سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 132044
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 129900:پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره سرنوشت گروه های تکفیری+چند خبر مهم دیگر

 

عنوان 129900:پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره سرنوشت گروه های تکفیری+کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری+سمینار "وحدت امت و بیداری اسلامی" در اسلام آباد برگزار شد+نظر اسرائیل درباره سقوط موصل؛ خواب های داعش برای ایران+نظر آیت‌الله مکارم درباره فتوای جهاد نکاح

 

 

حضرت آیت‌الله خامنــه‌ای وقاحت روزافزون رژیم صهیــونیستی را نتیـجه نبود روابط ســالم میان کشورهای منطقه دانستند و خاطر نشان کردند: جمهوری اسلامی ایران همواره با کشـورهای منطقه با شرح صدر برخورد کرده است.

 

به گـزارش پایـگاه جوان انقـلابی ؛ حضـرت آیت‌الله خامـنه‌ای رهـبر معـظم انـقلاب اسـلامی روز دوشنبه در دیدار آقای شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت و هیأت همراه، منطقه خلیج فارس و امنیت آن را بسیار مهم دانستند و تأکید کردند: امنیت این منطقه، در گرو روابط سالم و خوب همه کشورهای منطقه است.
ایشان افزودند: بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال روابط سالم با همسایگان خود در خلیج فارس بوده است و اکنون نیز همین سیاست را دنبال می کند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: نزدیکی کشورهای منطقه و روابط سالم آنها با یکدیگر برای همه منطقه مفید است اما اگر این اصل رعایت نشود، اختلاف و دوری کشورهای منطقه، موجب خرسندی دشمنان مشترک خواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وقاحت روزافزون رژیم صهیونیستی را نتیجه نبود روابط سالم میان کشورهای منطقه دانستند و خاطر نشان کردند: جمهوری اسلامی ایران همواره با کشورهای منطقه با شرح صدر برخورد کرده است.
ایشان گسترش روابط کویت و عراق را به نفع منطقه ارزیابی کردند و گفتند: در خصوص تحولات سوریه نیز جمهوری اسلامی ایران، هر آنچه را که مردم سوریه تصمیم بگیرند، تأیید خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خطر گروههای تکفیری در منطقه، تأکید کردند: متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروههای تکفیری، در آینده، برای خود آنها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروهها هستند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: برخی کشورهای منطقه اکنون با  کمک به گروههای تکفیری، از کشتار و جنایات آنها در سوریه و برخی کشورهای دیگر حمایت می کنند اما در آینده نه چندان دور، این گروهها بلای جان همان کشورهای حامی خواهند شد و در نهایت مجبور خواهند بود که با هزینه زیاد، آنها را از بین ببرند.
ایشان با اشاره به حضور ایران در کنار کویت، در مواقع حساس سال های گذشته، از  مواضع خیرخواهانه و مدبرانه کویت در قبال تحولات منطقه قدردانی کردند و گفتند: باید تحولات منطقه را با چنین دیدگاه و شیوه ای حل و فصل کرد.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به روابط اقتصادی و تجاری ایران و کویت خاطر نشان کردند: زمینه ها برای گسترش بیش از پیش روابط اقتصادی دو کشور فراهم است و باید صفحه جدیدی در روابط اقتصادی ایران و کویت گشوده شود.
در این دیدار که آقای روحانی رئیس جمهور نیز حضور داشت آقای شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت با تبریک میلاد امام حسین (ع)، رهبر انقلاب اسلامی را مرشد و راهنمایی برای همه منطقه دانست و گفت: کویت برای گشودن صفحه جدیدی در روابط دو کشور آمادگی کامل دارد و در مذاکرات تهران نیز برای افزایش سطح روابط اقتصادی و تجاری توافق شد.
امیر کویت با تأیید سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص لزوم وحدت و همگرایی میان کشورهای منطقه و برخورد با افراطی گری، روابط کویت با عراق را بسیار خوب و مسئولان عراقی را دوستان کویت خواند و اظهار امیدواری کرد مسائل و مشکلات سوریه، بر اساس خواسته و نظر مردم، از راههای مسالمت آمیز حل و فصل شوند.

