سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 1827
بازدید کل : 131673
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 201100 : نامه اوباما به رهبر ایران عملگرایانه بود

عنوان 201100 :  نامه اوباما به رهبر ایران عملگرایانه بود


واکنشها به ارسال چهارمین نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب/ درخواست کمک به امریکا برای نجات از منجلاب داعش/ رهبری قبلا جواب امریکایی ها را داده اند


پایگاه خبری تحلیلی قدس انلاین – سعید کوشافر: روزگذشته خبری که وال استریت ژورنال منتشر کرده بود یکی از سرفصلهای خبری رسانه های امریکا تبدیل شد و مقاماهای ارشد این کشور و همچنین رسانه های بین المللی پیرامون ان به انتشار تحلیلهای گوناگون پرداختند .

روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شده است که باراک اوباما برای مقابله با داعش نامه ای محرمانه به رهبر عالی ایران نوشته است.

این روزنامه در این خصوص با استناد به افراد مطلع می افزاید: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا برای مقابله با داعش در اواسط ماه گذشته نامه ای محرمانه برای رهبر عالی ایران نوشته و در این نامه به منافع مشترک ایران وآمریکا در جهت مقابله با داعش در کشورهای عراق و سوریه پرداخته است.

این روزنامه هدف از این نامه نگاری را جلوگیری از گسترش داعش و همچنین جلب رضایت رهبر عالی ایران در مذاکرات هسته ای عنوان کرده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه افزوده است که ارسال این نامه نشان از آن دارد که از دید رئیس جمهوری آمریکا، ایران در مبارزه با داعش عاملی مهم است و می تواند نقش سازنده یا منفی ایفا کند.

مطابق این گزارش اوباما در این نامه هرگونه همکاری برای مقابله با داعش را تا حد زیادی به رسیدن ایران به توافق جامع تا 24 نوامبر مشروط کرده است.

بر اساس این گزارش اوباما متحدان منطقه ای خود چون عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی را در جریان ارسال این نامه قرار نداده است.

وال استریت ژورنال در ادامه مطلب خود آورده است که این برای چهارمین مرتبه است که اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا به رهبرعالی ایران نامه می‌نویسد و در این نامه اوباما بر اهمیت ایران برای مقابله نظامی و سیاسی با داعش تاکید کرده است.

این گزارش  در حالی است که "جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به خبرنگاران درباره صحت و درستی ارسال این نامه به مقام معظم رهبری گفته است که نمی‌تواند آنرا تایید کند.

ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در حالی است که چندی پیش رهبر معظم انقلاب، اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند و با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که صراحتاً اعلام کردند از ایران برای مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، افزودند: اینکه آمریکا از ایران برای حضور در یک کار خلاف و غلط دسته جمعی مایوس می‌شود، مایه افتخار ماست و افتخاری بالاتر از این، برای خود نمی‌دانیم.

ایشان تصریح کرده اند: در همان روزهای سخت حمله داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرده اند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به مخالفت صریح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با آمریکا در خصوص مبارزه با داعش، تصریح کردند: اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.

***چرا آمریکا می خواهد با ایران مذاکره کند؟

مقامات و رسانه های آمریکایی تلاش زیادی برای ایجاد فضایی کرده اند تا بتوانند ایران را در ائتلاف آمریکایی ها برای مقابله با داعش وارد کنند ولی این تلاش ها با مخالفت صریح مقامات ایرانی همراه بوده است.

اخیراً بحث های زیادی در خصوص همکاری احتمالی ایران و آمریکا برای مقابله با داعش مطرح می شود که مواضع رسمی مقامات کشورمان حاکی از عدم تمایل برای همکاری با آمریکایی ها در منطقه است. چندی پیش شبکه خبری بی بی سی از احتمال همکاری نظامیان ایرانی با ارتش آمریکا برای مبارزه با داعش در مناطق شمالی عراق خبر داد که مقامات ارشد نظامی کشورمان این خبر را تکذیب کردند.

