سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 127300 : چین و روسیه قطعنامه علیه سوریه را وتو کردند + چند خبر مهم دیگر

عنوان 127300 : چین و روسیه قطعنامه علیه سوریه را وتو کردند + واکنش روسیه به آمریکا؛ تحریم در مقابل تحریم + یک پایگاه نظامی آمریکا به دلیل تماس تهدیدآمیز تعطیل شد + تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام + درگيري پليس ترکيه با معترضان

چین و روسیه قطعنامه علیه سوریه را وتو کردند

 به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روسیه و چین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت ارجاع بحران سوریه به دادگاه بین المللی جنایی، برای تحقیق را، وتو کردند.
با وجود پشتیبانی بیش از ۶۰ کشور از قطعنامه پیشنهادی فرانسه علیه سوریه، این قطعنامه جانبدارانه از سوی روسیه و چین، وتو شد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیش از رای گیری یان الیسون قائم مقام دبیرکل سازمان ملل متحد از اعضای شورای امنیت خواست متحد شوند و به آنچه که "این کابوس طولانی" نامید پایان دهند.
علی رغم  فشار سیاسی از سوی سامانتا پاور سفیر آمریکا و همچنین سفیر فرانسه، ویتالی چورکین نماینده روسیه در سازمان ملل هنگام ورود به سالن به خبرنگاران گفت: «قطعنامه را وتو خواهد کرد.»

پكن و مسكو در جلسه شوراي امنيت قطعنامه پيشنهادي جهت ارجاع پرونده سوريه به دادگاه بين‌المللي كيفري(لاهه) را وتو كردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، به نقل از شبكه خبري سوريه نيوز، طرح پيشنهادي پاريس مبني بر ارجاع پرونده سوريه به دادگاه بين‌المللي كيفري در لاهه در شوراي امنيت به راي گذاشته شد. 13 كشور عضو شوراي امنيت در نشست مذكور به اين قطعنامه رأي موافق دادند، اما روسيه و چين با اين قطعنامه مخالفت كردند.
اين چهارمين بار است كه پكن و مسكو در قبال قطعنامه‌هاي پيشنهادي عليه سوريه، از حق وتو استفاده مي‌كنند. پيشتر روسيه و چين سه بار عليه پيش‌نويس قطعنامه‌هايي درخصوص دمشق در شوراي امنيت از حق وتو استفاده كرده بودند.
در همين راستا، واشنگتن از اقدام پكن و مسكو مبني بر وتوي قطعنامه پيشنهادي پاريس انتقاد كرد. "سامانتا پاور"، نماينده آمريكا در شوراي امنيت ادعا كرد: اين اقدام چين و روسيه هيچ‌گونه حمايتي از بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه را محقق نخواهد ساخت.
"مارك ليال"، نماينده دائم انگليس در سازمان ملل نيز مدعي شد كه روسيه و چين توقف اجراي عدالت را در قبال تحولات سوريه انتخاب كرده‌اند! از سوي ديگر، منذر ماخوس، سفير ائتلاف مخالفان سوريه در فرانسه گفت: ما از موضع مسكو در قبال پيش‌نويس قطعنامه پاريس تعجب نكرديم، بلكه موضع پكن ما را شگفت زده كرد، چرا كه چند روز پيش اعلام كرده بود قطعنامه پيشنهادي فرانسه را به خوبي درك مي‌كند.
در همين حال رئيس ائتلاف مخالفان سوريه اظهار كرد، غرب اين آگاهي را كسب كرده كه زمان آن فرا رسيده تا مخالفان سوري را به سلاح‌هاي پيشرفته‌اي كه به آن نياز دارند مجهز سازد. احمد الجربا رئيس ائتلاف مخالفان سوريه در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط در پاريس اظهار كرد كه سفر وي به آمريكا، انگليس و فرانسه و ديدارهايي كه با مسئولان اين كشورها داشته، نتايج خوبي را رقم زده است. الجربا گفت كه كمك‌هاي نظامي به مخالفان سوري با سلاح‌هاي پيشرفته ظرف چند هفته آتي عملا صورت خواهد گرفت.


