سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 131986
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب 205400 : هشدار شدید پاپ به نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در پی هتک حرمت پیامبر(ص)+ تصاویر
 
عنوان مطلب 205400 : هشدار شدید پاپ به نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در پی هتک حرمت پیامبر(ص)+ تصاویری زیبا با موضوع پیامبر اکرم (ص)
 
هشدار شدید پاپ به نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در پی هتک حرمت پیامبر(ص)
 

سرویس خارجی: رهبر کاتولیک‌های جهان از انتشار کاریکاتورهای ضداسلامی توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو به شدت انتقاد کرد.پاپ فرانسیس دوم که در سفر آسیایی به سر می برد اقدامات موهن مجله فکاهی فرانسوی علیه اسلام را به باد انتقاد گرفت.وی گفت: آزادی بیان حدی دارد به ویژه زمانی که در بردارنده توهین و تمسخر اعتقادات دیگران باشد. پاپ از آزادی بیان به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشر یاد و در عین حال تاکید کرد این آزادی حد و مرزی دارد و کسی حق ندارد اقدامات تحریک آمیز انجام داده و به اعتقادات دیگران توهین و با عقاید دیگران شوخی کند.پاپ با ذکر مثالی به مشاور نزدیکش “آلبرتو گاسپاری” که در هواپیما در کنار او نشسته بود اشاره کرد و گفت: برای مثال اگر همین دوست نزدیکم دکتر گاسپاری به مادر من اهانت کند باید انتظار دریافت یک مشت به صورت خود را داشته باشد و این امری طبیعی است. شما نمی توانید انسان ها را تحریک کنید. حق آزادی بیان باید در مورد باورهای دینی مردم محدودیت هایی داشته باشد. کسانی که باورهای دیگران را تحریک می کنند باید انتظار همان ضربه مشتی را که درباره دکتر گاسپاری گفتم داشته باشند.

در این حال وزیر خارجه اردن، انتشار کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی شارلی ابدو را فتنه‌انگیزی جدید توصیف کرد. «ناصر جودة» گفت: نشریه شارلی ابدو، دوباره در حال فتنه انگیزی است و می خواهد فتنه جدیدی را رقم بزند. رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه هم در واکنش به انتشار کاریکاتور موهن جدید شارلی ابدو درباره پیامبر اسلام (ص) اعلام کرد که آزادی بیان به معنای آزادی توهین و اهانت نیست. نخست وزیر ترکیه هم با اشاره به اقدام مجله فرانسوی در چاپ کاریکاتور موهن به پیامبر(ص) آزادی بیان را به مفهوم آزادی توهین ندانست. احمد داود اوغلو گفت: بازنشر کاریکتاتور موهن به حضرت محمد(ص)، اقدامی تحریک کننده و خطرناک است و آزادی بیان به مفهوم آزادی توهین نیست. نخست وزیر ترکیه افزود: ممکن نیست که ما در قبال اهانت به پیامبر(ص) ساکت بمانیم. معاون نخست وزیر ترکیه نیز گفت افرادی که دست به اهانت به پیامبر بزرگ اسلام (ص) می‌زنند افرادی هستند که از انتشار رعب و وحشت بیمی ندارند و راه را برای ایجاد فتنه و تنش باز می‌کنند. گفتنی است نشریه شارلی ابدو که اخیرا هدف حمله چندین تروریست قرار گرفت و شماری از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست‌های این نشریه کشته شدند، بار دیگر کاریکاتور موهنی درباره پیامبر اسلام (ص) منتشر کرد.