مقام معظم رهبری نیز طی سخنانی درباره همکاری ایران و آمریکا در مبارزه با داعش که رسانه های آمریکایی آن را بسیار تحقیر آمیز توصیف کرده و فرمودند: در همان روزهای سخت حمله داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.

ایشان در ادامه افزودند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم. اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.

  با وجود موضع گیری های شفاف مقامات ایرانی در خصوص همکاری ایران و آمریکا خبرگزاری رویترز خبری را منتشر کردند که طی آن به نقل از مقامات ارشد ایرانی مدعی شده بود که تهران آمادگی همکاری با آمریکا و همپیمانان این کشور برای مقابله با تکفیری‌های داعش را دارد اما در عین حال خواستار انعطاف بیشتر غرب درباره برنامه غنی‌سازی اورانیوم خود می‌باشد.

سردار "سید مسعود جزایری" در مصاحبه اختصاصی با شبکه العالم، درباره ادعای مسؤولان آمریکایی مبنی بر گفتگو با هیأت جمهوری اسلامی ایران درباره داعش و چگونگی همکاری در مقابله با این گروه، در حاشیه مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکایی ها خیلی تلاش می کنند که مشروعیت خودشان را در برخورد با داعش از طریق جمهوری اسلامی ایران به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای مقابله با داعش احتیاج به مشروعیت دارد، تأکید کرد: ما صراحتاً اعلام می کنیم که آمریکا فاقد مشروعیت لازم برای مقابله با تروریسم است. سردار جزایری در پاسخ به این سؤال که آیا این گفتگوها صورت گرفت و آیا هیأت ایرانی اختیار گفتگو در این زمینه را دارد، اظهار داشت: آنچه که من می دانم، هیأت ایرانی مذاکره کننده در امور هسته ای فقط صلاحیتش در مورد مباحث هسته ای است آن هم در چارچوبی که برای آن تعیین شده است.

باید دید که علت این سماجت آمریکایی ها با وجود سخنان تحقیر آمیز مقام معظم رهبری و سایر مقامات نظامی و سیاسی ایران، برای صحبت با ایران در خصوص مساله داعش چیست و آیا مقامات کشورمان از نیت آمریکایی ها برای دنبال کردن ارتباط با ایران به بهانه مقابله با داعش با خبر هستند.

سعد الله زارعی کارشناس مسائل بین المللی در این خصوص معتقد است که آمریکایی ها در بحث داعش تلاش می کنند وانمود کنند که اقدامشان خیرخواهانه است و از طرف دیگری سعی زیادی می کنند که نیت واقعی خود را که همان سرنگون کردن دولت سوریه است بپوشانند. علت تلاش آمریکایی ها برای مذاکره و صحبت با ایران در خصوص داعش اطمینان دادن به ایران است که هدف ما دولت سوریه نیست و هدف داعش است. ولی ما اطلاع داریم که آمریکایی ها به بهانه داعش ائتلافی را برای سرنگونی دولت سوریه تشکیل داده اند. و می خواهند که اینگونه ایران را به نحوی غافلگیر کنند.

سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکا با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند با تقویت مخالفان سوریه با گروه تروریستی داعش مبارزه کند، افزود: اما این را هم باید اضافه کنم که آموزش ما همچنین به همان مبارزه‌ای که آنها (مخالفان دولت سوریه) از ابتدای درگیری به دنبال آن بوده‌اند، کمک خواهد کرد.

درعین حال یک عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب اگر محرمانه بوده است، ما از متن نامه اطلاعی نداریم، افزود: شاید این نامه نگاری تنها جنگ روانی باشد.

عباسعلی منصوری آرانی درباره ادعای برخی رسانه های غربی درباره ارسال نامه ای محرمانه از سوی اوباما به رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ما باید هوشیار باشیم که این گونه اقدامات تنها بار جنگ روانی برای کشورمان نداشته باشد، چون ما در آستانه ماراتن بعدی مذاکرات هسته ای در مسقط هستیم.

*** همکاری درباره داعش تاثیری بر مذاکرات هسته ای ندارد

روز گذشته و بلافاصله پس از مخابره نامه محرمانه باراک اوباما به رهبر معظم انقلاب، واکنش ها نیز به این اقدام رئیس جمهور آمریکا آغاز شد.

