سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 131983
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب 203300 : ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم + چندخبرمهم دیگر

عنوان مطلب 203300 : ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم + در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و به اتفاق آرا

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم

 

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم
 
 
کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری با سخنرانی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اراده ملی از واحد مرکزی خبر، آقای روحانی گفت: برای من جای بسی خرسندی است که در جمع مقامات عالی‌رتبه، فرهیختگان، استادان، نویسندگان و خبرنگاران درباره یک موضوع بسیار حیاتی که جامعه بشری با آن روبه‌روست سخن بگویم.

وی افزود: استقبال جهانی از ایده جهان علیه خشونت و افراطی‌گری و تصویب آن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با رأی قاطع کشورهای جهان میزان ضرورت و اهمیت پرداختن به مقوله خشونت در جهان را نشان می‌دهد.

رئیس جمهور گفت: من در 25 سپتامبر 2013 در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایده جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری را ارائه کردم و در همان مجمع ایده مطرح شده به قطعنامه تبدیل شد.

وی افزود: در آن سخنرانی من از رهگذر احساس و فهم خود به تبیین بیم ها و امیدهایی پرداختم که در سطوح منطقه ای و بین المللی به چشم می خورد، بیم هایی که می تواند زندگی بشر را تهدید کند و به چالش بکشد.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

آقای روحانی گفت: اکنون در تهران گرد هم آمده ایم تا با ابتنا بر امیدها بر بیم‌های ویرانگر و یأس‌آور فایق آییم.

وی افزود: از آنجا که سنت الهی اراده عام جهانی پشتیبان امیدهای سازنده و الهام بخش است رجای واثق دارم که اقدام جمعی ما با موفقیت قرین خواهد شد.

آقای روحانی اضافه کرد: گرچه همکاری های گسترده اقتصادی و تعامل سیاسی در بخش های مهمی از نظام بین الملل، خشونت و افراطی‌گری را کاهش داده ولی در عین حال متأسفانه در بخش‌های دیگری از جمله منطقه خاورمیانه خشونت همچنان حضور دارد و بعضا به شکل روزانه جان ده‌ها کودک و زن و مرد را می گیرد.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رئیس جمهور گفت: به نظر می رسد در ابتدای امر همه کشورها و جریان‌های حامی صلح و همکاری و تعامل درجه تفاهم و هماهنگی و جدیت خود را در مبارزه با خشونت و افراطی‌گری به حداکثر برسانند در این زمینه درک مشترک ما از علل ظهور خشونت بسیار مهم است.

وی افزود: نظام دانشگاهی مراکز تحقیقاتی و رسانه ها به هر میزانی که در فهم افراطی‌گری به نظرهای مشترک برسند به سیاست‌گذاری‌ها و اجرای موفق آنها منتهی خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: در نظام بین الملل امروز جنگ و درگیری‌های نظامی جز تولید هزینه و تنش و از هم‌گسیختگی زندگی اجتماعی و اقتصادی شهروندان هیچ نفعی ندارد.

وی افزود: اروپایی‌ها بعد از قرن‌ها درگیری و نزاع و دو جنگ جهانی در نهایت به همکاری‌های به هم تنیده اقتصادی گردن نهادند و با همگرایی سیاسی، اقتصادی و امنیتی دستاوردهای بزرگی را برای صلح و امنیت منطقه خود به ارمغان آوردند.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در کنفرانس بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری گفت: خوشبختانه کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین نیز با همکاری های گسترده منطقه ای - اقتصادی در فرآیندهای ائتلاف های موثر سیاسی امنیتی قدم بر می دارند.