 

*********************************************************************

کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری

کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری

 

 

 

 

   

 

 

 


 

گروه خبر: کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری امسال در قم برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، «حجت‌الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی»، دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری از برگزاری این کنگره در قم خبر داد و گفت: چهار کمیته علمی زیر نظر آیت‌الله مکارم شیرازی رئیس کنگره، فعالیت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی اظهار داشت: حضور علمی علمای بزرگ فریقین در این گردهمایی علمی، مقدس و با شکوه سرفصل جدیدی در مقابله با جریان‌های تکفیری می‌گشاید.

وی افزود: امیدواریم به حول و قوه الهی این کنگره موجب پایان یافتن جنایت‌های بی‌شمار تکفیری‌ها در قتل عام مسلمانان و ویرانی آثار و ابنیه اسلامی باشد.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری با بیان اینکه منشور کنگره سال آینده، خطر جریان‌های تکفیری شامل اهداف، راهبردها و راهکارهای برون‌رفت از مشکل می‌شود، گفت: فتنه تکفیر و پیامدهای ویران‌گر آن، اهداف و راهبردهای کنگره، راهکارهای علمی و حوزه شمولیت در این بخش قرار داده می‌شوند.

وی ادامه داد: تبارشناسی جریان‌های تکفیری، ریشه‌یابی افکار و اندیشه‌ها، جریان‌های تکفیری و پیامدهای سیاسی آن و نیز بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون‌رفت از بحران تکفیر جزء عناوین علمی کنگره خواهند بود.

علیزاده موسوی با اشاره به کارنامه سیاه جریان‌های تکفیری، عنوان داشت: منهج‌شناسی جریان‌های تکفیری، مبانی اعتقادی آنها و شبهه‌شناسی تکفیری‌ها در راستای مقابله صحیح با آنها در منشور کنگره خطر جریان‌های تکفیری برای اسلام، مسلمین و بشریت گنجانده شده‌اند.

 

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری خاطرنشان کرد: آیت‌الله مکارم شیرازی به عنوان رئیس کنگره بر فعالیت‌های علمی اشراف خواهند داشت و دبیر علمی نیز آیت‌الله سبحانی است.

وی ادامه داد: قائم مقام دبیر علمی، شورای عالی علمی و کمیته‌های علمی شامل تبارشناسی جریان‌های تکفیری، ریشه‌یابی افکار تکفیری، جریان‌های تکفیری و پیامدهای سیاسی آن و بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون‌رفت از بحران تکفیر هم وظایف خود را انجام خواهند داد.

علیزاده با بیان اینکه عناوین مصوب مقالات در قالب 58 عنوان به شورای عالی علمی کنگره ابلاغ شده است، گفت: در نهایت مداخل به محضر ریاست کنگره ارائه شد و پس از احراز نظرات ایشان، عناوین نهایی در قالب فراخوان و مقالات سفارشی در روند فعالیت‌های علمی قرار گرفت.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی خطر جریان‌های تکفیری تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این کنگره در تاریخ 1/8/1393 سال آینده برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز فردای همان روز خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی محورهای همایش را "تبارشناسی جریان های تکفیری؛ ریشه یابی افکار تکفیری؛ جریان های تکفیری و پیامدهای سیاسی آن؛ بررسی راهکارهای جهان اسلام برای برون رفت از بحران تکفیر" اعلام کرد.

گفتنی است زمان ارسال خلاصه مقالات: 1 اردیبهشت 1393 و زمان ارسال اصل مقالات: 1 تیرماه 1393می باشد.