شبکه 10 رژیم صهیونیستی بلافاصله بعد از مخابره این موضوع گزارش داد که «ارسال این نامه بدون اطلاع سران اسرائیل بوده است.»

همچنین شبکه 7 اسرائیل، طی تحلیل کوتاهی در این مورد نوشت: «این نامه نشان دهنده این است که در موضوع هسته ای توافق سیاهی بین ایران و آمریکا انجام شده است.»

طبق گزارش بی بی سی، در یک واکنش منفی دیگر به نامه محرمانه اوباما به آیت الله خامنه ای، دو سناتور جمهوری‌خواه روز پنج‌شنبه، ۱۵ آبان‌ماه، در بیانیه‌ای مشترک اقدام رئیس جمهور آمریکا یعنی ارسال نامه و دعوت از ایران به همکاری در مبارزه با داعش را «زشت و شرم‌آور» خواندند.

جان مک‌کین و لینزی گراهام، سناتورهای جمهوری‌خواه و از منتقدان سرسخت باراک اوباما، که این بیانیه‌ای شدیداللحن را منتشر کرده‌اند، می‌گویند: «شرم‌آور است که درست در زمانی که فریاد نیروهای میانه‌روی سوریه برای کمک بیشتر از سوی دولت آمریکا گوش شنوایی نمی‌یابد، باراک اوباما، رئیس جمهور، از آیت‌الله خامنه‌ای خواسته است که به جنگ علیه حکومت اسلامی بپیوندد.»

جان مک‌کین همواره از جمله منتقدان آمریکایی دولت اوباما بوده که ماه‌هاست این دولت را به دلیل عدم کمک بیشتر به مخالفان بشار اسد در سوریه نکوهش کرده‌اند.

دو سناتور منتقد در ادامه بیانیه خود با متهم کردن جمهوری اسلامی در ظهور تروریست های داعش مدعی شده اند که تهران به ظهور این گروه کمک کرده است.

این سناتورهای آمریکایی در پایان بیانیه خود یادآور شده‌اند که «لازم است که دولت آمریکا درک کند که حکومت ایران بیشتر به تلاش برای تضعیف آمریکا و بیرون راندن ما از خاورمیانه اهمیت می‌دهد تا به همکاری با ما».

جان بینر، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، درباره این نامه گفت که «به رهبران ایران اعتماد ندارد و معتقد نیست که ایالات متحده نیازی به حضور ایران در کمپین مبارزه علیه گروه حکومت اسلامی دارد».

پس از انتشار گزارش وال استریت جورنال که نامه‌نگاری اوباما با رهبر انقلاب را افشا کرد، کاخ سفید در واکنشی بدون تایید ارسال این نامه اعلام کرد که سیاست دولت آقای اوباما در برابر جمهوری اسلامی همان است که پیشتر بوده است.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید، در این باره گفت: «سیاستی که رئیس جمهوری و دولت او در قبال ایران اعلام کرده تغییر نکرده است» و ایالات متحده «هیچ همکاری نظامی» با ایران در مبارزه علیه داعش نخواهد داشت.

وب سایت بی بی سی در این باره نوشت: این چهارمین نامه‌ای است که باراک اوباما از زمان ریاست بر کاخ سفید برای رهبر ایران ارسال کرده است.

این نامه یک روز پس از اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درخصوص برنامه هسته‌ای ایران منتشر شد.

اوباما گفته بود: اگر بتوانیم با ایران به توافقی خوب برسیم که بتواند جهان را متقاعد کند که ایران توانایی تولید سلاح اتمی را نخواهد داشت، آن وقت با کنگره وارد مذاکره می‌شویم و آنها را هم متقاعد می‌کنیم. اما این نیازمند یک توافق خوب است.

اوباما گفت که آمریکا و متحدانش می‌توانند چارچوبی به ایران پیشنهاد کنند که در آن بتواند نیازهای صلح‌آمیز انرژی خود را تأمین کند، اما در عین حال گفت که مذاکرات اتمی یک راه دشوار دیپلماتیک است، چرا که دو طرف به هم بی‌اعتماد هستند.