آقای روحانی افزود: من از این فرصت استفاده و از عموم کشورهای منطقه درخواست می کنم با هم فکری و هماهنگی و ایجاد ائتلاف و سیاست گذاری های منطقی و عقلانی به سوی خاورمیانه ای در صلح و امنیت سوق پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است دولت های این منطقه به مراتب علاقه مند تر و دلسوزتر در پی آرامش و مبارز با خشونت هستند و هیچ ضرورتی دیده نمی شود که بازیگران فرامنطقه ای که منافع خاص خود را دنبال می کنند سرنوشت مردم این منطقه را رقم بزنند.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رییس جمهور ادامه داد:‌ جهان عاری از خشونت در حالی محقق می شود که دولت ها با هم همکاری کنند و در سیاست گذاری ها هماهنگ باشند. وقتی دولت ها هماهنگ باشند جریان های افراطی در حاشیه قرار خواهند گرفت. دولت های مقتدر اگر با همسایگان خود به سیاست های مشترکی دست یابند می توانند در مدت زمان کوتاهی ریشه های خشونت را بخشکانند.

وی گفت: ‌این نوع همکاری ها در منطقه آسیا، اروپا و آمریکای لاتین به وضوح قابل مشاهده و زمینه ساز کاهش افراطی گری شده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید مدیریت و دولت تدبیر و امید از روز اول مسئولیت خود به ثبات و آرامش و مبارزه با خشونت تاکید کرده و در عموم مجامع عمومی و بین المللی افزایش همکاری دولت ها برای ریشه کن کردن خشونت را خواستار شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: تمام ارگان های جمهوری اسلامی ایران در این هدف ملی هماهنگ هستند، در صورتی که کشورهای منطقه با هم به تفاهم برسند، می توانند جریان های ضد اسلامی مانند داعش را در مدت زمان کوتاهی به حاشیه برانند و هزاران زن و مرد و کودک که به واسطه اعمال وحشیانه این جریان ضدانسانی بی خانمان و اسیر گشته اند آزاد کنند. در این شرایط هیچ نیازی به حضور بیگانگان و نفوذ تدریجی آنان در منطقه نیست.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در کنفرانس بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری گفت: ‌آموزه های دین ما همواره به مدار، ‌تحمل و توسل به صلح و آشتی دعوت می کند و اسلام دین رافت، رحمت و سیره پیامبران مبتنی بر عطوفت است.

آقای روحانی افزود: قرآن علت غایی رسالت در جهان را رحمت می داند و اسلام ارزش هایی همچون عدالت، صلح و همزیستی مصالحت آمیز را درآموزه های خود ترویج می کند.

وی گفت: اکنون واقعیت تلخ و شرم آور این است که تروریست ها به اسم دین، آدم کشی می کنند و دست به خرید و فروش زنان می زنند.

آقای روحانی افزود: بی تردید قتل عام انسان ها به نام دین با همه آموزه های صلح آمیز ادیان آسمانی مخالف است.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رییس جمهور گفت: توسعه نیافتگی، بیکاری، فقر، نبود امکانات زندگی و ناامیدی از دست یافتن به آینده قابل تامل و ارزشمند بستری برای خشونت طلبی است و این همان بلایی است که خاورمیانه و بخش مهمی از جهان در آن گرفتار آمده است.

وی افزود: ظلم و بی عدالتی در مقیاس ملی و بین المللی، ‌تقسیم کشورها به خودی و غیر خودی زمینه ساز فرهنگ خشونت و گسترش ناامنی در ابعاد بین المللی است.

وی با بیان این که سایر خشونت های ساختاری مانند تحریم و تهدید ناقض حقوق بشر و آزادی های اساسی اکنون چالش جدی برای امنیت برای نظام بین المللی است گفت: متاسفانه جهان امروز دستخوش فرآیند هایی که به این نابرابری ها دامن می زند.

آقای روحانی به برخی فرآیندهای ناقض حقوق بشر اشاره کرد و گفت: حکومت هایی هستند که حقوق شهروندان خود را به رسمیت نمی شناسند و حق مشارکت همگانی در سیاست گذاری را محترم نمی شمارند و موجبات افزایش فقر و توسعه نیافتگی را فراهم آورده اند.

رییس جمهور گفت: مداخلات خارجی و اشکالی از این استعمار نوکه سبب شده است جوامع توانایی های خود را در کاهش فقر و حذف زمینه های خشنونت از دست بدهد نیز نمونه دیگر از این فرآیندهاست.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رئیس جمهور در ادامه سخنرانی خود در کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گفت: استبداد و خودکامگی برخی حکومت‌ها با نقض آزادی و حقوق بنیادین بشر باعث سرخوردگی و به حاشیه راندن قشرهای آسیب‌پذیر شده است.

