سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 132041
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 129700: عراقچی: مذاکرات ایران و فرانسه مثبت بود +چند خبر مهم دیگر
 
 

مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان دیدارش با نماینده فرانسه در گروه 1+5 را مفید و در فضایی مثبت عنوان کرد.

سید عباس عراقچی با اعلام این مطلب افزود: گفت‌وگوهای دو جانبه هیات‌های ایرانی و فرانسوی روز چهارشنبه بیش از سه ساعت در ژنو و در محل رزیدانس سفیر ایران برگزار شد.

وی این گفت‌وگوها را "مفید" دانست و گفت: در این دیدار موضوعات مطروح در مذاکرات هسته‌ای مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت. گفت‌وگوها و تبادل نظرها در فضای مثبتی صورت گرفت که در آستانه دور بعدی مذاکرات در وین مفید است.

عراقچی هم‌چنین تصریح کرد که مشورت‌های دو جانبه در وین نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

مذاکرات بعدی ایران و 1+5 از 26 تا 30 خرداد در وین برگزار می‌شود. مذاکرات قبلی (وین 4) که قرار بود در آن نگارش متن توافق جامع آغاز شود بدون دست یافتن به نتیجه‌ پایان یافت.

دو طرف سعی دارند تا قبل از مذاکرات وین 5 اختلاف‌نظرها و موانع بر سر نگارش متن توافق جامع را برطرف سازند. در همین چارچوب دیدار‌های جداگانه‌ای میان هیات‌های ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 در حال انجام است.

ایران تا کنون با نمایندگان آمریکا و فرانسه در ژنو به طور جداگانه دیدار کرده است و قرار است امشب نیز با نماینده روسیه در رم دیدار کند.

هم‌چنین نماینده آلمان یک‌شنبه آینده به تهران سفر می‌کند.

*************************************************************

«سید عباس عراقچی» عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد: ایران و فرانسه روز چهارشنبه فردا (چهارشنبه) در ژنو سوئیس با یکدیگر بطور دو جانبه مذاکره می کنند.

معاون حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مذاکرات دو جانبه با فرانسه ، آقای «نیکولاس دوریویر» نماینده جدید فرانسه در مذاکرات با 1+5 حضور خواهد داشت.

این مقام ارشد وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد که دوریویر نماینده جدید فرانسه در مذاکرات 1+5 جانشین «ژاک اودیبر» شده است.

عراقچی همچنین درباره مذاکرات دو جانبه با آلمان نیز گفت: مذاکرات دو جانبه با آلمان نیز روز یکشنبه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای اضافه کرد: آقای هانس دیتر لوکاس نماینده آلمان در مذاکرات 1+5 برای شرکت در یک سمینار در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه به تهران سفر می کند که با وی مذاکرات دو جانبه ای درباره موضوع هسته ای خواهیم داشت.

از روز گذشته (دوشنبه -19 خردا ماه) مذاکرات هسته ای ایران و ایالات متحده آمریکا در ژنو سوئیس با حضور «هلگا اشمید» معاون سیاسی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شده است.

عراقچی پس از دور اول مذاکرات ایران و آمریکا در ژنو سوئیس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: مذاکرات در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد.

معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه افزود: گفت وگوهای دوجانبه هیات های ایرانی و آمریکایی عصر دوشنبه به مدت پنج ساعت طول کشید که در این گفت وگوها، موضوعات مطرح شده در مذاکرات هسته ای مورد مشورت و رایزنی قرار گرفت.

به گفته وی، مذاکرات هیات های ایران و آمریکا امروز نیز در ژنو سوئیس ادامه خواهد یافت.

«مجید تخت روانچی» معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه و دیگر عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران نیز شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: در مذاکرات با آمریکا،تمامی موضوعات مرور شد و قرار است این مذاکرات روز سه شنبه ساعت 9 صبح به وقت محلی ادامه یابد.

ریاست هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران را در این دور از مذاکرات، «سید عباس عراقچی» و «مجید تخت روانچی» معاونان وزیر امور خارجه ایران و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و ریاست هیات طرف مقابل را «ویلیام جوزف برنز» معروف به «بیل برنز» قائم مقام وزیر امور خارجه آمریکا و «هلگا اشمید» معاون کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر عهده دارند.

