سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 130800 : سفر غیر منتظره جان کری به کردستان عراق + چند خبر مهم دیگر

عنوان 130800  : سفر غیر منتظره جان کری به کردستان عراق + جان کری در کردستان عراق/ تلاش امریکا برای نجات داعش + مخالفت جان کری با سخنان بارزانی درباره جدایی کُردها از عراق + حمایت ایران از دولت عراق برای مبارزه با نیروی مسلح ضد دولتی + واکنش بین‌المللی به نام‌نویسی پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

سفر غیر منتظره جان کری به کردستان عراق

در پانزدهمین روز بحران امنیتی عراق ، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در تلاشی دیپلماتیک با هدف جلوگیری از ایجاد چند دستگی در عراق امروز وارد منطقه خودمختار کردستان عراق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کری قرار است با رهبران سه استان کردنشین عراق دیدار کند.
وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته با نوری مالکی نخست وزیر و سایر سیاستمداران عراق از طیف های مختلف سیاسی و مذهبی دیدار کرد.

دیدار کری با مالکی
جان کری در دیدار با نور مالکی  در قبال  وعده  حمایت از عراق در برابر حملات داعش، خواهان تشکیل یک دولت وحدت ملی در عراق شده است.
رسانه های خارجی خبر دادند که جان کری پس از دیدار با نوری مالکی، نخست وزیر عراق در بغداد گفت که آمریکا به طور جدی از مردم عراق حمایت می کند.

وزیر امورخارجه آمریکا تاکید کرده است که از مالکی و دیگر رهبران عراق خواسته که یک دولت وحدت ملی با حضور تمام گروه‌ها تشکیل دهند .

وزیر امور خارجه آمریکا  با عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی هم عراق دیدار کرده است.

دیدار کری با عمار حکیم

سفر کری به عراق در چارچوب دیدار وی از خاورمیانه با هدف مشورت با شرکا و متحدان امریکا در خصوص اتخاذ اقداماتی برای افزایش امنیت و ثبات در عراق و تشکیل دولت فراگیر در این کشور و نیز درباره دیگر تحولات منطقه صورت گرفته است.
جنیفر ساکی سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرده کری با مقامات عراق درباره اقدامات واشنگتن برای کمک به این کشور در مواجهه با تهدید امنیتی کنونی گفتگو کند.

*******************************************************************************

جان کری در کردستان عراق/ تلاش امریکا برای نجات داعش

جان کری، وزیر امور خارجه امریکا برای تضمین حمایت کردستان عراق از تروریست های داعش به این منطقه از عراق سفر کرد.

دولت امریکا بر اساس قطعنامه ای که هفت سال پیش در کنگره این کشور به تصویب رسید، موظف است عراق را به سه قسمت کردستان، سنی نشین و شیعه نشین تقسیم کند و همزمان با حملات داعش به مناطق مختلف عراق، اجرای این طرح را سرعت بخشیده است.

متحدانش امریکا تلاش می کنند تروریست های داعش را به عنوان بخشی از مردم عراق معرفی کرده و دولت قانونی این کشور را مجبور به امتیاز دادن کنند.

برخی مقامات کردستان عراق، همراه با مقامات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، از تقسیم عراق به سه منطقه حمایت کرده اند.

 

سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق


سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق

 

سفر جان کری به کردستان عراق

سفر جان کری به کردستان عراق

*******************************************************************************

واکنش جان کری به سفر ظریف به عربستان

وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری با همتای ایتالیایی خود گفت: عربستان نقشی در دعوت این کشور از وزیر خارجه ایران نداشته است.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست خبر داد، "جان کری" وزیر خارجه آمریکا گفتدرباره دعوت عربستان باید بگویم که آمریکا نقشی در این دعوت نداشته است، اما از این موضوع استقبال می‌کنیم که ببینیم دوستان خوب ما، یعنی عربستان، وارد دیپلماسی شده‌اند.

وزیر خارجه آمریکا افزود: عربستان با ایران مشکل دارد، اما این حق آنهاست که بتوانند ارتباط برقرار کنند ما از این ارتباط آن استقبال می‌کنیم و امیدواریم که این موضوع بتواند در یکی از تنش‌هایی که ایران در آن نقش دارد نتایجی ایجاد کند.

روز گذشته سعود الفیصل در سخناني تاکید کرد، از "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران برای سفر به عربستان سعودی دعوت به عمل آورده ایم.

وزیر امور خارجه عربستان تاکید کرد،ما آماده گفتگو با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

*******************************************************************************

مخالفت جان کری با سخنان بارزانی درباره جدایی کُردها از عراق

وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان مسعود بارزانی پیرامون استقلال اقلیم کردستان و سقوط عراق، بر لزوم حفظ عراق متحد و قدرتمند تاکید کرد.

به گزارش کردپرس،مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دو روز قبل از دیدار با جان کری در اربیل، در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفته بود عراق در سراشیبی سقوط قرار دارد و زمان آن فرارسیده که کُردها درباره استقلال از عراق تصمیم بگیرند.

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه بی بی سی و در پاسخ به این اظهارات گفت:« ایالات متحده معتقد است عراق متحد یک عراق قدرتمندتر است.»

وی افزود:« رهبران کُرد تاکید کرده اند که بحران عراق راه حل نظامی ندارد.»

جان کری خواستار درپیش گرفتن راهکاری سیاسی و قدرتمندتر کردن جوامعی شد که نیروهای داعش اکنون در سرزمین های آنها مستقر است.

وی بر لزوم تدوین طرحی جامع و همه جانبه بر پایه یک استراتژی سیاسی علاوه بر حمله به نیروهای داعش جهت رفع بحران کنونی در عراق تاکید کرد.

*******************************************************************************

حمایت ایران از دولت عراق برای مبارزه با نیروی مسلح ضد دولتی

درگیری بین عناصر مسلح داعش و ارتش عراق ادامه می یابد، دولت عراق رسماً از آمریکا درخواست کرد که نیروی مسلح ضد دولتی را بمباران کند. از سوی دیگر، حسن روحانی، رییس جمهوری ایران 18 ژوئن اعلام کرد که ایران با تمام توان از مبارزه دولت عراق با سازمان افراطی ضد دولتی حمایت می کند.

بامداد 18 ژوئن، عناصر مسلح داعش به بزرگترین پالایشگاه عراق در شهر بایجی حمله کرده و پس از نبردی شدید، 75 درصد این پالایشگاه را تحت کنترل خود در آوردند.

علی موسوی، مشاور نوری المالکی نخست وزیر عراق اعلام کرد که دولت عراق رسماً از آمریکا درخواست کرده است که نیروی مسلح ضد دولتی را بمباران کند. به قرار اطلاع، مارتین دمپسی، فرمانده ارشد ارتش آمریکا دریافت درخواست دولت عراق را تایید کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری فارس، حسن روحانی رییس جمهوری ایران 18 ژوئن در سخنان خود در شهر خرم آباد تاکید کرد ایران با تمام نیرو از اماکن مذهبی شیعیان در شهر های کربلا، نجف، کاظمین و سامره حفاظت می کند. او تصریح کرد که بسیار مردم ایران آمادگی کامل دارند که برای مبارزه با داعش عازم عراق شوند.

رییس جمهوری ایران بار دیگر از گروه های شیعه، سنی و کرد عراق خواست که تضادهای سیاسی و مذهبی را کنار گذاشته و و با همبستگی با سازمان افراطی داعش مبارزه کنند.

خبرها همچنین حاکی از آن است که قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چند روز پیش عازم عراق شده و در مقابله با حمله نیروی مسلح داعش به ارتش و نیروی مسلح شیعیان کمک کرده است. رییس جمهوری ایران 14 ماه جاری در کنفرانس مطبوعاتی گفت: تاکنون عراق خواستار کمک های ایران نشده و ایران برای اعزام ارتش به عراق برنامه ای ندارد. او تاکید کرد که تنها در صورتی که دولت عراق درخواستب مطرح کند، ایران در چارچوب قوانین جهانی سربازان خود را به عراق اعزام خواهد کرد. اما حضور قاسم سلیمانی در عراق نشان داده است که ایران کمکرسانی نظامی به عراق را تقویت می کند.

باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا روز 18 ژوئن به وقت محلی در گفت و گو با سران دو حزب در مجلس سنا و نمایندگان کنگره این کشور اوضاع عراق را به اطلاع آنان رساند.

از سوی دیگر، نیروی مسلح ضد دولتی عراق تصریح کرد، اگر آمریکا به آنان حمله کنند، آنان به سفارت های آمریکا در کشورهای مختلف حمله خواهند کرد. مارتین دمپسی در این مورد اظهار داشت که ارتش آمریکا در مورد اوضاع زمینی اطلاعات کافی ندارند. برخی نمایندگان کنگره آمریکا ضمن مخالفت با بمباران در عراق، ناخرسندی خود از دولت نوری المالکی را اعلام کردند.

*******************************************************************************

واکنش بین‌المللی به نام‌نویسی پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها

پس از انتشار خبر ثبت نام پنج هزار تن از هموطنانمان برای حضور در جنگ مقابل تروریست‌های تکفیری‌ها به عنوان تهدیدی آشکار برای ثبات خاورمیانه، رسانه‌های بین المللی ضمن انعکاس این اتفاق مهم، به قضاوت در این باره پرداختند اما آنچه حائز اهمیت بود، واکنش افکارعمومی در فضای بین المللی نسبت به این رویداد مهم بود که هر روز بر گستره‌ متقاضیانش در حال افزوده شدن است.

به گزارش «تابناک»، پس از حوادث عراق و جنایات گسترده تکفیری‌ها با تمرکز بر قتل عام ارتشی‌ها و شیعیان، ستاد مردمی دفاع از حریم تشیع در حالی در روزهای اخیر در سکوت خبری وب‌سایت خود را رونمایی کرده که با توجه به عمق جنایات‌‌ این گروه‌های تروریستی در عراق و همچنین خطر بالقوه‌شان برای ایران، استقبالی وسیع از ایجاد این امکان انجام شد؛ اقدامی که یک رویکرد پیشگیرانه بوده و لزوماً قرار نیست، نفرات ثبت نام کننده در این مقطع به جنگ تکفیری‌ها بروند.

بر اساس پیگیری‌ها «تابناک»، شمار ‌نام‌نویسی کنندگان در این وب‌سایت برای حضور در جنگ با تکفیری‌ها از مرز پنج هزار تن گذر کرده که تنوع داوطلبان نیز چشمگیر بوده است، حال آنکه هنوز درباره این وب‌سایت اطلاع‌رسانی نشده ‌و ‌بخش اعظم افکارعمومی از شکل‌گیری چنین ستاد مردمی آگاهی نداشتند. پس از اعلام راه اندازی حریم شیعه استقبال از این وب سایت افزایش یافته، تا جایی که در برخی ساعات سرور این وب سایت توان میزان مراجعات را نداشته و برای ساعاتی دسترسی به آن با دشواری همراه بوده است.

در این میان رسانه‌های بین‌المللی پس از رسانه‌های عربی منطقه به پوشش این اتفاق به نقل از «تابناک» پرداختند و برخی از این رسانه‌ها تحلیل‌های اشتباه خود را نسبت به حوادث منطقه به این موضوع نیز تسری دادند، تا آنجا که خبرگزاری فرانسه در پوشش این خبر، وقایع عراق را جنگ شیعه و سنی قلمداد کرده، حال آنکه بسیاری از قربانیان داعش در عراق، سنی‌ها نیز بوده‌اند، هرچند غیرقابل انکار است که این تروریست‌ها در مواجهه با مردم شیعه عراق، توحش بیشتری بروز داده‌اند و البته تخریب مقدسات تشیع از جمله حرمین ائمه را نیز جزو برنامه‌هایشان دارند.

بخش خبر یاهو نیز با نقل خبر خبرگزاری فرانسه، به پوشش این واقعه پرداخته و زمینه بحث و گفت و گوی کاربرانش را همچون دیگر خبرها فراهم ساخته است؛ مسئله‌ای که زمینه آگاهی یافتن و ارزیابی بیشتر نگاه افکارعمومی جهان را نسبت به این رویداد رخ داده در ایران، فراهم ساخت.