آقای روحانی افزود: متأسفانه علاوه بر همه این فرایندها که می توان فهرست طولانی‌تری ارائه کرد مسئله توسعه‌طلبی‌ها، انحصارگری‌های سیاسی و ژئوپولیتیک نقش مهمی در پیدایش خشونت ها دارد.

وی اضافه کرد: تلاش قدرت‌های جهانی برای تأمین منافع خود و ناکامی در ایجاد قواعد لازم الاجرا در نظام بین الملل زمینه ساز این گونه خشونت‌هاست.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رئیس جمهور گفت: گرچه تشکیل سازمان ملل متحد یکی از دستاوردهای مهم جامعه جهانی است و این سازمان نیز تاکنون نقش تأثیرگذاری در نظام بین المللی ایفا کرده است، ولی واقعیت ناخوشایند این است که سازمان با همه موفقیت‌هایش در برابر بزرگی مسائلی که جهان ما با آن مواجه است کاستی های قابل توجهی دارد.

وی افزود: با تأکید بر این واقعیت که برآمدن خشونت رو به انسانیت است با این پرسش مواجه می شویم که پس چه باید کرد تا انسانیت نجات یابد و زندگی بر سیاره زمین با کیفیت بهتری ادامه یابد.

آقای روحانی گفت: تأکید بر تقویت مدارای فرهنگی و دینی و به رسمیت شناختن حقوق فرهنگی همه انسان‌ها راهی به سوی کاستن از ظرفیت های بروز خشونت بر مبنای تمایزهای فرهنگی است.

وی افزود: سزاوار است در کنار یکدیگر، اندیشه‌ورزی درباره اشکال آشکار خشونت و صورت‌های بارز بی‌عدالتی و سازوکارهای غلبه بر آنها را تقویت کنیم.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رییس جمهور در ادامه سخنان خود در کنفرانس بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری گفت: ما توان آن را داریم که ده ها فیلسوف، هنرمند، جامعه شناس، سیاست مدار، فعال جامعه مدنی،‌ ورزشکار و شمار دیگری از شخصیت های معروف جهان را برای اندیشیدن در باره رفع خشونت،‌ بی عدالتی و استقرار عدالت گردهم آوریم و جامعه بشری را به در پیش گرفتن راه و روشی مطابق خردورزی همگانی برآمده از اندیشه عدالت و نفی افراطی گری فرا بخوانیم.

آقای روحانی افزود: برای پیشبرد مبارزه با خشونت و افراطی گری و گسترش فرهنگ صلح و مدارا، جهان نیازمند اقداماتی اساسی و خطیر است.

رییس جمهور با برشمرد برخی اقدامات اساسی و خطیر برای گسترش صلح در جهان اضافه کرد: گسترش و تعمیق گفتگو میان ملت ها،‌ دولت ها و جامعه مدنی با هدف کاستن از سوء برداشت ها و تنازعات و نیل به تفاهم و همکاری بیشتر،‌ تلاش در جهت گسترش آموزش همگانی با بهره مندی از دانش های پیشرفته تربیتی با هدف بسط فرهنگ صلح، تفاهم و مدارا و اهمیت دادن به نقش زنان،‌ جوانان و علمای دینی،‌ روشنفکران، دانشگاهیان و هنرمندان در گسترش دانش و اندیشه و احساس و باورهای دینی و اخلاقی و ارتقای همکاری های فرهنگی،‌ اقتصادی و سیاسی به منظور شتاب بخشیدن به روند مبارزه دسته جمعی با خشونت و افراطی گری از جمله این اقدامات اساسی و خطیر است.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رئیس جمهور در ادامه سخنانش در کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری، پیشنهادهایی برای مبارزه فوری با تروریسم ارائه کرد.

