سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 1856
بازدید کل : 131702
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 129600:گروه تروریستی داعش به دنبال انتقام گرفتن از شكست در سوریه است+چند خبر مهم دیگر

عنوان 129600:گروه تروریستی داعش به دنبال انتقام گرفتن از شكست در سوریه است+ارتشی که پشت داعش قرار دارد+لحظه به لحظه با تحولات عراق/ آمادگی نیروهای ویژه عراقی برای ورود به نینوا/ داعش: در کربلا و نجف تسویه حساب می کنیم+

 
آخرین اخبار عراق / آرامش و امنيت كربلا در آستانه نيمه شعبان+ تصویر

 

گروه تروریستی داعش به دنبال انتقام گرفتن از شكست در سوریه است

 

به نظر می‌رسد برخی از دولتمردان رویکرد تسامح و تساهل را در بحث فرهنگ در پیش گرفته‌اند که این مواضع با مشی و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تقابل است.

نماینده مردم كرمان گروهك تروریستی داعش را موردحمایت آمریكا خواند و گفت: بدنبال شکست گروهک داعش در سوریه آنها می‌خواهند انتقام خود را با کمک نیروهای بعثی عراق بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدمهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 اظهار کرد: ‌ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده از آنها می‌خواهیم در لحظه لحظه مذاکرات مراقب منافع ملی باشند زیرا آنها و به خصوص آمریکا نشان داده که اصلا قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه گروه‌های تندرو و تروریستی مثل داعش تحت حمایت ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا قرار دارند، ابراز کرد: بدنبال شکست گروهک داعش در سوریه آنها می‌خواهند انتقام خود را با کمک نیروهای بعثی عراق بگیرند که انشاالله دولت مالکی به کمک ارتش مقتدر عراق و مردم نقشه آنها را بر آب می‌کنند.

نماینده مردم کرمان خطاب به وزرای دولت گفت: به نظر می‌رسد برخی از دولتمردان رویکرد تسامح و تساهل را در بحث فرهنگ در پیش گرفته‌اند که این مواضع با مشی و فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تقابل است.

وی همچنین در خصوص ابلاغ سیاست‌های اقتصادی توسط رهبری ابراز کرد: چهار ماه از ابلاغ این سیاست‌ها می‌گذرد اما تاکنون اقدام خاصی دیده نشده و انجام این سیاست‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همچنان شاهد بیکاری و رکود هستیم که البته برخی از این مشکلات به خاطر عدم هماهنگی در تیم اقتصادی دولت است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر علوم گفت: به شما تذکر جدی می‌دهم که در انتصابات و حمایت خود از برخی افراد فتنه‌گر پرهیز کنید و در انتخاب روسای دانشگاه‌ها معیارهای شورای عالی انقلاب فرهنگی را مدنظر قرار دهید.

وی افزود: به وزیر نیرو به خاطر کاهش وحشتناک آب زیرزمینی در کرمان تذکر می‌دهم چراكه این مساله اکنون به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است.

زاهدی همچنین در تذکری خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار کرد: در کشور و حتی در استان کرمان افراد سودجو تعداد زیادی معدن ثبت کرده‌اند که از آنها هیچ استفاده‌ای نمی‌کنند و تنها آنها را مبادله و دلالی می‌کنند.

****************************************************************************

 

ارتشی که پشت داعش قرار دارد

 

 

ارتشی که پشت داعش قرار دارد
 

تا کنون اعلام شده که داعش شهر موصل را با حمله افراد مسلحی که تعدادشان از سه هزار نفر فراتر نمی رود اشغال کرده است. اما در واقع این گروهک تروریستی به کمک تعدادی از گروههای مسلح تندروی دیگر، توانست شهر موصل در استان نینوای عراق را اشغال کند.

 

****************************************************************************

       

لحظه به لحظه با تحولات عراق/ آمادگی نیروهای ویژه عراقی برای ورود به نینوا/ داعش: در کربلا و نجف تسویه حساب می کنیم

 

درگیری‌های عراق وارد سومین روز خود شده است.


به گزارش نامه نیوز، درگیری‌ها در عراق در حالی وارد سومین روز خود می شود که ارتش عراق روز گذشته توانست تعدادی از شهرهایی را که به تصرف تروریست‌های «داعش» درآمده بود، از جمله تکریت، را از آن‌ها باز پس گیرد.

