سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 132037
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 129200:نتیجه نهایی انتخابات مصر رسما اعلام شد+چند خبر مهم دیگر
 
نتیجه نهایی انتخابات مصر رسما اعلام شد
 

رئیس کمیته انتخابات مصر دقایقی پیش میزان مشارکت مردم در ا انتخابات ریاست جمهوری این کشور را ۴۷ درصد اعلام کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه مصراوی، رئیس کمیته انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که در عملیات رای گیری و شمارش آرا با مشکل مواجه شدیم و کمیته انتخابات راه امنی که انتخابات را از هرگونه شکایت ها دور نگه دارد را انتخاب کرد.

رئیس کمیته اننتخابات مصر در ادامه افزود: انتخابات ریاست جمهوری اخیر در مصر بی سابقه بود و به صورت کاملا سالم برگزار شد. وی در ادامه افزود: مردم رئیس جمهور خود را انتخاب کردند و تنها پارلمان مانده که آن را تائید کند. کمیته انتخابات مصر میزان مشارکت مردم در این انتخابات را ۴۷ درصد اعلام کرد و گفت: عبدالفتاح السیسی با کسب بیش از ۹۶درصد آرا رسما رئیس جمهور مصر شد.

رئیس کمیته عالی انتخابات مصر تاکید کرد: انتخابات مصر را یک روز به این دلیل تمدید کردیم تا به همه فرصت مشارکت داده شود. وی در ادامه افزود: نتایج ۹ حوزه رای گیری در مناطق مختلف مصر باطل است. رئیس کمیته عالی انتخابات مصر گفت: عبدالفتاح السیسی در انتخابات مصر بیش از ۲۳ میلیون رای کسب کرد.

نگاهی به زندگی ژنرا
از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۳ نام فردی در صحنه سیاسی مصر ظاهر شد که تصور نمی شد امروز مطرح ترین گزینه برای تصدی ریاست جمهویر مصر باشد. وزن و نقش و حضور وی در صحنه سیاسی به حدی بزرگنمایی شد تا به حد اسطوره سازی درباره وی انجامید و به ملت مصر اینگونه القا شد که ناجی و امید آینده مردم مصر است، اینکه وی نامزد مردم دارای محبوبیت گسترده مردمی و رئیس جمهوری آینده مصر است. در تمام این مرحله چنان چهره درخشانی از السیسی به نمایش درآمد و اینگونه تبلیغ شد که وی نامزد ملت و دارای محبوبیت بسیار گسترده ای است و رئیس جمهور آینده مصر بدون هرگونه شک و تردید و بدون هرگونه رقیب است حتی برخی از کسانی که به احتمال نامزدی خود اشاره می کردند، در معرض هجمه سازمان یافته رسانه ای قرار گرفتند که در نهایت مجبور به انصراف از نامزدی و حمایت از السیسی شدند. طرفداران مرسی، السیسی را رهبر کودتا و نامزد ارتش می دانند و معتقدند السیسی از همین حالا و پیش از انتخابات ریاست جمهوری آتی رئیس جمهور است، انتخاباتی که از نظر حامیان اخوان، انتخابات نمایشی و نتیجه آن از همین حالا مشخص است.

عبدالفتاح السیسی در ۱۹ نوامبر ۱۹۵۴ میلادی در قاهره به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۷ به ارتش مصر پیوست. وی در ۱۲ آگوست ۲۰۱۲ از سوی محمد مرسی رئیس جمهوری سابق، جای محمد حسین طنطاوی را در وزارت دفاع گرفت. وی تا ۲۵ مارس ۲۰۱۴ که برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شد، در این سمت قرار داشت و پیش از اعلام نامزدی، استعفا کرد.

السیسی پیش از آنکه به مقام وزارت دفاع برسد، در دولت هشام قندیل نخست وزیر پیشین مصر به عنوان مدیر یگان اطلاعات نظامی ارتش خدمت می کرد. وی مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم نظامی از دانشگاه ارتش در قاهره گرفت و برای ادامه تحصیل راهی انگلیس شد و در سال ۱۹۹۲ توانست مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم نظامی را کسب کند. ارتشبد السیسی علاوه بر تحصیل در انگلیس، به آمریکا نیز سفر کرد و آنجا دوره های آموزشهای ویژه نظامی را پشت سر گذاشت.

