سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان140000 : نشست هماهنگی حقوق بشر با حضور لاریجانی و ظریف + چند خبر مهم دیگر

عنوان140000 : نشست هماهنگی حقوق بشر با حضور لاریجانی و ظریف + نماد هویتی تهران، برج آزادی یا برج میلاد؟ + کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت تصویب شد  + وزیر کشور: آمار معتادان در ایران پایین تر از میانگین جهانی است  + ظرفیت هلال‌احمر برای بکارگیری در امر پیشگیری و درمان اعتیاد

نشست هماهنگی حقوق بشر با حضور لاریجانی و ظریف

 محمد جواد لاریجانی ضمن تشریح عملکرد و دستاوردهای حقوق بشر گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور ذاتی و براساس مبانی عقلانیت اسلامی به حقوق بشر احترام می گذارد و درحالی مورد فشارها و هجمه های ناجوانمردانه از سوی غرب قرار گرفته است که متحدان آنها در منطقه حتی یک نمونه از سوابق دموکراسی ، آزادی های مدنی وپیشرفت های پدید آمده برای آحاد ملت از جمله زنان در کارنامه خود ندارند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر با بیان اینکه غرب با امکانات وسیع خود اقدام به مخدوش کردن چهره نظام در صحنه بین المللی کرده است گفت: حقوق بشر باید مورد توجه همه قرار گیرد و به عنوان یک پروژه دراز مدت روی آن سرمایه گذاری و تمرکز شود چرا که این امر نیاز به مداومت دارد و ما باید در دفاع از خودمان و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و زدودن زنگار اتهامات از چهره خود، برنامه‌ریزی‌های کلان داشته باشیم.

دبیر ستاد حقوق بشر با ابراز تاسف از رخداد فتنه 88 گفت: متاسفانه در جریان فتنه ضربه بدی از این ناحیه متوجه نظام شد و بهانه ای به دست غربی ها افتاد که با استفاده از آن بسیاری از دستاوردهای عظیم نظام را مخدوش کنند و حتی دموکراسی ما را که واقعا در خاورمیانه نظیر ندارد لکه دار کنند.

لاریجانی در ادامه تاکید کرد: اما پیروزی اخیر آقای روحانی در انتخابات نشان داد، این اتهامات بی پایه و اساس بوده است و من در همان روزهای آغازین در نامه ای خطاب به ایشان نوشتم که این ویژگی مردمسالاری نظام اسلامی، برگ برنده ای است که غربی ها به هیچ وجه تحمل آن را ندارند.

در ادامه جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر برخی از موارد مربوط به گزارش یو.پی.آر جمهوری اسلامی ایران در حضور وزیر امور خارجه کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر گفت: امام خمینی اولین شخصیت مذهبی و سیاسی دنیا بود که تغییر وضعیت دوقطبی حاکم به جهان را درک و پیش بینی کرد و با ارسال نامه به گورباچف ایران را به یک کنش گر در صحنه بین المللی تبدیل کرد.

محمد جواد ظریف که در جلسه عالی هماهنگی ستاد حقوق بشر سخنرانی می کرد با اشاره به اینکه غربی ها در پنجاه سال گذشته و خصوصا در دو دهه ای که از فروپاشی شوروی سابق می گذرد از حقوق بشر در راستای اهداف خود استفاده بعمل آوده اند گفت: غربی ها فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را پیروزی بزرگ لیبرال دموکراسی قلمداد و همه تلاش خود را بعمل آوردند تا در همین وضعیت موقتی که خودشان هم می دانند موقت است دیدگاه های خود را درقالب های مختلف از جمله حقوق بشر نهادیه و القاء کند و این وضعیت موقت را به دائمی بدل کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به گورباچف که دکتر جواد لاریجانی حامل آن برای رهبر شوروی سابق بود گفت: حضرت امام (ره) در آن نامه به آقای گورباچف در واقع آینده وضع جهان را پیش‌بینی کردند و در شرایطی که جهان هنوز در شرایط گذشته به سر می برد، ایشان کنش گری در آینده نظام جهانی را آغاز کرده بود و این از برجستگی ها و ویژگی های منحصر به فرد امام(ره) و انقلاب اسلامی ما بود که از همان زمان بازی نقش آفرینی جهان بعدی را شروع کرده بودند.