در عین حال، تروریست‌ها نیز به پیشروی خود در برخی از دیگر مناطق ادامه دادند. روز چهارشنبه گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه اعضای داعش به چند کیلومتری شهر مقدس «سامرا» رسیده‌اند و درگیری‌های شدیدی در ورودی شهر در جریان است. با این حال هیچ مقام عراقی‌ای این خبر را تائید نکرد.

تصرف کنسولگری ترکیه، از اصلی‌ترین حامیان مخالفان سوریه در سه سال گذشته، در شهر موصل عراق به دست تروریست‌ها از جمله دیگر تحولات مهم دیروز بود. ترکیه در پی این اتفاق و به گروگان گرفته شدن 48 کارمند و دیپلمات کنسولگری، خواستار تشکیل جلسه اعضای ناتو شده و در عین حال چندین جلسه با حضور مقامات سیاسی و امنیتی تشکیل داد. با این حال، گروگان‌ها همچنان در اختیار داعش هستند.

در ادامه می توانید مهمترین اخبار مربوط به تخولات عراق را پیگیری کنید:

آمادگی نیروهای ویژه عراقی برای ورود به نینوا با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش


نیروهای ویژه عراق با پشتیبانی نیروی هوایی منتظر دستور مقامات این کشور برای حمله به شهر نینوا هستند.

بنا به گزارش پایگاه خبری المسله نیوز، نیروهای ویژه ارتش عراق با پیشتیانی هوایی منتظر دستور مقامات عراقی برای ورود به این شهر هستند.




آمادگی برای بزرگترین عملیات نظامی ارتش عراق در موصل


تمام نیروهای عراقی با حداکثر امکانات و با پوشش هواپیماهای جنگنده، آماده حمله به شهر موصل هستند.

بنا به گزارش پایگاه خبری «المسله» نیروهای ارتش عراق با حمایت عشایر و همچنین پوشش جنگنده‌های نیروی هوایی عراق، آماده حمله به «موصل» جهت بیرون راندن عناصر داعش از این شهر هستند.

یک منبع امنیتی به «المسله» گفت: « واحدهای وسیعی از ارتش با سلاح‌های سبک و سنگین، آمده حمله به مواضع داعش در موصل هستند.»

تروریست های داعش بامداد روز سه شنبه با قشون‌کشی به عراق، شهر موصل در استان نینوا را به تصرف خود در آوردند.

بهانه تراشی النجیفی برای موافقت با اعلام حالت فوق العاده/نشست فوری پارلمان عراق لغو شد


برگزاری جلسه فوق العاده پارلمان عراق برای بررسی پیشنهاد اعلام حالت فوق العاده به دلیل کامل نشدن حد نصاب لغو شد.

بنا به گزارش «سومریه نیوز»، ائتلاف اسامه النجیفی و ائتلاف کردهای عراق موجب برگزار نشدن جلسه فوق العاده پارلمان این کشور برای بررسی پیشنهاد دولت و نخست وزیر برای اعلام حالت فوق العاده در سراسر کشور شدند.

اسامه النجیفی رئیس پارلمان عراق نیز ضمن درخواست از سازمان ملل برای فراهم کردن کمک‌های بشر دوستانه اعلام کرد که در صورتی که یک گردان نظامی تحت امر او قرار بگیرد، با اعلام حالت فوق العاده در کشور موافقت خواهد کرد.

پیشتر اعلام شده بود که نشست پارلمان عراق نیم ساعت به تأخیر افتاده است.

آمریکا: به عراق کمک می کنیم

آمریکا در ادامه سیاست برخورد دوگانه با تروریسم در پاسخ به درخواست کمک نخست وزیر عراق از این کشور وعده کمک های نامشخصی را داد و در عین حال از نوری المالکی انتقاد کرد.

در پی انتشار خبری مبنی بر درخواست نوری المالکی نخست وزیر عراق از کاخ سفید برای حمله هوایی به نیروهای گروه تروریستی داعش در عراق کاخ سفید اعلام کرد فقط به ارسال کمک تجهیزاتی اکتفا می کند.

در این گزارش آمده است، آمریکا در حال آماده شدن برای ارسال کمک به عراق برای مقابله با پیشرفت های گروه داعش است.

در ادامه این گزارش که بیانگر رویکرد دو گانه آمریکا در مبارزه با تروریسم است آمده است، با وجود درخواست کمک دولت نوری مالکی از آمریکا برای کمک به سرکوب تروریسم در عراق اما دولت اوباما حمایت غیرقاطعی را از او به عمل آورده است.