دو طرف براساس توافق مقدماتی شش ماهه ژنو - که برای چهار ماه اضافه تمدید شده - قصد دارند به یک توافق جامع دست یابند. این مهلت چهارماهه روز ۲۴ نوامبر به سر می‌رسد.

دراین راستا اما سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعای ارسال نامه محرمانه توسط رئیس جهور این کشور به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که در صورت وجود همکاری دو کشور در خصوص داعش این ارتباط تاثیری بر مذاکرات هسته ای نخواهد داشت.

"جن ساکی" در پاسخ به پرسشی در خصوص نامه "باراک اوباما" به رهبری ایران و احتمال تاثیر همکاری آمریکا و ایران در خصوص داعش بر مذاکرات هسته ای گفت: ما به این موضوع به عنوان راهی برای ایجاد ارتباط نگاه نمی کنیم. نگرانی های ما در مورد حضور ایران در ائتلاف ضد داعش زیاد است. این نکته روشن است که ما می دانیم ایران نیز نگران تهدیدهای به وجود آمده از سوی داعش است، اما با این وجود من به این موضوع به عنوان راهی برای ارتباط نگاه نمی کنم.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همکاری احتمالی ایران و آمریکا علیه داعش تاثیری بر مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 نخواهد داشت.

دراین خصوص همچنین سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی در خصوص خبر ادعایی مبنی بر نامه محرمانه رئیس جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پاسخ داد در موقعیتی نیست که بخواهد دراین رابطه صحبت کند.

"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به پرسشی درباره این نامه‌ از اظهار نظر خودداری کرد و گفت: من در موقعیتی نیستم که درباره نامه نگاری های رئیس جمهوری با هیچ یک از رهبران جهان صحبت کنم.

ارنست اما افزود که او می تواند بگوید سیاستی که رئیس جمهور آمریکا و دولت او در قبال ایران اعلام کرده، تغییر نکرده و ایالات متحده هیچ همکاری نظامی با ایران در مبارزه علیه گروه داعش نخواهد داشت.

به گفته او، آمریکا اطلاعات خود درباره گروه داعش را با ایران به اشتراک نخواهد گذاشت، اما در این باره گفتگوهایی در حاشیه مذاکرات هسته ای انجام شده که ناظر به منافع آنها بوده است.

درعین حال نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیشین ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از ارسال نامه اوباما به رهبر ایران، این اقدام را یک "اشتباه بزرگ" توصیف کرده که مایه بهت وی شده است.

میت رامنی نامزد دور قبل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در واکنش به انتشار خبر ارسال نامه باراک اوباما به رهبر ایران در زمینه همکاری در مبارزه با داعش، به شدت به وی حمله کرد و اقدام اوباما در ارسال این نامه را "عجیب" و "یک خطای بزرگ" توصیف کرد.

وی که در نشست شورای آمریکایی‌های اسرائیلی‌تبار در هتل هیلتون واشینگتن سخنرانی می‌کرد گفت: "من صراحتا دچار شوکه شدم از اینکه رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا نامه‌ای با این ماهیت و اثرگذاری را نوشته است، و ملت و رهبری را که هنجارهای بین‌المللی را نقض کرده و جهان را تهدید کرده‌اند، مشروعیت بخشیده است."

رامنی در این سخنرانی گفت: "ارائه این پیشنهاد که ما می‌توانیم به گونه‌ای با یکدیگر همکاری کنیم چیزی است که ورای حیطه (ممکن) است، من وقتی این موضوع را شنیدم، بهت زده شدم، من نمی‌توانم آن را درک کنم."

انتقادات رامنی در حالی مطرح شده است که برخی از دیگر سیاستمداران آمریکایی شامل مایک راجرز رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان این کشور نیز ارسال این نامه را "واقعا نگران‌کننده" توصیف کرده و اظهار داشته است که این کار کمکی به روابط آمریکا با متحدان خود در منطقه نمی‌کند.