هیات ایرانی را در این مذاکرات «حمید بعیدی نژاد» مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت خارجه، «داوود محمدنیا» مشاور وزیر خارجه و «پژمان رحیمیان» مدیر کل حوزه ریاست سازمان انرژی اتمی که همگی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران هستند، همراهی می کنند.

ویلیام برنز را نیز در این مذاکرات «وندی شرمن» مذاکره کننده ارشد واشنگتن در گروه 1+5، «جیک سولیوان» مشاور «جو بایدن» معاون رییس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی و «بروک اندرسون» مشاور ارشد امور خاورمیانه شورای امنیت ملی آمریکا همراهی می کنند.

«جیم تیم بی» مشاور ارشد کنترل سلاح و «رابرت مالی» مشاور ارشد خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا نیز از دیگر اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا هستند.

عراقچی امروز پیش از شروع مذاکرات با آمریکا در ژنو در جمع خبرنگاران گفته بود: هنوز فاصله ها میان ایران و 1+5 در موضوعات مختلف وجود دارد و برای نزدیک شدن دیدگاهها باید تلاش بسیاری شود.

وی افزود: طرف های ما باید تصمیمات سختی بگیرند تا بتوانند دیدگاه های ما را تامین و با پذیرش حقوق ملت ایران، آن را تثبیت کنند.

وی به برگزاری دور بعدی مذاکرات هسته ای از 26 تا 30 خرداد در وین اشاره کرد و گفت: انتظار ما این است که در این دور بتوانیم از کلیات وارد جزئیات شویم و نگارش متن توافق جامع را آغاز کنیم؛ انتظاری که از مذاکرات وین 4 داشتیم.

عراقچی ابراز امیدواری کرد در نشست بعدی (وین 5) این هدف تحقق یابد تا بتوان اختلافات را در مسائل کلی به هم نزدیک تر کرد و به جزییات پرداخت که البته این هنوز خوشبینانه است.

وی گفت: در این مذاکرات هدفی جز تثبیت حقوق ملت ایران در موضوع هسته ای برای مقاصد صلح آمیز نداریم و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا پایان شش ماه اول توافق ژنو به این هدف برسیم.

«مجید تخت روانچی» معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه نیز بامداد دوشنبه پیش از عزیمت به ژنو به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: در ژنو گفت وگوهایی صریحی در آستانه مذاکرات هفته آینده در وین خواهیم داشت و نظراتمان را با صراحت کامل و درچارچوب خطوط قرمز نظام مطرح می کنیم.

این دیپلمات کهنه کار کشورمان در پاسخ به پرسشی درباره میزان موفقیت مذاکرات ژنو گفت: رمز موفقیت در گفت وگوهای ژنو تکیه بر واقعیت ها و نه بر اساس توهمات و فشارهای خارجی است.

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پس از ژنو عازم ایتالیا می شود تا علاوه بر شرکت در کنفرانس خلع سلاح در رم، با «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده این کشور در ١+٥ مذاکره کند. معاونان وزیر خارجه ایران همچنین با همتای ایتالیایی خود گفت وگو خواهند کرد.

مذاکرات ژنو و رم، سومین دور از مذاکرات در سطوح سیاسی و کارشناسی پس از مذاکرات وین٤ است که بدون پیشرفت محسوسی پایان یافت. پیش از این نیز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در استانبول ترکیه دیدار و گفت وگو کرده بودند.

هفته پیش نیز همزمان با نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، کارشناسان ایران و 1+5 در وین اتریش با یکدیگر گفت وگو کردند.

با توجه به برگزاری مذاکرات در سطوح مختلف سیاسی و کارشناسی میان ایران و 5+1 قبل از مذاکرات رسمی وین در 26 خرداد ماه، انتظار می رود دیدگاه های طرفین به یکدیگر نزدیک شده وموارد اختلافی آنها کاهش یابد.
*****************************************************************************
مقامات وزارت خارجه ایران و آمریکا در ژنو دیدار کردند
 
مذاکرات ایران و آمریکا در ژنو با حضور سید عباس عراقچی ، ویلیام برنز و هلگا اشمید برگزار شد .