وزیر امور خارجه گفت: در جهان انتقالی اولین کسی که شرایط ویژه را درک کرد حضرت امام(ره) بود. ایشان به خوبی فهمید در این بازی ایران خارج از ظرف قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی می تواند نقش آفرینی کند، چرا که ما یک دیدگاه فرهنگ محور داریم و در این دنیا حرف جدید داشتن تاثیر گذار باشد.

ظریف اضافه کرد: غرب از طریق تکیه بر بحث حقوق بشر، قدرت جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته است و آنها می خواهند دقیقاَ در جایی که ما می توانیم نقش‌آفرینی کنیم با بهانه های حقوق بشری نقش ما را خراب کنند.

ظریف در ادامه افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره نشان داده است که کشوری ویژه، منحصر به فرد ودارای تفکر وصاحب پیام جهانی برای بشریت است و آنچه آمریکایی ها را اذیت می‌کند این است که ما می‌گوییم پیام جهانی داریم ویکی از دلایل اصلی فشارهای مختلف واز جمله فشارهای حقوق بشر بر کشور ما همین موضوع است.

ظریف در ادامه با اشاره به وجود فشارها و تبعیضات جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: فشار و تحریم نگرانی ما نیست، ما در حوزه هایی که حرف برای زدن داریم ودیدگاهی برای ارائه کردن داریم تعلل نخواهیم کرد.

وزیر امور خارجه سپس به فرمایش مقام معظم رهبری پیش از انتخابات ریاست جمهوری اخیر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری قبل از انتخابات بحث حق الناس را مطرح کردند، این حرف نو، علمی و آکادمیک در عرصه حقوق بشر است که شما می توانید فوق همه نظارت ها و مکانیزم های نظارتی رایج یک نظارت بالاتر داشته باشید و در واقع بحث حق الناس یک مبنای جدید حقوقی در سطح بین المللی می تواند باشد.

*******************************************************************************

نماد هویتی تهران، برج آزادی یا برج میلاد

میدان عالی قاپو، آرامگاه ابوعلی سینا، میدان نقش جهان، آرامگاه حافظ و گنبد سلطانیه هرکدام یادآور شهری از جامعه ایرانی هستند، اما تهران امروز با یادآوری کدام نماد خود را معرفی می‌کند؟ برج آزادی یا برج میلاد؟ شاید از میان این دوعنصر معماری با وجود این چهره خشن و نابسامان معماری پایتخت قرعه به نام برج میلاد بیفتد: «امروز اگر بخواهیم هویت تهران را معرفی کنیم باید برج میلاد را مثال بزنیم. یک حرکت شتاب آلود، بدون جهت ومبتنی بر تکنولوژی محض که اساساً برنامه مشخصی برای آینده خودش ندارد و صرفاً در درون خودش به انتها می‌رسد متأسفانه این توصیف، شامل حال معماری شهر تهران است که در نماد این شهر که معرف یک شهر است به وضوح دیده می‌شود» این توصیف دکتر امیر محمد خانی، رئیس مرکز معماری حوزه هنری از بناهای یادواره‌ای در تهران است که هرچند در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مسئولان بوده ولی نتیجه‌ای معکوس در روند نهادینه کردن معماری با هویت ایرانی اسلامی و در نتیجه شکل‌گیری رفتارهای مدنی داشته است.

 

این استاد دانشگاه در تعریف فضاهای یادواره‌ای معتقد است هر شهری غیر از فضاهای خصوصی، نیمه عمومی وعمومی، دارای ویژگی‌های خاص خودش است که باعث می‌شود آن شهر از سایر شهرها متمایز شود. شاید یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که هر شهر برای تمایز میان شهرهای دیگر می‌تواند داشته باشد، مسأله فضاهای عمومی آن شهر است که شامل فضاهای حرکتی همانند شریان‌های شهری و فضاهایی که در آن عملکردهای متنوع عمومی اتقاق می‌افتد مانند مدارس، دانشگاه‌ها، بازارها، فضاهای مذهبی، بیمارستان‌ها و به‌طور کلی اماکن عمومی می‌شود، منتهی خود این اماکن عمومی که غالباً باعث هویت‌سازی در یک شهر می‌شود نیز تقسیم بندی‌های مختلف دارد. یکی از این تقسیم بندی‌ها شامل فضاهایی می‌شود که ایجاد یاد و خاطره می‌کند.

