سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 322
بازدید کل : 131990
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 128800: تکفیری‌ها تصاویری از شهید اسکندری منتشر کردند+چند خبر مهم دیگر

عنوان 128800: تکفیری‌ها تصاویری از شهید اسکندری منتشر کردند+مراسم بزرگداشت سردار شهید اسکندری در فارس برگزار می‌شود+هشدار نسبت به وقوع طوفان در 21 استان کشور + نفر کشته شدند/تصادف زنجیره ای در آزادراه قم - تهران + تصویر +محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر امام علی(ع) + تصاویر

 

تکفیری‌ها تصاویری از شهید اسکندری منتشر کردند


خلاصه

سردار عبدالله اسکندری از مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) در کمین ناجوانمردانه تروریست‌های تکفیری به خیل کاروان شهدای کربلا پیوسته است.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک روز پس از انتشار خبر شهادت مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در خاک سوریه پایگاه‌های خبری وابسته به تروریست‌های تکفیری با انتشار دو تصویر مدعی شدند که این فرد را در کمین دو روز پیش گیر انداخته و وی را سربریدند.

سردار عبدالله اسکندری مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس که به صورت خودجوش برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به دمشق رفته بود در درگیری به تروریست‌های تفکیری به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

تروریستهای تکفیری مدعی شده‌اند که این فرد به هنگام بازگشت از شهرک استراتژیک «مورک» واقع در حماه به اسارت عناصر آنان درآمده و دو روز پیش ذبح شده است.

آقای عبدالله اسکندری تا سال 1392 سمت مدیریت بنیاد شهید امور ایثارگران استان فارس را بر عهده داشته و خبر به شهادت رسیدن ایشان همزمان با خجسته عید مبعث پیامبر گرامی اسلام منتشر شد.

دو تصویری که تکفیری ها منتشر کرده اند

در ادامه دو تصویر از سردار عبدالله اسکندری مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس را مشاهده می‌کنید:

*******************************************************************************

مراسم بزرگداشت سردار شهید اسکندری در فارس برگزار می‌شود

خلاصه

امام جمعه شیراز، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سردار عبدالله اسکندری در سوریه از برگزاری مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ امام جمعه شیراز، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

در این بیانیه امده است: سردار رشید سپاه اسلام ، شهید حاج عبدالله اسکندری که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین(ع) نوش جان کرد.

این بیانیه افزوده است: تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند یا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند.

این بیانیه ادامه داده است: امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند.

آیت الله اسدالله ایمانی، سید محمد احمدی و غیب پرور در این بیانیه مشترک افزودند: مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

براساس این بیانیه به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارا...(ع) برگزار می‌گردد. و از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل امده است.

******************************************************************************

فرارو- معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت طوفان روز گذشته پایتخت نسبت به وقوع طوفان مشابه در 21 استان کشور طی امروز و فردا هشدار داد.

مرتضی اکبرپور در این باره گفت: نسبت به طوفان روز گذشته تهران از قبل اطلاعیه داده بودیم و پیش بینی می‌کنیم این وضعیت طی امروز و فردا ادامه داشته باشد.

اکبرپور نسبت به بروز طوفان در 21 استان کشور هشدار داد و گفت: براین اساس پیش بینی می‌شود که طی امروز و فردا در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، قم، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، یزد و کرمان، طوفانی مانند طوفان روز گذشته پایتخت رخ دهد که البته ممکن است شدت آن کمتر باشد.

وی افزود: علاوه بر طوفان در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گلستان، مازندران، گیلان، سمنان و دامنه‌های البرز و جنوب استان خراسان رضوی بارش رگبار نیز پیش بینی شده که همین موضوع احتمال وقوع سیلاب در دهانه رودخانه‌ها را تشدید می‌کند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بر همین اساس به ساکنان این استان‌ها و ساکنان حاشیه رودها و ارتفاعات توصیه می‌کنیم که از تردد غیرضروری در شهر خودداری کرده و از توقف در ارتفاعات،‌ تراس و بالکن ساختمان‌ها و حاشیه رودها جدا خودداری کنند.