به گزارش خبرنگار مهر، اولين دور از مذاكرات دو جانبه ايران و آمريكا در شهر ژنو برگزار شد . در این مذاکرات هلگا اشمید به نمایندگی از کاترین اشتون نیز در مذاکرات حضور دارد .

بر اساس اين گزارش ايران و آمريكا قرار است در راستاي مذاكرات ايران و كشورهاي ١+٥ و در پي توافق هاي صورت گرفته در مذاكرات ظريف و اشتون در وين به مدت دو روز تا پيش از دور آتي مذاكرات ايران و ١+٥ در ٢٦ خرداد ماه در وين مذاكرات دو جانبه اي داشته باشند.

مذاكرات دو جانبه ايران با ٥ كشور ديگر نيز طي روزهاي آتي در رم و تهران انجام مي شود.

رئيس تيم مذاكره كننده ايران در مذاكرات دو جانبه سيد عباس عراقچي، معاون حقوقي و بين الملل وزارت امور خارجه است كه مجيد تخت روانچي، معاون اروپا و آمريكا وحميد بعيدي نژاد مدير كل سياسي وزارت خارجه وي را همراهي مي كنند. «داوود محمدنیا» مشاور وزیر خارجه و رحیمیان از سازمان انرژی اتمی نیز در این مذاکرات حضور دارند.

برنز، قائم مقام وزارت خارجه آمريكا نيز در مذاكرات دو جانبه رئيس هيات آمريكايي است كه وندي شرمن وي را همراهي مي كند.

سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در آستانه مذاکرات  ایران و آمریکا در شهر ژنو ،گفت: در آستانه دور بعدی مذاکرات هسته‌ای، دیدارهایی دوجانبه با اعضای مختلف 1+5 تنظیم کرده‌ایم که بر این اساس، امروز و فردا با هیأت آمریکایی با حضور خانم اشمیت نماینده خانم اشتون دیدار سه‌جانبه برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: پس از دیدار سه جانبه، احتمالاً با خود آمریکایی‌ها نیز دیدار دوجانبه انجام خواهیم داد و چهارشنبه و پنجشنبه هم به رم می‌رویم و آنجا با هیأت روسیه نشست دوجانبه برگزار می‌شود.

*****************************************************************************

تصویر دیدار عراقچی با توهین کننده آمریکایی در ژنو
قم فردا: عصر روز پنج شنبه هیات ایرانی به سرپرستی عباس عراقچی در حاشیه مذاکرات ایران و ١+٥ با هیات آمریکایی به سرپرستی وندی شرمن دیدار و گفت وگو کردند.

 

 این دیدار یک ساعت طول کشیده و دیپلمات​های آمریکایی آن را جدی و مهم ارزیابی کرده​اند.
 
 
 
****************************************************************************

 

گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات 1+5 و ایران در ژنو

 

گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات 1+5 و ایران در ژنو

 

گزیده آخرین اخبار از مذاکرات 1+5 با تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است.

 با توجه به اهمیت مذاکرات نمایندگان ایران و گروه 1+5، گزیده اخبار و رویدادهای مرتبط با این مذاکرات در این خبر بروزرسانی می گردد.

لازم به ذکر است نمایندگان ایران از دیروز دوشنبه وارد شهر ژنو سوئیس شده‌اند و امروز دور جدید مذاکرات خود درباره برنامه هسته‌ای ایران آغاز شده است.

* پایان اولین دور گفت وگوهای تیم هسته ای ایران با 1+5 در سطح معاونان/روحیه حاکم بر نشست مثبت و سازنده بود

یک منبع نزدیک به هیئت ایرانی درباره این دور از مذاکرات گفت: نشست و مذاکرات به صورت جدی و رو در رو انجام و سوال و جواب های متعددی مطرح شد. ورود به جزییات در همه مراحل در خصوص طرح پیشنهادی ایران صورت گرفت و توضیحات طرف ایرانی ارائه شد.

وی عنوان کرد که روحیه حاکم بر نشست مثبت و سازنده بود و مذاکرات فردا صبح ادامه می یابد.