خبر دیگر اینکه حضور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راهپیمایی مبارزه با تروریسم در پاریس و انتقاد سران ترکیه از این اقدام، جنگی لفظی میان تل‌آویو و آنکارا به راه انداخته است. نخست وزیر ترکیه همتای اسرائیلی خود را با عاملان حملات تروریستی پاریس مقایسه کرد. احمد داود اوغلو گفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که علیه فلسطینی ها مرتکب شده تفاوتی با عاملان حملات تروریستی اخیر در فرانسه ندارد. وی افزود: هر دوی این ها مرتکب جنایت علیه بشریت شده اند. داود اوغلو رویکرد غرب را که تنها عاملان حملات فرانسه را جنایتکار و تروریست می داند و بر جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی مرتکب شده چشم می بندد، به باد انتقاد گرفت. وزیر خارجه ترکیه بار دیگر اقدام ارتش اسرائیل در حمله به کاروان کشتی های کمک رسان به غزه موسوم به «کاروان آزادی» در سال ۲۰۱۰ و کشتار ۹ نفر از فعالان ترک را محکوم کرد و گفت این حمله نیز مصداق بارز ارتکاب جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها بود. از سوی دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز آرام نگرفت و خطاب به اردوغان، سخنان وی را شرم آور دانست و گفت: تو باید از سوی جامعه جهانی محکوم شوی زیرا جنگ علیه تروریسم تنها زمانی موفق خواهد بود که با گشایش اخلاقی همراه شود. در همین راستا آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جمع گروهی از دیپلمات‌های اسرائیلی در کشورهای اروپایی و آسیایی سخنان اردوغان را محکوم کرد و آن را مخالف یهودیت توصیف کرد و گفت که این‌گونه اظهارات، جهان را به دهه سوم قرن گذشته باز می‌گرداند؛ زمانی که جهان اظهارات ضد یهودی نازی‌ها را نادیده گرفته بود.

واکنش جهانی

به دنبال انتشار مجدد کاریکاتورهای توهین‌آمیز درباره پیامبر اکرم (ص) در نشریه طنز شارلی ابدو، دهها کویتی با برگزاری تظاهرات مقابل سفارت فرانسه در این کشور این اقدام را محکوم کردند. ده‌ها تن از مردم ترکیه نیز با برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز، مخالفت خود را با اقدام روزنامه ترک‌زبان جمهوریت در انتشار کاریکاتورهای شارلی‌ابدو علیه پیامبر اسلام(ص) اعلام کردند. تظاهرکنندگان اعلام کردند که از این روزنامه انتقام خواهند گرفت. روزنامه جمهوریت اخیراً چهار صفحه از کاریکاتورها و مقالات مجله شارلی ابدو را منتشر کرد که هیچ یک از کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر (ص) در این چهار صفحه نبود اما دو تن از ستون نویسان این روزنامه در مطالبی که درباره حوادث پاریس و نشریه شارلی ابدو نوشته بودند کاریکاتور موهن را در اندازه کوچک آورده بودند.

شمار زیادی از مردم شهر «طرابلس» واقع در شمال لبنان هم به صورت خودجوش در محکومیت انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان ضمن اعتراض به انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص)، مواضع خصمانه دولت پاریس علیه احساسات میلیون‌ها مسلمان را محکوم کردند. حزب الله لبنان نیز با محکوم کردن اهانت مجدد نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، آن را گامی در راستای حمایت از تروریسم و افراط گرایی دانست. حزب الله در بیانیه‌ای، توهین مجدد نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی را محکوم و خاطر نشان کرد اقدام مجدد نشریه فرانسوی، جریحه دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در جهان و تمامی مومنان و کسانی است که به گفتگو و ارزشهای مشترک علاقه مند هستند. حزب‌الله تاکید کرد این اقدام نشریه فرانسوی نقش مستقیمی در حمایت از تروریسم و افراط گرایی و افراط‌گرایان دارد و این اقدام مردود، تحت هیچ عنوانی از سوی دست‌اندرکاران این اقدام شنیع، قابل توجیه نیست.