****************************************************************************

 

سمینار "وحدت امت و بیداری اسلامی" در اسلام آباد برگزار شد

سمینار "وحدت امت و بیداری اسلامی" به منظور تقریب بین مذاهب و فرق اسلامی و آگاهی بیشتر مسلمین از فرصت ها و تهدیدها در مسیر بیداری اسلامی در جهان با حضور آیت ا... تسخیری دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در هتل ماریوت اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، اين سمينار با همکاری مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی و رايزن فرهنگي ايران در اسلام آباد و با حضور حجه الاسلام اوحدی معاون فرهنگی مجمع تقريب ، حجه الاسلام بی آزار رئيس  دانشگاه مذاهب ، حجه الاسلام نواب رئيس دانشکده ادیان و جمعی از شخصیت ها و مسئولان دینی، سیاسی و فرهنگی پاکستان روز دوشنبه 22 بهمن ماه در هتل ماریوت اسلام آباد برگزار شد.

در این اجلاس پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نعت خوانی حضرت رسول اکرم(ص)، آیت ا... تسخیری در سخناني گفت: حیات و بیداری و آگاهی و رمز موفقیت مسلمانان عمل به دستورات پیامبر اکرم(ص) است. مسلمانان با پیروی از تعالیم و منویات حضرت محمد مصطفی﴿ص﴾ در رسیدن به سرنوشت و مقاصد عالیه خود موفق خواهند بود. یكپارچگی و اتحاد مسلمانان برای مقابله با توطئه های غرب علیه اسلام ضروری است. چالش اصلی امروز مسلمانان دوری از یكدیگر است. مسلمانان باید اختلافات خود را کنار بگذارند و از دامن زدن به اختلافات و حرکت های تفرقه افکن و فتنه انگیز جلوگیری کنند.

وي با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همیشه بر این مسئله تاکید داشتند که وحدت امت اسلامی هدف بزرگ ما است و حرکت امام(ره) چه در صحبت و چه در عمل بر پایه وحدت بود، از تلاش های علمای پاكستان برای برگزاری همایش هایی با هدف هماهنگی و ایجاد همبستگی های مذهبی و حضور شخصیت ها تمامی فرق در این همایش ابراز خرسندی و تشکر نمودند.

دبیرکل مجمع تقریب اظهار داشت: امیدوارم که این همایش الگوئی برای نخبگان و اندیشمندان پاکستان باشد. چرا که مردم پاكستان صلح طلب و دلهایی مملو از عشق به نبوت دارند و چهره حقیقی آنان قرآنی و اسلامی است. آرزوی این ملت و علمای دلسوز آن برقراری صلح، وحدت و تقریب مسلمین در پاکستان و همه بلاد اسلامی است و منظور از تقریب، ترکیب مذاهب نیست و تقریب یعنی هر مذهب در عین حفظ ویژگیهای خود بر مشترکات متمرکز شود و از آن به عنوان یک فرصت برای حل مشکلات جهانی مسلمانان و اسلام بهره گیرد.

ويدر پایان افزود: جمهوری اسلامی ایران برای گسترش و ترویج وحدت بین مسلمانان، تلاش های مستمری را انجام می دهد.

در ادامه قاضی حسین احمد رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در سخناني اظهار داشت: من از اینکه مسلمان هستم افتخار می کنم. خداوند پیامبر اکرم(ص) را برای تبلیغ دین و برقراری قسط و عدل در جامعه مبعوث کرد. امروزه بر همه مسلمانان نصرت پیامبر(ص) لازم است. ما هدف اصلی خود را که وحدت است فراموش نکنیم. ان شاء الله ما بزودی مشکلات خود را حل خواهیم کرد. ما می خواهیم که یک کمیته ای از علماء و دانشمندان تمام مذاهب تشکیل می دهیم تا برای ائمه جمعه یک خطبه جمعه مشترک آماده کنند و در آن درد مشترک مسلمین را که همانا مقابله با دشمنان اسلام و چالش های امروز و ایجاد وحدت است را درمان کنند. وي افزود: امیدوارم امت اسلامی این اختلافات را کنار بگذارند. پرداختن به این تفاوت های جزئی باعث می شود که ما از مشترکات غافل شویم. این آمریکاست که باعث اختلاف بین کشورها می شود. فطرت، قرآن و خدا می گوید ما باید با هم یکی شویم. باید متحد شویم و به دشمن اجازه ندهیم که بین ما تفرقه بیندازد و از آن سوء استفاده کند.

رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان  تصريح كرد: امام خمینی(ره) موفق شد که وحدت و همسبتگی ایجاد کند زیرا آن امام راحل همواره می فرمودند: ما همه مسلمان هستیم هیچوقت نمی گفت ما شیعه هستیم، ما سنی هستیم.

وي با اشاره به اینكه شورای همبستگی ملی پاکستان به تازگی و با هدف ایجاد هماهنگی و حدت و رفع اختلافات مذهبی ایجاد شده، افزود: این شورا برای ایجاد اتحاد بین مسلمانان تلاش خواهد كرد.

 رییس سابق جماعت اسلامی پاكستان با اشاره به اشعار اقبال لاهوری گفت: تا وقتی که محبوب یکی نباشد اتحاد پدید نمی آید. در دلها باید فقط محبت یک محبوب جای گیرد. از اینرو اقبال می گوید: چرا امروز مسلمانان خوار و زارند، سپس خود پاسخ می گوید: "مسلمانان دلی دارند و محبوب واحدی ندارند"

حجت الاسلام سید نیاز حسین نقوی، رئیس تقریب مذاهب اسلامی پاکستان درسخناني گفت: امروز جهان اسلام شدیداً نیاز به وحدت دارد. هیچگونه اختلاف اساسی بین شیعه و سنی وجود ندارد. دشمنان ما از صدر اسلام تا کنون با دامن زدن به اختلافات اهداف سوء خود را دنبال کرده اند و امروز آمریکا و استکبار جهانی برای رسیدن به مقاصد شیطانی خود بین مسلمانان تفرقه می اندازد. اگر ما از راه و روش پیامبر گرامی اسلام پیروی کنیم تمام اختلافات خاتمه می یابند و امت اسلامی متحد خواهد شد.

همچنین خانم  دکتر فردوس عاشق اعوان وزیر فدرال مقررات و خدمات ملی پاكستان با اظهار خرسندی از حضور آیت الله تسخیری در این سمینار، تلاش و خدمات وی را در مسیر ترویج هماهنگی های مذهبی مورد تجلیل و ستایش قرار داد.

وی با بیان اینكه آیت الله تسخیری به منظور انعكاس چهره واقعی اسلام در جهان تلاش وافری دارند، تاكید كرد: دولت پاكستان برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه تلاش می كند و هیچ ابهامی در خصوص جنگ علیه تروریسم و برقراری صلح در منطقه برای ما وجود ندارد. عاشق اعوان با هشدار به مسلمانان نسبت به سوء استفاده دشمنان اسلام از اختلافات آنان افزود: مسائل دینی نباید بازیچه سیاست قرار گیرد. مسوولان و رهبران سیاسی باید در رفع فضای اختلافی و حل مسائل مسلمانان تمام تلاش خود را انجام دهند. وی ادامه داد: پاكستان خود را متعهد به حل مشكلات و دوری جستن از افراط گرایی در میان فرق اسلامی می داند و مسلمانان باید به دنبال شناسایی دشمنان خود باشند. وزیر دولت فدرال در پایان افزودند: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و پاكستان در واقع دشمنان اصلی اسلام هستند.

سید غلامرضا نقوی عضو سابق شورای کشمیر آزاد گفت: امروز در پاکستان قتل و غارت مسلمانان توسط دشمنان اسلام صورت میگیرد ولی ما پرچم اتحاد را بردوش گرفته ایم. من از دولت پاکستان تقاضا دارم که در معرفی ظالم و مظلوم شفاف عمل کند و قاتلان و تروریست ها و سرکردگان آنان به عنوان ظالم و شهدا و آسیب دیدگان از خشونت و ترور به عنوان مظلوم معرفی شوند و مجرمان این کشور را طبق قانون اساسی پاکستان به کیفر برسانند.

