سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 1819
بازدید کل : 131665
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 127600 : مشروح خطبه های آیه الله امامی کاشانی در نماز جمعه دیروز + چند خبر مهم دیگر

عنوان 127600 : مشروح خطبه های آیه الله امامی کاشانی در نماز جمعه دیروز +  نگاهي به كتاب « دا » ، خاطرات سيده زهرا حسيني ؛چاپ هفتادم + بزرگداشت شهدای عملیات بیت المقدس و سیدالشهداء

مشروح خطبه های آیه الله امامی کاشانی در نماز جمعه دیروز


امام جمعه موقت تهران با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره علمی بودن فعالیت های ایران در عرصه صلح آمیز هسته ای، خطاب به گروه ۱+۵ گفت: آنگونه كه حضرت آیت الله خامنه ای كرارا فرموده اند ودیگر مسوولان كشور نیز تاكید كرده اند، كاری كه الان در انرژی اتمی انجام می گیرد برای سلاح اتمی نیست، این فعالیت ها جنبه علمی دارد؛ این موضوع را باورو توجه كنید.

به گزارش عصر امروز به نقل از ایرنا، آیت الله ' محمد امامی كاشانی' در خطبه دوم نماز جمعه تهران و در آستانه مذاكرات روز آتی جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ در استانبول، شوكت و جلال نظام اسلامی و همچنین روند تصمیم گیری در كشور با بهره گیری از نیروهای توانمند و كاربلد و آغاز دوره جدید فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادآور شد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به شكل گیری مجلس شورای اسلامی از افراد و افكار مختلف ، حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از نكات مهم و ارزش های نظام اسلامی خواند كه باید مورد توجه گروه ۱+۵ قرار گیرد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات دیدیم كه مردم بسیار شور و هیجان داشتند.

امام جمعه موقت تهران افزود: وحدت و با هم بودن مردم و قدرت علمی كشور در همه ابعاد، از دیگر مسایل مهمی است كه گروه ۱+۵ باید به آن توجه كند.

آیت الله امامی كاشانی در ادامه خطاب به طرف های گفت و گو با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان كرد: كشور اسلام را باور كنید، نظام را باور كنید، وحدت مملكت را باور كنید، خردمندی و قدرت ابتكار و خلاقیت رهبر معظم انقلاب در تمام مقاطع و مراحل مملكت را توجه كنید.

امام جمعه موقت تهران با یادآوری مواضع گروه ۱+۵ در ارتباط با كشورمان، این مواضع را در شكل گیری مسایل موجود موثر دانست و از این گروه از كشورها خواست كه به ارزش ها و نكات مورد اشاره در خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران توجه كنند.

وی از طرف های گفت و گو با ایران خواست كه اهل خرد، تعقل و تفكر باشند و حرف هایی كه هم اكنون می زنند را رها كنند.

** تبدیل كشور به الگوی اقتصادی با حمایت از كار و تولید

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنان خود، درباره نامگذاری سال ۱۳۹۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی، محتوای این شعار را 'بسیار بسیار مهم' توصیف كرد و فرازهایی از فرهنگ اسلام در این زمینه را به اطلاع نمازگزاران تهرانی رساند.

آیت الله امامی كاشانی با قرائت بخشی از نامه امیر المومنین امام علی (ع) به مالك اشتر، استاندار و حاكم وقت مصر اظهار داشت: سپاه و ارتش، حكومت ، فرمانداران و استانداران ، دستگاه قضایی، اجرایی؛ همه و همه قوامشان به این است كه در كشور تجارت باشد، صنعت باشد، تولید باشد، چون همه باید از زندگی بهره مند شوند؛ متن جامعه باید كار داشته باشد، در متن جامعه باید جوانان بتوانند ازدواج كنند، شرایط زندگی و مسكن داشته باشند؛ بنابراین تولید مهم است.

امام جمعه موقت تهران گفت: این بیانات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری همان بیان امیرالمومنین (ع) خطاب به مالك اشتر است.