دراین خصوص اما تریتا پارسی در دفاع از نامه اوباما نوشت: تنها ایدئولوگ ها و افراد نادان درک نمی کنند که نامه اوباما به آیت الله خامنه ای تنها یک سیاست عملگرا بوده است.

 پارسی در ادامه می نویسد: اگر پوشیدن کت و شلوار کرم رنگ در یک کنفرانس خبری برای ایجاد طوفانی از انتقادات کافی باشد، مطمئنا باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نباید از واکنش ها نسبت به نامه ارسالی اش به رهبر معظم ایران، آیت الله علی خامنه ای چندان متعجب شود. نامه اوباما به ایشان تنها به یک مسئله کاملا واضح اشاره دارد: اینکه ایران و آمریکا دارای منافع مشترکی در مبارزه با داعش هستند و اینکه همکاری واقعی تا پیش از حل مسئله هسته ای ممکن نخواهد بود.

خشم واقعی از این است که برقراری ارتباط با بازیگران کلیدی خاورمیانه برای توسعه امنیت آمریکا، هنوز در بسیاری از سیاست ها و حلقه های سیاسی واشنگتن عصبانی کننده است. خشمی که جان مک کین بیان کرده، به ما یادآور می شود که چرا مردم آمریکا بارها و بارها دیدگاه سیاست خارجی اوباما را رد کرده اند.

اینطور نیست که جورج دبلیو بوش اهمیت ایران در سیاست منطقه ای را درک نمی کرد. دولت وی مذاکرات مخفیانه با تهران را پس از 11 سپتامبر آغاز کرد و هم در کمپین نظامی علیه طالبان و هم در کمپین ایجاد قانون اساسی برای افغانستان با ایران همکاری کرد. زمانیکه کمک های ایران دیگر ضروری به نظر نمی رسید، بوش ایران را در «محور شرارت» قرار داد و فرصت اینکه آمریکا در سال های آتی نیز با ایران همکاری داشته باشد را از بین برد.

برخی از نامه به آیت الله خامنه ای خشمگین شدند چراکه اوباما پیش از چنین اقدامی، «تاییدیه» آن را از بینامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل یا شاه عبدالله، پادشاه عربستان نگرفته بود. اما  زمانیکه بحث به توسعه امنیت کشور می رسد، رئیس جمهوری آمریکا هیچ اجباری ندارد که از اسرائیل، عربستان یا هر کشور دیگری اجازه بگیرد.

ظهور داعش بنیان های اولیه سیستم دولتی در خاورمیانه را تهدید می کند. علیرغم اشتباهات بسیاری که دولت های مقتدر خاورمیانه داشته اند، واقعیت این است که این دولت ها در مقایسه با دولت های ساقط شده، خطر کمتری برای یکدیگر و جمعیت شان دارند. چنین مشکلی به راحتی قابل حل نیست. این بحران مطمئنا بر اروپا، آسیای مرکزی و ورای آن تاثیر خواهد داشت. هر سیاست مداری در خاورمیانه و غرب این مسئله را درک می کند.

آمریکا نمی تواند و نباید مسئولیت متوقف کردن داعش را به تنهایی به دوش بکشد. و بمب های آمریکایی نیز به تنهایی نمی توانند مسیر خروج از وضعیت خطرناک خاورمیانه را هموار کنند. همکاری و همراهی واقعی بازیگران کلیدی منطقه الزامی است. ایران- دومین کشور بزرگ خاورمیانه از نظر جمعیت و صاحب نفوذ اصلی در جهان شیعیان- یکی از این بازیگران کلیدی محسوب می شود. علاوه بر این، ایران دارای مرز 900 مایلی با عراق است و روابط خوبی با دولت ها در بغداد و دمشق دارد. چه دوست داشته باشیم چه نه، ایران بازیگر اجتناب ناپذیر مبارزه علیه داعش است.

در واقع، به گفته دولت عراق و اقلیم کردستان، ایران با ارسال تسلیحات و مشاوران، نخستین کشوری بود که از جنگ علیه داعش حمایت کرد. اخیرا تصاوری از سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس پاسداران ایران در کنار نیروهای پیشمرگه کرد، پس از بیرون کشیدن چندین روستای عراقی از دست داعش منتشر شده است.