مهمترین لحظه زندگی ژنرال
مهمترین لحظه زندگی نظامی السیسی، سوم جولای ۲۰۱۳ بود که محمد مرسی همان کسی که وی را به عنوان وزیر دفاع برگزیده بود، از مقام خود عزل کرد و عدلی منصور را به جای وی به عنوان رئیس جمهوری موقت منصوب کرد. البته السیسی و دیگر نظامیان ارشد مصر برای حل بحران سیاسی مصر، ۴۸ ساعت به مرسی اولتیماتوم داده بودند که پس از این اولتیماتم، وی را برکنار کردند. حامیان مرسی از این اقدام به عنوان کودتا و مخالفانش به عنوان انقلاب جولای یاد می کنند. عدلی منصور هم پاداش السیسی را با اعطای درجه ارتشبدی به وی در ۲۷ ژانویه گذشته داد.

*****************************************************************************

رئیس جمهور برکنار شده مصر در نامه‌ای خطاب به مردم مصر گفت: ملت‌های آزاده این نظام کودتا را به رسمیت نمی‌شناسند.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه ای‌ان‌ان مصر، محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر که هم اینک در بازداشت به سر می‌برد در نامه‌ای خطاب به مردم مصر گفت: ملت‌های آزاده این نظام کودتا را به رسمیت نمی‌شناسند.
 
مرسی در ادامه گفت: ای انقلابیون آزاده خداوند برای انقلاب 25 ژانویه مقدر کرده است که با سختی‌های زیادی روبرو بشود؛ اما  خداوند مردان و زنان انقلابی به مصر عطا کرده که مصر و سایر ملت‌ها به آن افتخار می‌کنند.
 
رئیس جمهور برکنار شده مصر همچنین گفت: با عزم و اراده‌ای ثابت و استوار همانند کوه به انقلاب صلح آمیز خود ادامه دهید، انقلاب شما در آینده‌ای نزدیک پیروز خواهد شد و من در این امر به خداوند یقین دارم.
 
مرسی همچنین از مردم مصر خواست تا با یکدیگر متحد شده و پراکنده نشوند و با هم نزاع نکنن
 
*******************************************************************************
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتخابات ریاست جمهوری مصر، گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران همواره و به طور اصولی برگزاری انتخابات را حق مشروع مردم برای تعیین سرنوشت و گامی در جهت تقویت مردم‌سالاری می‌داند.
 به گزارش خبرگزاری فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره انتخابات ریاست جمهوری مصر، عنوان کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران همواره و به طور اصولی برگزاری انتخابات را حق مشروع مردم برای تعیین سرنوشت و گامی در جهت تقویت مردمسالاری می‌داند.
 
وی افزود: تردیدی وجود ندارد که استمرار این روند از طریق مشارکت فراگیر تمامی احزاب و جریان‌های سیاسی به ویژه نمایندگان واقعی همه آحاد ملت مصر نه تنها به تکمیل فرآیند شکل گیری حاکمیت ملی، انسجام و وحدت جامعه مدنی مصر کمک می‌کند، بلکه آثار خود را در تقویت ثبات، امنیت و ارتقای جایگاه منطقه‌ای این کشور بر جای خواهد گذاشت.
 
به گزارش فارس،‌در پی برگزاری انتخابات اخیر در مصر «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع پیشین به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب شد. 
 
*******************************************************************************
 مهمترين تحولات ميداني و سياسي سوريه در روز 18 خرداد


 مهمترين تحولات سوريه در روز گذشته پايان محاصره نبل و الزهرا و آزادي گروگان ها، عمليات ارتش در شمال حلب، چشم انداز روابط تركيه و سوريه، تلاش اخوان المسلمين سوريه براي رابطه با ايران و بحران سوريه آزموني براي جهان اسلام است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني قربانيان ترور، مهمترين تحولات ميداني و سياسي سوريه در روز 18 خرداد را مي توان در پايان محاصره نبل و الزهرا و آزادي گروگان ها نتيجه آتش بس در ريف حمص، عمليات گسترده ارتش در شمال حلب، چشم انداز روابط تركيه و سوريه پس از پيروزي بشار اسد در انتخابات، تلاش اخوان المسلمين سوريه براي برقراري ارتباط با ايران و بحران سوريه آزموني براي جهان اسلام ملاحظه كرد.