همچنین در این مطلب آمده است نه تنها کمک اوباما به مالکی سست و غیر قاطع بوده است بلکه شماری از نماینده های کنگره حتی ادامه ماندن وی در راس قدرت در عراق را هم زیر سوال برده اند.

باب کروکر از اعضای جمهوری خواه کمیته روابط خارجی سنا در این خصوص با نا موفق خواندن نوری مالکی در ایجاد همگرایی بین شیعیان سنی های عراق گفت: او قطعا نخست وزیر خوبی نبوده است.

باب منندز نیز از چهره های افراطی سنا با حمایتی سست از مالکی در برابر تروریسم گفت: من نمی دانم که آیا او (مالکی) دوباره نخست وزیر شود یا نه اما بهتر است او تصمیم گیری در این خصوص را به ائتلاف واگذار کند.

جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در پاسخ به درخواست عراق برای کمک به این کشور برای مقابله با تروریسم بدون اشاره به نوع کمک آمریکا به این کشور گفت آمریکا به عراق برای مقابله با مهاجمان کمک های جدیدی خواهد کرد.

وی نیز هم راستا با برخی چهره های تندروی سنا به انتقاد از نوری مالکی پرداخته و گفت: اوضاع بسیار وخیم است ، کارهای زیادی است که مالکی می تواند در عراق انجام دهد.

یک مقام آمریکایی هم که خواسته است نامش فاش نشود با اشاره به درخواست نوری مالکی برای مداخله هوایی علیه تروریست ها با استفاده از پهپاد گفت: هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.

داعش: در کربلا و مجف تسویه حساب می کنیم
سخنگوی داعش از نیروهای این گروه خواست پیشروی خود را به سمت بغداد و کربلا ادامه بدهند.

ابومحمد العدنانی سخنگوی داعش اضافه کرد: به سمت بغداد حرکت کنید. بغداد، شهر تسویه حساب است.

او خطاب به نوری مالکی نخست وزیر عراق هم گفت: با قوم خود چه کردی ای احمق؟ و چه احمقی است کسی که ریاست و فرماندهی تو را بپذیرد. تو را چه به سیاست و فرماندهی نظامی. تو برای قوم ات (شیعیان) فرصت تاریخی را برای سیطره بر عراق از دست دادی. واقعا که ما و شما تسویه حسابی را در پیش داریم . تسویه حساب سنگین و طولانی. تسویه حساب در سامرا و بغداد نخواهد بود بلکه در کربلا و نجف است. منتظر ما باشید.

عقب نشینی ناگهانی داعش از موصل

برخی از ساکنان شهر موصل از تخلیه خیابان‌های این شهر از سوی اعضای داعش براساس دستوراتی در زمینه عقب نشینی به منطقه ربیعه خبر دادند.

شاهدان گفتند: امروز (پنج شنبه) خیابان‌های موصل از نیروهای داعش تخلیه شده و هیچ اثری از آنان در شهر موصل نیست.

 

به گفته این شاهدان به دستور فرماندهی داعش در زمینه عقب نشینی به منطقه ربیعه در 125 کیلومتری غرب موصل واقع در مرزهای مشترک سوریه و عراق خیابان‌های موصل از نیروهای داعش خالی شده است.

 

این در حالی است که ارتش عراق منطقه تکریت را از نیروهای داعش و نیز نیروهای پیشمرگ کرکوک را از این نیروها پس گرفتند.

همچنین سندیکای رانندگان کامیون در ترکیه از آزادی 31 تن از رانندگانی که تسوز نیروهای داعش در عراق ربوده شده بودند،خبر داد.


ابراز نگرانی لاوروف درباره بحران امنیتی عراق

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درباره حمله گروه تروریستی داعش به عراق ابراز نگرانی کرد.

وزیر خارخه روسیه با بیان اینکه تمامیت ارضی عراق مورد تهدید واقع شده درباره اوضاع امنیتی در این کشور خاورمیانه ابراز نگرانی کرد.

مقامات دولت عراق روز سه شنبه 20 خرداد (10 ژوئن) اعلام کردند که افراد مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام - داعش - پس از چهار روز نبرد، نیروهای ارتش و پلیس مستقر در شهر را وادار به فرار کرده و شهر موصل، مرکز استان نینوا در شمال عراق را به تصرف خود در آورده‌اند.

موصل در یکی از مناطق نفت خیز عراق واقع شده اما به گزارش منابع نفتی، تحولات نظامی اخیر تاثیری فوری بر عرضه نفت ندارد زیر منابع واقع در منطقه در دست بهره برداری نبوده است.