آیت الله امامی كاشانی خاطرنشان كرد: معنای نظام اسلامی این است كه حمایت از سرمایه شود، كارگران كار كنند و از كار حمایت شود؛ سرمایه گذار درست و برای خدمت به كشور سرمایه گذاری كند و از سود ناشی از آن نفع ببرد؛ كارها به لحاظ كیفی و كمی كشور را ارتقا دهد و همه در مدارج مختلف دارای زندگی پاكیزه ای باشند.

وی با تاكید بر اهمیت صنعت و تولید داخلی گفت: مساله تولید، كالا، مصرف، صادرات و واردات مبتلابه همه عزیزانی است كه در مجلس، دستگاه های اجرایی و قضایی و متن جامعه هستند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران خطاب به مسوولان و اقشار مختلف مردم گفت: بیایید این كشور كه كشور امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است را آباد كنیم تا این مملكت از نظر اقتصاد برای دیگر نقاط جهان به الگو تبدیل شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان این كه 'در دنیای امروز نه غرب الگو است نه شرق' اظهار داشت: باید الگو بشویم و در این راستا، كارهایی باید انجام داد تا سرمایه گذاری مطمئن انجام شود.

آیت الله امامی كاشانی با تاكید بر ضرورت تقویت صادرات تصریح كرد: پیامی كه رهبر معظم انقلاب فرمودند در واقع متن پیام و نظر امیر المومنین (ع) است و معنای اسلام و فرهنگ اسلام هم همین است، نباید گذشته را توجیه كنیم، وظیفه ما است كه در این راستا حركت كنیم و به فضل الهی امیدواریم كه این پیام رهبر معظم انقلاب نتیجه بدهد.

** تبریك روز ارتش

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه تهران در آستانه ۲۹ فروردین، روز ارتش و نیروی زمینی، این روز را به همه ارتشیان و نیروهای مسلح كشور تبریك گفت.

آیت الله امامی كاشانی با اشاره به این كه در بیان امیر المومنین امام علی (ع) در نامه ایشان به مالك اشتر، نیروهای مسلح نظام اسلامی به عنوان زینت حكومت، تامین كننده امنیت و آسایش رعیت لقب گرفته اند، این فرمایشات را نشانه مقام و عزتی دانست كه امام علی (ع) برای نیروهای مسلح اسلام در نظر داشته اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه از تلاش ها و خدمات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از نظام و میهن اسلامی تقدیر و تشكر كرد و برای موفقیت روزافزون خدمتگزاران مردم در عرصه دفاعی دعا نمود.

** حضور سلیقه های مختلف در مجمع تشخیص زیر خیمه ولایت و نظام اسلامی بسیار ارزشمند است

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه دوم، دیدار اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام با رهبر معظم انقلاب در هفته اخیر را یادآور شد و با بازخوانی بخش هایی از فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار، سوابق طولانی اعضای مجمع در عرصه قانونگذاری، اجرایی و قضایی را یادآور شد.

آیت الله امامی كاشانی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام مظهر خرد نظام است و كسانی كه در مجمع جمع‌ هستند از چهره‌های اجرایی، قانونگذاری و قضایی هستند كه سوابق ممتد دارند و رهبر معظم انقلاب با همه آنها آشنایی دارند و مخصوصا با برخی از دوستان و شخصیت‌ها رفاقت و دوستی نزدیك دارند.

وی افزود: دیدهای مختلف و سلیقه‌های گوناگون زیرخیمه ولایت و نظام اسلامی همه در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارند و این بسیار بسیار ارزشمند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری نگاه جامع و بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی را منحصر به مجمع تشخیص مصلحت نظام ندانست و تاكید كرد: طراحی های رهبر معظم انقلاب از جمله در عرصه اقتصاد بسیار بدیع و ارزنده است.

آیت الله امامی كاشانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه پزشكان به وی در زمینه كاهش فعالیت های كاری، از رهبر معظم انقلاب به واسطه معاف كردن وی از حضور در دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی كرد.