تحولات ميداني

حمله جنگنده هاي سوري به مقر اصلي داعش در الرقه

ارتش سوريه مقر مركزي نيروهاي داعش در استان الرقه را هدف حمله هوايي قرار داد.

پايان محاصره نبل و الزهرا و آزادي گروگان ها نتيجه آتش بس در ريف حمص

نيروهاي ارتش سوريه با مخالفان مسلح در منطقه «الوعر» حمص به توافق آتش بس دست يافتند.

عمليات گسترده ارتش در شمال حلب/ تداوم آتش بس در كوي الوعر حمص

منابع خبري سوري در حالي از عمليات گسترده ارتش سوريه در ريف شمالي حلب خبر مي دهند كه از كوي الوعر حمص نيز گزارش شده آتش بس بين نيروهاي ارتش سوريه با گروه هاي مسلح در اين منطقه همچنان ادامه دارد.

كودكان 1 ساله در ميان قربانيان اعدام شده به دست «داعش»

در گزارش عفو بين الملل درباره اعدام شهروندان سوري به دست گروه تروريستي «داعش» آمده، برخي اجساد متعلق به كودكان يك ساله هستند.

تحولات سياسي

چشم انداز روابط تركيه و سوريه پس از پيروزي بشار اسد در انتخابات

پيروزي بشار اسد در انتخابات سوريه به واقع شكستي براي سياست هاي دولت رجب طيب اردوغان در سوريه بود و اين سوال را مطرح كرد كه آينده روابط دو كشور چگونه خواهد بود.

خشم سوري ها در شبكه هاي اجتماعي از سرقت مواد غذايي آوارگان در اردن+تصوير

كاربران اينترنتي در شبكه هاي اجتماعي خبر داده اند كه برخي كمك هاي غذايي سازمان ملل براي آوارگان سوري در مغازه هاي اردن به فروش مي رسند.

انتقاد روزنامه هاي تركيه از دولت اردوغان به دليل اشتباهاتش در سوريه

رسانه هاي تركيه پس از انتخابات در سوريه و پيروزي بشار اسد بار ديگر موجي از انتقادات عليه سياست هاي دولت آنكارا در قبال دمشق را آغاز كردند و تصريح كردند: مقامات تركيه با اشتباه محاسباتي درباره سوريه كشورشان را به دام انداخته اند.

تلاش اخوان المسلمين سوريه براي برقراري ارتباط با ايران

شرايط جديد منطقه باعث شده تا رهبران اخوان المسلمين سوريه با تائيد دولت آنكارا تلاش كنند تا كانال ارتباطي با جمهوري اسلامي برقرار كنند.

تونس به دنبال باز كردن دفتر اداري در دمشق

سخنگوي وزارت خارجه تونس اعلام كرد كه كشورش در حال رايزني با مقامات سوريه براي باز كردن دفتر اداري در دمشق به منظور رسيدگي به امور اتباع تونسي است.

اخضر ابراهيمي: «راه حل نظامي» خواسته ائتلاف معارضان سوري در كنفرانس ژنو بود

فرستاده پيشين سازمان ملل و اتحاديه عرب در امور سوريه تاكيد كرد كه ائتلاف معارضان سوري در كنفرانس ژنو دو به جاي گفت و گو خواهان راه حل نظامي بودند.

بحران سوريه آزموني براي جهان اسلام

حل بحران سوريه، آزموني تعيين كننده براي كشورهاي اسلامي است تا توانايي آن ها را براي حل چالش هاي منطقه اي به اثبات برساند.

ادامه شكست هاي النصره از داعش/انهدام يك بيمارستان ميداني در مرزهاي تركيه

در جريان عمليات نيروهاي ارتش سوريه در مرزهاي اين كشور با تركيه چندين مقر و يك بيمارستان ميداني گروه هاي مسلح هدف قرار گرفت و منهدم شد. اين درحالي است كه از دير الزور خبر مي رسد كه النصره همچنان از داعش متحمل شكست مي شود.