سید وفا الحق بخاری، عضو سابق جماعت اسلامی در سخناني اظهار داشت: امروزه در ایران وحدت بین مسلمانان به طور کامل وجود دارد. و این اتحاد پربرکت برای همه مسلمانان جهان می تواند نمونه و الگوی عملی باشد.

علامه نزاکت حسین کاظمی، روحانی برجسته از کشمیر آزاد گفت: اگر تروریسم به دلیل جهالت صورت میگیرد ما برای باسواد کردن مسلمانان چه اقداماتی انجام داده ایم؟ بر مسلمانان لازم است که حرف یکدیگر را گوش کنند. ما به خدا و پیامبر اکرم(ص) ایمان داریم و احادیث پیامبر(ص) را از خاندان و اهل بیت(ع) او می گیریم. لذا بر ما لازم است که در پاکستان یک دانشگاه اسلامی تاسیس کنیم و در آنجا فقه و اصول تمام مذاهب اسلامی را تدریس نماییم. اگر ما ظرفیت شنیدن و تحمل نظرات دیگران را داشته باشیم تروریسم به تدریج کاهش می یابد.

علامه حافظ ریاض حسین نجفی، رییس حوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور در سخنانی با ستایش از نقش برجسته و تلاش های امام خمینی﴿ره﴾ بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای برپایی حكومت اسلامی در ایران و وحدت و یكپارچگی مسلمانان جهان، گفت: ما خداوند متعال را شاكریم كه پس از امام خمینی﴿ره﴾، حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبری با صلاحیت و خیرخواه برای ما مسلمانان مقدر فرمود. وی از مسلمانان جهان به ویژه مردم پاكستان خواست تا از رهنمودها و منویات امام خمینی ﴿ره﴾ و رهبر معظم انقلاب اسلامی در راه وحدت پیروی كنند. ایشان ضمن تأکید بر اطاعت از خدا و رسول(ص) و ولی امر مسلمین، قرآن را هادی و راهنمای همه مسلمانان دانست و افزود: علماء به ۹۵ درصد مسائل مشترک بپردازند و از ۵ درصد مسائل اختلافی صرف نظر کنند.

 خانم طیبه بخاری، پژوهشگر دینی و دانشمند برجسته پاكستانی نیز با تاكید بر نیاز مسلمانان به وحدت و همبستگی، گفت: شیعه و اهل سنت قادر هستند با توجه به ویژگی های مشترك برای ترویج هماهنگی های مذهبی تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینكه انقلاب اسلامی ایران همانند مشعلی برای مسلمانان است، افزود: مسلمانان باید تمام اختلافات خود را كنار گذاشته و مسیر اتحاد و یكدلی را با احترام و فداكاری نسبت به یكدیگر دنبال كنند.

در ادامه این همایش تعدادی دیگر از شخصیت های مدعو در خصوص ایجاد شکاف و اختلاف میان مسلمانان به دلیل دور شدن آنان از روح واقعی اسلام و ضرورت ترویج وحدت و تقریب و هماهنگی بین مذاهب اسلامی پاكستان سخنانی ایراد کردند.

*******************************************************************************

نظر اسرائیل درباره سقوط موصل؛ خواب های داعش برای ایران

 

پایگاه تحلیلی دبکا یک روز پس از یورش تروریست های تکفیری داعش به موصل، در مقاله ای با تیتر پرهیجان "پیشروی بی امان القاعده در عراق"، دیدگاه رژیم صهیونیستی در این باره را منتشر کرد و به تکفیری ها پیام داد، مرزهای ایران و شهرهای جنوبی را تهدید کنند.