امام جمعه موقت تهران در سخنان خود در خطبه اول نیز با دعوت همه افراد به تقوای الهی و خودداری از گناه گفت: پیروی از تقوا و خواندن نماز، انسان را از گرایش به انواع گناهان باز می دارد.

آیت الله امامی كاشانی افزود: نسل جوان، باید نماز را در سطح دانشگاه ها اقامه كنند و هر شب خود را با خواندن دو آیه از كلام الله مجید، بیمه كنند.

وی گفـت: انس با قرآن، باعث می شود تا چهره ای نورانی در افراد نمایان شود و انسان ها از هر گونه گناه در امان خواهند ماند.

وی با بیان اینكه انسان در طول زندگی دارای مراحل مختلف است، ادامه داد: در یكسری از مراحل، انسان در اوج كامل قرار دارد.

امام جمعه موقت تهران افزود: غیبت، مال حرام، نگاه ناپاك، وعده های نادرست از جمله مسایلی است كه انسان از این طریقه ها در مدارج بسیار پایین قرار گرفته و گرفتار می شود.

آیت الله امامی كاشانی با بیان اینكه تفكر راه صحیح زیستن را به انسان نشان می دهد، گفت: فكر، همانند آیینه ای صاف و روشن است و خیر را به آدمی نشان می دهد.

وی افزود: قرار گرفتن در مسیر تفكر، بیانگر اصل و اساس حیات انسان است چرا كه آدمی بسیار با استعداد آفریده شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح كرد:این مساله نشان می دهد كه انسان با وجود این همه استعداد، می تواند به همه كمالات دست یابد و نشاط او در مسیر ماوراء الطبیعه قرار داده شده چرا كه كمالش نامحدود است.

آیت الله امامی كاشانی ادامه داد: انسان به دلیل با نشاط بودن، هدفمند است و این در حالی است كه حیوانات بدون نشاط، فاقد حیات هستند.

وی تاكید كرد: در حقیقت، هدفمند بودن انسان ها ، مهمترین ویژگی است كه به وضوح در انسان ها مشاهده می شود و آنان باید این هدفمندی را را در زندگی خود و در رفتار با دیگران به درستی نشان دهند

*******************************************************************************

 نگاهي به كتاب « دا » ، خاطرات سيده زهرا حسيني ؛چاپ هفتادم

«دا» 810 صفحه است. حرف و حديثهايي كه درباره اش شنيدم و اينكه در عرض چند ماه، 13 بار چاپ شده مرا وسوسه كرد تا كتاب را بخوانم. هر چند قطور بود، هر چند دل خوشي از خواندن گزارشهاي جنگ كه به نام داستان چاپ مي شود را نداشتم، اما باز هم نتوانستم بي تفاوت بمانم!

كتاب «دا» را بي وقفه خواندم و در عرض چند روز تمامش كردم و فهميدم «دا» يك كتاب گزارش از جنگ نيست، بلكه يك داستان واقعي از دفاع 33 روزه خرمشهر است و بعد فهميدم چرا كتاب به چاپ سيزدهم رسيد و چرا به خرمشهر، «خونين شهر» مي گفتند و چرا مي گفتند به اين شهر «با وضو وارد شويد» و چرا گفته اند «خرمشهر را خدا آزاد كرد»!