دمشق: موضع اتحاديه اروپا در قبال انتخابات سوريه ناقض قوانين بين المللي است

وزارت خارجه سوريه موضع اتحاديه اروپا كه انتخابات رياست جمهوري اين كشور را «غيرقانوني» خوانده بود، ناقض قوانين بين المللي برشمرد.
****************************************************************************

اسامی شهدا و مجروحان ایرانی حمله انتحاری عراق

خلاصه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اعلام اسامی شهدا و مجروحان حمله تروریستی بعقوبه عراق گفت: زخمی ها برای مداوا هم اکنون در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و آیت الله طالقانی کرمانشاه بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر ۲ شهید به همراه ۸ زخمی حادثه تروریستی بعقوبه عراق ، شامگاه دیروز (شنبه)، از مرز خسروی قصرشیرین به کشور انتقال یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، اسامی این 2 شهید را ، صادق حسینی و ابراهیم امینی و همچنین زخمی‌های حادثه را، تقی کیانپور، قربان حیدری، همایون نعمت بخش، بهنام امامی، محسن کیوانی، مسلم کامکار، علی شیر صالحی و مسعود عباسی اعلام کرد و گفت: زخمی ها برای مداوا هم اکنون در بیمارستانهای امام خمینی(ره) و آیت الله طالقانی کرمانشاه بستری هستند.

بامداد دیروز شنبه 3 خرداد 1393 ، خودروی حامل این مهندسان، تکنیسین ها و کارگران شرکت نفت و گاز که در خط گازرسانی به عراق کار می کردند، در نزدیکی شهر بعقوبه، براثر انفجار بمب، مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش مسوولیت حمله به خودروی متعلق به یک شرکت ایرانی در دیاله را برعهده گرفت.

این گروهک تروریستی در بیانیه‌ای این حمله را یک حمله انتحاری دانست که مهندسان ایرانی فعال در زمینه نفت را هدف قرار داده بود.

بنابر گزارش سایت شفق نیوز عراق، در این بیانیه آمده است که ابومجاهد الجزراوی، از اعضای سعودی این گروهک با خودروی بمب‌گذاری شده خود خودروهای مهندسان ایرانی و خودروهای مسوول حفاظت از آنها را که وابسته به ارتش عراق بودند در مسیر امام ویس- سعدیه هدف قرار داد.

****************************************************************************

آخرین اخبار تحرکات داعش در موصل عراق
 
منابع خبری اعلام کردند که گروه تروریستی داعش کنترل شهر موصل را در دست گرفته است و افراد مسلح وابسته به این گروه بر فرودگاه و بانک‌های این شهر تسلط پیدا کرده و ۱۴۰۰ زندانی را فراری داده اند.

به گزارش تسنیم، مهمترین تحولات موصل عراق به شرح ذیل است:

داعش کنترل فرودگاه موصل و استانداری نینوا را بدست گرفت

یک منبع امنیتی عراقی گفت: گروه داعش کنترل فرودگاه موصل را بدست گرفت.وی افزود: گروه داعش توانسته است به طور کامل بر نیمی از شهر موصل و ساختمان استانداری نینوا و یک مرکز پلیس کنترل یابد.

این منبع تصریح کرد: گروه داعش به طور کامل بخش راست شهر موصل را به کنترل خود درآورد و ساختمان فرماندهی عملیات نینوا در محله الطیران در جنوب موصل بدست عناصر این گروه سقوط کرد. همچنین ساختمان اداره پلیس در محله الدواسه در مرکز موصل سقوط کرده است. بر اساس این گزارش، درگیری‌های بسیار شدیدی در قسمت چپ این شهر در جریان است.

سایت عراق القانون به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که گروه تروریستی داعش امروز سه شنبه کنترل کامل ساختمان استانداری نینوا و یک مرکز پلیس را در دست گرفته است.

همچنین تروریست‌های داعش کنترل مرکز پلیس الدواسه را در دست گرفته و تعدادی از زندانیان را فراری دادند. همچنین برخی اخبار حاکی است که تروریست ها دو بالگرد را به تصرف خود در آوردند.

بر اساس این گزارش، تروریست های داعش صبح امروز کنترل کامل ساختمان استانداری نینوا و فرودگاه موصل را در دست گرفتند.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است.

گروه داعش عملیات نظامی گسترده ای را در محله های شمالی و غربی شهر موصل از بامداد روز جمعه آغاز و بر بخش هایی از آن کنترل یافت و نیروهای امنیتی از این محله‌ها عقب نشینی کردند که این عقب نشینی در برخی از آنها به طور منظم و سازماندهی شده نبود.