گروه داعش در ابتدا به عنوان اعضای تشکل وابسته به شبکه القاعده فعالیت می‌کردند اما پس از بروز اختلاف بین این گروه و رهبری شبکه القاعده، از این شبکه جدا شدند تا هدف نهایی خود یعنی استقرار حکومت در عراق و سوریه را دنبال کنند.

هفته گذشته شورشیان داعش به شهر سامرا، واقع در شصت کیلومتری بغداد، حمله کردند و با کشتن شماری از نیروهای امنیتی، برای مدتی بر این شهر مسلط شدند.

موصل و سامرا از شهرهای عمدتا سنی نشین عراق هستند.

از روز پنجشنبه هفته گذشته، نفرات داعش به مناطقی در استان‌های نینوا، انبار، دیاله، صلاح الدین و بغداد حمله کرده و در جریان درگیری با نیروهای دولتی، صدها تن را کشته‌اند.

همزمان، مقامات دولتی ترکیه به بررسی گزارش هایی پرداخته‌اند که براساس آنها، تعدادی راننده کامیون توسط پیکارجویان وابسته به داعش ربوده شده‌اند.

عقب‌نشینی تروریست‌های داعش از شهر موصل


خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه گزارش داد، در پی حملات هوایی نیروهای ارتش عراق، عناصر داعش خیابانهای موصل را ترک کردند و به سوی منطقه ربیعه عقب نشینی کردند. منطقه ربیعه در 125 کیلومتری غرب موصل و در مرز سوریه قرار دارد.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در روزهای گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.



ورود نیروهای ویژه عراقی به سامرا


یک منبع امنیتی عراق از ورود لشکر ویژه ارتش عراق موسوم به لشکر طلایی به شهر سامرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری نهرین، لشکر طلایی نیروهای ویژه و آموزش دیده عراقی وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم در این کشوراست. این منبع تصریح کرد فرماندهی این لشکر را فاضل برواری بر عهده دارد.
وی افزود اوضاع در سامرا هم اکنون آرام است.

واکنش آمریکا به «درخواست» کمک عراق: نوری مالکی نخست وزیر خوبی نیست

به گزارش  خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن آمادگی دارد تا کمک‌های جدیدی را به عراق ارسال کند به منظور آنکه از اقدامات خشونت‌بار و تهاجمی داعش که تهدید کرده‌اند شمال عراق را به تصرف خود درآورند، جلوگیری به عمل آورد.

با اینحال کاخ سفید اعلام کرده است که واشنگتن علاقه‌ای به «مداخله هوایی» در خاک عراق ندارد. پیشتر، روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرده بود که نوری‌المالکی، نخست‌وزیر عراق، به طور محرمانه از دولت آمریکا خواسته تا در خاک عراق دست به «مداخله هوایی» بزند.

بر اساس این گزارش، یک مقام آگاه در دولت آمریکا اعلام کرده است که واشنگتن ترجیح می‌دهد به جای حمله هوایی، در قوی کردن نیروهای نظامی و ارتش به عراق کمک کند.

سناتور باب کورکر، جمهوری‌خواه ارشد کمیته روابط خارجی سنا درباره درخواست «نوری المالکی» نخست‌وزیر عراق گفت: «او به طور قطع یک نخست‌وزیر خوب نبوده است. او نتوانسته است وظیفه تعامل با جمعیت سنی را به خوبی انجام دهد.»

رویترز: نیروهای امنیتی کردستان کنترل کرکوک را در دست گرفتند

نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان کنترل کامل شهر کرکوک را به دست گرفته‌اند.

خبرگزاری رویترز با ادعای اینکه ارتش عراق از منطقه کرکوک فرار کرده است نوشت: نیروهای کرد پس از فرار ارتش عراق از شهر کرکوک کنترل کامل آن را در دست گرفته‌اند.

این درحالی است که شبکه خبری المیادین پیشتر اعلام کرده بوده، شب گذشته ارتش عراق به طور کامل بر کرکوک مسلط شده و موفق شده است این شهر از اختیار تروریست های داعش خارج کند.

نیروهای ویژه عراق ساعاتی قبل از آزادسازی کرکوک، موفق شده بودند کنترل شهر تکریت را نیز در دست بگیرند و آن را بازپس گرفتند.

 

هیچ تهدیدی از سوی داعش مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات تروریستی گروهک داعش در عراق گفت: آمریکا و کشورهای همراه آنها در منطقه وقتی در موضوع سوریه به جایی نرسیدند و در حقیقت ضربه نهایی را مردم سوریه در پای صندوقهای رای به آنها وارد کردند، فهمیدند ماندن تروریستها در سوریه نمی تواند تامین کننده منافع آنها باشد.