پایگاه صهیونیستی دبکا، در مقاله ای تحلیلی، نظر رژیم صهیونیستی درباره حمله تروریست ها به موصل را منتشر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پایگاه تحلیلی دبکا یک روز پس از یورش تروریست های تکفیری داعش به موصل، در مقاله ای با تیتر پرهیجان "القاعده اینک 38 هزار کیلومتر مربع از عراق را در اختیار دارد" و نیز"پیشروی بی امان القاعده در عراق"، دیدگاه رژیم صهیونیستی در این باره را منتشر کرد.

در این مقاله آمده است؛ پس از موصل، اینک القاعده 38 هزار کیلومتر مربع از خاک عراق را زیر سلطه نظامی خود دارد.

پیشروی بی امان القاعده در عراق

پس از اشغال شهر نفتی موصل در شمال عراق، دولت اسلامی عراق و شام ISIS شاخه القاعده در منطقه، که با پیشروی در استان نینوا رخ داد، اکنون منطقه تحت سلطه آنها به 38000 کیلومتر مربع وسعیت یافته است. یعنی یک دهم از خاک عراق و سرزمینی به اندازه کشور پرتغال، با 3 و نیم میلیون نفر جمعیت، چیزی در حدود ده درصد از جمعیت کل عراق.

همچنین، آنها مقادیر زیادی تجهیزات و تسلیحات از ارتش عراق به غنیمت گرفته اند، بطوری که تنها چند ساعت پس از ورود به موصل، کاروان های خودروهای زرهی آنها با بیش از 260 خودرو نظامی درحال خروج از شهر بودند.

شخصیت های نزدیک به دولت عراق از مردم خواستند با به دست گرفتن سلاح با حمله القاعده مقابله کنند، اما پاسخی که دریافت کردند ناامید کننده بود. مردم آن مناطق، بویژه شهرهای شمالی حاضر نیستند با القاعده بجنگند و ترجیح می دهند، پشت به آنها باشند. این روزها در جاده های منطقه خودمختار کردستان، بویژه در اربیل ایستگاه های کمک به مردم درحال خروج، فراوان دیده می شود.

موصل سومین شهرستان عراق بعد از بغداد و بصره با جمعیتی حدود دو میلیون نفر است.

منابع نظامی ما گزارش می دهند که بسیاری از ساختمان ها و به ویژه پادگان و تجهیزات نظامی عراق به آتش کشیده شده و صدها سرباز صدها نیروی ارتش عراق، پس در دریافت دستور عقب نشینی، با لباس شخصی، همراه با مردمی که حاضر به مقابله نشدند، از شهر خارج شدند، اما خودروهای آنها به دست مهاجمان افتاد و برخی از آنها هنوز در حال سوختن هستند.

سقوط موصل، با تلفات سنگین، بدترین فاجعه برای ارتش عراق است که از بیش از یک سال پیش، با رنج و سختی تلاش می کند با تاخت و تاز القاعده در این کشور مقابله کند.

 ISIS هم اکنون کنترل دو استان عمده عراق را در دست دارد. آنها با تصرف فلوجه در اوائل امسال، بر بخش های الرمادی و تکریت مسلط شدند و اکنون  استان های شرقی نزدیک مرز ایران را به زیر سلطه خود در آورده اند.

مقاله دبکا درباره حمله داعش به موصل

دستیابی به موصل، از نظر کارشناسان نظامی دبکا، شش نکته پراهمیت در بر دارد:


1- تصرف موصل کلید بزرگراه بغداد را به ISIS می دهد و آنها را قادر می سازد که از سه جهت به سمت پایتخت پیش بروند: در سمت غرب از فلوجه و رمادی، سمت شرق از استان دیالی و در حال حاضر در شمال، از موصل.

2- القاعده می تواند جبهه عراق و سوریه خود را ادغام کرده و  حرکت آزادانه نیروهای خود را در این منطقه برقرار سازد.

3- با دستیابی به موصل، القاعده به دجله و فرات، دو رود مهم عراق مسلط می شود و بخشی از منابع آبی شهرهای جنوب ایران به دست آنها می افتد.