نمي خواستم در مورد كتاب بنويسم چون نمي توانستم !نمي دانستم چه صحنه هايي از كتاب را بايد انتخاب كنم تا خواننده را مجبور به خواندنش كنم، چون بايد دست كم 500 صفحه كتاب را اينجا بياورم !خواستم با اعظم حسيني مصاحبه كنم، هماني كه پاي حرفهاي زهرا حسيني (راوي كتاب) نشسته و با او خاطراتش را مرور كرده و نوشته، اما او به من گفت نمي تواند در مورد كتاب صحبت كند، چون با خودش عهد بسته، مصاحبه نكند، حرف نزند و بگذارد حرفهايش و خاطرات نوشتن اين كتاب برايش بماند، شايد مثل يك راز. به من گفت: «فقط كتاب را بخوان و ببين تو با خواندش چه حالي پيدا كردي و من كه چند سال دارم آن را مي نويسم، چه حالي داشتم و زهرا كه آن صحنه ها را ديده، چه حالي دارد...» اينها را كه گفت، اصرار نكردم وگوشي را قطع كردم و حالا نمي توانم بدون نوشتن در مورد كلمات اين كتاب، كتاب را ببندم و بگذارمش كنار بقيه كتابها... .

***

«زهرا كتاب را از سال 47 روايت مي كند. آن وقتي كه 5 ساله بوده و توي بصره زندگي مي كردند. اول از خانواده اش تعريف مي كند. از مادرش كه به او «دا» مي گفتند، از پدرش كه توسط استخبارات حزب بعث عراق دستگير شده و داستان با مهاجرت خانواده زهرا به خرمشهر ادامه پيدا مي كند. وقتي زهرا 17 ساله مي شود، جنگ شروع مي شود و در اين جاست كه مخاطب با كتاب همراه و درگير مي شود.

بيشتر حجم كتاب مربوط به مقاومت 33 روزه مردم خرمشهر است، اگرچه زهرا تا 20 روز در خرمشهر مي ماند، و به خاطر جراحتش مجبور است شهر را ترك كند.»
 
اين چند خط خلاصه اي از كتاب «دا» است. زهرا روز اول مهر كه مي خواهد خواهرش را به مدرسه ببرد، مي بيند مدرسه تعطيل است. كوچه ها خلوت است و پرنده در شهر پر نمي زند !آسمان رنگ دود گرفته و سرانجام مي فهمد كه شهر بمباران شده. وقتي به بيمارستان مي رود بوي خون را استشمام مي كند، مي فهمد فاجعه اي اتفاق افتاده، اما فكر نمي كند اين فاجعه 8 سال طول بكشد.

دلش شور مي زند، مي خواهد كاري بكند، 17 سال بيشتر ندارد، اما وقتي آه و ناله هاي مجروحان را مي شنود و بدنهاي خون آلودشان را مي بيند، طاقت نمي آورد. مي خواهد كمك كند، اما كاري بلد نيست. آن قدر اين طرف و آن طرف مي رود تا اينكه گذرش به غسالخانه اميرآباد مي افتد. مي رود توي غسالخانه و صحنه هايي مي بيند كه... .

«بيشترين چيزي كه توي غسالخانه از آن مي ترسيدم؛ جنين هاي سقط شده بود. شكل و شمايل عجيبي داشتند. صورت بعضي از آنها به هم فشرده بود. انگار آنها را پرس كرده بودند.
مي گفتند: زنها از هول و هراس انفجارها و آوارها، حمل شان را سقط كرده اند. تا عصر اصلاً طرفشان نرفتم، ولي تعداد نوزادها و جنين هاي كفن پيچ شده گوشه غسالخانه زياد شد، براي آنكه آن قسمت را خالي كنم مجبور شدم بهشان دست بزنم. خسته از رفت و آمدهاي بين قبرها و غسالخانه دو تا از آنها را برداشتم. خيلي سنگين شده بودند. سردي تن شان توي دستها و بغلم مي نشست و تمام تنم را مي لرزاند. وقتي يادم مي افتاد يكي از نوزادان هنوز پستانك توي دهانش بود، آن يكي پيش بند دور گردنش داشت و شيري كه خورده بود، گوشه لبش خشك شده بود، مي خواستم بميرم.»
 
«دا» صحنه هاي زيبايي دارد، اما تصويري كه اعظم حسيني به روايت زهرا از غسالخانه به مخاطب ارايه مي دهد، زيباترين تصاوير كتاب است. اين تصاوير به مخاطب كمك مي كند جنگ و خون را در خرمشهر احساس كند. جايي كه بسياري از ما در زمان جنگ نديديمش و فقط از آن شنيده ايم!

