خسارت 162 میلیارد ریالی سیل در بهشهر / مشکلات سیل در مازندران باید به صورت بنیادی حل شودبازدید نوبخت از مناطق سیل‎زده مازندران؛

 

خبرگزاری بسیج: معاون برنامه ‏ریزی و نظارت راهبردی رئیس‎جمهور در بازدید از محله فراشمحله بهشهر گفت: مشکلات سیل در مازندران باید به صورت بنیادی حل شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در مازندران معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیسجمهور پس از ورود به استان و بازدید از شهر هولار، روستای مرمت، شهرستان میاندرود و بخش گهرباران و بررسی خسارت‌های احتمالی از شهرستان سیل‌زده بهشهر بازدید کرد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه هیچ یک از مناطق سیل‌زده دور از چشم ما نیست، افزود: رئیس جمهور نگران مناطق سیل‌زده است و به همین منظور بنده را به عنوان نماینده دولت برای بررسی وضعیت خسارت‌های سیل به مازندران فرستادند و تا به همه مناطق سرکشی ‌کنیم.

وی در بازدید از مناطق سیل‌زده در منطقه «کوه‌خیل» بهشهر و در جمع مردم این منطقه، گفت: دیدن چنین مناظری برای ما جای شرمندگی دارد و از صبر و حوصله مردم قدردانی می‌کنیم.

معاون برنامه‌‏ریزی و نظارت راهبردی رئیسجمهور اظهار داشت: این مسئله سه سال است که در شهرستان بهشهر اتفاق می‌افتد و باید ببینیم ریشه مشکلات کجاست و در همین جا به استاندار مازندران ابلاغ می‌کنم سریعاً عوامل که منجر به ایجاد سیل در بهشهر شده، مهار شود.

نوبخت ادامه داد: در چند سال اخیر موضوع سیل خسارت‌هایی را به مردم و دولت تحمیل کرده، دولت هم اعتباری را در این زمینه لحاظ کرده، اما مشکل حل نشده است.

وی با تاکید بر حل مشکلات سیل در مازندران به صورت بنیادی، تصریح کرد: باید کار اساسی در این زمینه صورت گیرد و آبخیزداری در این مناطق به ویژه در ارتفاعات و همچنین بازسازی کانال‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و کانال‌هایی که آب از آنها عبور می‌کند را احیا و موانع را رفع کنیم، چون نمی‌خواهیم در سال آینده هم جاری شدن سیل خسارات مالی و جانی برای مردم منطقه به وجود بیاورد.

معاون راهبردی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با هدایت آب به سمت دریا این مشکلات رفع می شود و تلاش ما بر این است که طی ماه‌های آینده این موارد را اجرایی کنیم.

نوبخت با بیان اینکه گروهی را برای تحقیق و بررسی اوضاع به منطقه اعزام می‌کنیم، افزود: تمامی اتفاقات مرتبط با سیل سه سال اخیر در بهشهر مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد و بودجه‌های لازم را تزریق خواهیم کرد.

این مقام مسئول در حالی که به صورت جداگانه از منازل خسارت دیده از سیل در بهشهر بازدید می کرد، عنوان کرد: در حال حاضر از اعتبار تنخواه به مناطق سیل‌زده مازندران استفاده می‌شود و پس از برآورد اولیه خسارت اعتبار مناسب اختصاص داده می‌شود.

معاون راهبردی رئیس جمهور در پایان با بیان اینکه نیازمند ارزیابی کارشناسی هستیم تا بدانیم چقدر اعتبار نیاز است، بیان کرد: مصمم هستیم از فصل مناسبی برای اجرایی کردن اقدامات استفاده کنیم و دولت هم کارهای بنیادی و ریشه‌ای انجام می‌دهد.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر در این بازدید به معاون راهبردی رئیس جمهورگفت: در مدت1.5  ساعت بیش از 70 میلی‌متر باران بارید و پنج نقطه شهرستان را تحت‌الشعاع خود قرار داد، طغیان رودخانه‌ها سبب شد تا آب وارد مناطق مسکونی و سطح شهر شود.

محمدتقی نورزاد تصریح کرد: تاکنون 155 واحد مسکونی بین 30 تا 80 درصد خسارت دیدند، یک سری جهیزیه عروس از بین رفت، 320 هکتار از اراضی کشاورزی دچار آبگرفتگی و 38 کیلومتر جاده بین مزارع تخریب شد، 18 کیلومتر راه شهری و 10 کیلومتر کانال و 400 متر آبراهه از دیگر خسارت‌ها هستند.

وی بیان داشت: تاسیسات زیربنایی در بخش آب، برق، گاز و مخابرات هم خسارت دیدند و در مجموع  تا این لحظه 162 میلیارد و 650 میلیون ریال خسارت داشتیم.

گفتنی است، محمدباقر نوبخت و هیئت همراه ایشان متشکل از چند مسئول کشوری، استاندار مازندران و معاونان وی در برنامه و بودجه و عمرانی در یک سفر یک روزه از مناطق سیل‌زده شرق مازندران بازدید کردند.

