء هاشمی معاون وزیر علوم در خصوص حل مشکل ریزگردها در کشور اظهار داشت: طرح بزرگی برای جلوگیری از ریزگردها در دشت های خوزستان و سایر بیابان های کشور و در آینده در کشورهای همسایه اجرا خواهد شد.

*******************************************************************************

سرپرست پلیس‌راه لرستان جزئیات تصادف صبح امروز اتوبوس حامل زائران عراقی را اعلام کرد

به گزارش بولتن نيوز،سرهنگ دالوند در تشریح این حادثه گفت: ساعت 2:40 بامداد سه‌شنبه در محور اراک به بروجرد هفت کیلومتر قبل از بروجرد یک دستگاه اتوبوس که از قم به سمت خوزستان به صورت دربستی اجاره شده بود و همه مسافران آن زائران اتباع عراقی بودند واژگون می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت حادثه خستگی و خواب‌آلودگی راننده بود، افزود: متاسفانه در این حادثه 16 تن از اتباع عراقی کشته و 20 تن به بیمارستان منتقل شده‌اند که حال مجروحان این حادثه نیز مساعد نیست.

دالوند از تشکیل تیم ویژه کارشناسی بررسی صحنه تصادف خبرداد و گفت: تیم کارشناسان عالی تصادفات به سرپرستی جانشین فرمانده پلیس‌راه کشور هم‌اکنون در محل حادثه در حال بررسی موضوع هستند.

وی با اشاره به صورت وضعیت صادره برای این اتوبوس گفت: این اتوبوس متعلق به شرکت جهان‌مهر گلستان اسلامشهر بود و بر اساس گزارشات دریافتی راننده و کمک راننده در بین مجروحان حادثه نیستند.

دالوند تاکید کرد: بدیهی است با روشن‌شدن ابعاد جدید این حادثه جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وخامت حال چهار زائر عراقی

هوشنگ بادپی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان حال چهار تن از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس زائران عراقی را وخیم اعلام کرد و گفت: این چهار مصدوم در ICU بیمارستان شهید چمران بروجرد تحت نظر هستند.

وی افزود: 16 مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان شهید چمران بروجرد بستری هستند و مراحل درمان را طی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان گفت: رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان به منظور رسیدگی به امورات پزشکی مصدومان حادثه اتوبوس حامل زائران عراقی که به منظور زیارت بارگاه ملکوتی امام‌رضا (ع) به طرف مشهد مقدس در حال حرکت بوده‌اند، در بروجرد حضور دارد.

بادپی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع اورژانس بروجرد سه دستگاه آمبولانس به همراه تیم امدادی برای رسیدگی به حال سانحه‌دیدگان به محل اعزام شدند.

مهدی پازوکی سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد در این رابطه گفت: در این رابطه ستادی ویژه برای رسیدگی به اتباع عراقی تشکیل شد و این تیم کارشناسی برگرفته ازمتخصصان زیر نظر فرماندهی پلیس‌راه استان لرستان به مسایل ناشی از این سانحه رسیدگی می‌کند.

وی اظهارکرد: بامداد سه‌شنبه در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس حامل اتباع عراقی که از استان قم به سمت اهواز و منطقه شلمچه در حال حرکت بودند، 16 تن کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند و حال چهار تن ازمجروحان به شدت وخیم گزارش شده است.


سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد تصریح‌کرد: با وقوع این سانحه دلخراش مسئولان پلیس‌راه، هلال‌احمر، فرمانداری بروجرد و استانداری لرستان در محل حاضر و حادثه‌دیدگان به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شدند.

پازوکی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است و برای رسیدگی به وضعیت اتباع عراقی جلسه شورای تامین برگزار می‌شود.

حبیب الله دهمرده استاندار لرستان با حضور در بیمارستان شهید چمران بروجرد، ضمن عیادت از مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس زایران عراقی، از نزدیک درجریان روند ارایه خدمات پزشکی و درمانی به این افراد قرار گرفت.

وی گفت: هماهنگی لازم برای اعزام این افراد با استفاده از بالگرد به یک بیمارستان فوق تخصصی در کشور انجام شده است.

استاندار لرستان گفت: ۱۳ سرنشین اتوبوس در لحظه واژگونی خودرو جان خود را از دست دادند و سه تن نیز در زمان انتقال به بیمارستان فوت کرده‎اند.

وی ادامه داد: وقوع این حادثه دلخراش، موجب تاسف و تاثر شدید ملت بزرگ ایران به ویژه مردم مومن لرستان شد.

دهمرده افزود: به منظور درمان مجروحان این حادثه و کاهش آلام و مشکلات این گروه از زایران عراقی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
****************************************************************************
سفر رایس و وندی شرمن به اسرائیل در آستانه مذاکرات هسته ای ایران
 

هیاتی از آمریکا درآستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب به اسرائیل خواهند رفت و با مقامات اسرائیل در این باره مشورت خواهند کرد.
به این مطلب امتیاز دهید
5 1

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه هاآرتص (haaretz) در تیتر یک خود نوشت: هیاتی از آمریکا در آستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب به اسرائیل خواهند رفت و با مقامات اسرائیل در این باره مشورت خواهند کرد.

هاآرتص نوشت: سوزان رایس مشاور امنیتی آمریکا برای هماهنگی های لازم بین اسرئیل و آمریکا و اتخاذ موضع واحد به زودی به اسرائیل سفر خواهد کرد. این اولین سفری است که رایس به عنوان مشاور امنیتی به اسرائیل سفر می کند و او را در این سفر، وندی شرمن معاون امور سیاسی وزارت خارجه همراهی خواهد کرد تا مباحث مهمی را درمورد مذاکرات غرب با ایران و توافقات حاصله با ایران انجام دهند.

 

در این نشست، از سوی اسرائیل نیز "یوسی کوهن" مشاور امنیتی اسرائیل حضور خواهد داشت و او نقش مهمی نیز در روند مذاکرات هسته ای ایران دارد و او فشار های زیادی را به مذاکره کنندگان می آورد.

 

هاآرتص در ادامه نوشت: این دیدار رایس با مقامات اسرائیل در حالیست که همچنان مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل موفقیت آمیز نبوده است و او به عنوان یک شخصیت بسیار نزدیک به رئیس جمهور اوباما، به دنبال ایجاد یک سازش و توافق در این زمینه نیز می باشد. انتظار می رود که سوزان رایس به طور جداگانه ای با نتانیاهو نیز دیدار کند.

 

مقامات اسرائیلی نیز اظهار نگرانی کرده اند که دخالت رایس در مذاکرات صلح چندان مناسب نبوده و اولویت سفر او به اسرائیل، مذاکرات هسته ای ایران می باشد و می توان از دیگر موضوعات مورد بحث را سوریه و مصر دانست.

 

رایس در روز هشتم ماه می درآستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب وارد اسرائیل خواهد شد و مذاکرات هسته ای ایران و غرب در سیزدهم ماه می انجام خواهد شد.

 

501

 

*******************************************************************

هیاتی از آمریکا درآستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب به اسرائیل خواهند رفت و با مقامات اسرائیل در این باره مشورت خواهند کرد.



 روزنامه هاآرتص (haaretz) در تیتر یک خود نوشت: هیاتی از آمریکا درآستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب به اسرائیل خواهند رفت و با مقامات اسرائیل در این باره مشورت خواهند کرد.


هاآرتص نوشت: سوزان رایس مشاور امنیتی آمریکا برای هماهنگی های لازم بین اسرئیل و آمریکا و اتخاذ موضع واحد به زودی به اسرائیل سفر خواهد کرد. این اولین سفری است که رایس به عنوان مشاور امنیتی به اسرائیل سفر می کند و او را در این سفر، وندی شرمن معاون امور سیاسی وزارت خارجه همراهی خواهد کرد تا مباحث مهمی را درمورد مذاکرات غرب با ایران و توافقات حاصله با ایران انجام دهند.

در این نشست، از سوی اسرائیل نیز "یوسی کوهن" مشاور امنیتی اسرائیل حضور خواهد داشت و او نقش مهمی نیز در روند مذاکرات هسته ای ایران دارد و او فشار های زیادی را به مذاکره کنندگان می آورد.

هاآرتص در ادامه نوشت: این دیدار رایس با مقامات اسرائیل در حالیست که همچنان مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل موفقیت آمیز نبوده است و او به عنوان یک شخصیت بسیار نزدیک به رئیس جمهور اوباما، به دنبال ایجاد یک سازش و توافق در این زمینه نیز می باشد. انتظار می رود که سوزان رایس به طور جداگانه ای با نتانیاهو نیز دیدار کند.

مقامات اسرائیلی نیز اظهار نگرانی کرده اند که دخالت رایس در مذاکرات صلح چندان مناسب نبوده و اولویت سفر او به اسرائیل، مذاکرات هسته ای ایران می باشد و می توان از دیگر موضوعات مورد بحث را سوریه و مصر دانست.

رایس در روز هشتم ماه می درآستانه مذاکرات هسته ای ایران و غرب وارد اسرائیل خواهد شد و مذاکرات هسته ای ایران و غرب در سیزدهم ماه می انجام خواهد شد.
 
**************************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com