«زينب مرا صدا زد و گفت: بيا سر اينو بگير، منظورش جنازه دختر جواني بود. از صبح تا آن موقع از زير چنين كاري در رفته بودم و براي جا به جا كردن شهدا فقط دسته برانكارد را مي گرفتم، ولي حالا بايد به خود جنازه دست مي زدم، نگاهش كردم. تقريباً هم سن و سال خودم بود... زينب كه از كار خسته شده بود و انگار از دست، دست كردن من هم حوصله اش سر رفته بود، گفت: دختر چرا ماتت برده؟
مي خواستم بگويم: نمي تونم، ولي نمي شد. به موهاي پرپشت و حالت دار دختر كه بر اثر سوختگي كز خورده بود و جمع شده بود، يا لباس قشنگ، ولي خون آلود و سوراخ سوراخ، سر و بدن خوني و پرتركشش كه نگاه كردم، نتوانستم خودم را متقاعد كنم بلندش كنم. ولي زينب روي جنازه خم شد و گفت: زودباش. دير شد. مجبور بودم براي آنجا ماندن، حرفش را گوش كنم. چادرم را دور كمرم بستم. چون احساس مي كردم دختر مرا نگاه مي كند، گفتم: من سرش رو نمي گيرم. زينب گفت:چه فرقي مي كنه؟
گفتم: فرقي نمي كنه، من اين طرف راحت ترم و رفتم پايين پاي دختر ايستادم.»
 
***
ويژگي اصلي «دا» تلفيق روايت داستاني با رويكرد خاطره است. البته خاطره مي تواند بدون طرح داستاني و شخصيت پردازي باشد و صرفاً صحنه سازي كند، اما در كتاب «دا» تصاوير از واژه ها پيشي گرفته اند. اما بخش زيادي از جذابيت كتاب به چگونگي تأليف آن بازمي گردد، نويسنده با مرتبط كردن خاطرات و نثر ساده توانسته فضاي مورد نظر راوي را همان طور كه او توصيف كرده، روايت كند. حسيني با استفاده از تكنيكهاي نوشتاري توانسته حوادث جنگ را به گونه اي كنار هم قرار دهد كه خاطرات نقل شده تا مدتها در ذهن مخاطب بماند و فراموش نشود. روايت و پرداخت خاطرات مخاطب را تحت تأثير قرار مي دهد و همين مسأله ويژگي مثبت كتاب «دا» است. اعظم حسيني خاطرات زهرا ) راوي) را يك خطي ننوشته، بلكه با ارجاعات به موقعش توانسته به موضوعات پراكنده كتاب طوري انسجام دهد كه مخاطب با خواندن آن، لحظه لحظه مقاومت خرمشهر را ببيند. كتاب با آنكه طولاني است و در مدت حضور 20 روزه زهرا در خرمشهر دفاع مردم با جزييات ذكر مي شود، اما از اعجاز خوبي برخوردار است، اما كاش اعظم حسيني پس از روايت 20 روزه حضور زهرا در خرمشهر كتاب را تمام مي كرد، چون توصيف بخشهاي زندگي در كمپ، كوشك، ازدواج زهرا و ورود به زندگي شخصي او بسيار شتابزده توصيف شده و به داستان آسيب وارد كرده است. در حالي كه كتاب مي توانست در اوجش تمام شود تا خاطره ماندگارتري از خودش را در ذهن مخاطب باقي بگذارد.