در هر شکل، انسان در فضاهایی که تعاملات در آن اتفاق می‌افتد می‌تواند آن فضا را خاطره ساز لقب دهد.بنابراین به‌طور کلی فضاهای عمومی، فضاهای خاطره انگیزی هستند اما این خاطرات تنوع‌های بسیار دارند. شاید ماندگارترین خاطرات آنهایی هستند که انسان در فضاهای فرهنگی برایش اتفاق می‌افتد و یکی از ویژگی‌های اماکن عمومی هم خاطره‌سازی یا ایجاد خاطرات ملی برای شهروندان و مردم جامعه است از این رو فضاهای فرهنگی فضاهای نمادینی هستند که در آن‌ها خاطرات به شکل جمعی اتفاق می‌افتد و هویت شهر توسط آن فضاها ایجاد می‌شود از همین‌رو می‌توان اشاره‌ای داشت به فضاهای «منومنتال» یا یادواره‌ای؛ فضاهایی که غالباً با هدف عملکرد فرهنگی هنری خلق و معمولاً تبدیل به نمادهای شهری می‌شوند.

معمولاً در ساخت این فضاها سعی می‌شود که رویکردهای مختلفی در آن وجود داشته باشد در برخی از این فضاهای یادواره‌ای رویکرد، یک رویکرد نگاه به گذشته است یعنی از ارزش‌ها وسنت‌های آن جامعه استفاده می‌شود. برخی دیگر رویکرد به آینده دارند، یعنی اشاره‌ها و فلش‌هایی به سمت آینده هستند. در هر شکل این فضا که به عنوان فضای «منومنتال» یا یادواره‌ای یا نمادین از آن یاد می‌شود با موضوع زمان وتاریخ نسبت مستقیم دارد. یعنی طراح سعی می‌کند تاریخ را به نحوی در فضای یادواره‌ای خاطرنشان کند، این فضاها در حقیقت هویت، سمبل و نشانه و یادگارهای یک شهر هستند که مهمترین شاخصه‌های وجه تمایز یک جامعه را با جامعه شهر دیگر مشخص می‌کنند، از طرف دیگر غیر از مسأله زمان دار بودن و اشاره به تاریخ در این فضاها، مسأله فرهنگ وتمدن است که در این فضاها نقش پر رنگی دارد، چرا که این فضا حاکی از نحوه نگاه مردم نسبت به پیرامون خودشان، ایدئولوژی و جهان‌بینی آن‌ها محسوب می‌شود.

پس می‌توان دید که عملکرد این فضا اساساً از دو منظر تاریخ و فرهنگ نقش بسیار پررنگی دارد. توجه به ساخت این فضا‌ها نیز باعث غنای شهروندی می‌شود و نبود توجه کافی به طراحی این فضاها باعث می‌شود که شهروندان دچار سردرگمی و نوعی تشویش و اصطلاحا بی‌هویتی شوند بنابراین هویت شهر نسبت مستقیم با فضاهای نمادین خودش دارد.

 فضاهای یادواره‌ای زمان خودشان را حکایت نمی‌کنند

محمد خانی داشتن نگاه امروزی در طراحی المان شهری را با توجه به هویت عملکرد نشانه‌ها در شهر، بیهوده قلمداد می‌کند و می گوید: <تعریف طراحی نماد با نگاهی به گذشته و آینده به صورت تعمدی نگاه امروزی بیان نمی‌شود، چرا که فضای نمادین فضایی است که جهت دارد. یعنی از وضع موجود حرکتی دارد، حال این حرکت یا به سمت آینده است یا گذشته، بیان حرکت یعنی ماندن در وضع موجود را قبول ندارد، پس در نتیجه «ویژگی» به عنوان زمان حال در نماد شهری جایی ندارد. نماد در حقیقت یک جهت است، حرکت از زمان کنونی به زمان دیگر، بنابراین از ویژگی مهم در فضاهای «منومنتال» در حقیقت آن است که این فضاها در زمان خودشان حکایت نمی‌کنند اما از فرهنگ جامعه خود حکایت می‌کنند. یعنی ویژگی فرهنگی آن فضا برای زمان خودش است اما ویژگی زمانی‌اش با رویکرد به گذشته یا آینده اتفاق می‌افتد.>

وی در توصیف المان‌های شهر تهران می‌افزاید: <ما در شهر تهران المان‌های منفی، مثبت و خنثی داریم، وقتی در مورد المان‌ها صحبت می‌شود باید به زمان ساخت آن‌ها دقت نظر بیشتر داشت و بررسی کرد که زمانی که آن بنا ساخته شده است آیا جامعه را به سمت جلو حرکت داد؟ آیا خدمتی به جامعه کرد یا خیر؟ برخی از برج آزادی به عنوان یک المان موفق یاد می‌کنند، اگر بخواهیم با تعاریف بالا به برج آزادی بنگریم باید گفت که آن زمانی که این برج ساخته شد، به نظر نمی‌رسد که تغییری در رویکرد مردم ایجاد کرده باشد و اساساً این المان خودش فی ذاته اهمیت زیادی ندارد، بلکه اتفاق‌هایی که در دوران انقلاب پیرامون آن افتاد باعث هدفمند بودن این برج شد.