مذاکرات ایران و 1+5 صبح امروز (سه شنبه) به ریاست محمدجواد ظریف و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این محل آغاز و ظریف طرح پیشنهادی ایران به 1+5 را به صورت پاور پوینت ارائه کرد.

دور اول گفت وگوهای تیم هسته ای کشورمان با 1+5 در سطح معاونان ساعت 14:30 به وقت ژنو (16 به وقت تهران) آغاز و حدود 3 ساعت به طول انجامید.

* طرح پیشنهادی تهران به ۱+۵ تأکید بر حق ایران در غنی‌سازی اورانیوم را شامل می‌شود

یک منبع ایرانی تأکید کرد که طرح حل و فصل پرونده هسته‌ای ایران سه مرحله‌ای است و اعتراف به حق ایران در غنی‌سازی اورانیوم بخشی از آن است.‌

این منبع که به نقل از «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه سخن می‌گفته اعلام کرده که بر اساس این طرح با به رسمیت شناختن حق رسمی ایران در غنی سازی اورانیوم و استفاده از تکنولوژی هسته‌ای برای کاربرد‌های مسالمت آمیز، تحریم‌های اعمال شده علیه ایران نیز برداشته خواهد شد. وی افزود: ایران آماده است که  بر درصد مجاز برای غنی سازی اورانیوم مذاکره کند.

* لاوروف: ۱+۵ به صراحت بگوید دنبال تغییر نظام در ایران نیست

وزیر امور خارجه روسیه در اظهار نظری درباره مذاکرات هسته‌ای ایران در ژنو از جامعه بین‌الملل خواست به صراحت بگوید به دنبال برندازی در این کشور نیست.

* ظریف: به دنبال امتیاز دادن یا گرفتن نیستیم، باید به دنبال راه‌حل باشیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» تاکید کرده است که دوران امتیازگیری‌های یکجانبه در عرصه بین‌الملل گذشته و طرفین باید به دنبال راه‌حلی برای پایان دادن به موضوع هسته‌ای باشند.

ظریف در پاسخ به این سوال که مذاکرات از چه طریقی می‌تواند به موفقیت برسد، گفته است: راه صحیح، درک این واقعیت است که در فضای امروز بین‌الملل، برنده و بازنده‌ای وجود ندارد. یا با هم می‌بازیم یا می‌بریم. این طبیعت محیط سیاسی جهانی است. شما نمی‌توانید در حالی که دیگران در ناامنی به سر می‌برند، در امنیت زندگی کنید. شما نمی‌توانید در حالی که دیگران در فقر زندگی می‌کنند، به کامیابی برسید.

وی در مورد میزان بالای بی‌اعتمادی‌ها و دشوارهای رفع این بی‌اعتمادی هم گفت: بالاخره همیشه باید گام اول را برداشت. معمولا گام اول، سخت‌ترین گام است، اما باید برای برداشتن این گام شجاعت و مدیریت امیدوارانه داشت. اگر این گام اول برداشته شود، باقی مسیر جاده به آن دشواری نخواهد بود.

 

* مایکل مان: ارائه طرح ایران در مذاکرات صبح «بسیار مفید» بود

سخنگوی «کاترین اشتون» می‌گوید ارائه طرح ایران در جلسه صبح مذاکرات هسته‌ای «بسیار مفید» بوده است.

«ماریا هارف» که این سخنان را در وقت استراحت گفت‌وگوها میان ایران و گروه 5+1 در ژنو مطرح می‌کرد، گفت: ما از یک فرصت برای دیداری دوجانبه استقبال می‌کنیم.

روز سه‌شنبه، «عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه ایران گفته بود که نه ایران و ‌آمریکا درخواست چنین دیداری را مطرح نکرده‌اند.

* مایکل مان: ارائه طرح ایران در مذاکرات صبح «بسیار مفید» بود

سخنگوی «کاترین اشتون» می‌گوید ارائه طرح ایران در جلسه صبح مذاکرات هسته‌ای «بسیار مفید» بوده است.

* کشورهای ۱+۵ از کلیات طرح ایران استقبال کردند

معاون وزیر خارجه ایران درباره مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در ژنو گفت که کشورهای گروه‌های 1+5 از کلیات طرح ایران استقبال کردند.