وی افزود: از این رو دو موضوع را در دستور کار قرار دادند، اول اینکه این گروهها نباید از دست بروند بلکه باید با تجهیز روحیه در جاهای دیگر به کار گرفته شوند و دوم اینکه عدم به کارگیری این گروهکها می تواند برای خود آنها دردسر ساز شود.

نماینده مردم یزد و صدوق ادامه داد: از این رو بیشتر حمایت راهبردی توسط آمریکایی‌ها و پشتیبانی توسط کشور عربستان از گروهکهای تروریستی انجام می شود تا بتوانند داعش را زنده نگه دارند.

جوکار گفت: داعش عراق متشکل از فدائیان صدام که از دوران قبل باقی مانده اند و نیز بخشی از ارتش سابق عراق به علاوه نیروهای سلفی و تکویری هستند. که دور هم جمع شده و به اصطلاح خود اقدام ضربتی را انجام داده اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این اقدام داعش همانند اقدام منافقین در پایان جنگ است که سعی کردند به صورت سواره وارد کشور شوند و رویای تسخیر تهران را در سر می‌پرورانند افزود: همانطور که این خواسته منافقین محقق نشد خواسته داعش نیز محقق نخواهد شد، این مساله در ابتدای کار است و شاید تا حدی به خاطر عدم آمادگی لازم در ارتش عراق بود که چنین اتفاقی رخ داد و البته در برخی انشقاقهای سیاسی در عراق زمینه ساز این مساله شد. اما به زودی این قائله جمع خواهد شد و پایدار نخواهد ماند.

جوکار با بیان اینکه ثبات و آرامش به عراق باز خواهد گشت، افزود: هیچ جای نگرانی وجود ندارد به هیچ عنوان مرزهای کشورمان نیز در این ماجرا تهدید نمی شود. البته این ماجرا هوشیاری دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی کشورمان را نیز می طلبد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: البته بیشترین نگرانی از تفکر سلفی گری است و این گونه نیست که نیروهای این گروهک بتوانند مشکلی برای ما ایجاد کنند نیروهای مسلح ما آنقدر آمادگی دارند که بتوانند نسبت به این حرکتهای مقطعی و موضوعی پاسخگو باشند.



تروریست خطرناک سعودی به داعش پیوست/ مسلح شدن 200 زن عراقی در دیالی علیه تروریستها


"حامد احمد" وکیل مدافع اتباع بازداشت شده سعودی در موصل در گفتگو با روزنامه الوطن عربستان از فرار این تروریست سعودی خبر داد.

وی بدون اعلام نام این تروریست خطرناک، افزود: تروریست سعودی در جریان یک عملیات بزرگ فرار از زندان گریخته و به گروه داعش پیوسته است.

در تحولی دیگر،بیش از 200 زن عراقی در استان دیالی با حضور در یکی از مراکز نظامی ، مجهز به سلاح شدند.

این زنان عراقی تاکید کرده اند که هدف اصلی آنها مواجهه با گروه تروریستی داعش و کمک به ارتش عراق است.

طی 24 ساعت اخیر موج گسترده ای از مردم عراق در پی کوتاهی نیروهای امنیتی در شهر موصل که باعث سیطره تروریستها بر این شهر شد، برای پیوستن به ارتش اعلام آمادگی کرده و مسلح شده اند.


ارتش عراق کنترل کامل شهر تکریت را در دست گرفت


خبرنگار شبکه خبری المیادین در عراق گزارش داده است که ارتش عراق کنترل کامل شهر تکریت را در دست گرفته است .

این در حالی است که شاهدان عینی در شهر تکریت با اشاره به سقوط این شهر در دست افراد مسلح، اعلام کرده بودند به نظر می‌رسد افراد مسلح، وابسته به حزب بعث یا گروه موسوم به نقشبندیه به رهبری عزت الدوری هستند به ویژه اینکه این افراد تصاویر صدام و الدوری را در دست دارند و عده‌ای از آنان نیز حامل پرچم داعش هستند.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در روزهای گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.

داعش فرمان حرکت به سوی بغداد را صادر کرد

«محمد العدنانی» سخنگوی گروه تروریستی داعش با انتشار فایلی صوتی مدعی شد که بغداد مرکز خلافت دولت اسلامی عراق و شام است و اعلام کرد که داعش فرمان حرکت به سوی این شهر را صادر کرده است.