واکنش بین‌المللی به نام‌نویسی پنج هزار ایرانی برای جنگ با تکفیری‌ها


در کنار برخی اظهارنظرهای ضداسلامی و حتی ضدانسانی متاثر از اسلام هراسی مستمر رسانه‌های غربی، یکی از کاربران ورود ایران به عراق را یک دام برای ایران تعبیر کرده است. کاربر دیگری با اشاره به سفر تعداد بسیاری از مردم ایران به شهرهای مقدس در عراق، پیش بینی کرده که مواجهه این گروه با تکفیری ها بسیار جدی خواهد بود. کاربر دیگری با لحن پرسشی مطرح کرده که «تنها 5000 نفر؟ چندان چشمگیر نیست» و برخی کاربران دیگر نیز نیروهای لازم برای جنگ با تروریست ها عددی بسیار بزرگ‌تر ارزیابی کردند و یک کاربر دیگر با اشاره به خبر رسانه های غربی مبنی بر فرار 30 هزار سرباز در زمان حمله داعش به موصل، مبارزه با تکفیری ها را نیازمند نفرات بیشتری دانسته است.

کاربر دیگری از این اقدام ایرانی‌ها دفاع کرده و اقدام ایرانی ها را مثبت ارزیابی کرده است. یکی دیگر از کاربران تاکید کرده: «تروریست ها که اقدام به کشتن شهروندان بی گناه می‌کنند، توسط قطر و عربستان پشتیبانی و تامین می‌شوند و این اعمال را در راستای دستور اربابانشان در آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند.» و یک کاربر دیگر گفته است: «دولت آمریکا می‌خواهد مسلمانان یکدیگر را بکشند و این کار شیطان است. این استراژی آمریکا برای آغاز حمله تازه به عراق است.» کاربر دیگری خطاب به عراقی ها گفته است: «این زمین تو است، این جنگ تو است، برای این برو (بجنگ)»

یک کاربر گفته، این دین (اسلام) صلح آمیز است. کاربر دیگری یادآوری کرده که اعضای داعش وهابی هستند و نه سنی و اشتباه خبر یاهو و خبرگزاری فرانسه را در به کار بردن جنگ شیعه و سنی یادآوری کرده است. یک کاربر دیگر نیز همین موضوع را یادآوری کرده و گفته، داعش تنها برای کشتن مردم از نام اسلام استفاده می‌کند و این جنگ را در راستای تقسیم عراق به سه بخش شیعه، سنی و کردنشین تلقی کرده است.

همچنین یک کاربر دیگر، ایدئولوژی داعش را همان ایدئولوژی بن لادن دانسته و این جمله بن لادن را نقل کرده که: «تو ممکن است مرا بکشی اما نمی توانی ایدئولوژی ام را بکشی» و در واقع تاکید کرده که ریشه های ایدئولوژیک این ترویست ها به سادگی از بین نخواهند رفت. برخی کاربران نیز از تکرار تاریخ سخن گفته‌اند و با یادآوری جمله پاپ در زمان جنگ‌های صلیبی پیرامون «فراخوانی به مقابله و دفاع از سرزمین مقدس»، این جنگ اعتقادی را با جنگ‌های صلیبی مقایسه کرده‌اند.

بعضی از کاربران یاهو نیز به اشتباه تصور کرده‌اند که برای ایرانیان، اماکن مذهبی عراق از مردم عراق پراهمیت ترند و یکی از کاربران نیز عنوان کرده که ثبت نام کننده به حفاظت از اماکن تاریخی عراق که تکفیری های همچون افغانستان نابودش می‌کنند، اهمیت نمی‌دهند اما در واقع عنوان «مدافعان حرم»، نماد اعتقادی است و هدف دفاع از مردم عراق به ویژه شیعیان است که اتفاقاً عمدتاً در شهرهای میزان این اماکن مقدس و تاریخی ساکنند. کاربر دیگری نیز گفته، ایران نیازی به اعزام پنج هزار داوطلب آموزش ندیده ندارد و ارتش بسیار بزرگی دارد و اگر عواقب بین المللی نداشته باشد، آنها توان آن را دارد که به عراق بروند.