آقای عراقچی درباره فضای حاکم بر جلسات گفت: «نمی‌گویم فضای جلسه خیلی خوب بود بلکه می‌گویم فضا خیلی جدی و کاری بود.»

معاون وزیر خارجه ایران تأکید کرد زمان گام‌ها باید مشخص شود و ایران حاضر نیست در فضای مبهم گام بردارد.

* عراقچی فضای مذاکرات ایران و ۱+۵ را مثبت ارزیابی کرد

معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از اتمام دور اول مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ اعلام کرد فضای مذاکرات مثبت بود.

وی تاکید کرد طرح محرمانه است تا زمانی که توافق حاصل شود و این موضوع با طرف غربی مورد توافق قرار گرفته که محرمانه بماند.

عراقچی با بیان اینکه ایران مشخصه گام اول و آخر را معلوم کرده است، گفت: در گام اول، باید بازسازی اعتماد دوجانبه و متقابل صورت بگیرد، باید از تشدید اوضاع و اقداماتی که می تواند فضا را تخریب کند، جلوگیری شود، به نگرانی فوری دو طرف رسیدگی شود، اختلافات از طریق گفت وگو حل و فصل شود و توافقات به اجرا در آید. البته اجرای گام اول برای برنامه 6 ماهه برنامه ریزی شده است.

عراقچی همچنین پذیرش پروتکل الحاقی از سوی ایران را منتفی دانست.

* تهدیدات اسرائیل، «حسن ختام» گزارشگر بی‌بی‌سی از ژنو

گزارشگر بی‌بی‌سی در ژنو تهدیدات رژیم اشغالگر قدس علیه جمهوری اسلامی ایران را به ‌عنوان بخش نهایی گزارش خود انتخاب کرد.

بخش نهایی این‌گونه گزارش‌ها عموما دو خاصیت دارد: اولا به‌عنوان جمع‌بندی به مخاطب القا می‌شود و ثانیا چون فراز پایانی است به خوبی در ذهن مخاطبان بی‌بی‌سی باقی می‌ماند.

نکته دیگر در گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی این است که تقریبا به تمام ابعاد چالش‌های هسته‌ای بین ایران و غرب اشاره کرده و تصریح کرده که غربی‌ها غنی‌سازی ایرانی‌ها را بخشی از یک برنامه پوششی برای تولید بمب هسته‌ای می‌دانند.

بی‌بی‌سی به این ترتیب جنگ نرم خود را با ایران در مذاکرات ژنو آغاز کرده است. برخی تحلیل‌گران تاکید کرده‌اند که یکی از اولویت‌های غرب در مذاکرات هسته‌ای بازنده نشان دادن ایران در رسانه‌ها و افکار عمومی کشورهای جهان است.

* مایکل مان: تیم ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کرد/ فضای مذاکرات متفاوت از گذشته است

سخنگوی مسئول دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری حضور یافت و از ارائه طرح پیشنهادی ایران خبر داد.

مان در مورد مذاکرات امروز با تیم جدید ایران گفت: آقای ظریف صبح امروز طرح ایران را در قالب پاورپوینت ارائه کرد. وی با بیان اینکه فضای مذاکره با تیم جدید ایران متفاوت از گذشته است، گفت 1+5 با «امیدواری محتاطانه» و البته «مصمم» به ژنو آمده است.

مان با اشاره به اینکه 1+5 به دنبال پیشرفت در مذاکرات است، ابراز امیدواری کرد ایران نیز نظراتی سازنده داشته باشد. این مقام اروپایی افزود: ما طرحی برای اعتمادسازی روی میز داریم، اما این طرف ایرانی است که باید اعتمادسازی کند.

* نقش محوری ایران در خاورمیانه چه نقشی در مذاکرات ژنو خواهد داشت؟

تحلیلگر مسائل خاورمیانه در یادداشتی نقش محوری ایران در خاورمیانه را از جمله عوامل اثرگذار بر مذاکرات ژنو عنوان کرد.

«ری تکیه» از مقامات سابق وزارت خارجه آمریکا و کارشناس ارشد موسسه تحقیقی معروف «شورای روابط خارجی» در روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست یادداشتی درباره برنامه هسته‌ای ایران نوشت.