بيش از 50 كشته و زخمي در حمله شورشيان سوري به حاميان اسد
شورشيان سوري به تجمع حاميان بشار اسد، رئيس‌جمهوري سوريه كه به منظور حمايت از نامزدي مجدد وي در انتخابات اين كشور برگزار شده بود، حمله كردند كه منجر به كشته شدن دست‌كم 22 تن شد.
به گزارش راديو صداي روسيه، يك گروه ناظر حقوق بشر سوري گفت كه اين حمله به چادري صورت گرفت كه حاميان اسد در شهر جنوبي درعا در آن تجمع كرده بودند. در اين درگيري 30 تن نيز زخمي شدند.
ضرب الاجل 10ساعته نيروي هوايي سوريه به افراد مسلح براي ترك درعا
نيروي هوايي سوريه به افراد مسلح در استان درعا واقع در جنوب اين كشور 10 ساعت فرصت داد تا اين منطقه را ترك كنند. منابع نزديك به گروه‌هاي مسلح در سوريه اعلام كردند كه نيروي هوايي اين كشور با پخش اعلاميه به افراد مسلح 10 ساعت مهلت داده تا استان درعا واقع در جنوب سوريه را ترك كنند. به گفته اين منابع بعد از پايان مهلت 10 ساعته نيروي هوايي سوريه اين مناطق را بمباران شديد خواهد كرد. منابع رسمي سوريه در مورد اين خبر واكنشي نشان ندادند.

*******************************************************************************

واکنش روسیه به آمریکا؛ تحریم در مقابل تحریم

در حالی که تنش در روابط روسیه و امریکا در ماه های اخیر به دلایل سیاسی و ژئوپلیتیکی از جمله زیاده طلبی ها و یکجانبه گرایی واشنگتن در عرصه بین المللی تشدید شده است یک پایگاه اینترنتی روسی از تهیه فهرستی از طرف دولت این کشور برای تحریم مقام های امریکایی خبر داد.
به گزارش پایگاه اینترنتی "دایرکت ادورت رو" روسیه این فهرست را در پاسخ به تحریم مقام های روس از سوی امریکا تحت عنوان "پرونده ماگنیتسکی " تهیه کرده است.

" سرگئی ماگنیتسکی " وکیل روس شرکت سرمایه گذاری انگلیسی هرمیتاژ پس از دستگیری به جرم فرار مالیاتی در سال 2009 در بازداشتگاهی در مسکو درگذشت و مرگ وی به موضوعی مناقشه آمیز در روابط روسیه و برخی کشورهای غربی به سرکردگی امریکا تبدیل شد به طوری که واشنگتن در این راستا صدور ویزا به حدود 60 مقام ارشد روس به اتهام دخالت در مرگ وی را ممنوع کرد .

به گزارش پایگاه اینترنتی روسی تنظیم فهرست سیاه مقام های امریکایی از طرف روسیه، واشنگتن را غافلگیر کرده است و وزارت امور خارجه این کشور تهیه چنین فهرستی را برای منع سفر گروهی از مقام های امریکایی بی دلیل خواند.
در گزارش وزارت امور خارجه امریکا خاطرنشان شده است که روسیه هیچ گونه دلیلی برای منع سفر مقام های دولتی آمریکایی به این کشور ندارد .
وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که در فهرست مقام های روس مشمول تحریم آمریکا موسوم به " پرونده ماگنیتسکی " افرادی قرار گرفته اند که از نظر آمریکا در قتل ماگنیتسکی دخالت داشته اند.
در گزارش پایگاه اینترنتی روسی گفته شده است که روسیه فهرست مقام های آمریکایی مشمول تحریم سفر به مسکو را تنظیم کرده است اما اسامی آن را افشا نکرده است .
مسکو پیشتر به واشنگتن هشدار داده بود که در صورت تصویب قانون ماگنیتسکی در کنگره امریکا به این اقدام پاسخ مناسب خواهد داد .
" سرگئی لاوروف " وزیر امور خارجه روسیه نیز به تازگی گفته بود: اجازه نمی دهیم امریکا در امور داخلی روسیه مداخله کند و پرونده ماگنیتسکی را مسئله داخلی کشورمان می دانیم که ارتباطی به واشنگتن ندارد.
وی با بیان اینکه در عالی ترین سطح به پرونده ماگنیتسکی رسیدگی می شود اظهار داشت: امریکا به خوبی از موضع روسیه در این مسئله آگاه است و در حال حاضر سازمان های قضایی کشورمان به این پرونده رسیدگی می کنند .
لاوروف همچنین نسبت به اقدامات ضد روسی امریکا هشدار داد و اظهار داشت: تلاش امریکا برای جایگزینی یک قانون جدید ضد روسی به جای اصلاحیه جکسون ونیک غیرقابل قبول است .
" سرگئی ریابکوف " معاون وزیر امور خارجه روسیه هم در این باره گفته که در صورت تصویب این قانون در آمریکا به این کشور پاسخ محکم می دهیم .
وی خاطرنشان کرد: تدابیر روسیه به این اقدام امریکا بسیار تند خواهد بود و اتخاذ مجموعه ای از تدابیر منفی در پاسخ به این قانون اجتناب ناپذیر است.
به گزارش شبکه خبر ایران، در چند سال گذشته موضوع سپر راکتی امریکا نیز به یکی از مسائل چالش‌ بر‌انگیز در روابط بین روسیه و امریکا و اعضای ناتو تبدیل شده و تنش در روابط مسکو ـ واشنگتن ـ بروکسل را به‌دنبال داشته است. مسکو استقرار سامانه راکتی امریکا در قاره اروپا به‌ ویژه در مناطق همجوار مرزهای خود را تهدید جدی برای امنیت خود می‌ داند و در این رابطه به‌ وضوح به امریکا و ناتو هشدار داده است. بررسی روند وقایع نشان می‌دهد که موضع روسیه روز به‌ روز سخت‌ تر و تهاجمی‌ تر شده است.