کلمه وتعبیر برج آزادی به مفهوم شکل آن برج نیست، به مفهوم اتفاقی است که در آن رخ داد، این اتفاق می‌توانست در دیگر نقاط شهر نیز به وقوع بپیوندد که حاصل شد، مانند میدان شهدا یا ژاله سابق، در آنجا هیچ عنصر معماری وجود ندارد ولی خاطره انگیز شده، چرا که اتفاقی در آنجا رخ داد که با خواست مردم و در راستای ایجاد یک جریان فکری باعث انقلاب شد. اما از سوی دیگر بعضی از المان‌های شهری می‌توانند کمک کنند برای رسیدن به آینده مطلوبتر در معماری، شاید یکی از اتفاق‌های خوب معماری که در 100 سال اخیر در شهر تهران رخ داده «مجموعه موزه هنرهای معاصر» یا «موزه ایران باستان» است که نوع نگاه ایرانی را در فضای پر تلاطم یادآورشده، این به مفهوم کمک فکری دادن به جامعه است که راه خودشان را نسبت به آینده پیدا کنند.ما فراموش کردیم که ساختمان‌های «منومنتال» یا یادواره ساختمان‌هایی هستند حاکی از فرهنگ خاص آن جامعه، بنابراین عملکردهای فرهنگی است که مسبب ساخت آن بنا می‌شوند نه آن‌که عملکردهای فرهنگی در جوار وحاشیه آن گهگاهی اتفاق بیفتد. عملاً فضاهای فرهنگی عملکرد اصلی ساختمان‌های یادواره باید باشند چرا که از تمدن آن سرزمین صحبت می‌کنند در حالی که در برج میلاد از تکنولوژی صحبت می‌شود.هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تکنولوژی والا نبوده است بلکه رسیدن به فرهنگ انسانی والا بوده و عملاً انقلاب یک اتفاق فرهنگی است بنابراین این‌گونه معماری‌ها را نمی‌توان ادامه منطقی تفکر انقلاب اسلامی دانست چون یک رویکرد تکنولوژیک به حوزه معماری داشتن یعنی ندیدن هویت‌های اصیل تمدن اسلامی.

 المان شهر ایرانی- اسلامی باید پاسخگوی نیاز جامعه امروز باشد

در همین راستا محمد مهدی محمودی، استاد معماری پردیس هنرهای زیبا، فقدان واژه امروزی را در تعریف المان شهر ایرانی - اسلامی بسیار مهم می‌داند و می‌گوید: < المان در شهرهای دنیا بسیار تأثیر‌گذار است چرا که به عنوان شاخصی محسوب می‌شود که شهروندان در یک شهر می‌توانند جا و مکان و البته هویت شهری خود را با آن المان‌ها تعریف کنند. این ادعا می‌تواند سلسله جوار زاگرس باشد که المانی طبیعی است و افراد توسط آن می‌فهمند کجای شهر هستند و این تأثیر‌گذار در ذهن مردم است>.وی می‌افزاید:

< از سوی دیگر المان‌های ساخته شده در هر شهر که توسط معماران طراحی می‌شود به نوعی می‌توان آن را آینه جامعه دانست، چرا که معماری باید یک نگرش به شهروند بدهد، حال در طراحی شهری با الگوی معماری ایرانی - اسلامی بسیاری مسیر اشتباه را طی می‌کنند و آن این است که فکر می‌کنند معماری اسلامی یعنی معماری صفویه یا قبل از آن. به نظر من به معماری ایرانی - اسلامی باید نکته مهم دیگری افزوده شود و آن واژه «امروزی» است. المان «شهری ایرانی- اسلامی و امروزی» باید نیاز جامعه امروز را پاسخگو باشد چرا که تقلید از معماری گذشته به عنوان الگوی معماری ایرانی - اسلامی نمی‌تواند جوابگوی رفتارهای مدنی امروز باشد همان‌طور که تقلید از معماری جوامع دیگر نیز نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای جوامع ما باشد.>