وی نقش محوری ایران در منطقه را از جمله عوامل تأثیرگذار در مطالبات تهران در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 1+5  عنوان می‌کند.

این استاد دانشگاه می‌نویسد ایران رخدادهای صورت گرفته در جهان عرب را فرصتی گرانبها برای نشان دادن رهبری‌اش در منطقه دیده است؛ و می‌افزاید: «تهران با فرصتی نادر برای ظهور به عنوان قدرت مسلط خلیج فارس و کشوری با نقش محوری در خاورمیانه روبرو شده است.»

* وزارت خارجه آمریکا: برنامه‌ای برای دیدار دوجانبه با هیأت ایرانی در ژنو نداریم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که هیأت آمریکایی را در سفر به ژنو همراهی کرده است، تأکید کرد هیأت آمریکایی در مذاکرات ایران و ۱+۵ برنامه‌ای برای نشست جداگانه با هیأت ایرانی ندارد.

* آمریکا پذیرش غنی‌سازی در خاک ایران را بررسی می‌کند

«وال‌استریت‌ژورنال» به نقل از منابع اطلاعاتی خود نوشت: دولت آمریکا در حال بررسی گزینه‌هایی است که در آن حق ایران برای غنی‌سازی در خاک خود، به رسمیت شناخته می‌شود.

* غرب باید ایران را جدی بگیرد/جایگاه و اهمیت ایران در منطقه قابل ملاحظه است

«یاپ دهوپ شفر» دبیر کل اسبق ناتو، با بیان اینکه باید مذاکره با تیم جدید ایران در گفت‌وگوهای هسته‌ای را سنجید، می‌گوید غرب باید ایران را به عنوان کشوری مهم و تاثیرگذار در منطقه جدی بگیرد.

تغییر ساختار 1+5 و برقراری ارتباط مستقیم میان دولت ایران و دولت ایالات متحده می‌تواند بسیار مفید باشد.

وی افزود موضع و رویکرد سازنده ایران در قبال موضوع سوریه می‌تواند حل مسائل دشوار دیگر را ساده‌تر کند.

* حمایت رهبر انقلاب از تلاش‌های تیم دیپلماتیک کشورمان فرصتی برای غرب است/ باید مردم ثمراتی از این مذاکرات مشاهده کنند

زهره الهیان عضو سابق کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس هشتم تصریح کرد آمریکا و غرب باید بدانند حمایت مقام معظم رهبری از تلاش‌های تیم دیپلماتیک کشورمان یک فرصت است که همیشه قابل تکرار نیست و این روند را نباید به بن‌بست کشاند.

* ورود هیئت ایرانی به محل مذاکرات/عکس یادگاری ظریف و اشتون

   مذاکرات امروز به ریاست محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحایه اروپا آغاز و پس از مراسم افتتاحیه، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه عهده دار ادامه مذاکرات با 1+5 خواهد بود.

سید عباس عراقچی، مجید تخت روانچی، حمید بعیدی نژاد، داود محمدنیا و محمد امیری تیم پنج نفره ایران به سرپرستی ظریف در این دور از مذاکرات هستند.

سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه، وندی شرمن معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا، هانس دیترلوکاس معاون وزیر خارجه آلمان،‌ سایمون گس نماینده انگلیس در 1+5، ژاک اودیبر معاون وزیر خارجه فرانسه و وانگ مین معاون وزیر خارجه چین به ریاست کاترین اشتون در این نشست حضور دارند.

   ظریف در بدو ورود به این شهر در جمع خبرنگاران از آماده شدن طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی به 1+5 در نشست ژنو خبر داد و گفت که این طرح چارچوبی است برای راه حل که به طرف مقابل ارائه می دهیم و این چارچوب باید مورد بررسی قرار گرفته و جزئیات آن توسط همکاران ما مورد مذاکره قرار گیرد.

عنوان طرحی که قرار است ایران امروز به ۱+۵ ارائه دهد «پایانی بر یک بحران غیرضروری؛ آغازی برای افق‌های جدید» است.

ظریف گفت: معتقدم ظرف حداکثر یکسال می توانیم موضوع هسته‌ای ایران را به موضوع عادی در آژانس تبدیل کنیم، البته این به شرطی است که حسن نیت در طرف مقابل وجود داشته باشد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین تأکید کرد که مبنای ما در مذاکرات امتیاز دادن و امتیاز گرفتن نیست.