استاندار نینوا: داعش کنترل بیشتر موصل را بدست گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اثیل النجیفی استاندار نینوای عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش کنترل بیشتر بخش های شهر موصل را بدست گرفته است.

وی همچنین کنترل غیرمنتظره این بخش توسط گروهک داعش را سوال برانگیز و امری "عامدانه" قلمداد کرد.

شبکه خبری اسکای نیوز پیش از این گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است.

خطبای مساجد نینوا: مردم برای مبارزه با داعش سلاح به دست گیرند

خبرنگار خبرگزاری اسکای نیوز در استان نینوا در عراق گزارش داده است که ائمه و خطبای مساجد نینوا از مردم خواسته اند تا هرشخصی که توان حمل سلاح دارد با تروریست‌ها بجنگد و از شهر خود دفاع کند.

پیش از این "اثیل النجیفی" استاندار نینوای عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش کنترل بیشتر بخش های شهر موصل را بدست گرفته است.

وی همچنین کنترل غیرمنتظره این بخش توسط گروهک داعش را سوال برانگیز و امری "عامدانه" قلمداد کرده بود.

شبکه خبری اسکای نیوز پیش از این گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است و درگیری در قسمت دیگر این شهر همچنان ادامه دارد.

گروه داعش پنجشنبه گذشته حمله گسترده ای علیه شهر سامرا اجرا کرد و به چند اداره دولتی یورش برد اما نیروهای امنیتی با حضور گسترده و پشتیبانی هوایی این حمله را در همان روز خنثی کردند و شمار زیادی از تروریست ها از جمله اتباع کشورهای عربی را کشتند.

بر اساس گزارش رسانه های عراق، هدف از عملیات یاد شده ایجاد ناامنی های گسترده و در اختیار گرفتن خاک بخش هایی از استان های شمالی عراق برای رساندن پیام لزوم تاسیس اقلیم های سنی نشین به افکار عمومی جهان است تا از این طریق برپایی امارت های تکفیری در این استان ها و تبدیل آن به امارت های تحت حکومت تکفیری ها تسهیل شود. بر اساس گزارش این رسانه ها، عربستان و قطر در اجرای این طرح دست دارند.

فرار ۱۴۰۰ زندانی از زندانی در غرب موصل

پایگاه خبری «عراق القانون» اعلام کرد که ۱۴۰۰ زندانی به‌دنبال حمله تروریست‌های گروه داعش از زندان بادوش در غرب موصل عراق گریختند.

اثیل النجیفی استاندار نینوای عراق صبح امروز اعلام کرد که گروه تروریستی داعش کنترل بیشتر بخش‌های شهر موصل را بدست گرفته است.

شبکه خبری اسکای نیوز پیش از این گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست‌ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است.

تلویزیون دولتی عراق: ساختمان استانداری نینوا از کنترل تروریست‌های داعش خارج شد

حمله نیروهای تروریستی داعش به استان نینوا و مرکز آن شهر موصل از شب گذشته آغاز شده و نیروهای داعشی بخش‌هایی از شهر موصل را به کنترل خود در آورده‌ بودند.

اثیل النجیفی استاندار نینوای عراق صبح امروز اعلام کرد که گروه تروریستی داعش کنترل بیشتر بخش‌های شهر موصل را بدست گرفته است.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز پیش از این گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست‌ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است.

رسانه‌های خبری اعلام کردند که صدها زندانی به‌دنبال حمله تروریست‌های گروه داعش از زندان بادوش در غرب موصل عراق گریختند.

اعلام آماده‌باش نظامیان کردستان عراق در مناطق همجوار موصل

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تنسیم به نقل از پایگاه خبری المیادین، نیروهای پیشمرگه کردستان عراق در دشت نینوی و کرکوک که هم مرز با موصل هستند به حالت آماده‌باش در آمدند.

این درحالی است که نیچروان بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق مسؤولیت خارج شدن شهر موصل از کنترل دولت مرکزی عراق را متوجه بغداد دانست.

وی همچنین از سازمان ملل برای اسکان آوارگان شهر موصل درخواست کمک کرده است.

از سوی دیگر دو حزب اصلی کردستان عراق نیز اعلام کردند که شب گذشته کلیه مقرهای خود در شهر موصل را تخلیه کرده بودند.