اما اگر اوباما تشخیص داده که در حال حاضر به ایران به عنوان یک نوع متحد در عراق نیاز دارد، وی نگاهی هم به استراتژی دراز مدت- مطمئنا طولانی تر از آنچه بوش داشت- دارد. جمهوری خواهان مدعی هستند که اوباما با مطرح کردن مسئله داعش با ایرانیان، دست آمریکا در مذاکرات هسته ای را می بندد. در واقع، تغییر شکل منطقه باعث شده ادامه دشمنی با آمریکا- در مسئله هسته ای و دیگر مسائل- برای ایران سخت تر شود. امکان گشایش دریچه ای برای درک گسترده تر میان دو کشور وجود دارد.

براساس گزارش رسانه ها، این نامه نشان داد که همکاری متقابلا سودمند میان ایران و آمریکا علیه داعش تنها زمانی عملی خواهد بود که مناقشه در مورد برنامه هسته ای ایران حل شده باشد. اوباما دورنمای گسترش همکاری در حوزه منافع مشترک دو کشور را مورد توجه قرار داد.

تیریتا پارسی در ادامه می نویسد: نیاز ایران به متوقف کردن وحشیگری های داعش در کشورهای همسایه، اهرم لازم را در اختیار اوباما قرار داده است. در گفتگوی طولانی که چند روز پیش از سقوط موصل در جولای سال جاری، با یکی از مقامات ارشد ایران داشتم، وی گفت در رادار تهدید ایران، داعش و گسترش فرقه گرایی بارز است. مقامات ایران نیز تصدیق می کنند که ایران نمی تواند به تنهایی دولت داعش را شکست دهد. ضمن اینکه نه آمریکا و نه عراق نیز نمی توانند به تنهایی با داعش مقابله کنند. تنها از طریق همکاری گسترده است که می توان این تهدید مشترک را نابود کرد. این مقام ایرانی افزود اما تهران باید تصمیم بگیرد که آیا یک توافق هسته ای باید راه گشای روابط بهتر با واشنگتن باشد یا خیر.

اما این دقیقا همان نکته ای است که برخی در واشنگتن را به شدت ترسانده است. ایران به عنوان یک دشمن بسیار با ارزش است. یک توافق هسته ای که مسیر دستیابی ایران به سلاح هسته ای را مسدود می کند و ایران را به سمت ایجاد روابطی سازنده تر با آمریکا هدایت می کند، به مذاق کسانی که دو دهه اخیر را صرف راندن آمریکا و ایران به آستانه جنگ کرده اند، خوش نمی آید.

برخی بیش از آنکه از جنگ بترسند از صلح می ترسند. برای آنها، ایده از دست دادن یک دشمن در خاورمیانه چندان خوشایند نیست. و بحث اصلی همین است. فکر اینکه یک خاورمیانه صلح آمیز چیزی است که به هر قیمتی باید از آن اجتناب کرد، خشم منتقدان از یک کت و شلوار کرم را کاملا عاقلانه جلوه می دهد.

درعین حال وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو با هر گونه توافق همکاری با ایران درباره گروه داعش مخالف است.

آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر نامه محرمانه رئیس جمهوری آمریکا به رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هر گونه توافق همکاری با ایران درباره گروه داعش اشتباه است.

وی افزود: اسرائیل با هر گونه توافقی که در این زمینه با ایران حاصل شود مخالفت خواهد کرد.

***علت اصلی نامه‌نگاری اوباما از دید روزنامه ها

بعد از ادعای روزنامه «وال استریت ژورنال» مبنی بر ارسال نامه رییس‌جمهور آمریکا به رهبر انقلاب درجهت منافع مشترک دوکشور در قبال داعش، روزنامه انگلیسی «تلگراف» مدعی شد دلیل این نامه عدم تمایل آمریکا برای تغییر رژیم در ایران بوده‌ است.

به گفته «دیلی تلگراف» اوباما با ارسال نامه به رهبر انقلاب به دنبال اطمینان‌بخشی از عدم تمایل آمریکا برای تغییر نظام در ایران است.

روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» به نقل از منابع مطلع، مدعی شد «باراک اوباما» رئیس‌‌جمهور آمریکا ماه گذشته با ارسال نامه‌ای به ایران، به تشریح منافع مشترک دو کشور در مبارزه با داعش پرداخته بود.

این روزنامه آمریکایی هدف از این نامه را جلوگیری از پیشرفت گروه تروریستی داعش و همچنین جلب رضایت رهبر انقلاب در مذاکرات هسته‌ای توصیف کرد.

امروز طی گزارشی روزنامه انگلیسی «تلگراف» مدعی شد هدف واقعی از ارسال نامه اوباما ایجاد اطمینان از عدم تمایل آمریکا برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این نامه که به ادعای «وال استریت ژورنال» یک‌ماه پیش منتشر ارسال شده‌است تنها چند روز پیش از شروع دور نهایی مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 پیش از ضرب‌الاجل مذاکرات منتشر شده‌است.

درعین حال یک روزنامه سعودی با استناد به شایعه ارسال نامه از سوی رئیس جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ادعا کرد که این نامه مواضع ایران را تغییر داد !!!

روزنامه سعودی "الشرق الاوسط" چاپ لندن با معرفی "علی خرم" به عنوان مشاور "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به نقل از وی ادعا کرد: "این نامه نگاری‌ها تأثیر مثبتی بر رهبری ایران گذاشته، و در تغییر مواضع ما در قبال رسیدن به توافق ضروری است، حتی با این وجود که نامه منحصر به موضوع منافع مشترک در زمینه مبارزه با داعش است."

الشرق الاوسط با بیان اینکه "علی خرم" این مطالب را به صورت تلفنی گفته است، در ادامه به نقل از وی نوشت: "با وجود آنکه بیش از ۳۰ سال از بی اعتمادی گذشته است، ایران و آمریکا به این موضوع رسیده اند که منافع ملی دو کشور در مذاکرات سازنده بین دو طرف برای رسیدن به توافق نهایی است .. به نظر می رسد که هر دو طرف اخیرا با اعتراف به نگرانیها، اکنون آماده هستند که در بالاترین حد نرمش، بایکدیگر بیشتر همکاری کنند."

 

این روزنامه سعودی به نقل از خرم مدعی شد: "این عقیده که آمریکا شیطان بزرگ است، در ایران در حال تغییر است؛ و نشانه هایی در سیاستهای متفاوت آمریکا در قبال مسأله اسارئیل – فلسطین و عراق و سوریه وجود دارد، و همه این‌ها زمینه را برای ایران جهت ورود به نوعی همکاری با آمریکا فراهم می کند."

دراین حال یک روزنامه آمریکایی با استناد به منابعی برخی از مفاد نامه ادعایی به رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز مدعی شد در نامه‌ای که ماه گذشته باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاشته ضمن تأکید بر منافع مشترک دو کشور در مقابله با گروه داعش ادعاهایی درباره حضور آمریکا در منطقه مطرح کرده است.

بنا به گفته یک مقام آمریکایی، اوباما در نامه مذکور مدعی شده حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه تنها به منظور مقابله با گروه تروریستی داعش است که این موضوع به نفع ایران هم هست. این مقام آمریکایی می‌گوید اوباما در این نامه نوشته است: «ما تنها برای مقابله با داعش در آنجا (خاورمیانه) هستیم و شما به ما اجازه انجام این کار را بدهید، چون این به شما هم کمک خواهد کرد.»

روزنامه نیویورک‌تایمز همچنین مدعی شده در بخش دیگری از این نامه، اوباما مسائلی را در خصوص موضوع هسته‌ای ایران مطرح کرده است.

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال روز پنجشنبه به نقل از منابعی مدعی شده بود باراک اوباما نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب درباره مقابله با گروه داعش نوشته است. این نامه با واکنش‌های مختلفی همراه شده است. نشریه فارن‌پالیسی در گزارشی در روز جمعه، آن را نشان‌دهنده اهمیت راهبردی ایران در منطقه دانسته است.