* نباید از تحریم‌ها علیه تهران کاست/ ایران حق غنی‌سازی ندارد

کابینه امنیتی تنها رژیم‌ دارنده تسلیحات اتمی در خاورمیانه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ایران حق غنی‌سازی ندارد و باید تحریم‌ها تا زمان توقف کامل غنی‌سازی ادامه داشته باشد.

کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی که از وزرای ارشد و مقامات نظامی اسرائیل تشکیل شده، پس از این دیدار بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن بار دیگر از طرف غربی خواسته‌ تا زمانی که «برنامه هسته‌ای نظامی» ایران متوقف نشده، فشارها علیه این کشور را کاهش ندهند.

  این بیانیه تهران را به فریبکاری در موضوع هسته‌ای متهم کرده و نوشته است ایران مجهز به تسلیحات هسته‌ای تهدیدی برای صلح و امنیت جهان و خاورمیانه است. کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی در بخش دیگری توقف کامل غنی‌سازی، بازفرآوری، فعالیت‌های آب سنگین و همچنین فعالیت‌های توسعه موشکی را خواستار شده است.

وزرای ارشد کابینه رژیم‌صهیونیستی در بخشی از این بیانیه با تکرار اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، نوشته‌اند: نباید در حالی که تحریم‌ها دارند به هدف تعیین‌شده می‌رسند، کاهش یابند.

  صهیونیست‌ها در این بیانیه، این شروط را «راهکار واقعی دیپلماتیک» دانسته‌اند و از اینکه ایران به هیچ وجه حاضر نیست این «راهکار» را بپذیرد، ابراز تاسف کرده‌اند.

رژیم‌صهیونیستی که خود حتی در «ان‌پی‌تی» عضویت نیز ندارد، در این بیانیه در مورد «حق غنی‌سازی» ایران هم تصمیم‌گیری کرده و اعلام کرده است که ایران به دلیل حمایت از نظام سوریه و نقض قطعنامه‌های شورای امنیت، «چنین حقی ندارد».

* واشنگتن واردات سوخت هسته‌ای توسط ایران به جای تولید آن را خواستار می‌شود

یک مقام بلندپایه آمریکایی گفت واشنگتن در مذاکرات هسته‌ای از تهران خواهد خواست به جای تولید سوخت هسته‌ای آن را وارد کند.

  وی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد که دولت اوباما از آنچه به گفته وی «تغییر لحن تهران» بوده قوت قلب گرفته است.

این مقام بلندپایه آمریکایی تصریح کرد: «هر گونه کاهش تحریم متناسب با پیشنهادی خواهد بود که ایران در این مذاکرات روی میز خواهد گذاشت.»

* نیویورک‌تایمز: برنامه هسته‌ای ایران را دیگر نمی‌توان به عقب بازگرداند

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی دستاوردهای ایران در زمینه فناوری را از جمله چالش‌های غرب در گفت‌وگوهای هسته‌ای کشورهای 1+5 با ایران عنوان کرد.

این روزنامه آمریکایی ضمن اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در خلال سال‌های گذشته نوشت: برنامه هسته‌ای ایران را دیگر نمی‌توان به عقب برگرداند.

این گزارش ادامه می‌دهد: «در سال 2003، وقتی ایران اولین توافق هسته‌ای با غرب را آغاز کرد، مجموعه‌ای نسبی از سانتریفیوژهایی داشت که تقریباً غیر پیشرفته بودند. امروز ایران، دست‌کم 19000 سانتریفیوژ دارد که 1000 عدد از آنها طراحی بسیار پیشرفته‌ای دارند که البته هنوز از آنها برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده نمی‌شود.»