حمله نیروهای تروریستی داعش به استان نینوا و مرکز آن شهر موصل از شب گذشته آغاز شده و نیروهای داعشی بخش‌های زیادی از شهر موصل را به کنترل خود در آورده‌اند.

اثیل النجیفی استاندار نینوای عراق صبح امروز اعلام کرد که گروه تروریستی داعش کنترل بیشتر بخش‌های شهر موصل را بدست گرفته است.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز پیش از این گزارش داد که بخش راست شهر موصل به طور کامل به تصرف تروریست‌ها در آمده است و فرودگاه موصل نیز سقوط کرده است.

برخی رسانه‌های خبری هم از کنترل کامل داعش بر شهر موصل خبر داده‌اند و افراد مسلح بانک‌های دولتی و داخلی در موصل را به تصرف خود در آورده‌اند.

افراد مسلح ۲۸ راننده ترک را در موصل ربودند

روزنامه حریت اعلام کرد که افراد مسلح ۲۸ راننده ترک را در موصل ربودند و آنها را به مکان نا معلومی انتقال دادند.

خیز تروریست‌های داعش برای کنترل شهر تکریت عراق

تروریست‌های داعش کنترل دو روستا در شمال شهر تکریت در استان صلاح الدین را در دست گرفته‌اند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، برخی منابع خبری اعلام کردند که تروریست‌های داعش کنترل دو روستا در شمال شهر تکریت در استان صلاح الدین را در دست گرفته‌اند.

این درحالی است که افراد مسلح وابسته به دولت اسلامی عراق و شام ساعاتی پیش کنترل بخش شرقی شهر "شرقاط" در استان صلاح الدین را نیز در دست گرفتند.

موج پیام‌های تروریست‌ها بر روی شبکه‌های اجتماعی که همزمان با حمله داعش به شهر موصل آغاز شده است نیز نشان می‌دهد که داعش جهت در دست گرفتن کنترل شهر تکریت (زادگاه صدام رئیس جمهور معدوم عراق) خیز برداشته است و احتمال می‌رود که افراد مسلح در ساعت‌های پیش رو به این شهر یورش ببرند.

حمله نیروهای تروریستی داعش به استان نینوا و مرکز آن شهر موصل از شب گذشته آغاز شده و گزارش رسانه ای حاکی است که نیروهای داعشی شهر موصل را به کنترل خود در آوردند.

***************************************************************************

گروگان گیری در دانشگاه الانبار/ تروریست ها عقب نشستند

یک منبع پلیس عراق گفت: تروریست های داعش، صبح امروز شنبه، با یورش به دانشگاه استان الانبار، شماری از دانشجویان را در خوابگاه به گروگان گرفتند. این منبع همچنین از وقوع دو انفجار و درگیری شدید میان نیروهای مستقر در دانشگاه و مهاجمان مسلح خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تازه ترین گزارش ها حاکی است نیروهای گروهک تروریستی داعش، از دانشگاه الانبار، محل گروگان گیری، عقب نشینی کرده اند. همچنین خبر رسیده در این میان، مسیر امنی نیز باز شده تا گروگان ها از دانشگاه الانبار خارج شوند. نیروهای ارتش عراق پس از محاصره دانشگاه، در عملیاتی دانشجویان را از دست عناصر داعش نجات دادند.
از سوی دیگر "صباح کرحوت" رئیس شورای استان الانبار تأکید کرد: همه 1300 دانشجوی دختر و پسر از این دانشگاه خارج شدند، و نیروهای امنیتی عناصر داعش را داخل دانشگاه محاصره کرده اند.

ارتش عراق

در نخستین گزارشها  اعلام شده بود که تروریست های گروهک داعش، نخست، پلی را نزدیک این دانشگاه منفجر و سپس با کشتن نگهبانان، به داخل دانشگاه نفوذ کرده و شماری از دانشجویان را گروگان گرفته بودند.
به گفته این منبع پلیس، بر اثر این درگیری ها، 6 تن کشته و 30 تن دیگر زخمی شدند.

دانشگاه الانبار

این دومین حمله داعشی ها به دانشگاه الانبار، در یک ماه گذشته است که به کشته شدن یک دختر دانشجو و زخمی شدن شماری دیگر انجامید.

پیش تر تروریست ها با حمله به دانشکده امام موسی کاظم در بغداد نیز، برخی نگهبانان و دانشجویان را کشته بودند.

********************************************************************************

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 20 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com