آقای روحانی به عنوان اولین پیشنهاد گفت: کشورهایی که به شکل‌گیری تروریسم در این منطقه کمک کرده‌اند سازماندهی و تأمین مالی نموده اند به صراحت از تروریسم اعلام برائت کنند و تأمین مالی مستقیم و غیرمستقیم خود را قطع کنند و در جهت مبارزه با تروریسم با کشورهای قربانی همکاری کنند و به آنها کمک‌های مالی، اطلاعاتی و نظامی نمایند.

وی افزود: 2- کشورهای عراق و سوریه متحمل تلفات و صدمات جانی و مالی بی سابقه ای شده اند و کشورهایی مسبب این صدمات بی‌شمار بوده اند که لازم است وظیفه تأمین مالی برای جبران خسارت‌های وارد شده را برعهده گیرند، کمک بین المللی برای بازسازی خانه های ویران شده،مکان‌های مذهبی تخریب شده و تأسیسات زیربنایی نابود شده بر اثر اقدامات تروریستی و خسارت‌های ناشی از عملیات نظامی مقابله با آن ضروری است.

رئیس جمهور در سومین پیشنهاد خود گفت: تروریسم از فضای فقر و بیکاری سرباز می‌گیرد؛ با تأسیس صندوق بین‌المللی اشتغالزایی و توسعه برای کمک به رشد سرمایه‌گذاری در کشورهای قربانی تروریسم بین‌المللی باید زمینه اقتصاد رشد تروریسم را از میان برداشت.

وی افزود: 4- همکاری منطقه‌ای برای اصلاح نظام آموزش و پرورش عمومی و مدارس دینی در جهت مقابله با تفسیرهای افراطی، ‌تکفیری و خشونت‌آمیز از آموزه‌های مذهبی ضروری است، باید حقیقت اسلام رحمانی را به جهان ارائه کرد.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

آقای روحانی به عنوان پنجمین پیشنهاد گفت: همه طرف‌هایی که در مبارزه با این فتنه تروریستی جدی هستند از طریق همکاری‌های منطقه‌ای، همکاری‌های لازم ازجمله درزمینه تبادل اطلاعاتی سامان لازم را انجام دهند.

وی افزود: 6- لازم است رسانه های ملی و بین المللی برای آگاه‌سازی افکار عمومی در مورد تهدیدات تروریست‌ها و جلوگیری از سوء‌استفاده از خیل جوانان بیکار و به حاشیه رانده شده، برنامه‌ریزی جدی به عمل آورند.

رئیس جمهور در هفتمین پیشنهاد خود همکاری جهانی برای مقابله با سوءاستفاده تروریسم از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را ضروری دانست و به عنوان هشتمین پیشنهاد گفت: تروریست‌ها در رفت و آمد بین کشورها با مشکلات زیادی روبه‌‌رو نیستند، کشورهای در مسیر ترانزیت تروریست ها باید با تقویت اراده سیاسی و سازوکارهای ضروری، مسئولیت خود را در قبال بازگشت ثبات و امنیت به منطقه ایفا کنند.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

رئیس جمهور در ادامه پیشنهادهای خود برای مبارزه فوری با تروریسم گفت: تلاش جامعه بین المللی برای اصلاحات در سازمان ملل متحد به ویژه شورای امنیت و کاربرد حق وتو که در موارد جدی تهدید صلح و امنیت بین المللی عملا سازمان ملل را فلج کرده و تاکنون با موفقیت چندانی روبه‌رو نبوده است.

آقای روحانی افزود: عدم کارآیی شورای امنیت در موارد جدی تهدید صلح و امنیت باعث تشویق متجاوز از یک طرف و سرخوردگی قربانیان و زمینه ساز اقدمات خشونت آمیز آنها از طرف دیگر شده است.

رئیس جمهور گفت: شایسته است روند این اصلاحات و بازپروری سازمان ملل از فلج‌های ادواری که گریبانگیرش می‌شود با اراده و استدلال قوی‌تر از جانب جامعه بین‌المللی پیگیری شود.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

آقای روحانی در دهمین پیشنهاد خود تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم روز 18 دسامبر که سالروز تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 1393 است به عنوان روز جهانی علیه خشونت و افراطی‌گری نامگذاری شود.