کاربری به نام ماریا، این جنگ را بهترین فرصت برای کردها دانسته تا با استفاده از هرج و مرج به گسترش قلمروشان به خصوص در مناطق نفت خیز از جمله کرکوک ارزیابی کرده و یادآور شده که کردها در خلال جنگ تکفیری ها در سوریه و عراق در حال گسترش قلمرو خود هستند.

کاربری به نام ران نیز تاکید کرده که الان وقت بستن سفارت آمریکا در عراق و خروج اندک سربازان آمریکایی از این کشور است و کاربر دیگری نیز به طعنه گفته که اوباما در حال حاضر مشغول افراد همجنس گراها است! (طعنه به سیاست های دموکرات ها در مشروعیت بخشیدن به این مسئله و فاصله گرفتن از نظامی گری وسیع جمهوری خواهان) و کاربر دیگری نیز گفته که بوش جنگ طلب، عراق را به ایران داد و وضعیت ما با صدام، خیلی بهتر از بود!

کاربری به نام جِی نیز خطاب به مخاطبان ایرانی نوشته است: «به دوستان ایرانی من، پیش از آنکه کامنت بگذارید، به شما کمک می‌کنم تا درکی از آمریکایی‌ها داشته باشید: اول از همه، آمریکایی‌ها که من یکی از آنها هستم، به طور کلی درباره کشورهای دیگر به ویژه کشورهای خاورمیانه چیزی نمی دانند. از نظر آمریکایی هایی با متوسط هوش 85، ایران و عراق یک منطقه جغرافیایی هستند و به یک زبان سخن می گویند. فارسی؟ عربی؟ زبان؟ آنها هیچ ایده ای راجع به تاریخ چند هزار ساله ندارند.

زنان عربستان سعودی نمی‌توانند رانندگی کنند، باید در خارج از خانه خودشان را از پا تا سر بپوشانند، نمی‌توانند یک آموزش واقعی را تجربه کنند، نمی‌توانند هیچ موقعیت واقعی را در در بخش دولتی یا خصوصی داشته باشند اما آمریکا نفت واقعاً ارزان را از عربستان می‌گیرد و به همین دلیل جریان رسانه‌ای اصلی در آمریکا در این باره کمتر صحبت می کنند. در مقابل در ایران زنان تنها ملزم به پوشیدن روسری هستند ()، دارای تحصیلات عالی هستند، در هر دو بخش دولتی و خصوصی کار می‌کنند و اموال خود را داشته باشند، می توانند رانندگی کنند... .

آنها (آمریکایی‌ها) همچنین هیچ درکی از تاریخ ندارند. زمانی که قبل از انقلاب، سی آی اِی شاه را سرپا نگه داشته بود، از هر نظر غربی ترین کشور در خاورمیانه بود. عشایر کویر در حال جنگ با هم بودند، به خصوص به نام خدا. آنها در حال انجام جنگ با شمشیر و شتر هیچ درکی از سوخت های فسیلی نداشتند. کشورهای عربی با تخیل ما و اروپایی ها ایجاد شدند، چرا که به نفت شان احتیاج داشتیم. حقیقت تلخ است... .»

کاربر دیگری نیز ضمن بیان اینکه احتمال نیازی به حضور نظامی ایران در عراق نیست، گفته است: «همچون مراحل اولیه جنگ در سوریه، تنها گروهی از هواداران شورشیان در ارتش حضور دارند. آنها هیچ اراده‌ای برای مبارزه ندارند اما به فرار یا خیانت در میدان نبرد تمایل دارند. داعش ظاهراً گردان تانک و پوشش هوایی ندارد. در اصل جنگ شهری است که می‌تواند بدترین شکل خود را به نمایش بگذارد».

دیدگاه‌های بیشتر افکارعمومی جهان را نسبت به اعلام آمادگی گروهی از مردم ایران برای جنگ با تکفیری‌های مهاجم به خاک عراق را -تا آنجا که در یاهونیوز انعکاس پیاده کرده- می‌توانید اینجا بخوانید.

*******************************************************************************

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 4 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com