از سوی دیگر هیات علمای مسلمان سودان نیز در پیامی از تمامی سودانی ها خواست تظاهرات گسترده ای را در مناطق مختلف این کشور در محکومیت اقدام جدید نشریه شارلی ابدو برگزار کنند. هیات علمای مسلمان سودان انتشار دوباره این کاریکاتورهای توهین‌آمیز را توهینی به تمامی مسلمانان جهان دانست. جبهه عمل اسلامی اردن هم ضمن محکوم کردن اهانت مجدد رسانه فرانسوی به حضرت محمد(ص)، از دوگانگی مواضع در قبال مبارزه با تروریسم انتقاد کرد. جبهه عمل اسلامی اردن که از مهمترین احزاب مخالف این کشور است با صدور بیانیه ای توهین روزنامه شارلی ابدو به ساحت حضرت محمد(ص) را محکوم و خواستار عذرخواهی آن از مسلمانان به خاطر این توهین عمدی شد.

موضع اروپایی ها

رئیس‌جمهوری فرانسه با بیان اینکه حملات اخیر در پاریس بر خلاف ارزش‌های اسلامی بود، گفت پاریس و کشورهای اروپایی در حال نبرد با تروریسم و نه اسلام هستند. «فرانسوا اولاند» تصریح کرد که حملات اخیر در پاریس، بر خلاف ارزش‌های اسلامی است. اولاند با تأکید بر اینکه کشورهای اروپایی باید به صورت جمعی با تهدیدات تروریستی مواجه شوند، گفت اروپا در حال جنگ با تروریسم است، نه با اسلام یا یک مذهب خاص. وی با بیان اینکه یک سوم کسانی که در سوریه و عراق می‌جنگند، خارجی هستند، خواستار تشدید نظارت‌ها بر سفر اتباع کشورهای غربی به خاورمیانه و بازگشت آن‌ها شد.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هم ضمن محکوم کردن دوباره حملات تروریستی پاریس و اقدامات خشونت آمیز گروه های افراطی گفت: اقدامات تروریستی نباید به نام اسلام و مسلمانان نوشته شود. مرکل با یادآوری حملات تروریستی درگذشته از جمله ترور مسلمانان در آلمان موسوم به قتل های زنجیره ای، از حضور مسلمانان در کشورش دفاع کرد و گفت: نزدیک به چهار میلیون نفر از جمعیت این کشور را خارجیان مسلمان تشکیل می دهند و ما با متهم کردن همه مسلمانان به خشونت و اقدامات تروریستی به شدت مخالف هستیم.

گروگانگیری جدید

رسانه‌های فرانسوی از وقوع گروگانگیری جدید در شهر «کلمبس» نزدیک پایتخت فرانسه خبر دادند. این حادثه در یک دفتر پستی در شهر کلمبس رخ داد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حادثه دو تن از کارکنان دفتر پستی به گروگان گرفته شدند اما گزارش‌هایی دیگر از به گروگان گرفته شدن پنج نفر در این حادثه خبر دادند. از سوی دیگر گزارش‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه گروگانگیر یا گروگانگیران سلاح جنگی و مواد منفجره در اختیار داشتند. شبکه یورو نیوز نیز گزارش داد که عامل گروگانگیری از مشکلات روانی رنج می‌برد. برخی اخبار نیز از آزادی گروگان‌ها خبر می‌دهند.

در این حال رسانه‌های فرانسوی از تخلیه یک ایستگاه متروی پاریس به دلیل مشاهده یک بسته مشکوک خبر دادند. نیروهای امنیتی این اقدام را از بیم بمبگذاری توسط گروه‌های تروریستی انجام دادند. از طرفی دفتر دادستانی پاریس اعلام کرد پلیس فرانسه ۱۲ تن را که مظنون به کمک به گروه افراطی مسئول کشتارهای اخیر در این شهر بوده‌اند، دستگیر کرده است. در چنین شرایطی رسانه‌های فرانسوی از زیر گرفته شدن عمدی یک نیروی پلیس در مقابل کاخ الیزه در پاریس خبر دادند. فردی ناشناس عمدا یکی از نیروهای پلیس مستقر در مقابل کاخ الیزه در پاریس را با خودرو زیر گرفت. بنا بر اعلام مسئولان فرانسوی، پس از این اقدام، پلیس توانست دو تن را در ارتباط با این عملیات که گمان می‌رود با حملات اخیر پاریس ارتباط داشته باشد، دستگیر کند.