58 مجروح در طوفان دیروز پایتخت
اکبرپور آخرین وضعیت کشته و مجروح شدگان طوفان دیروز پایتخت را نیز تشریح کرد و گفت: براین اساس 5 تن جان خود را از دست داده‌اند و 58 نفر نیز مجروح شده‌اند که حال 3 نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

وی پرتاب اشیا، سقوط اجسام، از دست دادن تعادل به دلیل سقوط داربست و ... را علت بروز این حوادث اعلام کرد و گفت: نمی‌توان در پایتخت نقطه‌ای را به عنوان نقطه حادثه خیز اعلام کرد چرا که طوفان تقریبا تمام شهر را در بر گرفته بود و کشته شده های ما نیز نشانگر همین موضوع است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه خسارت های ناشی از این طوفان هنوز اعلام نشده و تیم های ارزیاب با کمک عوامل مدیریت بحران شهرداری در حال بررسی آن هستند، گفت: درباره خسارت هایی که به خودروهای سواری و ... وارد شده نیز تدابیری اتخاذ خواهد شد و آن وسایلی که دارای بیمه بوده‌اند خسارت خود را از بیمه خواهند گرفت و وسایلی که بیمه نداشته اند خسارتشان از سوی مدیریت بحران پرداخت شده و تسهیلاتی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

اکبرپور بار دیگر از شهروندان خواست در این دو روز از تردد غیرضروری و حضور در ارتفاعات و حاشیه رودها خودداری کنند و گفت : طی امروز و فردا نیروهای مدیریت بحران و تمامی دستگاه های امدادی در آماده باش کامل هستند.

وزش طوفان در پایتخت با شدت کمتر از روز گذشته
همچنین مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه وزش طوفان در پایتخت با شدت کمتر از روز گذشته طی امروز و فردا ادامه می‌یابد گفت: این شرایط را اکثرا در ساعات بعداز ظهر شاهد خواهیم بود.

احد وظیفه، با اشاره به طوفان روز گذشته در پایتخت افزود: کل زمان رخداد این طوفان حدود 15 دقیقه بوده و سرعت حدود 120 کیلومتر بر ساعت آن برای دقایقی ثبت شده است.

وی با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: بر این اساس در روز سه شنبه در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل،‌ گیلان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، شمال سمنان و مازندران و گلستان و در روز چهارشنبه در استانهای گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی،‌خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش شدید باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود لذا سیلابی شدن رودخانه ها و آب گرفتگی معابر عمومی و کاهش دید به سبب گرد و خاک نیز در این مناطق انتظار می‌رود.

وی توصیه کرد که اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از بارش رگباری شدید، رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های یاد شده درنظر گرفته شود و از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب شود.

وی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی از سطح زمین گفت: در لحظه مخابره این خبر شدت وزش باد در فرودگاه امام خمینی 50 کیلومتر بر ساعت است که بیشترین شدت وزش باد ثبت شده در استان تهران است.

گفتنی است، حوالی ساعت 5 عصر روز گذشته طوفانی با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت تهران را در نوردید که با خسارت هایی نیز همراه بود. بر اثر این طوفان پنج نفر فوت و عده‌ای نیز مجروح شدند. طوفان تهران در همان لحظات اولیه با شکستن شیشه‌ پنجره‌ها و درختان همراه شد. برخی از چراغ های راهنمایی تقاطع های تهران نیز بر اثر طوفان از جا کنده شدند.
 
****************************************************************************
 
وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک که از سمت قم و ساوه به تهران آمده بود تا دو ساعت دیگر ادامه می یابد و با آغاز رگبار و رعد و برق پایان می گیرد/ توفان تهران که سرعت آن 130 کیلومتر در ساعت گزارش شده است همچنین موجب سقوط چندین اصله درخت ونیز تابلو و مصالح ساختمانی به معابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رییس اورژانس کشور گفت: در پی طوفان امروز 5 تن در پایتخت کشته شدند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، مدیر جانشین اورژانس تهران از کشته شدن چهار نفر به علت طوفان شدید در تهران خبر داد.

دکتر نادر حقی گفت: فردی 22 ساله در نارمک بر اثر افتادن بلوک، دیگری 35 ساله در خیابان شریعتی بر اثر شکستن درخت، شهروند 25 ساله به علت افتادن بلوک در جنت آباد و فردی 57 ساله در خیابان هاشمی به خاطر سقوط از طبقه پنجم ساختمان کشته شدند.وی با بیان اینکه همه کشته ها مرد هستند از مجروح شدن حدود 15 نفر نیز خبر داد.حقی همچنین گفت: مجروحان حادثه تصادف اتوبان قم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

شاخه های بسیاری از درختان در خیابان  ولیعصر (عج) قطع و باعث آب گرفتی در برخی از قسمت های این خیابان شده است.

 بر اثر وزش توفان هم اکنون ترافیک نیمه سنگین  در خیابان ولیعصر وجود دارد  و  شاخ و برگ بسیاری از درختان در سطح خیابان پراکنده شده است.