وی افزود: بدین وسیله یاد خون های به‌ناحق ریخته فراموش نمی شود و عزم جهانی برای مبارزه با خشونت و افراطی‌گری هر ساله حیات جدیدی خواهد یافت.

رئیس جمهور خطاب به میهمانان کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری گفت: در خاتمه آرزومندم سفر شما به تهران سفری خوش و همراه با خاطراتی ماندگار باشد.

وی افزود: امیدوارم کنفرانس تهران در پرتو هم‌اندیشی جدی و حصول تفاهم، رهنمودها و پیشنهادهایی مؤثر و عملی در جهت اعتلای فرهنگ صلح و مدارا در مبارزه با خشونت و افراطی‌گری ارائه کند.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

کنفرانس بین‌المللی جهان علیه خشونت و افراطی‌گری باحضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.

در آغاز این کنفرانس وزیر امور خارجه و پس از وی مصطفی زهرانی رئیس اجلاس و مدیر کل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و در ادامه رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد.

در ادامه جلسه عمومی با سخنرانی آقایان سیدعلی خمینی، آصف علی زردایی، رئیس جمهور سابق پاکستان، شلماگنه بوندویچ نخست وزیر سابق نروژ، ‌محمد محقق معاون امور اجرایی افغانستان و دومینیک دوایلپن نخست وزیر سابق فرانسه سخنرانی برگزار می‌شود.

سخنران بعدی این همایش در جلسه عمومی محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور است که به عنوان مدیر جلسه سخن می‌گوید.

ادامه این کنفرانس در قالب نشست‌های تخصصی در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه از بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

خشونت و افراطی‌گری چشم‌انداز منطقه‌ای، تروریسیم و جهانی شدن و خشونت و افراطی‌گری از منظر منطقه‌ای (آ‌سیا)، عناوین نشست‌های تخصصی است که تا پایان امروز در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد و پس از آن ضیافت شام به میزبانی آقای محمدجواد ظریف برپا می‌شود.

این کنفرانس بین المللی فردا نیز با برگزاری چند نشست تخصصی در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ادامه خواهد یافت و مراسم پایانی بعد از ظهر فراد با حضور وزیر امور خارجه برگزار می شود.

این نخستین کنفرانس بین‌المللی با عنوان جهان علیه خشونت و افراطی‌گری است که با حضور سیاستمداران و مقاماتی از 40 کشور برگزار می شود.

شاخص‌ترین مهمانان این کنفرانس رئیس جمهور سابق پاکستان، نخست وزیر پیشین نروژ، نخست وزیر سابق فرانسه، ولیعهد پیشین اردن، وزرای امور خارجه سابق برخی کشورها به‌ویژه کشورهای اسلامی هستند.

در مراسم امروز علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام ناطق نوری، حسین فریدون و معاونان وزیر امور خارجه و دیگر از مسئولان کشورمان حضور دارند.

پنل‌های بعدازظهر این همایش دو روزه در مرکز مطالعات وزارت امور خارجه برگزار خواهد شد.

