سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 127200:در پی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جام جهانی تهران؛ رهبر معظم انقلاب از قهرما

 

عنوان 127200: در پی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جام جهانی تهران؛
رهبر معظم انقلاب از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی تشکر کردند+جشن قهرمانی کشتی فرنگی ایران/گزارش تصویری +گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014 +

گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

 

 

 

*********************************************************************

در پی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای جام جهانی تهران؛
رهبر معظم انقلاب از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی تشکر کردند

در پی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران، حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند.

******************************************************************************

 

جشن قهرمانی کشتی فرنگی ایران/گزارش تصویری

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست روسیه قهرمان سی و دومین دوره پیکارهای جام جهانی سال 2014 کشتی فرنگی در تهران شد.
 دیدار پایانی سی و دومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روز گذشته در تالار هفتم تیر تهران پیگیری شد که در پایان، تیم جمهوری اسلامی ایران، ۶ - ۲ روسیه را شکست داد و قهرمان شد.
 
در مراسم جشن قهرمانی تیم کشتی فرنگی کشورمان، در حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، لالوویچ رئیس فیلا جام قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به کشتی‌گیران ایرانی اهدا کرد.
 
گفته می شود مراسم اهدای جام و قهرمانی بسیار نامنظم و با ازدحام بیش از اندازه افراد غیر مسئول در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد و بی نظمی به حدی بود که حتی مراسم اهدای مدال به کشتی‌گیران به طور کامل برگزار نشد.
 
عکس های برنا قاسمی عکاس ایسنا، احمد معینی جم عکاس ایرنا و جاوید نیک پور عکاس تسنیم از این مراسم را در زیر می بینید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*******************************************************************************
گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014

 

گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014گزارش تصویری / قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2014

این رقابت ها ، با حضور 10 تیم برتر جهان در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که در پایان تیم ایران توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود برای چهارمین بار قهرمانی این پیکارهای معتبر شود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*******************************************************************************

 
 
 
 
 

 

به گزارش بویرخبر ، 


 *****************************************************************************

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی به روایت تصویر

 ****************************************************************************

گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

استقبال پرشور و گرم هواداران از تیم ملی کشتی فرنگی‌ کشورمان

قهرمانان افتخارآفرین تیم ملی کشتی فرنگی‌ کشورمان، در میان استقبال پرشور و گرم هواداران این رشته ورزشی، وارد فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران شدند.

به گزارش ایسنا، فرودگاه امام خمینی (ره) تهران در حالی که مملو از هواداران کشتی بود، از فرنگی‌کاران تیم ملی کشتی فرنگی میزبانی کرد که با کسب سه مدال طلا قهرمان المپیک شده بودند.

در میان خیل طرفداران کشتی‌ فرنگی ایران، بسیاری حمید سوریان، قهرمان وزن ۵۵ کیلوگرم را تشویق می‌کردند. هواداران این کشتی‌گیر مدال‌آور، شعار «سوریان باغیرت» سر می‌دادند.

9818d6fbae6d797fa6cbc5334e81c5481 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

در فرودگاه امام خمینی (ره) می‌گوید: حمید سجادی، معاون وزیر ورزش، حسن رنگرز، نایب‌رییس فدراسیون کشتی و ملی‌پوش پیشین تیم ملی کشتی، محمد مایلی‌کهن، مسئولان هیئت کشتی مازندران و تهران وصدها تن از هواداران کشتی از قهرمانان ایران استقبال کردند.

نکته جالب توجه این که حاضران در سالن انتظار فرودگاه امام خمینی (ره) با دیدن حسن رنگرز او را نیز مورد تشویق قرار دادند.

هوادارانی که برای اسقبال از در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شده بودند، با شعار «حمید سوریان! حمید سوریان!» و «سعید عبدولی! سعید عبدولی!» تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را تشویق می‌کردند.

در حالی که بسیاری از این دوست‌داران کشتی فرنگی، پلاکاردهای استقبال و دسته‌های گل در دست داشتند، با دیدن حمید سوریان، آنها را رها کرده و وارد سالن مسافران فرودگاه شدند.

به رغم آن که ماموران انتظامی قصد کنترل مردم را داشتند، طرفداران فرنگی‌کاران را روی شانه‌های خود بلند کردند و در میان تشویق‌های پرشور مردم، از سالن فرودگاه خارج شدند.

در حالی که دقایقی از خروج قهرمانان فرنگی‌کار کشورمان از فرودگاه می‌گذشت، همچنان تعداد بسیاری از هواداران در فرودگاه حضور داشتند و افتخارآفرینان کشتی فرنگی را تشویق می‌کردند.

همچنین بسیاری از کشتی‌دوستان در خارج از سالن به تشویق ملی‌پوشان افتخارآفرین کشورمان می‌پرداختند.

cf14a5b5cfab9192108b4ae0a264a6dc گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران16d37e17748f9fa30ef199968eecca87 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایرانf7445dcfd19c18b029f1d2dfb61e0e7c گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

37308056125d8b80343f977f3cdf1a1a گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

d42457f410e1fab998a1458f41d1ae57 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

5a095fd318e352ef9cfbebeea257d999 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

5af93056fa12c1fb1a553ac36dbb2a35 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

846cf9fbb8d075ed9413784156f03b76 گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

577ee1fc93c06b95e38c40030bf2741c گزارش تصویری از ورود تیم ملی کشتی فرنگی‌ به ایران