همچنین بر اثر آب گرفتگی ؛ موش ها نیز در سطح خیابان پراکنده شده است.ژ


طوفان و گردباد کم سابقه در تهران


دریک پدیده جوی کم سابقه،هوای تهران ازحدود ساعت پنج بعد ازظهر بشدت منقلب شدوگردبادی مهیب مناطق مختلف این شهر را در برگرفت .بر اثر این گرد باد و پدیده جوی نادر ،اسمان تهران  حدود ساعت پنج بعدازظهربرای دقایقی کاملا تاریک شد .با فروکش کردن شدت گرد بادبادشدید وباران اسمان تهران را دربرگرفت  وبه تدریج از وخامت اوضاع کاسته شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: همزمان با وقوع طوفان در تهران، همه ماموران این سازمان در آماده باش کامل هستند.

آقای ملکی درباره آمار آسیب دیدگان احتمالی افزود: تاکنون هیچ آماری در این باره اعلام نشده است.

طوفان و گردباد در حال گذر از تهران    

مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور گفت: سامانه توفان محلی همراه با رعد و برق در حال گذر از تهران است.

آقای وظیفه در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این سامانه که با ابر کومولونیمبوس همراه است یک ساعت پیش از جنوب غرب تهران آغاز شده و رشد آن قائمی است و تغییرات شدیدی در جهت باد دارد.

وظیفه بابیان اینکه سرعت این سامانه در ایستگاه مهرآباد 32 متر در ثانیه ( 115کیلومتر در ساعت ) ثبت شده است افزود: این سامانه معمولاً با باد شدید همراه است و سبب ایجاد غلظت گرد وخاک و رعد و برق می شود. وظیفه گفت: در برخی جاها به دنبال این سامانه نیز سیل و بارش باران و تگرگ ایجاد می شود.مدیر کل مرکز پیش بینی هواشناسی کشور افزود : صبح امروز این پدیده اطلاع رسانی شده بود و فعالیت این سامانه حداکثر دو ساعت است .

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان "هواشناسی" کشور در خصوص وضعیت آب و هوای تهران در حال حاضر گفت: وزش باد شدید و طوفان و گرد و خاک که از سمت قم و ساوه به تهران آمده بود تا دو ساعت دیگر ادامه می یابد و با آغاز رگبار و رعد و برق پایان می گیرد.

وی افزود این طوفان و گرد و خاک در تهران در حال حاضر با سرعت 33 متر بر ثانیه و 119 کیلومتر بر ساعت در جریان است.

نقشینه اظهار داشت: به شهروندان تهرانی توصیه می شود در طول وزش باد شدید از خانه های خود بیرون نرفته و از عبور از زیر درختان و ساختمانهای در دست ساخت که احتمال سقوط مصالح را دارد خوداری کنند.


گفتنی است که پیش بینی هوا صبح امروز وضعیت آب و هوای استان "تهران"را نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و شهر تهران، وزش باد شدید و گرد و خاک و رگبار و رعد و برق پیش بینی کرده بود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 33 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 22 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر27 درجه بالای صفر است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اعلام کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر دارند و فرودگاه اصفهان به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

نصرالله منصور شیرازی گفت: طوفان عصر امروز - دوشنبه - خسارت خاصی نداشته و پروازها طبق برنامه انجام می‌شود و شرایط تحت کنترل است.

وی با اعلام اینکه نخستین پرواز ورودی به فرودگاه مهرآباد دقایقی پیش به زمین نشست، اظهار کرد: هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس پس از طوفان بدون هیچ اشکالی در باند فرودگاه مهرآباد فرود آمد و انتظار داریم پروازهای دیگر نیز با توجه به اینکه شرایط جوی قدری بهتر شده، به تدریج آماده نشستن در فرودگاه باشند.

وی اضافه کرد: البته فرودگاه اصفهان نیز به عنوان گزینه جایگزین و آلترناتیو در برنامه ثبت شده که در صورت نیاز، پروازهایی که بنا به هر دلیلی نتوانند در فرودگاه تهران بنشینند با برنامه‌ریزی قبلی در فرودگاه اصفهان فرود موقت داشته باشند.