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خوانده و با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که صراحتاً اعلام کردند از ایران برای مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، افزودند: اینکه آمریکا از ایران برای حضور در یک کار خلاف و غلط دسته جمعی مایوس می‌شود، مایه‌ی افتخار ماست و افتخاری بالاتر از این، برای خود نمی‌دانیم.

ایشان گفتند: در همان روزهای سخت حمله داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مخالفت صریح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با آمریکا در خصوص مبارزه با داعش، گفتند: اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: آمریکایی‌ها قبلاً نیز با سر و صدای فراوان و با حضور چندین کشور، یک ائتلاف بر ضد سوریه تشکیل دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و در مورد عراق نیز وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.

ایشان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها قصد اقدام جدی بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود آمریکایی‌ها و حتی خود داعشی‌ها به خوبی می‌دانند حرکتی که در عراق، کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود، بلکه اقدام نیروهای مردمی و ارتش عراق بود که مبارزه با داعش را به خوبی فرا گرفته بودند و ضربات جدی به آن وارد کردند.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ضربات نیروهای مردمی و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کردند: واقعیت آن است که آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای هستند تا همان کاری را که در پاکستان انجام می‌دهند و با وجود دولت مستقر و ارتش قوی، بدون اجازه وارد خاک این کشور می‌شوند و نقاط مختلف را بمباران می‌کنند در عراق و سوریه انجام دهند.

ایشان تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند که اگر چنین کاری را انجام دهند، همان مشکلاتی که در ده سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار دیگر به وجود خواهد آمد.

دراین راستا همچنین روزنامه گلوبال تایمز چاپ چین در واکنش به نتایج اولیه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا که از آرای نه چندان خوب دموکرات ها حکایت دارد نوشت: کارنامه باراک اوباما رئیس جمهور پوچ و بی حاصل بود و بهترین هنر او لفاظی توخالی و بی محتواست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پکن، روزنامه گلوبال تایمز نزدیک به حزب کمونیست چین در سرمقاله خود نوشت:«‌اوباما همیشه می گوید quotation mark بله ما می توانیم quotation mark و انتظارات زیادی در مردم ایجاد می کند اما او کار بی حاصلی انجام داده است و تقریباً چیزی برای عرضه به هوادارانش ندارد. جامعه آمریکا از ابتذال اوباما خسته شده است.»

این روزنامه چینی در حالی این گزارش گزنده را درباره باراک اوباما منتشر کرده که وی قرار است دوشنبه هفته آینده برای شرکت در اجلاس سران آسیا- اقیانوس آرام وارد پکن شود و با شی جینپینگ فرد شماره یک چین گفتگو کند.

این روزنامه افزود: « بهترین هنر اوباما نطق بی محتواست.»

این روزنامه که به خاطر لحن ملی گرایانه اش شهرت دارد افزود « آمریکا کشوری بسیار تنبل در اصلاح خود است.»

گلوبال تایمز افزود :‌ بی تردید باراک اوباما نیروهای آمریکایی را از عراق و افغانستان بیرون کشید اما «‌صلحی باقی نگذاشت » و هر چند «‌ بن لادن در دوران ریاست جمهوری وی کشته شد ولی داعش در خاورمیانه ظهور کرد.»

این روزنامه تاکید کرد: در اروپا « با به وجود آمدن بحران در اوکراین جنگ سرد تقریباً‌ بازگشته است و سیاست واشنگتن برای ایجاد تعادل دوباره در روابطش با آسیا تنها سبب افزایش بی اعتمادی میان چین و آمریکا و میان کشورهای شرق آسیا شده است. »

گلوبال تایمز در پایان این طور نتیجه گیری کرد که « در دوران ما هیچ رئیس جمهور بزرگی در آمریکا وجود ندارد.»

 

*******************************************************************************************

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

 

(دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

 

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

 

emali: esarmir@yahoo.com

 

gmail:esarmirc@gmail.com

 

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

 

gmail:iran.gheraati@gmail.com

 

******************************************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
 
 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.
 

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 
 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

 

Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 19 آبان 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com