این گروهک تروریستی که به گفته استاندار نینوا که تعداد آنها از هزار نفر تجاوز نمی‌کند مدعی شد که تصفیه حساب با نوری المالکی نخست وزیر عراق در سامرا نخواهد بود بلکه در بغداد و نجف صورت می‌گیرد.

از روز سه شنبه و در پی حمله تروریست‌های تکفیری داعش به موصل و صلاح الدین بحران امنیتی در عراق آغاز شده است.

روز گذشته نخست وزیر عراق اعلام کرد که با قدرت تروریست‌های داعش را از عراق بیرون خواهد راند.

نیروهای امنیتی عراق ۲ منطقه از موصل را آزاد کردند


منابع خبری در عراق گزارش دادند که نیروهای امنیتی این کشور موفق شده‌آند دو منطقه "حی القدس" و التحریر در موصل را آزاد کرده و از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در روزهای گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.

درگیری پلیس با داعش در جنوب بغداد/۱ پلیس عراقی کشته و ۵ نفر زخمی شدند


صبح امروز تروریست‌های داعش به یک مرکز امنیتی در لطیفیه در جنوب بغداد حمله کرده بودند که با مقابله نیروهای پلیس عراق مواجه شدند.

یک منبع از پلیس عراق اعلام کرد که در این درگیری‌ها یک پلیس عراقی کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.

این منبع که نخواست نامش فاش شود تأکید کرد که نیروهای امنیتی بیشتری به محل حادثه اعزام شد‌ه‌اند.

عراق در چند روز گذشته شاهد بحرانی امنیتی بوده، تروریست‌های دولت اسلامی عراق و شام معروف به داعش با حمله به استان نینوا تسلط کامل در این استان را به دست گرفتند و بخش‌هایی از استان صلاح الدین را نیز تصرف کرده‌اند.

تلاش پلیس محلی و عشایر عراق برای کنترل مرزها

پلیس محلی و نیروهای عشایر عراقی در تلاش برای دردست گرفتن کنترل مرز‌های این کشور با سوریه پس از عقب نشینی ارتش هستند.

شبکه خبری العربیه ساعاتی پیش در خبری از عقب‌نشینی ارتش عراق در مرز با سوریه در استان الانبار خبر داده بود.

صفحه موسوم به اخبار ولایت البرکه وابسته به داعش با انتشار گزارشی تصویری در تویتر از نابودی موانع مرزی عراق و سوریه، اعلام کرد که در صدد شکستن مرزهای سایکس پیکو است.

در این گزارش تصویری، گروهی مسلح وابسته به داعش در حال از بین بردن موانع مرزی و عبور خودروهای نظامی وابسته به خود از نوار مرزی نشان داده می شوند.

این تصاویر تحت عنوان  «یورش شیرهای دولت اسلامی در البرکه» پخش شده که در آن حمله افراد مسلح به یکی از پایگاه های مرزی عراق- سوریه به تصویر کشیده شده است.

در این تصاویر مهاجمان پرچم های خود را بر فراز مقر مرزی ارتش عراق به اهتزاز در آورده اند.

همچنین بخش دیگری از این گزارش تصویری، شادی مهاجمان از تسلط بر یک نقطه مرزی در حد فاصل نینوی و برکه را نشان می دهد که در آن  مهاجمان تاکید دارند که شام وعراق تحت یک فرماندهی باقی خواهند ماند و مرزها هرگز آنان را جدا نخواهد کرد.

ادعای داعش درباره اجرای طرح 3 مرحله‌ای تا پایان 2015

به دنبال پیش‌روی‌های گروه تروریستی داعش در عراق طی دو روز گذشته یکی از اعضای این گروه اعلام کرد که این پیش‌روی‌ها طرحی سه مرحله‌ای را شامل می‌شود که تا پایان سال 2015 ادامه دارد.

 

این عضو داعش با اشاره به اینکه گروه دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش طرحی چند مرحله‌ای را آماده کرده است که طبق برنامه زمانی مشخص آن را پیش می‌برد، گفت: مرحله اول طرح با عنوان "تخریب دیوارها" و مرحله دوم با عنوان "نابودی ارتش" انجام می‌شود.

 

وی تاکید کرد: این طرح سه مرحله را شامل می‌شود که اسامی و اهداف هر یک از آن‌ها در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

 

این عضو داعش مدعی شد: دولت اسلامی عراق و شام طرح‌های خود را از اسلام الهام گرفته و آن را به چند مرحله تقسیم کرده است چنانچه قرآن نیز طی چند مرحله نازل شده است.