وحشت در غرب

خنثی شدن چندین عملیات تروریستی در آمریکا و اروپا سبب وحشت غرب شده است. در این راستا نیروهای پلیس بلژیک دو مرد را که اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده و قصد انجام عملیات تروریستی گسترده را داشتند، کشتند. در پی حمله پلیس بلژیک به یک گروه افراطی که قصد انجام حملات تروریستی گسترده داشتند، این دو مرد کشته شدند. پلیس آلمان هم اعلام کرد که در پی حمله به ۱۱ مکان وابسته به تروریست‌ها دو تن را دستگیر کرده است. همچنین دولت آلمان طرحی را تصویب کرد که براساس آن مقامات این کشور می‌توانند کارت‌های شناسایی افراطیون را باطل کنند و آنها را از سفر به عراق، سوریه یا دیگر کشورهای بحران زده به منظور پیوستن به گروه های تروریستی بازدارند. افرادی که مشمول این طرح می شوند، کارت های شناسایی موقت دریافت می کنند که با استفاده از آن نمی توانند آلمان را ترک کنند.

از طرفی فرودگاه شهر رم پایتخت ایتالیا در پی تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد. بنابر گزارش‌ها نگرانی از بمب‌گذاری در یک فروند هواپیمای اتریشی با ۸۲ مسافر بود اما پس از تحقیقات مشخص شد که اصلا بمبی در کار نبوده و به اشتباه فرودگاه تخلیه شده است. در این حال رسانه‌های آمریکایی از دستگیری یک طرفدار داعش که قصد حمله به ساختمان کنگره را داشت خبر دادند. یک فرد آمریکایی اهل ایالت اوهایو که خود را طرفدار داعش معرفی کرد توسط پلیس آمریکا دستگیر شد. این فرد مشکوک به تلاش برای حمله به ساختمان کنگره امریکا بود و درحالی که چند بمب دست ساز و یک سلاح به همراه ۶۰۰ فشنگ جنگی در اختیار داشت توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. در چنین شرایطی اتحادیه اروپا سطح هشدار امنیتی در کشورهای عضو را بالا برد. به دنبال اقدامات اخیر در فرانسه، آلمان و بلژیک در انجام عملیات ضد ترور،‌ اتحادیه اروپا سطح هشدار امنیتی در کشورهای عضو این اتحادیه را افزایش داد.

********************************************************************************

تصاویری زیبا با موضوع پیامبر اکرم (ص)

شوشترروز:تصاویری زیبا با موضوع پیامبر اکرم (ص) درادامه خواهید دید:

شوشترروز:تصاویری زیبا با موضوع پیامبر اکرم (ص) درادامه خواهید دید:

IMG-20150115-WA0009 (Copy)

IMG-20150115-WA0053 (Copy)

IMG-20150115-WA0057 (Copy)

IMG-20150115-WA0058 (Copy)

IMG-20150115-WA0061 (Copy)

IMG-20150115-WA0111 (Copy)

IMG-20150116-WA0004 (Copy)

IMG-20150116-WA0042 (Copy)

IMG-20150116-WA0043 (Copy)

IMG-20150116-WA0048 (Copy)

IMG-20150116-WA0051 (Copy)

IMG-20150116-WA0053 (Copy)

IMG-20150116-WA0055 (Copy)

IMG-20150116-WA0070 (Copy)

IMG-20150116-WA0076 (Copy)

IMG-20150116-WA0102 (Copy)

IMG-20150116-WA0105 (Copy)

IMG-20150117-WA0005 (Copy)

IMG-20150116-WA0013 (Copy)

********************************************************************************

  هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

  (دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

  آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

  emali: esarmir@yahoo.com

 Iran.isaar30@yahoo.com

 GHABPP@yahoo.com

 IRAN.ABGH.PP@yahoo.com

 Iran.policy@yahoo.com

 gmail:esarmirc@gmail.com

  gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

  gmail:iran.gheraati@gmail.com

 *******************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

  شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی


  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

  http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir


(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

   Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: یک شنبه 28 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com