منصور شیرازی درباره پروازهای خروجی از فرودگاه مهرآباد گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی به احتمال قوی بسیاری از پروازها تاخیر خواهند داشت که آمار دقیق آنها به زودی مشخص و اطلاع‌رسانی می شود.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها از خسارات احتمالی طوفان نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی کافی که در بخش‌های مختلف فرودگاه وجود داشت، خوشبختانه طوفان خسارت خاصی وارد نکرد و تمام مسائل تحت کنترل مدیران فرودگاه مهرآباد قرار دارد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: با آغاز طوفان در شهر تهران ۵۰ عملیات توسط سازمان آتش‌نشانی صورت گرفته و تمامی ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: با آغاز بارندگی و توفان در شهر تهران، بیشتر حوادث افتادن اجسام،‌ پارگی‌های سیم‌های مخابراتی و برق و همچنین قطع درختان بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون 50 عملیات در شهر تهران توسط آتش‌نشانان صورت گرفته که تاکنون در عملیات‌هایی که آتش‌نشانان حضور یافته‌اند تلفاتی نداشتیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: تمامی تجهیزات و ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در آماده‌باش کامل بسر می‌برند.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تهران بزرگ از رفع ۹۰ درصدي قطعي برق تا يک ساعت آينده خبر داد و گفت: ۱۰۴ پست فوق توزيع با مجموع هزار و ۲۰۰ خط ۲۰ کيلوولتي توزيع برق در تهران داريم که برق ۶۳ خط به علت افتادن شاخه درخت يا افتادن وسايل از بالکن منازل بر روي اين خطوط، قطع است.

سيدمحمد هاشمي افزود: 100 گروه ويژه در مناطق 21 گانه تهران مشغول رفع مشکلات خطوط انتقال برق هستند و ستاد بحران نيز تشکيل داده ايم.

وي با اشاره به اينکه قطعي برق حدود 7 درصد از مناطق تهران را شامل مي شود، گفت: بيشتر مناطق تهران که شبکه هوايي انتقال برق دارند مانند مناطق اطراف آزادي، شميران و مرکز شهر، دچار قطعي برق شده اند و در منطقه اي مانند خووردين در مرکز شهر افتادن يک درخت تنومند بر روي شبکه انتقال برق، برق اين منطقه را قطع کرده است.

هاشمي افزود:  برق تعدادي از مناطق وصل شده و شبکه انتقال برق پايدار است و قطعي برق بقيه شبکه ها نيز هرچه سريع تر برطرف خواهد شد.

وي گفت: خبري مبني بر افتادن تير برق در سطح تهران نداشته ايم.


تصادف زنجیره ای در آزادراه قم - تهران

چندین دستگاه‌ خودرو بر اثر طوفان شدید در آزادراه قم تهران تصادف کردند.

 ورزش باد شدید و طوفان سنگین از بعد از ظهر امروز در قم آغاز شد و در دقایقی میزان آن به حدی رسید که قدرت دید را به چند متر محدود کرد.

طبق گزارشات رسیده بر اثر این طوفان شدید تصادفی سنگین در آزادراه قم - تهران به وقوع پیوسته که متاسفانه تلفات جانی و مالی نیز در بر داشته است.

این گزارشات حاکی از وجود ترافیک سنگین در این محور پر تردد است.
 
****************************************************************************

محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر امام علی(ع) + تصاویر


خلاصه

با حضور چند تن از اساتيد و قاريان برجسته آستان قدس رضوى محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر امام اول شیعیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ با تلاش دارالقرآن آستان مقدس حرم مطهر امام علی(ع) محفل انس با قرآن با حضور چند تن از قاريان آستان قدس رضوى در صحن مطهر علوى برگزار شد.

عبدالهادى حسن مسؤول واحد برگزارى محافل قرآنى در آستان طى مصاحبه اى با واحد اطلاع رسانى آستان در اين رابطه عنوان كرد: دارالقرآن آستان همواره محافل قرآنى بزرگى را با حضور قاريان برجسته داخلى و خارجى و به ويژه قاريان ساير عتبات و آستانهاى مقدس برگزار مى كند. محفل قرآنى امشب ميزبان چند تن از اساتيد و قاريان برجسته آستان قدس رضوى بود.

عبدالهادى در ادامه گفت: اين محفل با تلاوت قاسم على مراد از قاريان شهر نجف آغاز شد و پس از وى قارى نوجوان محمد جواد علمى به تلاوت قرآن پرداخت و در بخش حفظ قرآن رضا عابدين زاده آياتى از قرآن كريم را تلاوت كرد و در پايان قارى بين المللى و مؤذن آستان قدس رضوى محمد جواد حسينى اين محفل مبارک را با تلاوت زيبايى خاتمه داد.

گفتنى است در پايان اين محفل هداياى متبركه اى از طرف آستان به رسم يادبود به قاريان ميهمان اهدا شد.

 

********************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 13 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com