*************************************************************

کشتی فرنگی ایران قهرمان جام‌جهانی شد

با پیروزی برابر روسیه؛
تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با فراز و نشیب‌های زیادی خود را برای حضور در جام‌جهانی آماده کرده بود، پس از آنکه موفق شد همه حریفانش را تا دیدار فینال شکست دهد، در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز موفق شد تیم ملی کشتی فرنگی روسیه را با اقتدار شکست دهد و علاوه بر کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات، انتقام دوره گذشته از روس‌ها را گرفت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی عصر امروز جمعه با حضور بیش از 6 هزار تماشاگر در سالن شهدای هفتم تیر بین تیم های ایران و روسیه برگزار شد که طی آن تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را با اقتدار شکست دهد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

در مبارزه اول حمید سوریان در شرایطی روی تشک رفت که تا ثانیه هایی قبل از شروع مبارزه قرار بود محمد نوربخش به میدان برود اما در نهایت کادر فنی سوریان را روی تشک فرستاد. سوریان که با مصدومیت روبرو بود وقت اول را 2 بر صفر به حریف واگذار کرد. در وقت دوم سوریان جنگنده تر ظاهر شد و یک امتیاز از حریف گرفت اما منگیان سیمینوف اجازه امتیاز گرفتن امتیازات بیشتر به کشتی گیر ایران را نداد. در دقیقه پایانی کشتی گیر روس در خاک نشست و سوریان 6 امتیاز از او گرفت تا کشتی را 6 بر 5 کرد و مبارزه اول را برد.

در مبارزه دوم امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم به مصاف آدام کوراک رفت و در وقت اول مغلوب حریف روس خود شد و 6 بر صفر این وقت را واگذار کرد. در وقت دوم نوروزی عملکرد بهتری داشت اما حریف قدرتمند او اجازه گرفتن امتیازات را به او نداد. در حالی که کشتی 8 بر 4 به سود کشتی گیر روس بود، نوروزی تلاش زیادی کرد تا نتیجه را جبران کند اما تنها 2 امتیاز گرفت و در نهایت 8 بر 6 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

سومین مبارزه را سعید عبدولی در وزن 71 کیلوگرم برابر چنگیز لابازانوف برگزار کرد. در دقیقه اول این مبارزه حریف روس در خاک نشست اما عبدولی نتوانست از این فرصت برای گرفتن امتیاز استفاده کند و داور سرپا داد. اما لحظاتی بعد داور دومین اخطار را با لابازانوف داد تا در خاک بنشیند اما بازهم کشتی گیر ایران نتوانست از خاک امتیاز بگیرد. با این حال وقت اول را یک بر صفر برد. در وقت دوم عبدولی بازهم برتر ظاهر شد و با یک خاک دو امتیاز از حریف گرفت و 3 بر صفر این مبارزه را به سود خود به پایان برد.

در چهارمین مبارزه و در وزن 75 کیلوگرم فرشاد علیزاده به مصاف رومان ولاسوف رفت و در در همان دو دقیقه اول برابر حریف قدرتمند خود 11 بر صفر مغلوب شد تا در مجموع دو تیم به تساوی 2 بر 2 برسند و کار به کشتی های دیگر بکشد.

کشتی پنجم برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار شد و در وزن 80 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی به مصاف اوگنی بوگومولوف رفت و در وقت اول با اینکه از حریف خود برتر بود اما نتوانست امتیازی کسب کند. در وقت دوم اخلاقی به برتری اش ادامه داد و توانست حریفش را چندبار از تشک خارج کند و چهار امتیاز بگیرد و در ادامه 4 امتیاز دیگر گرفت و 8 بر صفر پیروز این مبارزه شد.

در ششمین کشتی طالب نعمت پور به مصاف داوید چاکاوادزه رفت تا مبارزه وزن 85 کیلوگرم را برگزار کنند. در وقت اول با اینکه طالب نعمت پور مبارزه بهتری را به نمایش گذاشت اما داور به اشتباه یک امتیاز به حریف روس داد تا کشتی گیر ایران این وقت را بازنده به پایان ببرد. در وقت دوم طالب حریف را خاک کرد و به بیرون تشک برد و 2 امتیاز گرفت و در دقیقه پایانی هم حریف را خاک کرد اما داوران امتیازی به وی ندادند تا در نهایت نعمت پور 2 بر یک این مبارزه را ببرد.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در دیداری سرنوشت ساز به مصاف نیکیتا ملینیوکوف رفت. در وقت اول با اینکه علیاری بهتر از حریف ظاهر شد اما نتوانست امتیازی بگیرد و تنها یک اخطار از حریف روس گرفت. این در حالی بود که علیاری از ناحیه صورت دچار جراحت و خونریزی شده بود. در وقت دوم کشتی گیر روس اخطار دوم را گرفت و داوران یک امتیاز به نماینده ایران دادند. اما ثانیه هایی بعد این اتفاق برای کشتی گیر روس تکرار شد تا دو مبارز مساوی شوند اما در ثانیه های پایانی علیاری حریف را از تشک بیرون کرد و یک امتیاز گرفت و یک امتیاز هم به خاطر اعتراض روس ها دریافت کرد و 3 بر یک پیروز شد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجانزاده به مصاف واسیلی پارشین رفت و در وقت اول با ارائه مبارزه ای برتر 3 بر صفر از حریف خود پیش افتاد. در وقت دوم هم باباجانزاده برتری اش را حفظ کرد و چند بار پای حریف را از تشک بیرون کرد و در نهایت 9 بر صفر برنده شد تا تیم ایران 6 بر 2 حریف خود را شکست دهد و قهرمان شود.

 

**************************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com