سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 132041
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلی 202700 : مجمع عمومی سازمان ملل: اسرائیل باید از تسلیحات اتمی دست بکشد+چند خبر مهم دیگر

عنوان مطلی 202700 : مجمع عمومی سازمان ملل: اسرائیل باید از تسلیحات اتمی دست بکشد+با تصویب یک قطعنامه‌ عنوان شد؛ مجمع عمومي سازمان ملل: اسرائيل بايد از تسليحات اتمي دست بكشد+مواضع رژیم صهیونیستی+آیین پاسداشت شهدای تفحص لشکر 27محمدرسول الله(ص) تهران برگزار شد

 

مجمع عمومی سازمان ملل: اسرائیل باید از تسلیحات اتمی دست بکشد

» سرویس: بين الملل - آسيا،خاورميانه
1411459378760_UN-general-assembly-011 (1).jpg

مجمع عمومی سازمان ملل به اتفاق آرا قطعنامه‌ای را تحت حمایت کشورهای عربی تصویب کرد که بر اساس آن از اسرائیل خواسته شده تا از داشتن تسحلیات اتمی دست کشیده و "بدون تاخیر بیشتر" به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) پیوسته و تاسیسات اتمی‌اش را تحت بازدیدهای بین‌المللی قرار دهد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این قطعنامه که با 161 رای موافق و پنج رای مخالف تصویب شده، آمده است، اسرائیل تنها طرف در خاورمیانه است که جزو معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی نیست.

این قطعنامه از اسرائیل خواست تا بدون تعلل بیشتر به این معاهده بپیوندد، تسلیحات اتمی خود را توسعه و یا تولید نکرده و از کشورهای دیگر نیز خریداری نکند، از داشتن تسلیحات اتمی دست بکشد و تاسیسات اتمی‌اش را تحت حفاظت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سازمان ملل قرار دهد.

 

آمریکا، کانادا، پالائو و میکرونزی به همراه اسرائیل با این قطعنامه مخالفت کرده در حالی که 18 کشور رای ممتنع دادند.

 

گمان تقریبا قطعی این است که اسرائیل تسلیحات اتمی دارد اما این رژیم همواره از تایید این مساله امتناع کرده است.

 

تاسیسات هسته‌ای دیمونای رژیم صهیونیستی

 

این قطعنامه که از سوی مصر ارائه شده، منعکس‌کننده تلاش‌های مشابه کشورهای عربی است که از نشست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سازمان ملل که سپتامبر سال جاری میلادی در وین برگزار شد، آغاز شد. در آن زمان اسرائیل از کشورهای عربی به خاطر "متزلزل کردن مذاکرات" با دست گذاشتن بر روی مساله "تشکیل کشور یهود" در صحنه‌های بین‌المللی انتقاد کرد.

 

این قطعنامه سازمان ملل تحت عنوان «خطر گسترش تسلیحات اتمی در خاورمیانه» با هدف تشکیل یک منطقه عاری از تسلیحات اتمی در خاورمیانه ارائه شده و از اینکه تلاش‌های تحت حمایت آمریکا برای برگزاری مذاکرات در سال 2012 میلادی بی‌نتیجه ماند، ابراز تاسف کرده است.

 

این در حالی است که هیات اسرائیل در سازمان ملل هنوز درباره تصویب این قطعنامه اظهارنظری نکرده است.

 

اسرائیل بارها گفته است که باید به برنامه صلح کامل فلسطین و اسرائیل پیش از تشکیل منطقه‌ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی در خاورمیانه رسیدگی شود. اسرائیل همچنین مدعی است که برنامه اتمی ایران یک تهدید منطقه‌ای واقعی محسوب می‌شود! این در حالی است که ایران داشتن چنین هدفی را رد کرده است.

 

قطعنامه‌های مجمع عمومی سازمان ملل از نظر قانونی الزام‌آور نیست اما از نظر اخلاقی بسیار تاثیرگذار است چراکه مجمع عمومی تنها هیاتی است که تمامی 193 کشورعضو سازمان ملل در آن حضور دارند.

 

رابرت وود، نماینده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: این برنامه از اساس اولیه عدالت و تعادل برخوردار نیست. این قطعنامه خودش را به ابراز نگرانی نسبت به فعالیت‌های یک طرف محدود می‌کند.

 

وی افزود: آمریکا به تلاش‌های خود برای ایجاد یک خاورمیانه بدون تسلیحات کشتار جمعی ادامه خواهد داد اما چنین قطعنامه‌هایی تنها دورنماهای پیشرفت را متزلزل می‌کنند.

قطعنامه‌های‌مجمع عمومی سازمان ملل متحد الزام آور نیستند اگرچه می‌توانند افکار عمومی را حول یک موضوع بسیج کنند و فشار روانی بر کشورها را بیفزایند.

سال ۲۰۱۲ نیز قطعنامه‌ای مشابه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تصویب شد که از اسرائیل می‌خواست به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای بپیوندد.

نزدیک به چهار دهه از تصویب اولین قطعنامه‌های سازمان ملل متحد درباره لزوم عاری بودن خاورمیانه از تسلیحات هسته‌ای می‌گذرد.