 

وی در همین حال تاکید کرد: هدف این گروه انتقال از مرحله دولت اسلامی به برپایی دولت اسلامی واقعی است و برای تحقق این امر لازم است تمامی بت‌ها شکسته شود و طاغوت‌هایی که ادعا می‌کنند حاکمان مسلمان در کشورهای اسلامی هستند سرنگون شوند.



المنار المقدسیه : عربستان در پشت پرده بحران امنیتی اخیر عراق است


روزنامه المنار المقدسیه، در گزارشی اعلام کرد که عربستان در پشت پرده حمله داعش به عراق است.

این روزنامه در گزارش خود اعلام کرده که برنامه ریزی برای حمله به موصل و شهرهای استان صلاح الدین و تکریت در عراق بعد از برگزاری انتخابات پارلمانی عراق و پیروزی نوری مالکی و  ائتلاف وی صورت گرفته است.

به گزارش فارس، این روزنامه پیروزی ائتلاف مالکی در انتخابات را ضربه دردناکی برای عربستان دانست و گفت:عربستان به دنبال آن است که بعد از به دست گرفتن قدرت با همکاری گروه های تروریستی ، عراق را به برخی شخصیت‌های سیاسی این کشور که در خارج از عراق زندگی می‌کنند بسپارد.

حمله ناکام تروریستها به کرکوک/ 17 عضو داعش کشته و زخمی شدند


 یک منبع امنیتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه عراقی السومریه نیوز اظهار داشت: درگیریهای نیمه شب گذشته میان داعش و نیروهای پیشمرگه کردستان عراق در کرکوک با کشته و زخمی شدن 17 تروریست همراه شد.

این درگیریهای شدید در جنوب غربی استان کرکوک رخ داده است و طی آن تروریستها تلاش داشتند بر یکی از مراکز ارتش عراق در منطقه "وادی النفت" سیطره پیدا کنند.

بنابراین گزارش، تروریستها با جمع آوری اجساد کشته شدگان خود به منطقه الحویجه در تکریت عقب  نشینی کردند و هم اکنون نیروهای پیشمرگه سیطره کاملی بر نقاط مختلف کرکوک دارند.

داوود اوغلو: هر اذیتی علیه شهروندان ترکیه را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

احمد داوود اوغلو، وزیر خارجه ترکیه پیش از ترک نیویورک در سخنانی تاکید کرد: ما هرگونه آسیب یا خسارتی که به شهروندان و کارمندان‌مان وارد شود بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت و هیچ کس نباید نسبت به تدابیر ما در قبال این تحولات تردیدی به خود راه دهد.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی عراق به دلیل پیش روی‌های داعش در موصل این شهر را ترک کردند گفت که سفر خود به نیویورک را نیمه تمام گذاشته و به دلیل تحولات کنونی در موصل تصمیم به بازگشت به ترکیه گرفته است.

 

داوود اوغلو همچنین عنوان داشت: دستگاه‌های اطلاعاتی، نیروهای امنیتی و دیپلمات‌های ما تدابیر لازم را در خصوص حفظ سلامت و امنیت شهروندان و کارمندان به کار گرفته‌اند.

 

وی افزود: محافظت از هیات دیپلماتیک ترکیه در موصل مسئولیت کشور عراق است و توانایی حمایت از آن‌ها نیز از عناصری است که هر کشوری باید آن را فراهم کند.

 

پیشتر وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مقر کنسولگری ترکیه در موصل واقع در شمال عراق را هدف حمله قرار داده و 49 تن از دیپلمات‌های این کشور را به گروگان گرفته و به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

 

این بیانیه افزود که داعش همچنین 31 تن از شهروندان ترکیه را که در نیروگاه برق واقع در منطقه القیاره مشغول به کار بودند،به گروگان گرفت.

 

در همین راستا ترکیه از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواستار برگزاری نشستی فوق‌العاده در خصوص وقایع کنونی موصل شد.



پهپادها به جنگ داعش می‌روند

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مدعی شده عراق به صورت محرمانه مجوز حملات هوایی پهپادهای آمریکایی علیه پیکارجویان القاعده را صادر کرده است. مقامات بلندپایه آمریکایی، در بحبوحه بحران‌های امنیتی در عراق به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند این کشور به صورت محرمانه به دولت اوباما پیام داده که به واشنگتن اجازه انجام حمله‌های هوایی پهپادی یا حملات هوایی با استفاده از هواپیماهای جنگی علیه پیکارجویان القاعده را در خاک آن کشور خواهد داد.