***

«جنگ كه تمام شد، گفتيم خيالمان راحت شده و مي رويم پي زندگي مان، اما ديديم ارزشها دارند رنگ مي بازند و ضد ارزشها پيدا مي شوند. وقتي كار به اينجا كشيد، ديدم اگر من حالا سكوت كنم، خيانت كرده ام به آن هشت سال دفاع مقدس، كه در آن، بهترين جوانان را از دست داديم. تصميم گرفتم براي دفاع از آن دفاع، خاطراتم را بگويم» اينها حرفهاي سيده زهرا حسيني است. راوي كتاب، هماني است كه تا وقتي مجروح نشده در جنگ حضور داشته و خونين شهر شدن خرمشهر را به چشم خودش ديده است. نوشتن كتاب «دا» چندين سال طول مي كشد. زهرا وقتي روايتها را براي نويسنده تعريف مي كند آن هم با آن جزييات، از به ياد آوردن بعضي صحنه ها حالش دگرگون مي شود و ماه ها كار نوشتن به تعويق مي افتد، اما نويسنده صبوري مي كند، آن قدر كه كتاب نوشته مي شود و بعد حزن و اندوهش را در جمله جمله كتاب مي آورد، در خاطراتي كه نمي دانم وقتي شنيده و مي نوشته چه طور از پس تصوير كردنشان برمي آمده.

«با حسين در را هل داديم و به زحمت داخل شديم. از زير كپه هاي خاك سرانگشتان يك پا بيرون زده بود، به عبدا... گفتم: «نترس، چيزي نيس» نشستم و خاكها را كنار زدم. جنازه اي در كار نبود. فقط يك پاي از ران قطع شده از زير خاكها بيرون آمد. پا از آن قسمتي كه قطع شده بود متلاشي و خوني بود. از قسمت مچ پا را سه تايي گرفتيم و به سختي بيرون كشيديم.

خيلي سنگين بود. به نظر مي آمد پاي يك آدم نسبتاً چاق بوده. حال هر سه تايي مان داشت به هم مي خورد. من كه از دو شب پيش چيزي نخورده بودم، دل و روده ام داشت توي دهانم مي آمد. گفتم: بياييد كمك كنيد، اينو برداريم. عبدا... كه رنگ و رويش پريده بود و مثل ديوانه ها شده بود، گفت: من اصلاً دست نمي زنم.

گفتم: عبدا... بيا كمك كن ديگه، خيلي سنگينه.

با اكراه آمد و سه تايي پا را توي راهرو برديم. من گفتم: باز هم بگرديم. شايد چيزي پيدا كنيم.

حسين گفت: آبجي تو رو خدا ول كن. بيا بريم.

گفتم: نه حسين چه فرقي مي كنه؟ !دست و پاي بريده هم جزو بدن شهيده، بايد دفن بشه.

دوباره شروع به گشتن كرديم. لا به لاي خرت و پرت هاي توي سالن، پتوها، لباس هاي فرم، پوتين ها و خاك و خل ها را گشتيم و اين بار يك دست پيدا كرديم. دستي كه آن قدر از هم پاشيده بود كه آدم فكر مي كرد ساتوري شده. حسين دست بريده را برداشت و عبدا... هم پا را روي دوشش انداخت.

آمديم توي حياط، اينجا را گشتيم و يك كيسه نايلون پيدا كرديم. به حسين گفتم: من پا رو توي اين نايلون مي پيچم، تو يه چيزي براي بستن دست جور كن.

حسين داخل ساختمان مدرسه رفت و وقتي برگشت ديدم يك پاي بريده از زانو با يك پيراهن سياه با خودش آورده. پاي بريده را زمين گذاشت و گفت: بيا اين رو هم پيدا كردم. دست بريده و يك پا را توي پيراهن سياه گذاشتم. بعد آستين هاي پيراهن را به هم گره زدم. عبدا.... گفت: آبجي اين كارها چيه مي كني؟ دل و روده آدم اول صبحي بالا مي ياد.

گفتم: عبدا... اگر اينجا بمونن سگ و گربه ها بو مي كشن مي افتن به جون اينا.

گفت: حالا چرا مي پيچي شون؟

گفتم: خوب نيست تا جنت آباد چشم مردم به اينا بيفته. بسم ا... بگيد، برداريد بريم... .»

*******************************************************************************

بزرگداشت شهدای عملیات بیت المقدس و سیدالشهداء

نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 3 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com