 فضاهای عمومی و رفتارهای شهری تأثیری دوجانبه دارند

محمودی، عضو انجمن مفاخر معماری در ادامه با بررسی تأثیر دو جانبه رفتارهای مدنی و المان‌ها در جوامع مختلف می‌گوید:< اعتقاد دارم فضاهای عمومی، عناصر شهری و رفتار مدنی یک ارتباط متقابل دارند، باید در نظر داشت که همیشه فضاها یک ارزش خوب معماری وشهرسازی دارند که باعث می‌شود افراد به آنجا تعلق پیدا کنند. این «خوب» می تواند طبیعی، معماری یا مذهبی باشد. بناهای با ارزش معماری دارای یک فضای مناسب نیز هستند و در نتیجه بیشتر اتفاق‌های مهم می‌تواند در این فضاها رخ دهد، از عزاداری‌هایی چون عاشورا گرفته تا مناسبت‌های شاد، این فضاها در مقیاس کوچک از زمان گذشته در معماری ما حضور داشتند که با عنوان مرکز محله تعریف شده است یا امروزه در مقیاس بزرگتر همانند میدان انقلاب، میدان نقش جهان، میدان آزادی و... تعریف می‌شود.>

وی می‌افزاید: <مهمترین المان‌های شاخص مقیاس و اندازه امروزی در شهر تهران برج میلاد است ولی بزرگترین ضعف این المان شهری در مورد شکل‌گیری رفتارهای مدنی است که جایگاهی بسیار کمرنگ در میان شهروندان دارد برای نمونه بهتر است با این مثال بحث را باز کنم که اگر بخواهید میان برج میلاد و برج آزادی به عنوان یک المان یا عنصر شهری اثر بهتر را انتخاب کنید، می‌توانید در میان گفتمان شهروندان المان مؤثرتر را پیدا کنید، آنجا که برای مشخص کردن هر فضا در شهر تهران برج میلاد نشانه گرفته می‌شود، «آن‌سو یا این سوی میلاد» یا ارتفاع این برج که از هر جایی دیده می‌شود،پس باید گفت این المان شهری بیش از برج آزادی می‌تواند ویژگی یک المان شاخص را داشته باشد، ولی این المان شهری برای تبدیل شدن به معرف شهر تهران باید مشخصه دیگری نیز داشته باشد و آن ارتباط برقرار کردن شهروندان با این المان شهری است که در این مسیر برج آزادی جایگاهی بالاتر از برج میلاد دارد.>

محمودی ادامه می‌دهد: <در حقیقت برج میلاد به دلیل نداشتن مسیر عبور ومرور پیاده رو و عبور کمتر مردم و قرار گرفتن این برج در میان بزرگراه و نیز از سوی دیگر هرچه به این برج نزدیک‌تر می‌شوید المان‌های شهری وجود دارد که می‌تواند جلوه این برج را کمتر نشان دهد ولی برج آزادی در محوری قرار گرفته که همیشه دیده می‌شود چرا که فضاهای خالی آن بسیار زیاد است. حتی در طراحی نوع پوشش گیاهی آن هم دیده شده به طوری که در طراحی فضای طبیعی مانند درختچه‌های اطراف آن در نظر داشتند که نباید این فضا باعث کم رنگ شدن برج شود. نمونه دیگر المان شهری در تهران حسینیه ارشاد است. این بنا در فضایی بسیار مناسب قرار گرفته که اگر طراحان آن این بنا را با کوچکترین تغییری در غیر از جای کنونی می‌ساختند گنبد این حسینیه نمی‌توانست به عنوان المان شهر دیده شود. از نظر من این المان‌های شهر تهران می‌توانند تا حدودی ویژگی یک المان شهری موفق در معماری را داشته باشند.>

نشان پایتخت در غبار شهر گمشده است،به نظر می‌رسد در این روزها معماری و عملکرد فضاهای مسطح همانند پارک‌ها بیشتر خود را در دل شهر و البته شهروندان جا داده‌اند تا بدین وسیله آرامش خاطر را برای مدت کوتاهی به همراه داشته باشند.
 
*******************************************************************************
کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت تصویب شد
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان کلیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت را مورد بررسی و تصویب قرار دادند.

وکلای ملت با 106 رأی موافق، 73 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی 24 فروردین ماه سال جاری یک‌فوریت طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت را به تصویب رساندند و این طرح پس از بررسی در کمیسیون بهداشت مجلس در دستورکار امروز قرار گرفت.