ده پیشنهاد رئیس جمهور برای مبارزه فوری با تروریسم / فیلم

****************************************************************************
 

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و به اتفاق آرا؛

۲۷ آذر روز مبارزه با خشونت و افراطی‌گری نامگذاری شد

۲۷ آذر مصادف با هجدهم دسامبر به مناسبت تصویب پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری» در مجمع عمومی ملل متحد، از سوی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و به اتفاق آرا به عنوان روز مبارزه با خشونت و افراطی‌گری تعیین و تصویب شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سالروز به شهادت رساندن دکتر مفتح در ۲۷ آذر که به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است، به مصادف شدن زمان تصویب پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری» در مجمع عمومی ملل متحد در سال گذشته با این روز نیز اشاره کرد و گفت: تصویب این پیشنهاد در مجمع عمومی سازمان ملل آن هم با اجماع دستاورد گرانقدری است.
دکتر روحانی اظهار داشت: امروز دیگر هیچ‌کس تردید ندارد و نمی‌تواند منکر شود که جمهوری اسلامی ایران پیشتاز مبارزه با تروریست‌ها در منطقه است و همه جا با خشونت و افراط و ترور مقابله می‌کند تا ندای رحمانی اسلام به گوش جهانیان برسد.
دکتر روحانی در ابتدای این جلسه با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و شور و شوق چشمگیر و بیش از پیش هر ساله مسلمانان برای انجام زیارت اربعین تصریح کرد: اجتماع اربعین بی‌نظیرترین و بزرگ‌ترین اجتماع مسلمانان است.
رییس جمهوری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بزرگ‌ترین اجتماع اسلامی در تاریخ اسلام در شهر مقدس کربلا به مناسبت اربعین برگزار شود، خاطرنشان ساخت: این اجتماع پیام‌های متفاوتی برای دوست و دشمن دارد و در عین حالی که اقتدار مسلمانان را به رخ دشمن کشیده و در دل آنها رعب و وحشت می‌افکند، برای مسلمانان پیام‌آور وحدت، اتحاد و عشق به خاندان عصمت و طهارت است.
دکتر روحانی گفت: با توجه به افزایش همه ساله شمار زائران اربعین باید به فکر تامین امکانات و مقدمات لازم برای تسهیل سفر امن و همراه با آسایش آنان باشیم.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تشکیل شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در ۱۹ آذر اظهار داشت: شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نهاد بسیار مهمی است که امیدهای فراوانی به آن بسته شده چرا که این نهاد جایی است که صاحب‌نظران فرهنگ برای تدبیر امور فرهنگی کشور در آن مجتمع شده‌اند و باید با سیاست‌گذاری و تلاش برای گسترش فرهنگ انقلابی و اسلامی پاسخ مناسبی به این امید بدهیم.
دکتر روحانی با اشاره به بررسی و تصویب سه سند مهم نقشه مهندسی فرهنگی، سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش و نقشه جامع علمی کشور در این شورا اضافه کرد:‌اگر بتوانیم اهداف این سه سند مهم را محقق کنیم، دستاورد بسیار بزرگ، سازنده و موثری است، به خصوص تحول در نظام آموزش و پرورش که شخصیت فرزندان ما را در مدت ۱۲ سال شکل و قوام می‌دهد.
رییس جمهوری همچنین به دکتر محمد فرهادی وزیر جدید علوم، فناوری و ارتباطات به عنوان عضو حقوقی جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که سابقه عضویت در این شورا را نیز دارد، خوشامد گفت.
دکتر روحانی همچنین در پایان جلسه امروز شورا و پس از ارائه گزارش ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ضمن تشکر از زحمت دست‌اندرکاران این ستاد بر ضرورت توجه هم‌زمان به ساز و کارهای اجرایی و همچنین مهارت افزایی و کارآفرینی در سیاستگذاری‌های نظام آموزشی تاکید کرد.
رییس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی همچنین از عملیاتی و اجرایی نشدن سیاست‌های مصوب شورا اظهار نگرانی کرده و خواستار حفظ سطح کار ستادهای تخصصی، از جمله ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در سطح سیاست‌گذاری همراه با آینده‌نگری شد.
دکتر روحانی با تاکید بر لزوم پیوند دانشگاه‌ها با بخش تولید و جذب دانشجویان نخبه به بخش‌های مرتبط به ویژه در عرصه صنعت و تولیدخواهان هماهنگی ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عنایت به ظرفیت‌های بودجه‌ای و امکانات در اختیار دولت شد.
همچنین رییس جمهوری و تعدادی دیگر از اعضای شورا با تاکید بر اهمیت موضوع آمایش سرزمینی در حوزه آموزش عالی تاکید کردند که آموزش عالی باید بر اساس مزیت‌های جغرافیایی و استعدادها، امکانات و ظرفیت‌های هر منطقه در کشور توزیع و گسترده شود.

*******************************************************************************************

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

(دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

emali: esarmir@yahoo.com

gmail:esarmirc@gmail.com

gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

gmail:iran.gheraati@gmail.com

*******************************************************************************************

 

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

 
 
 
شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.
 

http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir

(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 

کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 19 آذر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com