سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 377
بازدید کل : 132045
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب 206400 :آمریکا بار دیگر برای توافق ژنو کف زد+چند خبر مهم دیگر
آمریکا بار دیگر برای توافق ژنو کف زد+
 
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین اظهار نظر خود درباره مذاکرات هسته‌ای با ایران، بار دیگر از توافق موقت ژنو به دلیل برآورده کردن انتظارات و اخذ امتیازات مورد نظر واشنگتن حمایت کرده و بر ادامه این روند تاکید کرد.
 سرویس سیاسی-

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با «فرید زکریا»، تحلیل‌گر شبکه «سی‌ان‌ان»، ضمن حمایت از رویکرد خود در قبال ایران و مخالفت با تحریم‌های جدید علیه ایران در شرایط فعلی تصریح کرد: استدلال من این است که ما تحریم‌های بسیار کارآمدی علیه ایران تصویب کردیم که این تحریم‌ها توانست ایران را به میز مذاکرات بیاورد تا بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم که آیا می‌توانیم موضوع هسته ای ایران را از طریق دیپلماتیک رفع کنیم.
اوباما سپس در ارتباط با پایبندی ایران به توافق موقت ژنو  تحت عنوان برنامه اقدام مشترک ادامه داد: با تمامی محاسبات صورت گرفته از جمله محاسبات سازمان های اطلاعاتی اسرائیل، ایران به مفاد توافق موقت ژنو (برنامه اقدام مشترک) پایبند بوده است. برنامه هسته‌ای خود را گسترش نداده‌اند. آنها ذخایر اورانیوم با درصد غنای پایین خود را به عقب بازگردانده‌اند. ما در این دوران از مذاکرات هسته‌ای هیچ‌چیزی را از دست نداده‌ایم. ولی در مقابل،برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت نکرده است.
 چرا توافق ژنو یکطرفه است؟
ذوق زدگی رئیس جمهور آمریکا و کف زدن برای پایبندی ایران به توافق ژنو به این خاطر است که آمریکا در توافق ژنو، در برخی حوزه ها مانند غنی سازی 20 درصد،دولت ایران را به عقب رانده و در دیگر موضوعات برنامه هسته ای ایران را فریز کرده است. این بدین معناست که گذر زمان و به طول انجامیدن مذاکرات باعث پیشرفت ایران در زمینه هسته ای نمی شود و بر فرض ادامه یافتن مذاکرات برای چند سال دیگر، مسئله پیشرفت هسته ای ایران منتفی است و این همه در حالی است که واشنگتن نه تنها هزینه ای برای این دستاوردها نپرداخته بلکه حتی به وعده‌های خود در این توافق نیز پایبند نبوده است. شاید تنها هزینه آمریکایی‌ها در این جریان، پرداخت مبلغ اندکی از پول های بلوکه شده خود ایران باشد!
آمریکایی ها معتقدند علی رغم آنکه برنامه ایران را به عقب رانده و یا فریز کرده اند، موفق شدند که رژیم تحریم‌ها علیه ایران را همچنان حفظ کنند. به گمان آمریکایی ها، فشار تحریم ها ایران را مجاب به پذیرش توافقی می کند که در آن خواسته های حداکثری واشنگتن تماما محقق شود.
طرف آمریکایی به این محاسبه رسیده است که با توجه به راهبرد دولت ایران در زمینه گشایش اقتصادی از طریق مذاکرات ، تیم ایرانی به دنبال دستیابی به هر توافقی به منظور کاستن فشارهای اقتصادی و امتیازگیری سیاسی در داخل است ، از این روی  و با توجه به نیاز طرف ایرانی، آمریکا به دنبال آن است توافق را به گران ترین قیمت بفروشد یا به عبارت دقیق تر تحمیل کند.
اعتراف اوباما به نتایج محاسبات سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، برای چندمین بار بر این موضوع صحه گذاشت که دولت آمریکا در خصوص مسئله ایران، نه تنها با رژیم صهیونیستی و کنگره اختلافی ندارد، بلکه هدفی مشترک را نیز دنبال می‌کنند. بنابراین داستان اختلاف دولت و کنگره و همچنین سخنرانی نتانیاهو در کنگره، فقط یک جنگ زرگری جهت انحراف افکار عمومی و ایجاد اختلال در دستگاه محاسباتی ایران است.
رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص موضوع هسته ای ایران تأکید کرد: ما شانس ایجاد یک مکانیسمی را داریم که طبق آن بتوانیم تأیید کنیم که ایران تسلیحات هسته‌ای ندارد و ایران توانمندی این را دارد که در طی زمان مجدداً به عنوان یک بازیگر مسئول به جامعه ملل وارد شود. با اینحال نمی‌دانم که بتوانیم به چنین چیزی برسیم اما استدلال من برای کنگره آمریکا این است که در مقابل تصویب تحریم‌ها علیه ایران مقاومت کنند زیرا شرکای ما و حتی ایران می‌توانند این تحریم‌ها را نقض توافق موقت ژنو تفسیر کنند. از نظر ما، تضعیف دیپلماسی در این برهه مهم زمانی بدون آنکه دلیل خوبی داشته باشیم، یک اشتباه است.
اوباما سپس اینگونه راهکار ارائه داد: کاری که در حال حاضر ما باید انجام دهیم این است که باید این دور از مذاکرات را به اتمام برسانیم و به ایران فشار آوریم تا به خواسته جامعه بین‌الملل آری بگوید و مهم است که اتحاد بین گروه 1+5 حفظ شود و حتی اتحاد با روسیه علیرغم تنش‌هایی که با این کشور داریم، حفظ شود و همچنین اتحاد با چین که تشنه نفت ایران است، حفظ شود. ما هنوز می‌توانیم این اتحاد را حفظ کنیم و نشان دهیم که دیپلمات‌های ما تا چه اندازه موثر بوده‌اند.
 طبق توافق ژنو، اصلا نباید تحریمی وضع شود که حالا بخواهد وتو هم بشود
به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کرد: بگذارید اگر به توافق هسته‌ای با ایران نرسیدم، ایران به دلیل آنکه به یک توافق منطقی آری نگفته است، مقصر باشد. اگر لایحه تحریم‌های ایران تصویب شود من آن را وتو می‌کنم اما این را هم به نمایندگان کنگره و اسرائیل گفته‌ام که روز بعد از اینکه ایران از توافق عقب‌ بکشد، ساده‌ترین کار برای من در کنگره، تصویب تحریم‌های بیشتر علیه ایران خواهد بود. برای من تنها دو روز طول می‌کشد که لایحه تحریم‌های بیشتر علیه ایران را امضا کنم. ما توانایی تشدید تحریم‌ها علیه ایران را داریم اما چیزی که اهمیت دارد این است که نشان دهیم که تمامی راه های ممکن دیپلماتیک را اعمال کردیم.
گفتنی است در ماه های اخیر، اوباما چندین بار درخصوص وتو کردن تحریم‌های جدید کنگره علیه ایران صحبت کرده است. این اظهارات که از سوی رسانه های زنجیره ای و مدعی حمایت از دولت به عنوان یک امتیاز از سوی طرف مقابل تلقی می شود در حالی است که طبق توافق ژنو، آمریکا به هیچ عنوان اجازه تصویب تحریم جدید را ندارد و اصلا نباید تحریمی وضع شود که حالا بخواهد وتو هم بشود.
 امتیازات نقد
 وعده های نسیه
به گزارش خبرگزاری‌ها،رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص نوع توافق نهایی با ایران  گفت: «مهم این است که یک توافق مناسب داشته باشیم و درباره آنکه چه توافقی داریم، استدلال های خود را ارائه کنیم. من قبلاً هم گفته‌ام که عدم توافق را به یک توافق بد ترجیح می‌دهم اما اگر بتوانم از طریق یک مکانیسم بی‌چون و چرا و قابل تأیید ثابت کنم که به توافقی با ایران رسیده‌ایم که طبق آن تهران نمی‌تواند قابلیت گریز هسته‌ای داشته باشد و اگر شماری از کارشناسان و دانشمندان به ما تضمین دهند که ایران در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت تسلیحاتی قرار ندارد، باید یک بحث عمومی راه بیاندازیم و از تمامی اعضای کنگره بپرسیم که به چه دلیل باید چنین توافقی را رد کنیم و از گزینه نظامی که کارایی کمی در محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران دارد حمایت کنیم و آن را دنبال کنیم؟ این رویکرد نظامی انشعابات زیادی را در شرایط کنونی که با درگیری‌های زیادی در خاورمیانه مواجه هستیم به همراه خواهد داشت.»
شواهد حاکی از آن است که آمریکا راهبرد تمدید توافق ژنو و به درازا کشیدن مذاکرات را در دستور کار خود قرار داده است. هدف مقامات آمریکایی از فرسایشی کردن مذاکرات، دستیابی به امتیازات بیشتر در نتیجه توافق نهایی است.
اظهارات روز گذشته اوباما درخصوص توافقنامه ژنو، به دفعات در ماه های اخیر توسط مقامات آمریکایی تکرار شده است. در حقیقت، طرف آمریکا به دنبال آن است که از هر تهدیدی برای حفظ توافق ژنو استفاده کند. توافقی که در آن، طرف ایرانی، امتیازات نقد داد و وعده های نسیه دریافت کرد. وعده هایی که به اعتراف برخی از دولتمردان کشورمان، تقریبا هیچکدام از آنها عملی نشده است.