****************************************************************************************************************************************

با تصويب يك قطعنامه‌ عنوان شد؛ 
مجمع عمومي سازمان ملل: اسرائيل بايد از تسليحات اتمي دست بكشد

مجمع عمومي سازمان ملل به اتفاق آرا قطعنامه‌اي را تحت حمايت كشورهاي عربي تصويب كرد كه بر اساس آن از اسرائيل خواسته شده تا از داشتن تسحليات اتمي دست كشيده

و "بدون تاخير بيشتر" به پيمان منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي (ان‌پي‌تي) پيوسته و تاسيسات اتمي‌اش را تحت بازديدهاي بين‌المللي قرار دهد.به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، در اين قطعنامه كه با 161 راي موافق و پنج راي مخالف تصويب شده، آمده است، اسرائيل تنها طرف در خاورميانه است كه جزو معاهده منع گسترش تسليحات اتمي نيست.اين قطعنامه از اسرائيل خواست تا بدون تعلل بيشتر به اين معاهده بپيوندد، تسليحات اتمي خود را توسعه و يا توليد نكرده و از كشورهاي ديگر نيز خريداري نكند، از داشتن تسليحات اتمي دست بكشد و تاسيسات اتمي‌اش را تحت حفاظت آژانس بين‌المللي انرژي اتمي سازمان ملل قرار دهد.آمريكا، كانادا، پالائو و ميكرونزي به همراه اسرائيل با اين قطعنامه مخالفت كرده در حالي كه 18 كشور راي ممتنع دادند.گمان تقريبا قطعي اين است كه اسرائيل تسليحات اتمي دارد اما اين رژيم همواره از تاييد اين مساله امتناع كرده است.تاسيسات هسته‌اي ديموناي رژيم صهيونيستياين قطعنامه كه از سوي مصر ارائه شده، منعكس‌كننده تلاش‌هاي مشابه كشورهاي عربي است كه از نشست آژانس بين‌المللي انرژي اتمي سازمان ملل كه سپتامبر سال جاري ميلادي در وين برگزار شد، آغاز شد. در آن زمان اسرائيل از كشورهاي عربي به خاطر "متزلزل كردن مذاكرات" با دست گذاشتن بر روي مساله "تشكيل كشور يهود" در صحنه‌هاي بين‌المللي انتقاد كرد.اين قطعنامه سازمان ملل تحت عنوان «خطر گسترش تسليحات اتمي در خاورميانه» با هدف تشكيل يك منطقه عاري از تسليحات اتمي در خاورميانه ارائه شده و از اينكه تلاش‌هاي تحت حمايت آمريكا براي برگزاري مذاكرات در سال 2012 ميلادي بي‌نتيجه ماند، ابراز تاسف كرده است.اين در حالي است كه هيات اسرائيل در سازمان ملل هنوز درباره تصويب اين قطعنامه اظهارنظري نكرده است.اسرائيل بارها گفته است كه بايد به برنامه صلح كامل فلسطين و اسرائيل پيش از تشكيل منطقه‌اي عاري از تسليحات كشتار جمعي در خاورميانه رسيدگي شود. اسرائيل همچنين مدعي است كه برنامه اتمي ايران يك تهديد منطقه‌اي واقعي محسوب مي‌شود! اين در حالي است كه ايران داشتن چنين هدفي را رد كرده است.قطعنامه‌هاي مجمع عمومي سازمان ملل از نظر قانوني الزام‌آور نيست اما از نظر اخلاقي بسيار تاثيرگذار است چراكه مجمع عمومي تنها هياتي است كه تمامي 193 كشورعضو سازمان ملل در آن حضور دارند.رابرت وود، نماينده آمريكا در مجمع عمومي سازمان ملل گفت: اين برنامه از اساس اوليه عدالت و تعادل برخوردار نيست. اين قطعنامه خودش را به ابراز نگراني نسبت به فعاليت‌هاي يك طرف محدود مي‌كند.وي افزود: آمريكا به تلاش‌هاي خود براي ايجاد يك خاورميانه بدون تسليحات كشتار جمعي ادامه خواهد داد اما چنين قطعنامه‌هايي تنها دورنماهاي پيشرفت را متزلزل مي‌كنند.قطعنامه‌هاي‌مجمع عمومي سازمان ملل متحد الزام آور نيستند اگرچه مي‌توانند افكار عمومي را حول يك موضوع بسيج كنند و فشار رواني بر كشورها را بيفزايند.سال 2012 نيز قطعنامه‌اي مشابه در مجمع عمومي سازمان ملل متحد تصويب شد كه از اسرائيل مي‌خواست به پيمان منع گسترش تسليحات هسته‌اي بپيوندد.نزديك به چهار دهه از تصويب اولين قطعنامه‌هاي سازمان ملل متحد درباره لزوم عاري بودن خاورميانه از تسليحات هسته‌اي مي‌گذرد.

****************************************************************************************************************************************

مواضع رژیم صهیونیستی

 
 

وزیر جنگ اسراییل: اگر 1+5 با ایران توافق کند منتظر می مانیم ببینیم چه باید کرد

 
موشعه یعلون که اکنون وزیر جنگ اسراییل است، در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفته است اسراییل هر توافقی را که زیرساخت غنی سازی ایران را برنچیند یک توافق خوب محسوب نخواهد کرد.

ایران هسته ای- موشعه یعلون که از نزدیکان آریل شارون محسوب می شد و اکنون وزیر جنگ اسراییل است، در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی بلومبرگ گفته است اسراییل هر توافقی را که زیرساخت غنی سازی ایران را برنچیند یک توافق خوب محسوب نخواهد کرد.

وی در این گفت وگو که روز سه شنبه 29 مهر 1393 (21 اکتبر 2014) انجام شده، همچنین تاکید کرده است که فعلا اسراییل کاری به داعش نخواهد داشت.

متن کامل گفت وگوی موشه یعلون و چارلی رز، چنین است.

***

چارلی رز: موشه یعلون وزیر دفاع اسرائیل در مصاحبه ای با من شرکت دارد. وی جنگ پنجاه روزه تابستان امسال در غزه بین اسرائیل و حماس را هدایت کرد زمانی که این گروه مسئول اداره نوار غزه بود. بیش از دو هزار فلسطینی که عمدتا غیر نظامی بودند در این جنگ کشته شدند.

از طرف اسرائیل نیز 67 نظامی و 5 غیر نظامی کشته شدند. در این جنگ 60 هزار خانه آسیب دید یا تخریب شد. تلاش ها برای بازسازی آغاز شده است ولی این نگرانی وجود دارد که این تلاش ها بیهوده باشد.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل که هفته گذشته از غزه بازدید کرد به خبرنگاران گفت: «در حالی که بحران در غزه تشدید می شود، اسرائیل در خاورمیانه از صلح و امنیت برخوردار نخواهد شد. باید به روند بازسازی - ویران شدن پایان داده شود».

فشارها ی بین المللی بر اسرائیل برای پایبندی به مذاکرات تازه صلح تشدید شده است.

تازه ترین مورد از تلاش های آمریکا برای میانجیگری صلح، ماه آوریل شکست خورد. این در حالی است که برنامه هسته ای ایران همچنان نگرانی اصلی به شمار می رود. این نگرانی ها رو به افزایش است که مذاکرات هسته ای گروه 1+5 با ایران که مهلت آن بیست و چهار نوامبر پایان می یابد بار دیگر تمدید شود. این نگرانی نیز وجود دارد که اقدامات برای مقابله با جنگجویان دولت اسلامی به ضرر اقدامات برای مهار برنامه هسته ای ایران باشد. همه این صحبت ها را گفتم و به موشه یعلون که برای نخستین بار در این برنامه شرکت کرده است خوشامد می گویم.

ارزیابی شخصی شما را عنوان فردی که تحلیلگر موضوعات امنیت ملی است در مورد تهدید جنگجویان دولت اسلامی چیست؟

موشه یعلون: جنگجویان دولت اسلامی گروهی تندرو محسوب می شود که اسلام تندرو موجب بوجود آمدن آن شده است. این گروه قصد دارد آنطور که ادعا می کند خلافتی اسلامی بوجود آورد و ادعا می کند اکنون این کار را در سوریه و عراق انجام می دهد. تلاش برای ایجاد حکومت اسلامی برای اوضاع سیاسی منطقه و خاورمیانه بسیار خطرناک است. جنگجویان دولت اسلامی تاکنون از اسرائیل دور بوده اند.آنها در امتداد مرز سوریه یا لبنان مستقر نشده اند. اعضای دولت اسلامی در حال جنگیدن با حزب الله لبنان و نیروهای مسلح سوریه و کردهای کوبانی در سوریه هستند. باید جلوی جنگجویان دولت اسلامی گرفته شود . به نظر می رسد آنها در حال پیشروی هستند، حمله می کنند و جهادی های سراسر جهان به آنها ملحق می شوند. عقیده ای که ما آن را بیداری غرب می نامیم و تشکیل دو ائتلاف، ائتلافی در عراق و ائتلاف ما که هر دو را آمریکا هدایت می کند ممکن است موفقیت آمیز باشد اگر این عملیات فقط در برگیرنده اولویت های ما نباشد و شامل حمایت از نیروهای زمینی مانند کردهای سوریه و عراق و نیز عناصر دیگر مانند مخالفان میانه رو برای مقابله با دولت اسلامی باشد.

چارلی رز: در مورد تهدید جنگجویان دولت اسلامی برای بغداد چه نظری دارید؟

موشه یعلون: آنها قصد دارند بغداد را تصرف کنند همانطور که می خواهند هر جایی در دسترس است مانند دمشق را هم بگیرند. جنگجویان دولت اسلامی اکنون نزدیک بغداد مستقر شده اند. اما اگر ائتلاف بخواهد از حملات هوایی به شکلی موثر استفاده کند، می توان جلوی آنها را گرفت. البته نیاز است نیروهای زمینی عراق نیز کار خود را خوب انجام دهند.

چارلی رز: آیا نیروهای عراقی کارشان را خوب انجام می دهند؟

موشه یعلون: من معتقدم با برتری پشتیبانی هوایی ائتلاف، نیروهای زمینی می توانند فعالیت کنند. نیروهای عراقی باید برای دفاع از پایتخت تشویق و حمایت شوند و با استفاده از این برتری هوایی، ممکن است موفق شوند.

چار لی رز: آیا پشتیبانی هوایی برای متوقف کردن جنگجویان دولت اسلامی کافی است؟

موشه یعلون: در نهایت باید از نیروهای زمینی استفاده شود. نیازی به نیروهای زمینی کشورهای دیگر نیست. استقرار نیروهای زمینی کشورهای غربی کار درستی نیست و باید از نیروهای عراقی و پیشمرگ های کرد حمایت شود و آنها تجهیز و آموزش داده شوند. آنها باید برای جنگیدن تشویق شوند. عناصر دیگری که باید بکار گرفته شوند عناصر محلی مانند رهبران قبائل هستند. از این عناصر باید برای خلاصی از دست جنگجویان دولت اسلامی و مقابله با آنها در مناطق تحت کنترل قبائل استفاده شود.

چارلی رز: فکر می کنید ایرانی ها سرگرم چه کاری هستند؟

موشه یعلون: اول از همه، ایرانی ها در عراق و سوریه منافع خودشان را دارند. محافظت از بغداد و رژیم شیعه عراق و محافظت از رژیم بشار اسد از جمله این منافع هستند. اما آنها یک نقش شیطنت آمیز دیگر در منطقه ایفا می کنند. ایران هنوز مهم ترین بوجود آورنده یا تحریک کننده بی ثباتی در منطقه است. ایران از عناصری در افغانستان حمایت می کند و اجازه ایجاد ثبات در این کشور را نمی دهد. ایران همچنین از عناصر شیعه و سنی در عراق حمایت می کند تا شیعیان و سنی ها یکدیگر را بکشند. ایران به این شکل تلاش می کند مانع از عراقی قدرتمند و باثبات شود. منافع ایران اینطور ایجاب می کند. ایران در مکان های دیگر نیز دخالت دارد و از حزب الله و جهاد اسلامی حمایت می کند. ایران امروز در حال تسلط یافتن بر یمن با استفاده از عناصر شیعه حوثی است. بنابراین آنها در حال ایفای نقشی منفی در منطقه هستند و این کار را با تضعیف رژیم هایی انجام می دهند که به دنبال ثبات هستند.

چارلی رز: آیا ایران با جنگجویان دولت اسلامی مخالف است؟

موشه یعلون: ایران با جنگجویان دولت اسلامی مخالف و این کاملا به نفع تهران است زیرا این گروه با رژیم شیعه عراق و رژیم بشار اسد جنگ می کند.

چارلی رز: اگر باید جلوی دولت اسلامی گرفته شود و نیروهای زمینی عراق برای این کار کافی نباشند، آیا باید از شبه نظامیان مورد حمایت ایران استفاده شود؟

موشه یعلون: خیر. در شرایط پر هرج و مرج خاورمیانه ما ممکن است شاهد ائتلاف هایی موقت و عجیب بین طرف های مختلف باشیم که دشمنانی مشترک دارند. بنابراین این وضع ممکن است اتفاق بیفتد.

چارلی رز: آیا اگر ما به این شکل بتوانیم دولت اسلامی را متوقف کنیم، این وضع خوبی نخواهد بود؟

موشه یعلون: در چنین وضعی اگر منافع غرب تامین می شود ما باید اجازه دهیم آنها کار خودشان را انجام دهند.

چارلی رز: آیا در مورد بشار اسد باید گفت وی نباید سرنگون شود ولی باید جلوی جنگجویان دولت اسلامی را گرفت؟

موشع یعلوندر نهایت از لحاظ تاریخی و اخلاقی بشار اسد باید استعفاء کند. در عین حال، وی اکنون کنترل 25 درصد از خاک سوریه را در اختیار دارد. این وضع نشانه دیگری از تقسیم شدن سوریه است. بنابراین اسرائیل مداخله ای نمی کند و جانب هیچ طرفی را نمی گیرد. ما به مرزهای خود علاقه مندیم که نیروهای ارتش آزاد سوریه در آنجا مستقرند. ما اوضاع و عناصر دیگر مانند جبهه النصره را در طرف دیگر مرز با دقت زیر نظر داریم. تا زمانی که این طرف ها با ما کاری نداشته باشند ما هم با آنها کاری نداریم. ما نمی خواهیم در مورد سوریه تصمیم بگیریم و فقط منافع خود را حفظ می کنیم. ما به این شکل توانسته ایم اوضاع را مدیریت کنیم و در طول مرز نیز آرامش نسبی برقرار است.

چارلی رز: به خاطر موفقیت شما در عملیات مخفیانه زمانی که نیاز به استفاده از آن داشته باشید، آیا این امکان وجود دارد که نیروهای ویژه آمریکایی یا ترکیب دیگری از نیروها رهبر دولت اسلامی را خارج کنند؟

موشه یعلون: بله چرا که نه. اگر شما از برتری اطلاعاتی برخوردار باشید، وی می تواند پیدا شود و هدف قرار بگیرد. این کاری است که شما انجام می دهید و ما انجام داده ایم.

چارلی رز: اگر این عملیات آغاز شود و امکان دور هم جمع کردن طرف ها نباشد، آیا اسرائیل به آن ملحق می شود ؟

موشه یعلون: بله.

چارلی رز: اسرائیل چه کار خواهد کرد آیا در این عملیات شرکت می کند و معتقد است می تواند اوضاع را تغییر دهد یا آنطور که برخی ممکن است معتقد باشند وارد شدن به این کار را غیر سازنده می داند؟

موشه یعلون: ما با چالش های زیادی روبرو هستیم. ما با طرف های مختلفی که ممکن است در این ائتلاف شرکت کنند مثلا آمریکا، طرف های غربی و اعراب روابط دو جانبه خوبی داریم. بنابراین با این روابط دو جانبه و تبادل اطلاعات می توانیم به این عملیات کمک کنیم. ما درک می کنیم که حضور جمعی اهمیت دارد.

چارلی رز: اوباما گفته است مقابله با دولت اسلامی سی سال طول می کشد و نیازمند زمانی طولانی است به نظر شما منظور وی از این حرف چیست؟

موشه یعلون: من قبول ندارم که این مقابله سی سال زمان می برد ولی ما باید برای مدت زمان طولانی آماده و به طور کلی شکیبا باشیم زیرا ما خواستار غذای شرقی، صلح شرقی، برقراری دموکراسی شرقی و راه حل شرقی هستیم. ما باید شکیبا باشیم. برخورد با این جهادی ها روندی طولانی است. برخورد با کمک رسانی مالی به آنها زمان می برد. بنابراین ما باید برای عملیاتی طولانی مدت آماده باشیم.

چارلی رز: آیا شما با این صحبت که احتمالا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته است موافقید که حماس و جنگجویان دولت اسلامی شاخه های یک درخت سمی هستند؟

موشه یعلون: آنچه ما اکنون در خاورمیانه در مورد آن صحبت می کنیم به جنبش های اسلامگرای تندرو مربوط می شود که می خواهند بر اوضاع مسلط شوند و حکومت اسلامی مورد نظرشان را بوجود آورند. این سلطه می تواند به صورت سلطه شیعیان یا ایران یا صدور انقلاب خود باشد که آنها ادعا می کنند سعی در انجام دادن آن دارند. این کار با برجا گذاشتن جا پای خود در سوریه، لبنان و افغانستان، عراق و آفریقا یا هر جای دیگری صورت می گیرد.این جاه طلبی ممکن است قابل تصور نباشد ولی آنها می خواهند جهان را بر اساس شیوه خود تحت کنترل در آورند.

چارلی رز: تصور کنید این استدلال مطرح شود که حزب الله لبنان و حماس هر دو در دولت شرکت دارند و اینکه آنها نه تنها به اسلام افراطی به صورت یک جنبش علاقه مند هستند بلکه می خواهند در داخل کشورهای متبوع خود نیز کارهایی انجام دهند.

موشه یعلون: این گروهها برای انجام دادن چنین کارهایی تلاش کردند. اینها اقداماتی عملی و تاکتیکی در مورد نحوه انجام کارها هستند.

چارلی رز: آیا اخوان المسلمین مصر که گفته می شود حماس شاخه آن در غزه است همگی مانند جنگجویان دولت اسلامی هستند؟

موشه یعلون: اختلافی که وجود دارد این است که به جای سر بریدن غیر نظامیان ربوده شده، گروههای دیگر به غیر از جنگجویان دولت اسلامی، از مغزشان استفاده می کنند. اما به طور کلی، عقیده کلی مطرح در میان القاعده، جنگجویان دولت اسلامی و گروههای دیگر، تحمیل کردن شیوه اسلام خود بر سراسر جهان و نخست در خاورمیانه است اما آنها این قصد را دارند. بنابراین آنها ممکن است با هم جنگ کنند یا در مواقعی در ائتلاف هایی موقتی با هم همکاری داشته باشند. اما در مورد شیوه صدور یا تحمیل شیوه اسلامی، همه این گروهها راه خودشان را می روند.

چارلی رز: آیا فکر می کنید چیزی در اسلام وجود دارد که این گروهها را تحریک می کند یا فکر می کنید آنها تروریست های جهادی تندرویی هستند که آنطور که برخی رهبران کشورهای اسلامی می گویند مذهب را دزدیده اند و چیزی در اسلام وجود ندارد که موافق این شیوه رفتار باشد؟

موشه یعلون: این افراد بر اساس تفسیر خود از اسلام به این شکل عمل می کنند. اما باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که همه مسلمانان افرادی جهادی نیستند اما همه جهادی ها مسلمان هستند. ما با برخورد تمدن ها روبرو هستیم. اسلام در واقع در تاریخ معاصر تنزل داشته است. ما شاهد آن هستیم که رهبران کشورهای اسلامی از فقر سوء استفاده کرده اند. به سبب فقدان ایدئولوژی های مرتبط مانند آنهایی که در گذشته در پیش گرفته شدند مانند کمونیسم و غیره، امروز به نظر می رسد اسلام یک راه باشد و این شعار مطرح می شود.گروههای افراطی می دانند چگونه باید خودشان را به افراد مایوس نزدیک و آنها را به صورت پیروان القاعده، دولت اسلامی و غیره بسیج کنند . اما این یک دور تسلسل است. من تصور نمی کنم جامعه ای که این شیوه را تایید کند غالب خواهد شد. آنها موجب تنزل اوضاع اقتصادی و هر چیز دیگری می شوند.

چارلی رز: آیا وی اعتقاد دارد غرب برای مقابله با جنگجویان دولت اسلامی به اندازه کافی تلاش کرده است؟

موشه یعلون: خیر. بیایید در مورد ایران صحبت کنیم. ایران مهم ترین عامل و تحریک کننده بی ثباتی در منطقه است. ایران تحت فشار، انزوای سیاسی و تحریم های اقتصادی، نگران قیام داخلی به سبب اقتصادی و نیز نگران گزینه نظامی است. ایران امروز می گوید بسیار خوشحال است. دیگر انزوای سیاسی وجود ندارد، تحریم های اقتصادی قرار است به سبب توافق برای صحبت کردن در مورد طرح سلاح های هسته ای که یک دوستی مصلحتی است لغو شود. بنابراین هیچ احتمالی برای قیام های داخلی و گزینه نظامی وجود ندارد. بنابراین ایران باید در مورد شیوع صحبت در مورد طرح های هسته ای خود بسیار خوشحال باشد. در مورد فعالیت های راکتورها صحبتی نمی شود و ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. در مورد موشک های پرتاب کننده سلاح های هسته و غیره صحبتی نمی شود. بنابراین زمانی که در مورد غرب صحبت می کنیم، غرب باید با رویارویی با عنصری شیطانی مانند رژیم ایران، القاعده، جنگجویان دولت اسلامی و گروههای تندروی دیگر که تلقی خاص خودشان را از اسلام دارند از خود دفاع کند. این مبارزه باید در منطقه و فراتر از آن در اروپا صورت بگیرد.

ایران تنها به یک سال زمان نیاز دارد تا هم مواد مورد نیاز برای تولید بمب اتمی و تجهیزات شلیک این بمب بدست بیاورد. ایران پیش از این به سیستم شلیک بمب اتمی دست یافته است اما در مذاکرات کنونی این موضوع مطرح نمی شود. آن چه که آنها در این خصوص بدنبال آن هستند دستیابی به توانایی کاملا بومی در این حوزه است، این برای آنها بسیار حیاتی است که بتوانند گزینه های نظامی و فعالیت هسته ای نظامی خود را حفظ کنند به همین علت آنها در مذاکرات بر موضوع سانتریفیوژها تاکید می کنند اگر آنها به توانایی بومی برای غنی سازی اورانیوم دست بیابند در آن صورت تنها باید تصمیم بگیرند آیا می خواهند اورانیوم را تا حد نود درصد غنی سازی کنند یا خیر. غنی سازی اورانیوم در این مقیاس تنها به چند ماه زمان نیاز دارد. اگر آنها به توانایی مورد نیاز برای تبدیل این مواد بعنوان مواد مورد نیاز تسلیحات هسته ای دست بیابند و ما معتقدیم آنها به این مرحله خواهند رسید در آن صورت می توانند در طول یک سال بمب اتمی تولید کنند.

چارلی رز: در چه مرحله یا لحظه ای اسرائیل احساس خواهد کرد باید دست به اقدام بزند؟

موشه یعلون: من فکر می کنم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل بصراحت این موضوع را یک سال قبل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد. وی خطوط قرمز را درباره برنامه هسته ای ایران مشخص کرد. این خط قرمز مرحله ای است که اورانیوم غنی سازی شده توسط آنها برای تولید مواد شکافت پذیر جهت استفاده در تولید بمب اتمی است. دستیابی ایران به حدود 250 کیلوگرم اورانیوم غنی سازی شده در مقیاس بیست درصد برای ما خط قرمز محسوب می شود.

چارلی رز: کسانی هستند که معتقدند اسرائیل تنها می تواند تولید بمب اتمی ایران را به تعویق بیندازد. نظر شما در این خصوص چیست؟

موشه یعلون: شما می دانید که حتی اعضای کابینه اسرائیل در سال 1981 زمانی که ما به مرکز هسته ای اوسیراک در عراق حمله کردیم چنین استدلالی را مطرح کردند. در آن زمان گفته می شد حمله به اوسیراک تنها ممکن است به تاخیر در برنامه هسته ای عراق منجر شود و عراق یک راکتور دیگر را از فرانسه خریدار خواهد کرد و عراق در طول نهایت یک سال بار دیگر مرکز هسته ای خود را راه اندازی خواهد کرد اما همانگونه که می دانیم این موضوع به وقوع نپوست و عراق نتوانست فعالیت های هسته ای خود را به طور مجدد شروع کند.

چارلی رز: با توجه به آن که باراک اوباما گفته است دستیابی ایران به بمب اتمی غیرقابل قبول است و ما به آنها اجازه نخواهیم داد، شما چرا در این خصوص نگران هستید؟

موشه یعلون: ما تاکید می کنیم به هر شیوه ممکن باید فعالیتهای هسته ای نظامی ایران متوقف شوند. اما ما نگران هستیم که توافق بدی درباره ایران امضا شود و ما مدعی هستیم که نبود یک توافقنامه درباره برنامه هسته ای ایران بهتر از آن است که به توافقنامه بدی دست بیابیم. زیرا دستیابی به یک توافقنامه بد و لغو تحریم ها و رفع انزوای ایران قابل قبول نیست. اگر توافقنامه ای حاصل شود که براساس آن همه چرخه های سوخت هسته ای در ایران متوقف شود این توافقنامه خوب است. از نظر ما یک توافقنامه خوب توافقنامه ای است که به ایران امکان داشتن توانایی بومی در بخش غنی سازی اورانیوم نمی دهد. مهمترین مسئله اکنون این است که ایران هیچ توانایی غنی سازی اورانیوم نداشته باشد و در عین حال باید سیستم پرتاب یا شلیک هم در ایران مورد بررسی قرار بگیرد. اما این مساله اکنون مورد بحث و بررسی قرار نمی گیرد همانگونه که فعالیت های هسته ای که توسط ایران ایجاد شده اند اکنون مورد توجه قرار نمی گیرند. آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که چرخه سوخت در ایران بطور کامل متوقف شود.

چارلی رز: اما ایران این موضوع را نمی پذیرد.

موشه یعلون: در آن صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد اما اسرائیل در نهایت آماده خواهد بود از خود دفاع کند.

چارلی رز: آیا شما در بخش دفاع از اسرائیل به آمریکا اعتماد ندارید؟

موشه یعلون: ما چارچوب مذاکرات کنونی را درک می کنیم و می دانیم این مذاکرات درباره توقف کامل چرخه سوخت در ایران نیست. این مذاکرات درباره تعداد سانتریفیوژهایی است که ایران باید داشته باشد و ما مدعی هستیم ایران نباید هیچ سانتریفیوژی داشته باشد. هر توافقنامه ای که در آن درباره تعداد سانتریفیوژها در ایران صحبت شود از نظر ما توافقنامه بدی است.

چارلی رز: اما اکنون چنین توافقنامه ای بررسی می شود.

موشه یعلون: ما ناچار هستیم با تبعات چنین توافقنامه ای مقابله کنیم.

چارلی رز: هر اقدام احتمالی علیه ایران به انجام اقدامات تلافی جویانه علیه اسرائیل و حتی علیه آمریکا منجر خواهد شد و مردم ایران همگی ملی گرا خواهند شد و رژیم را حمایت خواهند کرد. به همین علت بسیاری معتقدند انجام اقدام علیه ایران عواقب منفی بسیاری ایجاد خواهد کرد این درحالی است که انجام ندادن اقدام علیه ایران ممکن است به مراتب تبعات منفی کمتری داشته باشد.

موشه یعلونغرب برای پیروزی در برابر گروه های افراطی باید تلاش کند هم عقل و هم دل افراد را بدست آورد. نباید صرفا درباره دمکراتیزه سازی جهان از طریق برگزاری انتخابات بیندیشیم بلکه باید ایده ها و ارزش های بنیادین را در جامعه جهانی رواج دهیم همان ارزش هایی که ما به آنها معتقدیم بسیاری از این ارزش ها را می توان از طریق آموزش رواج داد نه با برگزاری انتخابات.نباید به نهادهای مالی اجازه داده شود که این گروه ها را از لحاظ مالی حمایت کنند و البته در صورتی که نیاز باشد می توان از طریق نظامی هم با این گروه ها جنگید. در این جنگ باید از امکانات و فن آوری ها و تجهیزات غرب استفاده کرد زیرا غرب درباره وجود این عوامل و عناصر افراطی در کشورهایی مانند سوریه، عراق و لبنان و هر جای دیگر مطمئن است.

چارلی رز: آیا شما نگران اقدامات بعدی ایران نیستید؟

موشه یعلون: من نمی خواهم به سناریوهای خاصی در این خصوص بپردازم. البته این وظیفه من است که در پشت درهای بسته همه سناریوها را در این خصوص بررسی کنم اما نباید به طور آشکار این مسائل را مطرح کنم. وضع بعد از انجام حمله تعجب آور خواهد بود. آیا شما دو سال پیش چیزی درباره داعش شنیده بودید؟ بنابراین باید در انتظار وضعی باشیم که ایجاد خواهد شد و از این وضع به نفع خود استفاده کنیم.

چارلی رز: شما چگونه این اقدام را انجام خواهید داد؟

موشه یعلون: ما تحولات ژئوپولتیک اخیر در منطقه را نه بهار عربی و نه زمستان اسلامی نامگذاری نکردیم. ما واقع گرا هستیم ما بدنبال فرصت ها هستیم. شما می توانید درک کنید وقتی منافع مشترک دارید و یا زمانی که درباره دشمن مشترک در برخی مناطق خاص سخن می گوییم این مساله فرصت های مشترک ایجاد می کند. بر این اساس مجموعه ژئوپولتیک منطقه خاورمیانه تغییر کرده است و اکنون تقسیم بندی های جدیدی شکل گرفته است که یکی از آنها جریان تندروی شیعه به رهبری ایران است و یا شاهد شکل گیری جریان اخوان المسلمین هستیم که توسط ترکیه و قطر رهبری می شود. غیر قابل باور است که ترکیه بعنوان یک عضو ناتو بخشی از جریان اخوان المسلمین در منطقه است.

چارلی رز: آیا شما اردوغان و دولت وی را بخشی از جریان اخوان المسلمین می دانید؟

موشه یعلوناردوغان پیرو جریان اخوان المسلمین است. آیا می دانید چه کسانی در تابستان گذشته از حماس حمایت می کردند؟ ترکیه و قطر حامیان حماس بودند. اگر به راهبرد و سیاست ترکیه در قبال ائتلاف ضد داعش نگاهی بیندازید متوجه می شوید که منافع کاملا متفاوت و خاص خود را دارد. ما با این موضوع آشنا هستیم و به علت این راهبردها و سیاست های ترکیه متضرر شده ایم. اما تلاش می کنیم منافع مشترکی را با ترکیه بیابیم. وضع جدید فرصت های جدید ایجاد می کند و تنها خطرات جدیدی را ایجاد نمی کند ما می دانیم که چگونه از این فرصت ها استفاده کنیم. منظور ما از افق سیاسی در منطقه دستیابی به رهبران عرب در برخی از کشورهای مهم منطقه است اما وجود یک برداشت نادرست امکان دسترسی ما را به این رهبران دشوار و ناممکن می کند. زمانی که ما از روند صلح صحبت می کنیم به توافقات رسمی و قانونی اشاره می کنیم که توسط وکلا نوشته شده اند ما اعتقادی به این توافقات نداریم ما به منافع معتقد هستیم منافع مشترک به معنای وجود دشمنان مشترک هم است این بهترین راه مدیریت موقعیت سیاسی در منطقه است. داعش، القاعده و اخوان المسلمین دشمنان مشترک ما و کشورهای مهم عرب منطقه هستند. کشورهای مهم عرب از حماس حمایت نکرده اند نه مصر، نه اردن و نه عربستان سعودی و نه امارات متحده عربی از حماس حمایت نکرده اند.

آمریکا بهترین همپیمان ما است و هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد. ما همکاری های گسترده ای با بخش دفاعی و نظامی و اطلاعاتی آمریکا داریم. در عین حال آمریکا از لحاظ نظامی و اقتصادی و سیاسی مهم ترین قدرت جهان است. البته ما اختلاف نظرهایی هم داریم. تمایل ندارم درباره اختلاف نظر با آمریکا بصراحت صحبت کنم. ما و آمریکا اختلاف نظرهایی درباره موضوع ایران داریم و در عین حال اختلاف نظرهایی هم درباره موضوع فلسطین داریم.

دو برداشت نادرست درباره تنش میان اسرائیل و فلسطینی ها وجود دارد یکی از این برداشت های نادرست این است که گفته می شود این تنش عامل اصلی تنش در منطقه است. ما با قاطعیت این موضوع را رد می کنیم و معتقدیم عامل تنش در منطقه خاورمیانه در کشورهای مختلف از جمله در تونس، مصر و سوریه و کشورهای دیگر قرار دارد.

همچنین برداشت نادرست دیگری وجود دارد که براساس آن گفته می شود علت اصلی تنش میان اسرائیل و فلسطینی ها اختلافات ارضی است و موضوع مرزهای 1967 طرح می شود.

البته من موضوع مرزها را شخصا می پذیرم و از توافقنامه اسلو هم حمایت کرده ام اما زمانی که با دیدگاه واقع گرایانه نگاه می کنم متوجه می شوم ما هیچ شریک قابل اعتمادی در طرف فلسطینی نداریم نه یاسر عرفات شریک قابل اعتنایی بود نه محمود عباس شریک قابل اعتنا و قابل قبولی است. هیچ کدام از طرف های فلسطینی نه محمود عباس و نه حماس موجودیت کشور مستقل اسرائیل را در داخل هیچ محدوده ای قبول نمی کنند.

فلسطینی ها تاکنون هیچ طرحی را برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی نپذیرفته اند که از آن جمله می توان به مخالفت آنها با توافقنامه اسلو، توافقنامه آناپولیس و کمپ دیوید و طرح سازمان ملل را نپذیرفته اند. علت هم آن است که خواهان تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای 1967 نیستند بلکه صرفا بدنبال نابودی اسرائیل هستند. حتی محمود عباس هم تاکنون تشکیل دو کشور مستقل را نپذیرفته است.

ما هرگز نخواهیم پذیرفت که بخشی از بیت المقدس بعنوان پایتخت کشور مستقل فلسطین انتخاب شود. علت آن است که رهبران فلسطینی هرگز موجودیت ما را و همزیستی مسالمت آمیز با ما را نپذیرفته اند و مردم فلسطین را هم برای این موضوع آماده نکرده اند. اگر نگاهی به محتوای کتاب های آموزشی فلسطینی ها کنید متوجه می شوید که در این کتاب ها به نسل جوان فلسطین تنفر از اسرائیلی ها و کشتار آنها آموزش داده می شود.

فلسطینی ها توانایی تشکیل و اداره کشور مستقل را ندارند. آنها نه از لحاظ اقتصادی، زیرساخت و مایحتاج اولیه کاملا به اسرائیل وابسته هستند. فلسطینی ها نمی توانند در منطقه خود با وجود مشکلات فراوان اقتصاد مستقلی داشته باشند حتی نمی توانند واحد پولی مستقلی هم داشته باشند. این موضوع درباره امنیت هم صادق است.   

ما هرگز به فلسطینی ها اجازه تاسیس بندر یا فرودگاه را نخواهیم داد زیرا اعتمادی به آنها نداریم زیرا در صورتی که فلسطینی ها بندر داشته باشند از آن برای قاچاق موشک و تسلیحات از ایران و مناطق دیگر استفاده خواهد کرد. تنها آموزش فلسطینی ها و برخی اصلاحات در سرزمین های فلسطین ممکن است باعث شود دیدگاه من درباره فلسطینی ها تغییر کند. متون آموزشی فلسطینی ها مملو از تنفر است. تغییر محتوای آموزشی در فلسطین و وجود رهبری در میان آنها باعث خواهد شد من به آنها اعتماد کنم.

****************************************************************************************************************************************

آیین پاسداشت شهدای تفحص لشکر 27محمدرسول الله(ص) تهران برگزار شد

تهران - ایرنا - پنجمین مراسم پاسداشت شهدای تفحص لشکر 27 محمد رسول الله (ص) با عنوان 'جستجوگران نور' با حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت، خانواده معظم شهدا و مسوولان در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ روز چهارشنبه در این مراسم گفت: شهدای تفحص با امکانات محدود و با سختی و مرارت فراوان توانستند خدمات بزرگی را به نظام اسلامی کنند.

وی اشاره به اینکه شان و جایگاه شهدای تفحص از شهدای دوران دفاع مقدس کمتر نیست افزود: اقدام گروه تفحص کاری بی نظیر و ماندگار است که علاوه بر شادی دل خانواده های معظم شهدا، فضای کشور را به فرهنگ ایثار و شهادت عطرآگین کردند.

سردار کاظمینی سرافرازی و اقتدار نظام اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد: مقبره های شهدای گرانقدر به یادمانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمانهای امام راحل تبدیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از قیام سالار شهیدان است و بیان کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از ارزش های قیام حسینی است و رزمندگان به تاسی از سالار شهیدان به مقابله با دشمنان پرداختند.

رئیس نمایندگی صلیب سرخ در ایران در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه اقدام گروه های تفحص ایرانی بسیار قابل تقدیر و تجلیل است افزود: آنها به سختی و مرارت به دنبال کشته شدگان ایرانی در جنگ با عراق هستند.

الویر مارتین ضمن تشکر و قدردانی از تمامی نهادهایی که برای یافتن کشته شدگان جنگ ایران با عراق ما را یاری می دهند گفت: کشته و مجروح شدن در جنگ غم انگیز است و مفقود شدن کشته شدگان برای خانواده های آنان غم انگیزتر است.

مادر شهید رضا شهبازی از شهدای تفحص و یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و فعالیت ها و اقدامات گروه تفحص پرداختند.

جمعی از خانواده های شهدای و جانبازان گروه های تفحص در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

****************************************************************************************************************************************

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

(دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
 
 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.
 

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 13 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com