*******************************************************************************

یک پایگاه نظامی آمریکا به دلیل تماس تهدیدآمیز تعطیل شد

مقامات پایگاه نیروی زمینی ارتش آمریکا در شهر فورت هود واقع در مرکز ایالت تگزاس به دلیل دریافت یک تماس تلفنی هشدارآمیز بخشی از این پایگاه را تعطیل کردند.

به گزارش شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)، به نقل از ایسنا، مقامات پایگاه فورت‌هود در بیانیه‌ کوتاهی در وب سایت این پایگاه عنوان کردند که فرماندهانش روز گذشته به دلیل آنچه که یک مساله حفاظت بالقوه از نیروها عنوان شد اقدام به بستن همه دروازه‌های رو به داخل کردند. این مقامات توضیح بیشتری درباره هشدار مذکور ندادند.

براساس این بیانیه چند ساعت بعد پایگاه فورت‌هود رفت و آمد عادی خود را از سر گرفت.

در این بیانیه تصریح شد مقامات پایگاه نظامی فورت‌هود یک تدبیر احتیاطی امنیتی را براساس یک تماس تلفنی دریافت شده در دستور کار قرار دادند.

پس از تحقیقات اولیه مقامات فورت‌هود تصمیم گرفتند این پایگاه را بازگشایی کنند. سرهنگ کریستوفر گارور یک افسر روابط عمومی این پایگاه اظهار داشت که آن‌ها مساله حفاظت از نیروها را در پایگاه بسیار جدی گرفته و هنگامی که لازم باشد تدابیر امنیتی را اتخاذ خواهند کرد.

پایگاه فورت‌هود یکی از بزرگ‌ترین تاسیسات نظامی ارتش آمریکا بوده و سابق بر این به دلیل وقوع دو حادثه تیراندازی مرگ‌بار در آن خبرساز شده است.

در یکی از این حوادث در تاریخ دوم آوریل سال جاری میلادی یک راننده کامیون طی یک تیراندازی سه تن از سربازان را کشته و شانزده تن دیگر را زخمی کرد و سپس در این پایگاه خودکشی کرد.

*******************************************************************************

تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام

آخرین تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام / عکس
گروه تروریستی بوکوحرام اعلام کرد که در صورت آزادی تعدادی از اعضای بازداشت شده‌اش ۲۰۰دختر دانش آموز ربوده شده را آزاد خواهد کرد. بوکو حرام، شاخه القاعده در نیجریه است و با سلاح ها و حمایت های مالی پدیدآورندگان القاعده قدرت گرفته است.

217714 616 آخرین تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام / عکس

217715 161 آخرین تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام / عکس

217716 263 آخرین تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام / عکس

217717 545 آخرین تصاویر از دختران ربوده شده توسط گروه تروریستی بوکوحرام / عکس

*******************************************************************************

درگيري پليس ترکيه با معترضان

شرکت کنندگان در تظاهرات اعلام کردند محاکمه اين افراد که بدستور حزب حاکم صورت ميگيرد ناشي از انگيزه هاي سياسي است. 

 
گفته مي شود اين گروه عامل اکثر ترورها و کودتاهايي بوده است که طي چند سال گذشته در ترکيه رخ داده است. شش سال قبل وقتي پرونده رسيدگي به جرائم اين گروه  براي اولين بار تشکيل شد ، اکثر افراد خوانده شده نظامي بودند اما در طول اين مدت ، افراد ديگري نيز از جمله چهره هاي علمي، خبرنگاران و حتي افراد سياسي نيز بازداشت و محاکمه شدند. اکنون اين نگراني وجود دارد که حزب حاکم عدالت و توسعه بخواهد با محاکمه اين افراد ، مخالفان را به سکوت وادار کند. 
 
افرادي که در اعتراض به برگزاري دادگاه تجمع کردند نگرانند بنيادهاي ترکيه که بر مبناي سکولاريسم بنا نهاده شده است با خطر مواجه شود. 
 
معترضان ترک نگرانند رجب طيب اردوغان ، نخست وزير ترکيه بخواهد ماهيت سکولار ترکيه را از بين ببرد اما نخست وزير ترکيه معتقد است با محاکمه اين افراد ، ضمن تحکيم ثبات در کشور ، اقداماتي از قبيل ترور پايان مي يابد.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*******************************************************************************
 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir
Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 3 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com