******************************************************************************
معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور مبارزه با ترویسم و اطلاعات مالی گفت ایران برای رسیدن به توافقی درباب امور هسته ای تحت فشار است.
به گزارش  "دیوید کوهن"، در مصاحبه با روزنامه وال‌استریت‌ژورنال با این ادعا که بهبود اقتصاد ایران بدون توافق  این کشور با غرب بر سر برنامه هسته‌ای امکان‌پذیر نیست افزود: این مهم اهرم فشار آمریکا در مذاکرات نهایی را تقویت می‌کند. 
 
کوهن همچنین به تصمیم نمایندگان کنگره آمریکا برای وضع تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخت و مخالفت خود را با آن اعلام کرد. 
 
این مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران در شرایط فعلی باعث خواهد شد ائتلاف بین‌المللی که توانسته این تحریم‌ها را  وضع‌کند از بین برود. 
 
وی در بخش دیگری از مصاحبه خود مدعی شد: آنها(ایرانی‎ها) گرفتار شده‎اند. آنها بدون کاهش تحریم‌ها نمی‌توانند اقتصادشان را ترمیم کنند. فکر می‌کنم آنها با دست‌ بسته به مذاکرات آمده‌اند.
 
کوهن گفت: البته کسی چه می‌داند که اگر ما تحریم‌ها را ادامه داده بودیم چه اتفاقی می‌افتاد؛ ممکن بود آنها به فاجعه منجر شوند. من فکر می‌کنم دانستن این چیزها ممکن نباشد. 
 
"کوهن" ماه آینده سمتش در وزارت خارجه را ترک کرده و به بعنوان معاون رئیس سیا به آن سازمان منتقل می‌شود. 
 
*********************************************************************
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که باراک اوباما در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای با ایران و عدم دستیابی به توافق جامع نهایی گزینه‌های زیادی را بررسی خواهد کرد.
آفتاب: جیک سولیوان، معاون دستیار باراک اوباما،رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی سالانه بنیاد دفاع از دموکراسی مدعی شد: در صورتی که ایران با حسن نیت مذاکره نکند و مذاکرات شکست بخورد، ما آماده‌ایم که با کنگره برای اعمال تحریم‌های بیشتر همکاری کنیم.
 
به نوشته روزنامه اورشلیم پست، سولیوان در پاسخ به این سوال که چه منطقی پشت این کار وجود دارد که در صورت شکست خوردن دیپلماسی در وین تحریم‌ها دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد وجود دارد؟ پاسخ داد: منطق آن این است که در اینجا یک فرصت وجود دارد که ایران را برای انتخاب تحت فشار قرار دهیم؛ آنها یا می‌توانند با حسن نیت مذاکره کنند و به یک راه‌حل برای برطرف کردن نگرانی‌های جامعه بین‌الملل در مورد برنامه هسته‌ای‌شان برسند و یا با افزایش فشار مواجه شوند.
 