* صالحی: تیم ایران با اختیارات وارد مذاکره شده است/ اوباما فرصتی تاریخی برای ماندگار شدن در تاریخ آمریکا دارد

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور در حاشیه بازدید در جمع خبرنگاران گفت: 

کسی به این موضوع توجهی نکرد که مقام معظم رهبری در مشهد فرمودند«مخالفتی با مذاکره ندارم». من در کنفرانس مونیخ و جاهای دیگر بارها عنوان کردم که مذاکره خط قرمز ما نیست و کسی این سوال را مطرح نکرد که بنا بر چه ادله‌ای این موضوع عنوان شده و آیا یک مسئول می‌تواند از جانب خود چنین سخن مهمی را بر زبان آورد؟

 

رهبری شخصاً سکاندار موضوع هسته‌ای هستند

صالحی با اشاره به اینکه الان در شرایطی حساس ولی امیدوارکننده قرار داریم، خاطرنشان کرد: موضوع هسته‌ای بالاتر از همه موضوعات است و مقام معظم رهبری شخصاً سکاندار آن هستند.

درباره آمریکا مقام معظم رهبری گفتند که هرگاه نظام تشخیص داد تصمیم مقتضی را خواهد گرفت و در این چارچوب کسی سرخود نمی‌تواند کاری انجام دهد.

ما امروز در یک پیچ بزرگ قرار داریم و نظرات مقام معظم رهبری هم در این خصوص مشخص است.

آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که این تقابل بیش از این نفعی ندارد و جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات از پا نیفتاده و با توجه به مسائل منطقه و مسائل اقتصادی جهان، آمریکا باید به این سمت حرکت کند.

اوباما فرصتی تاریخی برای ماندگار شدن در تاریخ آمریکا دارد

صالحی با ذکر این نکته که اوباما نماینده بخش خاصی از جامعه آمریکاست گفت: وی با توجه به شرایط موجود در عراق و افغانستان، با حل و فصل مسائل با ایران می تواند در تاریخ آمریکا جزو روسای جمهور ماندگار این کشور شود و تصویری غیر از جنگ و اشغال از این کشور نشان دهد.

ایران از نظر روانی بر اقتصاد جهان تاثیر گذار است

وی با اشاره به اینکه ایران یک قدرت اقتصادی نیست اما عامل عمده روانی در اقتصاد جهانی به شمار می‌رود، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار خود است. البته مشکلاتی در بعد اقتصادی موجود است اما در شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت خوبی دارد.

ایران اساس مذاکرات هسته‌ای را به خوبی درک کرده است

ایران جزو NPT است و از حقوق خود باید برخوردار باشد، البته به تعهداتش نیز پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه تکنولوژی و انرژی هسته‌ای در برگیرنده همه ابعاد هسته‌ای از جمله غنی سازی و چرخه سوخت است و ما هیچ مذاکره‌ای انجام نخواهیم داد که یکی از حقوق ما را مخدوش کند، یادآور شد: چطور می‌توان عضو NPT بود و به همه تعهدات آن پایبند بود اما از یکسری از حقوقی که برای اعضا در نظر گرفته شده محروم بود

گزارش لحظه به لحظه از مذاکرات 1+5 و ایران در ژنو

تیم ایران با اختیارات وارد شده است

صالحی همچنین افزود که امروز سازوکار قضیه متفاوت با گذشته است. تیم مذاکره کننده فعلی با اختیاراتی وارد مذاکره شده و طرف مقابل هم آمادگی‌هایی را نشان داده است

****************************************************************************

 
عراقچی خبر داد: مذاکرات ایران-فرانسه در ژنو و ایران-آلمان در تهران برگزار می‌شود / عضو ارشد تیم
 
 
مذاکره کننده هسته ای در گفتگو  با اعلام این خبر گفت: مذاکرات روز چهارشنبه ایران و فرانسه با آقای
نیکولاس دوریویر، نماینده جدید این کشور در مذاکرات ۱+۵ انجام می‌شود
 

سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم

مذاکره کننده هسته ای ایران در گفتگو با «نسیم» از برگزاری مذاکرات دوجانبه

ایران و فرانسه در روز چهارشنبه در ژنو خبر داد. معاون وزیر امورخارجه ایران با

اعلام این خبر گفت: مذاکرات با فرانسه با آقای نیکولاس دوریویر، نماینده جدید

این کشور در مذاکرات 1+5  که جانشین ژاک اودیبر شده است، انجام می شود. عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران همچنین با اعلام اینکه مذاکرات

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 22 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com