به گزارش بسیج، سیل بهشهر، تاکنون حدود 17 میلیارد تومان به تأسیسات زیربنایی، اراضی کشاورزی، منازل مسکونی و واحدهای صنفی خسارت زده است و خسارت‌های ناشی از سیل در سال 91، بیش از 60 و در سال 92 بیش از 20 میلیارد تومان بوده که حتی اگر یک‌صدم این میزان برای حل موانع ایجاد سیل در سرچشمه‌ها هزینه می‎‌شد اکنون شاهد خسارات فعلی نبودیم

*******************************************************************************

وزارت بهداشت: 120هزارسقط جنین غیرقانونی درسال 91/ افزایش 30درصدی ابتلا به ایدز از طریق جنسی

جامعه > سلامت - ایسنا نوشت:

مدیر دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت از 120 هزار سقط غیرقانونی در سال 91 خبر داد و گفت: در این سال 220 هزار سقط جنین داشته‌ایم که 100 هزار مورد آن به گفته زوجین بنا به دلایل پزشکی بوده و 120 هزار مورد آن غیرقانونی بوده است. این در حالی است که تعداد مجوزهای صادره از پزشکی قانونی کمتر از 7 هزار مورد بوده است.

دکتر مطلق در نشست کشوری ارتقا علم باروری که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد با بیان اینکه نرخ باروری به متوسط تعداد فرزندانی که یک زن در طول دوران باروری خود به دنیا می‌آورد گفته می‌شود، اعلام کرد: نرخ باروری در سال‌های 51 تا 53 ،‌ 5.9 تا 6 بوده که در سال‌های 60 تا 62 به 6.8 رسید که بیشترین نرخ باروری در این سال‌ها بوده است اما در سال‌های 87 تا 89 نرخ باروری به 1.8 رسیده است.

او درباره چالش‌های پیش روی افزایش نرخ باروری گفت: افزایش سن ازدواج یکی از این چالش‌هاست که در سال 90 سن ازدواج در زن ها به 23.4 و در مردها به 26.7 رسیده بوده است.

او با بیان اینکه بیش از 11 میلیون دختر و پسر در آستانه ازدواج در کشور داریم، گفت: بخش قابل توجهی از آنان در حال پشت سرگذاشتن سن مناسب ازدواج و باروری هستند.

به گفته مدیر دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، فاصله سن ازدواج تا تولد فرزند اول و فاصله طولانی بین تولدهای بعدی از دیگر چالش‌های پیش روی افزایش نرخ باروری در کشور است. میانگین فاصله بین ازدواج تا فرزند اول در زنان ایرانی در سال 88 ، 3.5 سال بوده است. فاصله بین فرزند اول و دوم 5.4 سال، فاصله بین فرزند دوم و سوم 5.3 سال، بین فرزند سوم و چهارم 5 سال،‌ بین فرزند چهارم و پنجم 4.6 سال و بین فرزند پنجم و ششم 4 سال بوده است.

مطلق در ادامه گفت: تعداد طلاق در سال 92 ،‌155 هزار و 369 مورد بوده است در حالی که در سال 85 ،‌ 94.039 طلاق داشته‌ایم.

مهیا نبودن دیگر فرصت‌های شغلی از دیگر چالش‌هایی بود که مطلق به آن پرداخت و گفت: روند نرخ بیکاری در کشور در سال‌های اخیر افزایش داشته است.

مطلق در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ناباروری در بین زوجین اشاره کرد و گفت: سه میلیون زوج نابارور در کشور داریم که اکثریت قریب به اتفاق موارد ناباروری در کشور ناباروری اولیه را تشکیل می‌دهد (زوجینی که هیچ فرزندی ندارند).

او در همین رابطه به تحت پوشش بیمه نبودن خدمات ناباروری اشاره کرد و آن را یکی از چالش‌های پیش رو دانست.

او همچنین درباره رفتارهای پرخطر در جامعه گفت: نیم درصد جامعه (یک نفر از هر 200 نفر) به هپاتیت C مبتلا هستند و شیوع هپاتیت B به دو درصد رسیده است.

مدیر دفتر سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت همچنین با اعلام اینکه براساس برآوردها بیش از 90 هزار نفر در کشور آلوده به ایدز هستند، گفت: بیش از 27 هزار مبتلا به ایدز در کشور شناخته شده‌اند. ظرف دو سال اخیر و سال گذشته میزان ابتلا به HIV از طریق تماس جنسی از مرز 30 درصد عبور کرده است درحالی که در پنج سال گذشته این آمار در مرز 10 درصد بوده است.

مطلق همچنین با بیان اینکه در ساختار فعلی وضع زناشویی میزان باروری 1.85 است، گفت: اگر تعداد افراد بدون همسر در اثر فوت را 10 درصد کاهش دهیم میزان باروری به 1.87 می‌رسد و اگر تعداد افراد بدون همسر در اثر طلاق را کاهش دهیم میزان باروری به 1.88 می‌رسد. اگر تعداد افراد مجرد را 10 درصد کاهش دهیم میزان باروری به 3.6 می‌رسد و اگر همه موارد گفته شده را 10 درصد کاهش دهیم میزان باروری به 2.65 خواهد رسید.

مطلق همچنین درباره تعداد سالمندان در کشور گفت: بررسی وضعیت استان های کشور نشان می‌دهد بسیاری از استان‌ها در شیب پیری قرار دارند و 8.2 درصد جمعیت سالمند است که این آمار رو به افزایش است.

به گفته مدیر دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت،‌ جمعیت جوان (18 تا 30) سال، 19 میلیون و 349 هزار نفر است که 30 درصد جوان‌های 20 تا 35 سال ازدواج نکرده‌اند.

 

********************************************************************************

 

 

 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]


http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: