سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 319
بازدید کل : 131987
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب 203000: ویژگی جدیدترین دستاوردهای ارتش +تصاویر+چند خبر مهم دیگر

عنوان مطلب 203000: ویژگی جدیدترین دستاوردهای ارتش +تصاویر+جدیدترین دستاوردهای سپاه +تصاویر+طوفان 2 اکسیر ایرانی برای کبراهای آمریکایی+تصاویر+معرفی بخشی از دستاوردهای دفاعی ایران :

 

ویژگی جدیدترین دستاوردهای ارتش +تصاویر

 

جدیدترین خودرو تاکتیکی ۲٫۵ تنی ۴ در ۴ «نینوا» و تفنگ تک تیرانداز ۱۴٫۵ میلی متری که توسط سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش تولید شده، صبح امروز با حضور امیر پوردستان فرمانده این نیرو رونمایی شد

تفنگ تک تیرانداز «شاهر» با ۳ هزار متر برد موثر و ۴ هزار متر برد مفید قابلیت درگیری و انهدام انواع سنگرهای بتونی، خودروهای زرهی، بالگرد و نقاط تجمع نفرات دشمن را دارد.

به گزارش فارس، جدیدترین خودرو تاکتیکی ۲٫۵ تنی ۴ در ۴ «نینوا» و تفنگ تک تیرانداز ۱۴٫۵ میلی متری که توسط سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش تولید شده، صبح امروز با حضور امیر پوردستان فرمانده این نیرو رونمایی شد.

* ویژگی‌های تفنگ تک تیرانداز «شاهر»

این تفنگ با کالیبر ۱۴٫۵ میلیمتر و وزن ۲۲ کیلوگرم و طول ۱۸۵ سانتی متر، ۳ هزار متر برد موثر و ۴ هزار متر برد مفید دارد.

جدیدترین تفنگ تک‌تیرانداز ارتش برای استفاده مطلوب به ۳ نفر نیاز دارد.

از قابلیت‌های این تفنگ درگیری و انهدام انواع سنگرهای بتونی، خودروهای زرهی، بالگرد و نقاط تجمع نفرات دشمن است.

این سلاح بر مبنای نیازهای تاکتیکی روز نزاجا به صورت کاملا بومی طراحی و ساخته شده و قابلیت درگیری در عمق را شدیدا افزایش داده است.

همچنین این اسلحه دقت اصابت را بالا برده و اثربخشی در انهدام اهداف را به صورت چشمگیری مضاعف می‌کند.

* ویژگی‌های خودرو تاکتیکی ۲٫۵ تنی ۴ در ۴ «نینوا»

این خودرو با طول ۷ متر، عرض ۲٫۵ متر و ارتفاع ۲٫۸ متر و با قدرت موتور ۲۴۰ اسب بخار ظرفیت حمل ۵ تن بار در جاده و ۲٫۵ تن بار در کلیه شرایط تاکتیکی در زمین‌های ذوعارضه، قابلیت عبور شیب ارضی ۳۰ درصد و عبور شیب طولی ۶۰ درصد را دارد.

خودرو نینوا به صورت کاملا بومی بر اساس نیازهای تاکتیکی نزاجا و شرایط اقلیمی کشور طراحی و ساخته شده و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری صنعتی تولید شده و  کلیه قطعات خودرو به صورت کامل ساخت داخل است.

****************************************************************************************************************************************

در بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه و دستاوردهای هوای فضای سپاه تعدادی از جدیدترین و مدرن‌ترین دستاوردها و تجهیزات دفاعی کشور برای اولین بار رونمایی شد.
در بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه تعدادی از جدیدترین و مدرن‌ترین دستاوردها و تجهیزات دفاعی کشور برای اولین بار رونمایی شد.

پهپاد آر کیو 170 رادار گریز فوق پیشرفته ایرانی که توسط مهندسین و متخصصین نیروی هوا فضای سپاه پس از دوسال تلاش و مهندسی معکوس از RQ170 به غنیمت گرفته شده، برای اولین بار در محضر فرمانده کل قوا رونمایی شد.

سامانه پدافندی 3 خرداد که این سامانه پدافندی دارای برد 50 کیلومتر است به طوری که چهار هدف را رهگیری و همزمان 8 موشک را شلیک می کند از دیگر محصولات بود. ساخت این سامانه جدید حدود یک سال و نیم در نیروی هوا فضای سپاه طول کشیده است.
 

 موشک زلزال بارشی و موشک دریایی هرمز به همراه سامانه پدافندی طبس از دیگر دستاوردهای نظامی کشور بود که برای اولین بار از آنها رونمایی شد.

همچنین امروز فرمانده کل قوا از مرکز کنترل فرماندهی، انواع سامانه های پدافندی رعد 1 و 2 و انواع رادارها از جمله رادارهای بشیر و کاوش، مراکز کنترل فرماندهی و جنگ الکترونیک که از دیگر توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه بود و در نمایشگاه ارائه شده بودند، بازدید کردند.

****************************************************************************************************************************************

طوفان 2 اکسیر ایرانی برای کبراهای آمریکایی+تصاویر
 
 
 
بالگردهای طوفان 2 به نوعی نشان از تلاش گسترده صنایع نظامی ایران برای ارتقاء ناوگان بالگردی خود است. در بالگرد جدید از انواع نمایشگرهای دیجیتال در کابین خلبان و سامانه های هدف گیری بر روی کلاه خلبان استفاده شده است.
طوفان 2 اکسیر ایرانی برای کبراهای آمریکایی+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از مشرق، سال ۱۳۹۱ برای صنعت دفاعی کشور سالی بسیار پر رونق محسوب میشود، افزایش توان دفاعی کشور در بخش هوایی دریایی و موشکی، تنها بخشی از رزم تکنولوژیکی قابل ارائه در رسانه ها بود در این مطلب نگاهی گذرا به بخشی از مهمترین دستاوردهای کشور در سال 1391 خواهیم داشت.

موشک "دهلاویه" کابوس تانک‌های دشمن

در 17 تیرماه سال 91 خط تولید سامانه ضدزره دهلاویه در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح شد. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم دلیل انتخاب این نام برای این موشک گفت: نام گذاری این سلاح به نام دهلاویه، در واقع قدردانی از شهید چمران و همرزمانش و همه رزمندگان جان برکفی که در منطقه جنوب به ویژه منطقه دهلاویه به نبرد با ادوات زرهی دشمن رفتند، است.

موشك دهلاويه يكي از پيشرفته‌ترين موشك‌هاي ضدزره است كه براي انهدام انواع تانك‌هاي پيشرفته مجهز به زره واكنشگر طراحي شده است. موشك دهلاويه با بهره‌برداري از هدايت خاص در مقابل انواع جنگ‌هاي الكترونيكي دشمن مقاوم است و سرجنگي، موتور پرواز موشك‌انداز و قابل حمل توسط نفر موجب شده كه سامانه موشكي ضدزره دهلاويه بعنوان يك جنگ‌افزار كارآمد در نبرد ضدتانك شناخته شود.


 اين سامانه موشكي طوري طراحي شده است‌كه بتواند اهداف ثابت زميني و اهداف ‌متحرك زرهي را مورد اصابت قرار‌دهد. موشك دهلاويه قابليت استفاده عليه اهداف دريايي و هوايي در ارتفاع پايين مثل بالگردها را دارد.

موشک "فاتح 110" بالستیک نقطه زن ایرانی

در 14 مردادماه سردار احمد وحيدي در یک نشست خبري از جزئيات نسل چهارم موشک "فاتح 110" خبر داد و گفت: نسل چهارم موشک فاتح 110 با قابليت نقطه زني و برد بيش از 300 کيلومتر توسط سازمان صنايع هوا و فضاي وزارت دفاع با موفقيت آزمايش شد. 


قدرت نقطه زنی در هر نوع شرایط آب و هوایی، افزایش طول عمر موشک، افزایش زمان استقرار موشک مسلح بر روی سکوی پرتاب جهت شلیک به موقع، کاهش زمان تست‌های قبل از پرتاب و حین پرتاب،‌ کاهش زمان ترک موضع پرتاب و عدم نیاز به بازدیدهای دوره‌ای کوتاه مدت از توانمندی‌های مهم این موشک است.

"آرمیتا" آزمایشگاه پرنده ایران

هم زمان با 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی از شش دستاورد جدید وزارت دفاع با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور رونمایی شد. "آرمیتا" یکی از این دستاوردها بود.


پروژه سکوی تست‌های پروازی با نام آرمیتا با هدف آزمایش سامانه‌های هوایی در شرایط واقعی پرواز ساخته شده است که با هدف آزمایش سامانه پرتاب هواپیمای جنگی، آزمون سامانه دستگاه تولید اکسیژن هواپیما‌، آزمون سامانه اویونیک پیشرفته هواپیما و آزمایش اویونیک پیشرفته به خلبان‌های هواپیمای جنگنده انجام شده است.

 این آزمایشگاه می تواند نقش بسیار مهمی در حوزه طراحی و ساخت پرنده های رزمی در کشور ایفا کند.

"وفا" ابر خمپاره انداز پارسی برای قرن بیست و یکم

در روز صنعت دفاعی از یک گونه جدید از خمپاره به نام " وفا " نیز پرده برداری شد. این سامانه جدید دارای کالیبر 160 میلی متر بوده و یک گام جدید در افزایش توان رزم نیروهای مسلح ایران به حساب می آید.

سامانه خمپاره انداز برد بلند 160 میلی متری "وفا" که در برد توپخانه‌های معمولی اجرای آتش می‌کنند، دارای مشخصات عملیاتی به شرح زیر است: افزایش قدرت سر جنگی به میزان دو تا سه برابر، عمر بالای مهمات نسبت به گلوله‌های موشکی، پراکندگی کمتر نسبت به گلوله‌های موشکی و نواخت تیر 5 تا 8 گلوله در دقیقه است. باید به این مسئله اشاره کرد که اصولا سامانه های توپخانه ای به عنوان سیستم های همراه نیروهای پیاده با کالیبر 120 تجهیز می شوند و ساخت این خمپاره توان نیروهای ایرانی را افزایش خواهد داد.

"بنیان 4" قلب تپنده برای شناورهای نداجا

 "بنیان 4" یکی دیگر از دستاوردهای بود که در روز صنعت دفاعی پرده برداری شد. این سامانه پیشران با وزنی در حدود 18 تن می تواند نیرویی در حدود 5 هزار اسب بخار را تولید کند. با مقداری نگاه دقیق و مقایسه ای تخمینی می توان ابعاد این سیستم پیشران را در بحث طول 4 متر و عرض نزدیک به 1.5 متر متر تخمین زد. 


این موتور در مقایسه با موتور بنیان 1 که سال 1390 در این بخش معرفی شده است موتور دریایی بنیان 4 یک پرش نزدیک به 5 برابر را تجربه کرده است.

ساخت موشک رادار زن بالستیک توسط سپاه

 این موشک بالستیک که برای هدف قرار دادن مراکزی که تشعشعات راداری از خود ساطع می کنند به کار می رود، می تواند علیه انواع سپرهای موشکی ازجمله گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شلیک شود. برد این موشک در حال حاضر سیصد کیلومتر است که بزودی برد آن نیز افزایش خواهد یافت. سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه اولین بار در جریان نشست خبری خود به تاریخ 11 تیر ماه سال 1391 وجود این موشک را اعلام کرد.

ساخت اولین شبیه ساز متحرک زیردریایی غدیر

براي نخستين بار در كشور، ساخت شبيه‌ساز متحرك زيردريايي كلاس طارق با نام پروژه شباهت بدست توانمند متخصصان و دانشمندان داخلي انجام شد. اين شبيه‌ساز داراي 3 درجه آزادي حركت بوده و براي تمرينات قوس و صعود و همچنين كنترل صدمات زيردريايي بكار مي‌رود.

 16 سناريو جهت اين شبيه‌ساز طراحي و پس از اتمام در ناو تيپ زيرسطحي منطقه يكم نصب و راه‌اندازي شد. این سامانه در 27 شهریور و در جریان مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های ارتش که به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در نوشهر برگزار شد در مقابل فرماندهی کل قوا نیز با موفقیت کامل آزمایش شد.

سامانه "یا زهرا" جدیدترین عضو خانواده پدافند هوایی ایران

در هشتم بهمن ماه خط تولید سامانه سلاح پدافند هوایی یا زهرا(س) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح شد.
 
سامانه پدافند هوایی موشکی بردکوتاه «یازهرا» ساخت سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران یکی از آخرین دستاوردهای حاصله در زمینه رفع نیازهای پدافندی کشور به صورت بومی است. 


در این سامانه علاوه بر حسگرهای ردگیری تصویری و حرارتی، مسافت یاب لیزری نیز به کار گرفته شده که این امکانات موجب می شود در زمان عدم امکان استفاده از رادار، اجرای عملیات محدود به زمان خاص نشده و در شرایط جوی متنوع بتوان از این سامانه کارایی بالا گرفت.

موشک رعد ایرانی جایگزینی برای سام 6 روسی

این موشک سطح به هوای ایرانی برای بار نخست در جریان رژه 31 شهریور 1391 رونمایی شد. یکی از پرکاربردترین سامانه های دفاع هوایی در دنیا، سامانه های میانبرد و ارتفاع متوسط هستند. این گستردگی استفاده به دلایل مختلفی پدید آمده از جمله بیشتر بودن تعداد تهدیدات عمل کننده در این لایه و ایجاد بازدارندگی جغرافیایی مناسب و مقرون به صرفه با توجه به برد موشک های مورد استفاده.


 مقایسه خودروی ایرانی رعد با نمونه روسی هرچند نشان از شباهت های کلی دارد که هر دو را در یک رده جای می دهد اما تفاوت های آشکاری در ظاهر و چینش اجزا و زیرسامانه های مختلف از جمله بخش نگهدارنده و پرتاب موشک نشان می دهد که این خودرو طراحی متفاوتی داشته و در ایران ساخته می شود.

تفنگ تک تیرانداز شاهر با برد 4 کیلومتر

سلاح های تک تیرانداز کالیبر سنگین یکی از عناصر مهم در جریان تاکتیک نبردهای ناهمطراز هستند. در این بخش نیز ایران در سال 1391 شاهد دستاوردی بود. شاهر تفنگی با کالیبر ۱۴٫۵ میلیمتر و وزن ۲۲ کیلوگرم و طول ۱۸۵ سانتی متر، ۳ هزار متر برد موثر و ۴ هزار متر برد مفید است.


 جدیدترین تفنگ تک‌تیرانداز ارتش برای استفاده مطلوب به ۳ نفر نیاز دارد. از قابلیت‌های این تفنگ درگیری و انهدام انواع سنگرهای بتونی، خودروهای زرهی، بالگرد و نقاط تجمع نفرات دشمن است. این سلاح بر مبنای نیازهای تاکتیکی روز نزاجا به صورت کاملا بومی طراحی و ساخته شده و قابلیت درگیری در عمق را شدیدا افزایش داده است.همچنین این اسلحه دقت اصابت را بالا برده و اثربخشی در انهدام اهداف را به صورت چشمگیری مضاعف می‌کند. این سلاح سنگین ایرانی به تاریخ 8 مهرماه 1391 رونمایی شد.

طوفان 2 اکسیر ایرانی برای کبراهای آمریکایی

بالگردهای طوفان 2 به نوعی نشان از تلاش گسترده صنایع نظامی ایران برای ارتقاء ناوگان بالگردی خود است. در بالگرد جدید از انواع نمایشگرهای دیجیتال در کابین خلبان و سامانه های هدف گیری بر روی کلاه خلبان استفاده شده است.


 کاهش بار کاری خلبان و امکان به کار گیری نسل جدید تسلیحات هوا پرتاب هدایت شونده در این بالگرد از جمله خاصیتهای طوفان ایرانی است. این بالگرد جدید در روز 13 دی ماه 1391 رونمایی شد.

قاهر 313، شاه بیت صنایع دفاعی در سال 1391

این جنگنده با ظاهری بسیار متفاوت از دیگر محصولات ایران در این حوزه موجی از نظرات و موضع گیری ها را در داخل و خارج کشور موجب شد. اين جنگنده پيشرفته با مشخصات ظاهري منحصر بفرد،داراي سطح مقطع راداري بسيار كم و همچنين قابليت انجام عمليات پروازي در ارتفاع پست مي باشد.


بهره برداري از مواد پيشرفته در ساخت هواپيما و سيستم هاي الكترواويونيك پيشرفته را از ديگر ويژگي هاي جنگنده قاهر313 است. اين جنگنده توانايي حمل تسليحات پيشرفته بومي را دارد و از قدرت تهاجمي بالا برخوردار است و قابليت نشست و برخاست با طول باند كوتاه و تعمير و نگهداري آسان و سريع را از ديگر ويژگي هواپيماي قاهر313 می باشد.جنگنده قاهر در روز 14 بهمن 1391 با حضور رییس جمهور رونمایی شد.

رونمایی سپاه از جدیدترین اطلاعات موجود در جانور قندهار

نیروی هوافضای سپاه برای اولین بار تصاویری از اطلاعات رمزگشایی شده پهپاد جاسوسی آمریکا RQ170 که سال گذشته به دام سپاه افتاد منتشر کرد. 


در این مجموعه از تصاویر برای اولین بار فیلم های استخراج شده از پهپاد آمریکایی متجاوز و همچنین تصاویر از زمان به تصرف در آمدن و فرود آن در ایران به نمایش در آمده است. این تصاویر و اطلاعات اولین بار به تاریخ 18 بهمن 1391 منتشر شد.

جماران 2 ، پایانی خوش برای صنایع دفاعی ایران در 1391

ناوشکن جماران 2 پس از حدود 6 سال کار و تلاش مضاعف متخصصان صنعت دفاعی در صنایع شهید تمجیدی وزارت دفاع، با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین کشور در تاریخ 27 اسفند 1391 به آب انداخته شد. 


ناوشکن 1420 تنی موج 2 با قدرت موتور 20000 اسب بخار و سرعت 30 گره دریایی قابلیت حمل بالگرد، انواع موشک‌های سطح به سطح و سطح به هوا، توپ‌های پیشرفته، توپ ضد هوایی، سیستم اژدر افکن و مجهز به سیستم جنگ الکترونیک است.با توجه به نصب رادارهای پیشرفته آرایه فازی در ناوشکن جماران، قطعا ناوشکن جماران2 نیز دارای این نوع رادارها و یا نمونه هایی پیشرفته تر برای پوشش هرچه بهتر منطقه خواهد بود.
 
****************************************************************************************************************************************
معرفی بخشی از دستاوردهای دفاعی ایران :

اکنون جمهوری اسلامی ایران جایگاه شایسته خود را به عنوان «قدرت برتر» منطقه‌ای یافته و حتی در برخی زمینه‌های دانش و فناوری تولید و به کارگیری محصولات پیشرفته نظامی بویژه در عرصه هوا و فضا، مرزهای منطقه‌ای را پشت سرگذاشته و در جمع اندک کشورهای دارنده این فناوری‌ها در جهان قرار گرفته است.شبکه ایران: جمهوری اسلامی ایران طی بیش از 30 سال حیات خود گام های بلندی در مسیر خودباوری، توسعه و پیشرفت برداشته و با وجود تنگناها و موانع ایجاد شده از سوی نظام سلطه جهانی، قله‌های علوم و فناوری‌های نوین را در زمینه‌های گوناگون، یکی پس از دیگری فتح کرده است. 

علوم و صنایع دفاعی یکی از مهمترین و اساسی ترین عرصه‌های رشد و تعالی هر کشوری بوده که در زمره دانش‌های پایه و بنیادین قرار می‌گیرد که با تلاش‌های مستمر، متخصصان در این عرصه، پیشرفت‌های شگرف و خیره‌کننده‌ای را برای ملت ایران رقم خورده؛ پیشرفت‌هایی که دشمنان بدان اذعان نموده و تحسین دوستان ایران زمین را برانگیخته است. 

در پرتو این دستاوردهای بزرگ و توانمندی‌های خیره‌کننده دفاعی است که اکنون جمهوری اسلامی ایران جایگاه شایسته خود را به عنوان «قدرت برتر» منطقه‌ای یافته و حتی در برخی زمینه‌های دانش و فناوری تولید و به کارگیری محصولات پیشرفته نظامی بویژه در عرصه هوا و فضا، مرزهای منطقه‌ای را پشت سرگذاشته و در جمع اندک کشورهای دارنده این فناوری‌ها در جهان قرار گرفته است. 

با وجود اعمال تحریم‌ها دستاندرکاران این عرصه خطیر توانستند با بهره‌گیری مناسب از امکانات و زمینه‌های موجود و توان نیروهای خلاق، ضمن تأمین نیازهای اساسی دفاعی، ساختارهای مستحکمی را در این صنعت پایه گذاری و ایجاد نمایند. 

صنایع موشکی 

ضرورت‌ها و نیازمندی‌های پشتیبانی و لجستیکی از یک سو و اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران از سوی دیگر سبب پایه‌گذاری صنایع موشکی به دست متخصصان کشور شد. 

موشکهای ضد زره توفان (تاو) و رعد (مالیوتکا) از نخستین محصولات به ثمر نشسته صنایع موشکی بوده، سپس موشک‌های زمین به زمین شهاب 1 و 2 و در کنار آن راکت‌های توپخانه‌ای فجر 1 و 3 و 5 ، نازعات 6 و 10 و دیگر راکت‌ها و موشک‌ها به عـرصـه تـولیـدات مـوشکی پای گذاشتند. همچنین در اواخر سال 1377 به لحاظ اهمیت خاص صنعت موشکی در میان صنایـع تسلیحاتی، تشکیل سازمانی با عنوان «سازمان صنایع هوا فضا» ضروری تشخیص داده شد، که با دستور و موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا به منصه ظهور رسید. 

این سازمان جدید علاوه بر گسترش و عمق بخشیـدن به فعالیت‌های پیشین صنایع موشکـی، تدوین و اجرای برنامه ها و طرح های جدیدی هماننـد طراحی و ساخت پایگاه پرتاب و پرتاب کننده ماهواره را نیز برعهده گرفت. 

از محصولات ساخته شده در بخش صنایع موشکی کشور می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد: 

1) ماهواره بر سیمرغ: سیمرغ، ماهواره بری است که برای قرار دادن یک ماهواره 150-100 کیلوگرمی در مدار 500 کیلومتری زمین به کار می رود. 

2) ماهواره بر سفیر: سفیر، ماهواره بری است دو مرحله‌ای و با سرعت 8110 متر بر ثانیه که توانست با موفقیت، ماهواره ملی امید را به وزن 20 کیلوگرم در مدار حضیض (250 کیلومتری) زمین قرار دهد. 

3) موشک شهاب 3: شهاب 3 یک موشک زمین به زمین میان برد، با قابلیت جدایش بدنه و سرجنگی است که با سوخت مایع به پرواز در می‌آید. 

4) موشک سجیل 

سجیل، نخستین موشک زمین به زمینِ برد بلند دو مرحله‌ای با سوخت جامد در کشور است. موشک سجیل با برد عملیاتی نزدیک به 2000 کیلومتر از دقت بسیار بالایی در اصابت به اهداف تعیین شده برخوردار است. 

بهره‌مندی از TVC کنترل، زمان بسیار کوتاه آماده سازی و عملیاتی شدن سامانه پرتاب و انتقال سایت پرتاب پس از شلیک، قابلیت‌های لانچر متحرک و حمل موشک آماده شلیک از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. 

5) موشک فاتح – 110: 

این موشک زمین به زمینِ هدایت شونده، از جمله موشک های کوتاه برد است و از سوخت جامد بهره می‌ برد. موشک فاتح – 110، دقت بالایی در هدف ‌گیری و انهدام اهداف تعیین شده دارد. 

6) سامانه مرصاد: مرصاد، یک سامانه پدافندی میان برد است که از فناوری بسیار پیچیده‌ای برخوردار است و توانایی انهدام هواپیماهای مدرن را در ارتفاع پست و متوسط دارد. از مهمترین ویژگی‌های این سامانه می‌توان به قابلیت تحرک و جابجایی بالا و زمان استقرار و نصب و راه‌اندازی بسیار کوتاه، قابلیت ECCM به منظور کارآمدی در جنگ های مدرن امروزی، کشف اهداف با سطح مقطع بسیار کم و بهره مندی از فناوری‌های دیجیتال و نیمه ‌هادی اشاره کرد. ردگیری دو هدف همزمان (دو شلیک همزمان) و امکان استفاده به صورت شبکه‌ای از دیگر قابلیت‌های مهم این سامانه به شمار می رود. 

7) سامانه مصباح -1: مصباح -1 (توپ ضد هوایی 23 میلی متری 8 لول)‌، سامانه پدافند هوایی کوتاه برد است که برای انهدام موشک های کروز، بالگرد و هواپیما به کار می رود. 

این سامانه با دارا بودن حجم آتش گسترده (حدود 4000 گلوله در دقیقه) و سرعت عمل بالا از فناوری بومی تلفیقی (توپ های 23 و 35 م.م) بهره می برد. 

8) موشک ضد زره توفان- 2: این موشک برای هدف قرار دادن تانک‌های مجهز به زره‌های واکنشی طراحی و تولید شده و قادر است کلیه اهداف خود را در روز و شب رهگیری و منهدم سازد. 

هدایت این موشک که به سیستم ضد جنگ الکترونیک مجهز است، به صورت نیمه‌خودکار صورت می‌گیرد. 

9) سلاح میثاق 1 و 2: میثاق – 1 ، نوعی سیستم دفاع ضدهوایی نسل دوم و کوتاه برد به شمار می آید. با این سلاحِ قابل حمل می‌‌توان از روی شانه به تمامی جهت‌ها شلیک کرد. 

میثاق – 2 نیز یک پدافند هوایی دوش پرتاب است که علیه اهداف باارتفاع پست به کار می رود. برد بیشینه این سلاح 5/5 کیلومتر می باشد. 

10) موشک قادر‌ (نور برد بلند) : 

قادر، موشکی است ضد کشتی از نوع کروز با برد بلند که از سرعت پروازی 0/8 تا 0/9 ماخ برخوردار است. 

11) موشک صیاد- 1 :

صیاد-1، موشکی پدافندی است که در برد متوسط و بلند برای دفاع هوایی به کار می‌رود. 

12) موشک کوثر 

«کوثر»‌ نوعی موشک کروز و سلاحی هوشمند است که می‌تواند در سه وضعیت: ساحل به دریا، دریا به دریا و هوا به دریا اهداف خود را مورد اصابت قرار دهد. 

این موشک در دو نوع رادیویی و تلویزیونی طراحی شده که نوع تلویزیونی آن قابل ردیابی نیست. 

صنایع دریایی 

توجه به وجود بیش از 2000 کیلومتر مرز آبی در کشور از یک سو و حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در آب‌های آزاد و آبراه‌های جنوب کشور از سویی دیگر ایجاب کرد تا با توجه به دشواری ها و پیچیدگی‌های فعالیت علمی، فنی و تحقیقاتی در عرصه دریا نسبت به توسعه صنعت دریایی اقدام شود. از این رو، به منظور تجمیع ظرفیت های فراوان در حوزه صنایع دریایی در بخش دفاع و ایجاد ساختاری کارآمد و توسعه یافته، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سال 1378 نسبت به تأسیس سازمان صنایع دریایی اقدام کرد. 

اکنون این سازمان، بزرگترین مجموعه صنعتی دریایی کشور و متولی برنامه‌ها و فعالیت‌های صنعت دریایی در زمینه‌های دفاعی و غیرنظامی است که با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات گسترده صنعت دفاعی کشور و نیروهای متعهد و متخصص خود و همچنین آخرین دستاوردهای علمی – تخصصی و استفاده از روش‌های استاندارد بین‌المللی و انحصاری در این صنعت، رشد فزاینده صنعت کشتی‌سازی و سازه‌های دریایی را سرلوحه اهداف عالی خود قرار داده است . 

1) لندینگ کرافت 1000 تنی 

این شناور هزار تنی توانایی حمل سوخت، آب شیرین و ماشین‌ آلات تا وزن800 تن را دارد و از سرعتی معادل 12 گره دریایی برخوردار است. 

2 ) حوضچه تعمیر شناور –150 

این حوضچه شناور برای تعمیرات دوره‌ای و غیر مترقبه ناوچه‌ ها و کشتی های آموزشی، سازگار با شرایط جوی دریای خزر طراحی شده است. 

3 ) ناوچه موشک‌انداز ذوالفقار 

این شناور که به پیشرفته‌‌ترین تجهیزات الکترونیک، مخابراتی و اپتیکی مجهز است، دارای سرعت و قدرت مانور قابل توجهی است و طراحی آن بر اساس شرایط آب و هوایی و ویژگی های منطقه خلیج فارس انجام شده است. 

4) زیردریایی السابحات 15 

این زیر دریایی از نوع مرطوب است و می‌تواند به راحتی تا نقاط نزدیک دشمن، عملیات مختلف از جمله گشت شناسایی، پیاده کردن تکاور، حمل و نصب مین و هدایت توپخانه را انجام دهد. 

5 ) هواناو یونس 

هواناو یونس، ظرفیت حمل 26 نفر سرنشین و 2 تن بار را دارد. سرعت این هواناو، 80 کیلومتر در ساعت و برد عملیاتی آن 600 کیلومتر بدون نیاز به سوختگیری مجدد است. 

2) قایق پرنده 

قایق پرنده، شناوری است که اغلب کارکردهای عملیاتی هواپیماهای آب ‌نشین را به طور ایمن و با کمترین هزینه انجام می‌ دهد. قایق پرنده قادر است با سرعت زیاد و با ارتفاع کم از سطح آب دریا پرواز نماید. 

7) حوضچه شناور 4 هزار تن 

این حوضچه به طول 130 متر و عرض 28 متر مأموریت بالابری و تعمیر شناورها تا وزن 4 هزار تن را انجام می‌دهد. 

8) اتاق‌های فشار یک و شش نفره 

اتاق‌های فشار یک و شش نفره در انجام عملیات فشارگذاری و فشاربرداری بر روی غواص و همچنین امور پزشکی به کار می رود. 

9) زیردریایی قائم 

شناور زیرسطحی در کلاس نیمه سنگین که از قابلیت حمل و پرتاب انواع اژدر، موشک‌های زیرسطحی و جابجایی نیروهای عملیات ویژه برخوردار است. 

10) زیردریایی میدجت 

زیردریایی میدجت، یک شناور زیرسطحی سبک است که در حمله به کشتی‌های ساکن یا متحرک، قطع مسیرهای حمل و نقل دشمن و شناسایی اهداف نظامی به کار می رود. 

میدجت، قابلیت حمل تکاوران را دارد و می تواند چنان در زیر آب مخفی شود که حتی با تجهیزات روزآمد رهگیری، قابل شناسایی نباشد. 

11) زیردریایی غدیر 

«غدیر»، شناوری است زیر سطحی و سبک که به صورت کاملاً بومی در داخل کشور ساخته شده است. این زیر دریایی از قابلیت ناوبری در آب های کم عمق برخوردار و به سیستم نوین پرتاب اژدر و شلیک موشک به طور همزمان و با دقت بالا در هدفگیری مجهز است. 

زیردریایی غدیر در جابجایی سریع نیرو، رهگیری دقیق و مسدود کردن راههای حمل و نقل شناورهای سطحی و زیرسطحی و شناسایی اهداف نظامی دشمن کاربرد دارد. 

غدیر همچنین از قابلیت حمل نیروهای ویژه، قدرت مانور بالا، غوص سریع و پنهان شدن از دید رادار برخوردار بوده و می تواند با کمترین تعداد خدمه، قابلیت عملیاتی پیدا کند. 

12) هواناو یونس 6 

هواناو شش نفره «یونس 6» از قابلیت بسیار بالایی در رزمایش و عملیات سریع برخوردار بوده و قادر است مأموریت‌های امداد و نجات، گشت‌زنی و پشتیبانی را در دریا، رودخانه و مناطق باتلاقی و برفی انجام دهد. 

صنایع هوایی 

با پیروزی انقلاب اسلامی و خروج بیگانگان از کشور، صنایع هوایی به دست توانمند کارشناسان و کارکنان ایرانی اداره گردید و این متخصصان دوران دفاع مقدس را با همه پیچیدگی هایی که پشتیبانی از هواپیماهای جنگنده و بالگردها نیاز داشت، به شایستگی به اجرا گذاشتند. 

از ساخت و اورهال (تعمیر اساسی) انواع هواپیماهای جنگنده و مسافربری، طراحی و ساخت بالگرد، ساخت هواپیماهای بدون سرنشین (پهباد)، طراحی، ساخت و تعمیر انواع موتور هواپیما و بالگرد و قطعات حساس آن نمونه هایی از دستاوردهای صنعت دفاعی کشور در بخش هوایی است. 

نمونه هایی دیگر از دستاوردهای بزرگ بخش صنعت هوایی کشور در بخش دفاعی را می توان به صورت زیر فهرست بندی کرد: 

الف) تعمیرات اساسی هواپیما و موتور 

- توانایی انجام تعمیرات اساسی هواپیماهای F14، 707 ، 747 ، F27 و موتورهای آن (شامل TF30 ، JT3D ، GT9D ، DART)، تعمیرات اساسی موتور هواپیمای F5 (J85)و فالکن (CF700)، تعمیرات اساسی قطعات و سامانه هااز جمله ارابه فرود هواپیماهای C-130، F-4 و F-5 و همچنین بازسازی و نوسازی بخش گسترده ای از دستگاههای آزمایش 

ب) تعمیرات اساسی بالگرد 

- توانایی انجام تعمیرات اساسی بالگرد های 209، 412 ، RH ، CH ، SH و MIL و تعمیرات اساسی قطعات و سامانه‌ها و همچنین بازسازی و نوسازی بخش گسترده ای از دستگاههای آزمایش 

ج) ساخت بالگرد 

- ساخت بالگرد جنگنده توفان، بالگرد 212، بالگرد 214، بالگردهای شاهد 278 و 285 

د) ساخت قطعات اصلی و کلیدی برای کلیه هواپیماهای نظامی و بالگردها 

- از جمله ساخت ارابه فرود، MAST بالگرد، ملخ کامپوزیت و تجهیزات خاص سامانه های ناوبری و انواع تسترهای مورد نیاز 

ه) طراحی و ساخت انواع پهپادهای هدف، شناسایی و رزمی 

- از جمله: مهاجر، ابابیل، صاعقه، کرار و ... 

و) بازسازی و نوسازی هواناوهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 

ز) طراحی و ساخت هواپیماهای سبک تفریحی و آموزشی 

- از جمله: هواپیماهای فجر 3، فجر 22 و فائز 

ح) خدمات اورهال و پشتیبانی توربین های نیروگاهی 

ت) طراحی، ساخت و اجرای ایستگاه های CNG 

همچنین در نگاهی گذرا، می‌توان برخی از محصولات تولید شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع را با ارائه مشخصه‌های کلی آن به شرح زیر معرفی کرد: 

1) هواپیمای مسافربری ایران –140 

این هواپیمای 52 نفره توربوپراب که سرعت آن 570 کیلومتر در ساعت می ‌باشد، از نوع بال بالا بوده و دارای قابلیت نشست و برخاست در انواع شرایط جوی و فرودگاه های کوچک است. این هواپیما براساس استانداردهای بین المللی FAR، IAR و AP دارای گواهینامه صلاحیت می باشد. 

2) هواپیمای اس - 68 

اس -68، دومین هواپیمای جت آموزشی دنیاست که می‌تواند تا سقف 28 هزار پا و با سرعت 320 کیلومتر پرواز کند. 

3) جنگنده مافوق صوت صاعقه 

هواپیمای صاعقه، هواپیمای جنگنده شکاری از کلاس هواپیمای دو سکانه می باشد که برای مأموریت پشتیبانی نزدیک استفاده می شود. 

4) طراحی ساخت انواع شیشه هواپیما و بالگرد 

شیشه انواع هواپیما و بالگرد از جمله شیشه مرکزی هواپیماهای MIG21 ,MIG27, F-4 , F-14 و F-7 از دیگر محصولاتی است که آزمون‌های آن برابر با استانداردهای بین‌المللی انجام می‌ گیرد و پس از سپری کردن‌ آزمون آزمایشگاهی، برای انجام آزمون‌های میدان پروازی روی هواپیما نصب می‌شود. 

5) هواپیمای فجر –3 

فجر –3، یک هواپیمای چهار نفره و تمام کامپوزیت است که دارای گواهینامه استاندارد اروپا (نوع جار 23) می‌باشد و برای آموزش خلبانی، گشت‌زنی و ترابری هوایی به کار می‌رود. 

6) بالگرد 205 

بالگرد 205، یک بالگرد ترابری نیمه سنگین است که در ترابری، حمل نیرو و امکانات، پشتیبانی از عملیات نظامی، امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله، عملیات هلی‌بورن، اورژانس و بیمارستان هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

7) بالگرد توفان 

توفان، یک بالگرد تهاجمی است که به دلیل شکل آیرودینامیکی خاص بدنه و تسلیحات کارآمدی که روی آن نصب می‌گردد، کاربرد فراوان و مؤثری در صحنه‌های نبرد دارد. 

این بالگرد به سامانه موشکی لیزری مجهز می‌شود و می‌تواند اهداف را تا برد 6 کیلومتر مورد اصابت قرار دهد. 

8) بالگرد 212 

این بالگرد دو موتوره پشتیبانی که مجهز به دو سیستم هیدرولیک مجزا و سامانه‌های کشف و اطفای حریق، تأمین گرمای داخل کابین، تقویت پایداری و کنترل و سیستم کنترل پرواز خودکار است، می‌‌تواند در مواقع اضطراری بر روی آب فرود آید. 

بالگرد 212 ، قابلیت تبدیل به بالگرد تهاجمی را نیز دارد. 

صنایع تسلیحاتی 

در حوزه صنایع تسلیحاتی، زرهی و خودرویی متخصصان با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری و با رویکرد خود اتکایی، بومی‌سازی، هوشمند سازی، سبک‌سازی، کوچک سازی، تحرک پذیری، با نفوذ و قدرت تخریب بیشتر، طراحی، تولید و تأمین نیازهای تسلیحاتی، مهماتی و تجهیزاتی نیروهای مسلح را در راستای راهبردهای دفاعی کشور در حوزه های چهارگانه زیر انجام دهند: 

1- حوزه رزم زمینی 

2- حوزه پدافند هوایی و تسلیحات هوایی و دریایی 

3- حوزه دفاع نوین 

4- دفاع شهری و رزم آینده 

با توجه به مأموریت این سازمان و حوادث غیرمترقبه کشور و همچنین قابلیت‌های ایجادشده، بخشی از توان علمی و صنعتی سازمان صنایع دفاع جهت طراحی و تولید محصولات مورد نیاز در مقابله با بحران به کار گرفته می‌شود. 

1) سلاح ملی خیبر 

این سلاح که نخستین سلاح انفرادی ملی به شمار می‌آید، علاوه بر سه وضعیت شلیک ضامن، تک ‌تیربار و رگبار ، از سیستم جدید سه تیر برخوردار است. 

2) سلاح ملی زعاف (کلت کمری) 

کلت کمری 9 میلی متری زعاف با استفاده از فناوری پیشرفته، ویژه نیروهای نظامی و انتظامی طراحی و ساخته شده است. این سلاح سبک با عقب نشینی کوتاه کار می کند و مجهز به ماشه دو عمله، قفل اطمینان خودکار سوزن، اهرم مانع چخماق و اهرم بیرونی نگهدارنده کشوئی مسلح کننده می باشد. 

وزن سبک، دقت زیاد، حداقل زمان عملکرد و تغذیه خودکار سلاح از خشاب، از دیگر ویژگی های اصلی کلت کمری زعاف به شمار می‌رود. 

3) سلاح دراگانوف 

این سلاح انفرادی با وزن کم و دقت زیاد برای عملیات کمین از راه دور مورد استفاده قرار می ‌گیرد. 

4) تندر 9 میلی متری سبک 

تندر 9 میلی متری سبک، نوعی مسلسل دستی است که می‌تواند 900 عدد تیر در هر دقیقه با حداقل برد 100 و حداکثر برد 1250 متر شلیک نماید. سرعت اولیه شلیک توسط این مسلسل 375 متر بر ثانیه است. 

5) خمپاره‌انداز فاتح 

این خمپاره ‌انداز 60 میلی متری قابل حمل، با حداقل برد 100 و حداکثر برد 1050 متر مورد استفاده نیروهای تکاور قرار می‌ گیرد. 

6) خمپاره ‌انداز 81 میلیمتری 

خمپاره ‌انداز 81 میلی متری می‌تواند تعداد 20 تیر در هر دقیقه به فاصله حداکثر 5200 متری شلیک نماید. 

7) تیربار دوشکا 

تیربار دوشکا با کالیبر 7/12 میلی‌متری می‌تواند تعداد 600 تیر در هر دقیقه به فاصله 1600 متری برای اهداف هوایی و 3300 متر (برای اهداف زمینی) شلیک نماید. سرعت اولیه شلیک با این تیربار 800 متر بر ثانیه است. 

8) تیربار ام –ژ3 

تیربار ام –ژ3 با کالیبر 61/7 میلیمتری می‌تواند 1100 تیر در هر دقیقه به فاصله حداکثر 4000 متری شلیک نماید. سرعت اولیه شلیک توسط این تیربار 820 متر بر ثانیه است. 

9) انواع اژدر 

اژدر، سلاحی است که قابلیت نصب در انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی و بالگرد را دارا می‌باشد. این سلاح کارآمد در آب های کم‌عمق مورد استفاده می گیرد که از مشخصات آن غیرقابل ردگیری بودن و سرعت عمل فوق‌العاده است. 

10) نارنجک‌انداز 40 میلی متری 

نارنجک‌انداز 40 میلی متری، سلاحی سبک با قدرت مانور و اجرای آتش بالا است. قابلیت تنظیم سلاح در وضعیت تک تیر و رگبار و هدف گیری دقیق توسط دوربین و شلیک 300 گلوله در دقیقه از مزایای این نارنجک‌انداز به شمار می‌رود. 

11) راکت انداز 106 و 107 میلی متری

سلاح‌هایی مدرن با سیستم کنترل آتش قوی، که قابلیت استفاده در شناورهای تندرو و خودروهای تاکتیکی برای انهدام انواع استحکام ها و موانع دشمن در آب و خشکی را دارا می باشد. 

12) تفنگ ضدزره 

تفنگ تک تیرانداز ضدزره، یک سلاح سنگین است که قابلیت نفوذ در انواع زره‌ها، سنگرهای بتنی، خودروهای فرماندهی و افراد مسلح با لباس‌های ضدگلوله را دارد. این سلاح با کالیبر 12/7 میلی متر دارای قدرت تخریب قابل ملاحظه می ‌باشد. 

13) بمب هوشمند قاصد 

بمب هدایت شونده 2000 پوندی قاصد، یک مهمات دورایستا و توانمند است. قدرت تخریب بسیار بالا، هدف‌گیری و هدایت نقطه‌ای علیه اهدافی که در دید مستقیم خلبان قرار دارد، کنترل و هدایت خودکار بمب تا لحظه برخورد، عدم توانایی دشمن در ایجاد اختلال هدایت بمب ( هدایت تصویری – پسیو) از جمله ویژگی‌های مهم بمب هوشمند قاصد به شمار می‌رود. 

این بمب دارای قابلیت‌های دیگری همچون شلیک از فاصله دور از دسترس پدافند دشمن و انهدام اهداف استراتژیک دشمن با حداقل درگیری است. 

14) پدافند هوایی 8 لول 

سلاحی با 8 قبضه دوشکا در شرایط شلیک و نواخت تیر 400 تا 4800 تیر در دقیقه است. 

15) سلاح صیاد پلیسی 

سلاحی در مدل های مختلف با وزن 40/2 تا 100/3 کیلوگرم با قنداق ثابت، تاشو و بدون قنداق و دارای قدرت تخریب بالا است. 

16) سلاح زاویه‌زن 

سلاحی کوچک و تپانچه‌ای با دوربین و صفحه نمایش است که از این طریق اهداف را در زاویه‌های مختلف شناسایی و مورد اصابت قرار می دهد. 

17) سامانه توپ پدافند هوایی 100 م.م 

سامانه توپ پدافند هوایی 100 م.م، با مجموعه رادار و یا اپتیک می‌تواند هدف را رهگیری کرده و به صورتی کاملاً هوشمند و بدون نیاز به خدمه، توانایی شلیک به سمت اهداف را دارد. 

سرعت، دقت، افزایش حجم آتش و برد مناسب از دیگر مشخصات این توپ است که برای پدافند هوایی در ارتفاع پست و متوسط مورد بهره‌برداری قرار می‌ گیرد. 

18) توپ 30 م.م هواپیمای جنگنده میگ 29 

توپ 30 م.م هواپیمای جنگنده میگ 29 (مسلسل میگ 29) برای نبرد هوایی و اجرای آتش هوا به سطح کاربرد دارد. 

19) توپ دریایی 40 م.م «فتح» 

توپ دریایی 40 میلیمتری (فتح) جزو توپ های ضدهوایی ارتفاع پست است و در شناور‌های دریایی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. برد نهایی این سلاح 12 کیلومتر و نواخت تیر آن 300 گلوله در دقیقه است و می ‌تواند به عنوان سلاح ضدموشک‌های کروز نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 

20) توپ دریایی 76 م.م 

این سلاح با برخورداری از فناوری بسیار پیشرفته قادر است در مقابل هرگونه تهاجم سطحی و هوایی از خود واکنش سریع نشان دهد و توان شلیک 120 گلوله در دقیقه را دارد. 

صنایع زرهی و خودرویی 

انواع خودروهای زرهی و تاکتیکی اعم از شنی دار و چرخدار، سبک، نیمه سنگین و سنگین و قطعات و متعلقات مرتبط با آن، لاستیک و قطعات لاستیکی، انواع واگن باری و مسافربری، اقلام محافظتی فردی و گروهی (مین کوب‌ها، جلیقه ضد گلوله، کفش ضد مین) را نیز سبد محصولات وزارت دفاع است. 

از مهمترین محصولات و تولیدات این بخش می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد: 

1) نفربر زرهی براق 

این نفربر پشتیبانی زرهی یکی از انواع نفربرهای شنی، آبی و خاکی با حفاظ زرهی مناسب و تحرک بسیار خوب است که با برخورداری از سیستم طراحی شده برای آن می‌تواند از موانع و ناهمواری‌ها با سرعت بالا عبور کند. 

2) توپ خودکششی 155 میلیمتری هویتزر (رعد 2) 

این توپ دارای بردی معادل 30 کیلومتر و قدرت نواخت تیر 4 گلوله در دقیقه است و دارای قدرت آتش مناسب و کالیبر استاندارد می‌ باشد. 

رعد 2، قابلیت عبور از موانع، خندق و آب را دارا بوده و حداکثر سرعت آن 65 کیلومتر بر ساعت است. 

این توپ همچنین به دوربین تیر مستقیم، سیستم دید در شب راننده و سیستم NBC مجهز می باشد. 

3) تانک ذوالفقار
( توجه : مشخصات ذكر شده مربوط به تانك سفیر 74 است و به اشتباه در متن اصلی ذوالفقار ذكر شده است) 

تانک ذوالفقار نوع بهینه‌‌سازی شده تانک روسی تی ـ72 است که با تجهیز به سیستم مدرن کنترل آتش، ضمن افزایش قدرت و قابلیت آفندی و پدافندی تانک فوق ، توان مانور عملیاتی آن افزایش یافته است. 

در این میان، مهمات 125 میلیمتری تانک ذوالفقار در داخل کشور تولید می شود. 

4) مین کوب تفتان 

این مین کوب قابلیت پاکسازی مین‌هایی تا وزن ده کیلوگرم و عمق 30 سانتیمتر را دارد و در هر ساعت می‌‌تواند بین 3 تا 6 هزار متر مربع را پاکسازی کند. 

5) خودروهای تاکتیکی یک چهارم تن و سه چهارم تن 

این خودروهای دو دیفرانسیل با ظرفیت حمل تجهیزات نظامی، قابلیت تبدیل به خودروی آتش نشانی و حمل آب و خودروی حمل نفر با 13 نفر و قابلیت جدا شدن سقف و قاب شیشه جلو جهت نصب جنگ‌افزار را دارد. این خودروها قادر است از مناطق کوهستانی ناهموار، دشت، بیابان و رودخانه‌های کم عمق عبور نماید. 
 

****************************************************************************************************************************************

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

(دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

****************************************************************************************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
 
 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی
  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.
http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir
(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy
http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: شنبه 15 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com