4- با تصرف موصل، ابوبکر البغدادی، فرمانده ISIS، یک پرواز جهشی به سوی هدف اصلی خود، یعنی تشکیل خلافت مستقل اسلامی در قلب خاورمیانه انجام می دهد. هیچ ارتشی، حتی ارتش ایالات متحده، قادر به جلوگیری از تشکیل چنین کشوری، که می تواند تهدیدی برای امنیت عربستان سعودی، اردن، ترکیه و اسرائیل باشد، نیست.

* در اینکه تکفیری ها، هرگز قدمی علیه رژیم صهیونیستی برنداشته و در سوریه، در جهت منافع آنها می جنگند، هیچکس شکی ندارد، اما نکته مضحک این ادعای نخ نما آنجاست که اگر خلافت ابوبکر بغدادی، تهدیدی برای رژیم صهیونیستی است، مشخص نیست چرا بجای ناراحتی از گسترش داعش و این پرواز جهشی!! ، تا این اندازه از سقوط موصل، ذوق زده و هیجان زده شده اند!
همچنین، اینکه تکفیری هایی که با دولت سوریه می جنگند، تهدیدی علیه عربستان سعودی، اردن و ترکیه باشند، به قدری مضحک است، که نویسنده مقاله نیز، از پرداختن بیشتر به آن خودداری کرده است.


5- موصل یک شاهراه حیاتی در تجارت نفت شمال عراق است؛ یک سوم نفت خام صادر شده منطقه، از این شهر و پمپ کرکوک بوده است.

6-  ایران و حزب الله با جبهه دوم القاعده در عراق مواجه می شوند. ایران برای حفظ منافع استراتژیک خود، مجبور به ارسال نیرو به عراق برای نجات بغداد از سقوط خواهد شد که می تواند منجر به تضعیف جبهه سوریه شود و ... مهم تر از هرچیز، این یکی دیگر از عرصه های جنگ سنی و شیعه خواهد بود.

 

* تاکید بر جنگ فرقه ای بین مسلمانان، هرگز از زبان صهیونیست ها نمی افتد.

 

رسانه های دیگر صهیونیستی نیز، نتوانسته اند ذوق زدگی و خوشحالی خود را از نفوذ تروریست های تکفیری به موصل پنهان کنند.

خوشحالی رژیم صهیونیستی از حمله داعش به موصل

 

* ذوق و شوق صفحه اینترنتی داعش از اینکه مورد تمجید و تحسین رژیم صهیونیستی قرار گرفته نیز، دیدنی است.

 

خوشحالی داعش از رضایت رژیم صهیونیستی

 

* تکفیری های دولت اسلامی عراق و شام، موسوم به داعش، برای جبران شکست در حمله به شهر سامرا و ارتقا روحیه تکفیری ها و نیز، امیدوار نگه داشتن حامیانشان، به موصل، مرکز استان نینوا  شمال غربی عراق حمله کردند.
تعلل مقامات کردستان عراق در اعزام نیروهای کمکی برای محافظان شهر، باعث پیشروی تروریست ها شد و فرودگاه، زندان مرکزی، دانشگاه و مناطق دیگری از شهر به تصرف داعش در آمد.

ائمه و خطبای استان نینوا  از کسانی که قادر به استفاده از سلاح هستند خواستند برای جنگ با عناصر مسلح داعش در موصل سلاح به دست بگیرند، اما کوتاهی برخی مقامات و هراس مردمی که ترجیح دادند از شهر بگریزند و یا در خانه بمانند، باعث محاصره شدن محافظان شهر شد و ارتش، در ساعات پایانی دوشنبه شب، به آنها دستور عقب نشینی داد.