وی همچنین در اظهارات خود یادآور شد که تحریم‌ها تنها ابزار موجود نیستند و اگر این گفت‌وگو‌ها شکست بخورد ما آماده‌ایم تا گزینه‌های زیادی را بررسی کنیم.
 
دیگر سخنران حاضر در این گردهمایی رئیس کمیته روابط خارجی کاخ سفید بود که در خصوص چگونگی سیاست موفقیت‌آمیز در قبال ایران با تاکید بر این ادعا که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، گفت: شکست این مذاکرات به معنی عدم دسترسی به راه‌حلی است که برنامه‌های تولید سلاح هسته‌ای ایران را نابود کند.
 
وی تاکید کرد: شکست این مذاکرات یعنی به ایران اجازه دهیم به برنامه‌های موشک بالستیک خود ادامه دهد.
 
وی در سخنانش به قانون اعمال تحریم‌های بیشتر علیه صادرات نفت ایران در تابستان گذشته اشاره کرد و موفقیت در این زمینه را تصویب چنین قوانینی دانست.
 
به نوشته این روزنامه، دو ماه پس از تصویب این قانون مذاکرات میان ایران و آمریکا در نیویورک آغاز شد و چندی پس از آن در ژنو ادامه یافت، اما این قانون با تهدید باراک اوباما مبنی بر وتو کردن آن مواجه شد.
 
وی در این باره گفته بود که در صورت تحریم دوباره ایران به روند مذاکرات خدشه وارد خواهد شد.
 
رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنا که از حامیان اصلی تصویب قانون اعمال تحریم‌ علیه ایران است روز پنجشنبه در این گردهمایی بار دیگر از این قانون حمایت کرد و گفت: هیچ‌کس بیشتر از من خواستار یک راه‌حل دیپلماتیک نیست. من نگرانم که آنها بیشتر خواستار یک معامله باشند تا یک معامله صحیح.
 
جیک سولیوان که به نمایندگی از دولت اوباما در این گردهمایی سخنرانی کرد همچنین یادآور شد که باراک اوباما به هر قیمتی تن به توافق هسته‌ای با ایران نخواهد داد.
 
بنیاد دفاع از دموکراسی یک سازمان نئومحافظه‌کار است که از حامیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.
 
******************************************************************************
روزنامه لس آنجلس تایمز نوشت برخی مقامات آمریکایی به فکر یک سناریوی دوم هستند که در صورت عدم حصول توافق هسته‌ای در مهلت مقرر، موافقتنامه موقتی کنونی تمدید شود.
به گزارش روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس‌تایمز در شماره امروز خود در اینترنت در مقاله ای به قلم "دویل مک مانوس" تحت عنوان "اگر در مذاکرات هسته ای ایران بله را نگوید ، چه می‌شود؟" نوشت: اخبار هفته گذشته مذاکره کنندگان آمریکایی که در تلاشند ایران را به پذیرش محدودیت های الزام آور در فناوری هسته ای خود متقاعد کنند، اخبار خوبی نبود. حسن روحانی رئیس جمهور ایران و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه وی هنوز می گویند اراده دستیابی به توافق را دارند. 
 
یک مقام آمریکایی هفته گذشته مدعی شد: به نظر می‌رسد که گرفتن بله از ایرانی ها روز به روز دشوارتر می شود. 
 
"جان کری" وزیر امور خارجه آمریکا ماه گذشته گفت به اعتقاد وی امکان رسیدن به توافق در آینده نزدیک وجود دارد؛ اما حالا شنیده ام(به گفته نویسنده) که خوشبینی او کمتر شده است.
 
مذاکره کنندگان به شدت سرگرم کار هستند تا پیش از پایان ضرب الاجل 24 مارس به یک موافقت نامه دست یابند. چنین توافقی بزرگترین دستاورد دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حوزه سیاست خارجی خواهد بود. اما حالا برخی مقامات آمریکا روی یک برنامه دوم متمرکز شده اند. اگر 24 مارس فرا برسد و احساس شود دستیابی به توافق به شکل وسوسه انگیزی نزدیک است ، مذاکره کنندگان احتمالا پیشنهاد خواهند کرد گفتگوها برای چند روز یا هفته دیگر تمدید شود.
 
اما اگر هنوز نتوان ایران را به موافقت با شرایط مطلوب آمریکا و پنج شریک دیپلماتیک این کشور در مذاکرات -- انگلیس ، فرانسه، آلمان، روسیه و چین -- متقاعد کرد ، چه خواهد شد؟ 
 
در آن مرحله ، هدف این خواهد بود که ایران از توسعه فناوری هسته ای بازداشته شود. این یعنی حفظ -- و حتی تقویت -- تحریم های اقتصادی.
 
آمریکا و متحدانش در گام نخست تلاش خواهند کرد اطمینان حاصل کنند که ایران بابت شکست مذاکرات مقصر شناخته می شود. دیوید اس کوهن معاون وزیر خزانه داری آمریکا هفته گذشته گفت حفظ تحریم ها تا حد زیادی به این بستگی خواهد داشت که شرکای ما چه کسی را در شکست مذاکرات مقصر بشناسند.
 
آنتونی بلینکن معاون وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت بدون شک کسانی خواستار افزایش تحریم ها خواهند شد -- اما مجددا این بستگی به شرکای دیپلماتیک ما خواهد داشت. وی در این باره گفت : ما تنها کسانی نیستیم که در این مورد حق رای داریم.
 
اما یک گزینه دیگر ظاهرا روز به روز محتمل تر می شود: تمدید موافقت نامه موقت کنونی با ایران. 
 
هفته گذشته سناتور مارک استفن کرک (جمهوریخواه) و سناتور رابرت منندز (دموکرات) در حال جمع آوری حمایت سناتورهای دیگر برای طرح تشدید تحریم های ایران در صورت عدم حصول توافق هسته ای در ضرب الاجل تعیین شده بودند. اوباما هشدار داد که چنین طرحی مذاکرات را به شکست می کشاند و به کشورهای دیگر اجازه می دهد تقصیر آن را بر گردن آمریکا بیندازند.
 
منندز این هشدارها را رد کرد و با ناراحتی گفت این موضع اوباما شبیه مواضعی است که مستقیما از تهران می آید. سناتور تام کاتن (جمهوریخواه) حتی صریح تر بود و گفت : پایان این مذاکرات نتیجه ناخواسته اقدام کنگره نیست. پایان مذاکرات دقیقا نتیجه مورد نظر این اقدام است .
 
اما کرک و منندز در مواجهه با هشدارهای دولت اوباما نتوانستند 67 رای لازم را برای فائق آمدن بر حق وتو اوباما به دست آورند. آنها حتی نتوانستند رای موافق همه 55 سناتور جمهوریخواه را کسب کنند. سناتور رند پال (جمهوریخواه) و جف فلیک (جمهوریخواه) با نظر اوباما موافق بودند.
 
بنابراین ، کرک و منندز طرح خود را تا پس از 24 مارس کنار گذاشتند ، یعنی زمانی که نتیجه مذاکرات کنونی روشن تر خواهد شد.
 
*******************************************************************************
واکنش علی لاریجانی به اظهارات اوباما
 
گروه دیپلماسی: در حالی که تنها  4 روز تا مذاکرات مجدد ایران و 1+5 که قرار است این بار درحاشیه اجلاس امنیتی مونیخ برگزار شود، باقی است،
باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا یک بار دیگر بر پایبندی ایران به تمام مفاد توافق ژنو تاکید کرد. او با بیان اینکه با تمامی محاسبات صورت گرفته از جمله محاسبات سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل، ایران به مفاد توافق موقت ژنو (برنامه اقدام مشترک) پایبند بوده است، در مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان» از کنگره خواست که تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران را متوقف کند. اوباما همچنین برای چندمین بار در هفته اخیر تاکید کرد که لایحه تحریم‌های جدید علیه ایران را وتو می‌کند.