به گفته یک مقام آمریکایی مطلع از این موضوع، واشنگتن در حال حاضر در حال بررسی چندین گزینه، از جمله فراهم آوردن «اقدام نظامی کمکی» برای ارتش عراق که در حال نبرد با شورشی‌های القاعده هستند، می‌باشد.

مقامات آمریکایی از اظهارنظر درباره اینکه آیا آمریکا انجام حملات نظامی با پهپاد یا هواپیماهای جنگی با سرنشین را در دستور کار قرار خواهد داد، خودداری کرده‌اند.

آماده باش کمیته‌های کُردهای سوریه و پیشمرگه عراق برای دفاع از گذرگاه الیعربیه

کمیته‌های مردمی حمایت از کردهای سوریه با هماهنگی با نیروهای پیشمرگه کردستان عراق نیروهای خود را برای دفاع از گذرگاه مرزی «الیعربیه» بین سوریه و عراق به حالت آماده باش کامل درآورده و آماده دفع هرگونه حمله گروه تروریستی داعش شدند.

از سوی دیگر و از استان ادلب در شمال غربی سوریه خبر می‌رسد که نیروی هوایی ارتش سوریه در ادامه عملیات‌های خود مواضع و مراکز تجمع گروه‌های مسلح در شهر معره النعمان و شهرک‌های کفروما و التمانعه در ریف ادلب را هدف گرفته و منهدم کردند که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تروریست شد.

همچنین گزارش شده که منطقه نظامی وادی الضیف شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح بود که در این عملیات نیز شماری از تروریست‌های مسلح کشته و زخمی شدند.




تبانی افسران ارتش و بعثی‌ها برای سقوط موصل


آنگونه که خبرآنلاین تحلیل کرده است: آنچه در موصل اتفاق افتاد نه بازگوکننده قدرت داعش بلکه حکایت از توطئه‌ای بزرگ ساخت و پرداخته خود عراقی‌ها با کمک نیروهای خارجی داشت. خروج بی سر و صدا و با لباس‌های مبدل آن هم به صورت شبانه علی غیدان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، عبود گنبر، فرمانده عملیات مشترک ارتش عراق و سرتیپ مهدی الغراوی، فرمانده نیروهای امنیتی موصل و ورود ناگهانی آنها به اربیل آن هم دقایقی بعد از ورود داعش به موصل چه معنایی دارد؟ خروج 500 افسر عالی رتبه ارتش و پلیس عراق از کشور و فرار به سوی کردستان و کشورهای دیگر از جمله اردن و قطر یعنی چه؟ آیا غیر از این است که توطئه‌ای بزرگ علیه ملت عراق تدارک دیده شده است؟{متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید}
عراق از آمریکا خواست روند تحویل تسلیحات به این کشور را تسریع کند

عراق از آمریکا خواست روند تحویل تسلیحات به این کشور را تسریع کند

به گزارشفارس، در پی ادامه درگیری‌ها در استان «نینوا» عراق و اقدامات تروریستی گروه داعش در این کشور، بغداد از واشنگتن خواست روند تحویل تسلیحات به عراق را تسریع کند.

«لقمان فیلی» سفیر عراق در واشنگتن که روز چهارشنبه با نشریه «وال‌استریت‌ژورنال» گفت‌وگو می‌کرد، ضمن ابراز نگرانی نسبت به ناآگاهی کشورهای غربی در مورد گروه تروریستی «داعش»، گفت این گروه تهدیدی برای امنیت جهان است.

وی افزود: «چیزی که ما می‌گوئیم، این است که لازم است یک حس اضطرار وجود داشته باشد. انتظار داریم که ایالات متحده این حس اضطرار را درک کند.»

به نوشته وال‌استریت‌ژورنال، بالگردهای آپاچی، جنگنده‌های اف-16 و تجهیزات نظارتی از جمله اصلی‌ترین مواردی است که عراق خواستار تسریع روند تحویل آن‌هاست.

عراق از آمریکا 36 فروند بالگرد آپاچی و ده‌ها فروند جنگنده اف-16 خریداری کرده، اما بنا بر اعلام شرکت‌های سازنده، چندین ماه طول می‌کشد تا این تجهیزات به عراق تحویل داده شده و ارتش این کشور بتواند از آن‌ها استفاده کند.

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که «برت مک‌گورک» به عنوان نماینده واشنگتن راهی بغداد شده تا در مورد کمک‌های احتمالی به مبارزه با داعش ب

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 22 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com