******************************************************************************

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه جریان‌های تکفیری سه خطر بزرگ برای اسلام، مسلمانان و بشریت دارند گفت: نباید علمای اسلام در برابر جنایت‌های ایشان سکوت کنند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، به فعالیت تکفیری‌ها اشاره و اظهار کرد: فعالیت جریان‌های تکفیری که در اقلیت به سر می‌برند موجب شده است که در مرحله نخست خطر مسلمانان را تهدید کرده و هر روز عده‌ای انسان‌های بی‌گناه به خاک و خون کشیده‌ شوند.

وی تاکید کرد: تکفیری‌ها به شیعه و سنی رحم نکرده و بدون هیچ منطقی انسان‌های بی‌گناه را می‌کشند.

این مرجع تقلید دومین خطر فعالیت تکفیری‌ها را متوجه جهان اسلام دانست و بیان کرد: با فعالیت این گروه چهره اسلام در دنیا خدشه‌دار شده و آنها موجب می‌شوند که چهره‌ای خشن از دین اسلام به دنیا معرفی شود.

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام پیامبر رحمت و مهربانی بود یادآور شد:‌ اقدامات تکفیری‌ها جاذبه اسلام را به دافعه تبدیل کرده و همین مسئله بهانه‌ای برای دشمنان اسلام شده تا اسلام ستیزی را گسترش دهند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خطر سوم جریان تکفیری متوجه بشریت است گفت: تکفیری‌ها همه جا را نا امن کرده‌اند و برای بشریت هم یک خطر به شمار می‌روند و ما نباید در قبال این جریانات سکوت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره «خطر جریان‌های تکفیری برای اسلام، مسلمین و جهان بشریت و راه‌های مقابله با آن» گفت: این کنگره را آبان ماه سال آینده با حضور علمای جهان اسلام در شهر مقدس قم برگزار خواهیم کرد و خوشبختانه برگزاری این کنگره با استقبال خوبی روبه‌رو شده و نشست مقدماتی این کنگره نیز به شکل باشکوهی برگزار شد.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به حضور علمای شیعه و سنی در نشست مقدماتی کنگره تصریح کرد: با برگزاری این نشست برخی از سایت‌ها و شبکه‌های متعلق به وهابیون به جنب و جوش افتاده و تلاش کردند که بگویند علمای قم به دنبال این هستند که اهل سنت را بکوبند.

وی با اشاره به بی‌پایه و اساس بودن این سخنان تاکید کرد:‌ برگزاری این جلسه هیچ ربطی به کوبیدن اهل سنت ندارد و ما از علمای اهل سنت برای حضور در این همایش دعوت کرده‌یم و دست دوستی به سمت آنها دراز کرده‌ایم و آنها نیز اینگونه هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه وهابیت به دو شاخه تکفیری و غیرتکفیری تقسیم می‌شود گفت: ما با شاخه غیرتکفیری دعوا نداشته و حاضر هستیم که به بحث بپردازیم، ولی شاخه تکفیری خطرناک بوده و غیر از خود حتی اهل سنت را نیز کافر می‌دانند.

وی خطاب به گروه‌های تکفیری گفت: از جار و جنجال پرهیز کنید؛ ما با صراحت اعلام کرده‌ایم که تنها با گروه خطرناک تکفیری مشکل داریم و با سایرین مشکلی نداشته و حتی اصرار داریم این گروه را نیز هدایت کنیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به اعلام فراخوان برای این کنگره گفت: نباید جهان اسلام در برابر چنین جریانی سکوت کند چرا که امروز آبروی جهان اسلام درمیان است؛ با کمک علمای اهل سنت به دنیا اعلام خواهیم کرد که اسلام از این اقدامات وحشیانه به دور است.

وی در ادامه فتاوای جهاد نکاح از سوی برخی این جریان‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاد نکاح که از سوی علمای همین جریان‌ها مطرح شد یک رسوایی عظیم بود چرا باید علمای اسلام در قبال این سخنان سکوت کنند؟

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امیدواریم که کنگره خطر جریان‌های تکفیری به یک کنگره ماندگار در تاریخ اسلام تبدیل شود.

 

********************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=foot

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: سه شنبه 27 خرداد 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com