لاریجانی: رئیس‌جمهور آمریکا مسوول اصلی شکست مذاکرات است


او در عین حال در گفت‌وگویش با شبکه سی‌ان‌ان، گفت: «کاری که در حال حاضر ما باید انجام دهیم این است که باید این دور از مذاکرات را به اتمام برسانیم و به ایران فشار آوریم تا به خواسته جامعه بین‌الملل آری بگوید.» موضوعی که روز گذشته با پاسخ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روبه‌رو شد. علی لاریجانی رئیس مجلس دیروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا  را مسوول اصلی شکست احتمالی در مذاکرات دانست.  به گزارش «ایرنا»، وی  با بیان اینکه مقصود آمریکایی‌ها از مذاکرات با ایران روشن شده است، گفت: اوباما به دلیل ضعف و گرفتاری داخلی نمی‌تواند در مقابل انعطاف‌های معقول دولت و ملت ایران تصمیم عاقلانه بگیرد.
«علی لاریجانی» اظهار کرد: آقای اوباما در بیانات اخیر خود گفته است ما به ایران فشار می‌آوریم تا نظر ما را در بحث هسته‌ای قبول کند.
وی افزود: نمایندگان توجه کنند که عبارت رئیس‌جمهوری آمریکا چیست، «فشار می‌آوریم تا ایران نظر آمریکا را در بحث هسته‌ای بپذیرد.»
وی با بیان اینکه در حال حاضر مقصود آنها از مذاکره با ایران روشن‌تر شده است، خاطرنشان کرد: آنها می‌گویند باید تسلیم خواست ما شوید، در کجای دنیا به این رفتار مذاکره می‌گویند.
لاریجانی در ادامه گفت: آقای اوباما تصور کرده است می‌تواند هزینه ضعف خود را در حل مشکلات داخلی به طرف ایران منتقل کند.
 این اظهارات در حالی روز گذشته از سوی اوباما و لاریجانی مطرح شده است که مذاکرات ایران و 1+5 به سخت‌ترین مراحل خود رسیده است. بر اساس توافقی که آذر ماه سال جاری میان طرف‌های مذاکره به امضا رسید قرار شد تا اسفند ماه  ایران و اعضای گروه 1+5 بر سر یک توافق سیاسی به نتیجه برسند و خود را برای رسیدن به توافق جامع در تیرماه سال آینده آماده کنند. از این رو همه طرف‌های درگیر در مذاکرات، درگیر گفت‌وگو‌های پیچیده‌ای بر سر جزئیات طرح توافق سیاسی هستند. جزئیاتی که به گفته عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه روند مذاکرات را سخت کرده است. با این تفاسیر تل‌آویو نیز از هم اکنون خود را برای بر هم زدن هر گونه توافق هسته‌ای میان ایران و آمریکا به عنوان دو طرف اصلی گفت‌وگوهای هسته‌ای آماده کرده است.
در واقع احتمال توافق ایران و 1+5 این روزها به مهم‌ترین چالش در روابط  آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است. آنچه این نزاع را وارد مرحله تازه‌ای کرده است سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا است. قرار است «بنیامین نتانیاهو» به دعوت جان بینر رئیس‌ جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به کنگره برود  و در مورد ایران سخنرانی کند. اقدامی که می‌تواند به گفته ناظران بر تلاش‌های دیپلماتیک آمریکا و دیگر اعضای اروپایی طرف گفت‌وگو‌های هسته‌ای با ایران تاثیر منفی بگذارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، این اقدام تلاشی مشترک از سوی جان بینر و «ران درمر» سفیر اسرائیل در واشنگتن است و هیچ مشورتی هم با کاخ سفید در این‌باره نشده است. در واقع درمر یک روز قبل از این دعوت، دیدار طولانی با جان کری، وزیر خارجه آمریکا، داشت اما یک کلمه هم درباره این موضوع با او صحبت نکرد.   پس از اعلام سخنرانی نتانیاهو در کنگره بود که کاخ سفید اعلام کرد اوباما در سفر نخست‌وزیر اسرائیل به آمریکا دیداری با او نخواهد داشت. موضوعی که باراک اوباما دیروز نیز در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان برآن صحه گذاشت و گفت: «من حاضر به دیدار با نتانیاهو نیستم زیرا سیاست ما این‌گونه نیست که با رهبر هر کشوری از جهان درست دو هفته قبل از برگزاری انتخابات آن کشور دیدار کنیم.» او هر چند در این گفت‌وگو انتخابات آتی رژیم صهیونیستی را دلیل عدم دیدارش با نتانیاهو اعلام کرده اما یکی از دلایل اصلی آن رابطه سرد بین آنها بر سر ایران است.   هرچه هست، مواضع تند رژیم صهیونیستی این بار حامیان زیادی ندارد همچنانکه سخنرانی نتانیاهو درکنگره آمریکا با هدف تخریب ایران، در این مقطع زمانی با مخالفت‌های زیادی روبه‌رو شده است. به گزارش «فارس»، در ادامه مخالفت‌ها با دعوت جان بینر از نتانیاهو برای حضور در نشست مشترک کنگره آمریکا و سخنرانی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، یک پایگاه آمریکایی این دعوت را نقض قانون اساسی این کشور خواند. مقامات دولتی آمریکا با بیان اینکه دعوت از نتانیاهو بدون هماهنگی با کاخ سفید صورت گرفته و اقدامی خارج از پروتکل‌های دیپلماتیک است، اعلام کرده‌اند در صورتی که نتانیاهو به آمریکا سفر کند، نه اوباما و نه هیچ‌یک از مقامات ارشد دولت با وی دیدار نمی‌کنند. پایگاه آمریکایی «لیوینگستن دیلی» در گزارشی دعوت از بنیامین نتانیاهو را نقض اصل تفکیک قوا بین کنگره و رئیس‌جمهور مندرج در قانون اساسی آمریکا توصیف کرده است.  پیش از این نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌های مجلس نمایندگان گفته بود این  احتمال را که  بسیاری از قانون‌گذاران دموکرات سخنرانی نتانیاهو در سوم مارس را تحریم کنند، منتفی نمی‌داند. به گزارش انتخاب، نانسی پلوسی روز جمعه گفته بود برای سخنرانی نتانیاهو درباره ایران، فرصت‌های بسیاری وجود دارد و وی ناگزیر نیست از جلسه مشترک سنا و مجلس نمایندگان برای این‌کار استفاده کند.