پس از تصویب کلیات این طرح، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب‌رئیس مجلس با اشاره به ماده 155 آیین‌نامه داخلی خانه ملت گفت: با توجه به این ماده رئیس جلسه می‌تواند طرحی را برای بررسی مجدد و ارتقای مفاد آن، به کمیسیون مربوطه برگرداند بنابراین ازآن‌جایی که این طرح نیاز به بررسی مجددی دارد و نمایندگان مجلس و همچنین دولت هم نگاه‌های مختلفی روی این موضوع دارند، این طرح مجدداً به کمیسیون‌های مربوطه برای بررسی مجدد ارجاع می‌شود.

نایب‌رئیس مجلس از نمایندگان خواست تا رأی خود را برای ارجاع جزئیات این طرح به کمیسیون بهداشت و درمان اعلام کنند که بهارستان‌نشینان نیز با 162 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 205 نماینده حاضر در صحن علنی با ارجاع جزئیات طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از رشد جمعیت به کمسیسیون بهداشت و درمان موافقت کردند.
 
*******************************************************************************
تحقق اهداف بلند مدت اقتصادی؛ افق نگاه رهبری در اقتصاد مقاومتی
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تبریک  به مناسبت فرارسیدن سال جدید به مردم استان چهارمحال و بختیاری، بر لزوم عزم ملی و همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص شعار سال جاری و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
در پیام سید سعید زمانیان، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی آمده است: همه مردم و مسئولان به عنوان مخاطبان این پیام باید به دور از برخورد شعاری، برای پیشرفت کشور و تحقق منویات معظم له تلاش کنند.
این پیام می افزاید: تجدید حیات طبیعت، مشیت و اراده الهی است که بیداری و بازنگریستن جوامع بشری و تلاش و بندگی انسان ها را لازم می سازد و بهار طبیعت نیز نردبانی برای نوسازی درون و رویش فضیلت و پاکی دلها و پویش جامعه است.
در پایان پیام عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی آمده است: امید است در سال 1393 با تلاش روزافزون مسئولان نظام و با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، در راستای شکوفایی و پیشبرد اهداف والای ایران اسلامی گام موثر برداشت.
 
*******************************************************************************
وزیر کشور: آمار معتادان در ایران پایین تر از میانگین جهانی است
 
وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت که در حدود یک میلیون و 350 هزار نفر معتاد به مواد مخدر در کشور وجود دارد ولی با توجه به آمار دیگر کشورها تعداد معتادان در ایران پایینتر از سرانه جهانی است .
عبدالرضا رحمانی فضلی در سخنانی در پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در استانه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و در جمع نمازگزاران تهرانی یاد شهدای مبارزه با مواد مخدر درکشور را گرامی داشت.
 
*******************************************************************************
ظرفیت هلال‌احمر برای بکارگیری در امر پیشگیری و درمان اعتیاد
 

محمد فرهادی، رییس جمعیت هلال‌احمر در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعیت هلال‌احمر با اشاره به کمک به سلامتی انسان‌ها و حمایت به نیازمندان یکی از وظایف جمعیت‌ هلال‌احمر است، گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و حفظ سلامتی از طریق مدیریت جوانان که از اجزای این سازمان است، امکان‌پذیر می‌شود.
وی آموزش، توانمندسازی، کمک به امر پیشگیری از آسیب‌ها و اعتیاد و ارایه آموزش‌های مهارتی را از جمله برنامه‌های مشترک سازمان جوانان هلال‌احمر عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه این سازمان می‌تواند در امر پیشگیری و حتی درمان معتادان برنامه‌های آموزشی پیشگیرانه داشته باشد، گفت: کمک به امر درمان با همکاری وزارت ارشاد و ستاد مبارزه با مواد مخدر از جمله پتانسیل‌هایی است که می‌شود از سازمان جوانان بهره برد.
به گفته فرهادی، سازمان جوانان هلال‌احمر بالغ بر یک میلیون نفر جمعیت جوان را تحت پوشش سازمان جوانان دارد که می‌شود از پتانسیل این نیروی عظیم استفاده کرد.
به گفته فرهادی، بر اساس این تفاهم‌‌نامه که بین جمعیت هلال‌احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر منعقد شد هلال‌احمر می‌تواند در امر آموزش و کاهش خطرپذیری آسیب‌های اعتیاد همکاری داشته باشد.
 
*******************************************************************************
 

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo)             http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 4 تير 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com