 تضعیف دیپلماسی اشتباه است
 به هر حال روز گذشته باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با فرید زکریا،  مجری شبکه سی‌ان‌ان،ضمن حمایت از رویکرد خود در قبال ایران و مخالفت با تحریم‌های جدید علیه ایران در حال حاضر گفت: «ایران ذخایر اورانیوم با درصد غنای پایین خود را به عقب بازگردانده‌ است. ما در این دوران از مذاکرات هسته‌ای هیچ‌چیزی را از دست نداده‌ایم. برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت نکرده است.»  وی افزود: استدلال من برای کنگره آمریکا این است که در مقابل تصویب تحریم‌ها علیه ایران مقاومت کنند زیرا شرکای ما و حتی ایران می‌توانند این تحریم‌ها را نقض توافق موقت ژنو تفسیر کنند. از نظر ما، تضعیف دیپلماسی در این برهه مهم زمانی بدون آنکه دلیل خوبی داشته باشیم، یک اشتباه است. »
رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد: «بگذارید اگر به توافق هسته‌ای با ایران نرسیدم، ایران به دلیل آنکه به یک توافق منطقی آری نگفته است، مقصر باشد. اگر لایحه تحریم‌های ایران تصویب شود، من آن را وتو می‌کنم اما این را هم به نمایندگان کنگره و اسرائیل گفته‌ام که روز بعد از اینکه ایران از توافق عقب‌ بکشد، ساده‌ترین کار برای من در کنگره، تصویب تحریم‌های بیشتر علیه ایران خواهد بود. برای من تنها دو روز طول می‌کشد که لایحه تحریم‌های بیشتر علیه ایران را امضا کنم.» در همین حال با نزدیک شدن به زمان مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در مونیخ، جان کری وزیر خارجه آمریکا روز گذشته با بیان اینکه آماده دیدار با وزیر خارجه (ایران) ظریف است، در عین حال اعلام کرد که هنوز برنامه دیدار در مونیخ نهایی نشده است.

*******************************************************************************
  هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

  (دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

  آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

  emali: esarmir@yahoo.com

 Iran.isaar30@yahoo.com

 GHABPP@yahoo.com

 IRAN.ABGH.PP@yahoo.com

 Iran.policy@yahoo.com

 gmail:esarmirc@gmail.com

  gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

  gmail:iran.gheraati@gmail.com

 *******************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

  شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی


  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

  http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir


(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

   Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: دو شنبه 13 بهمن 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com