سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 358
بازدید کل : 132026
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان مطلب 207700 : نامه سرگشاده 47 سناتور آمریکایی به ایران: هرگونه توافق هسته‌ای، بعد از پایان دور

 

عنوان مطلب 207700 : نامه سرگشاده 47 سناتور آمریکایی به ایران: هرگونه توافق هسته‌ای، بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری اوباما معتبر نیست/ رئیس‌جمهور بعدی می‌تواند با یک حرکت قلم آن را ابطال کند + بازتاب گسترده نامه ۴۷ سناتور آمریکایی به رهبران ایران + پاکسازی مناطق عراق از تروریست‌ها با کمک فرماندهان سپاه پاسداران + آزادی گروگان‌های شورای شهر تکریت توسط نیروهای ویژه ارتش عراق

 

 

نامه سرگشاده 47 سناتور آمریکایی به ایران: هرگونه توافق هسته‌ای، بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری اوباما معتبر نیست/ رئیس‌جمهور بعدی می‌تواند با یک حرکت قلم آن را ابطال کند

در حالیکه بر مذاکرات شما با دولت خود نظارت داریم می‌بینیم که شما به طور کامل از نظام قانون اساسی ما آگاهی ندارید...هرچیزی که مورد تأیید کنگره قرار نگیرد، تنها یک توافق اجرایی است و رئیس‌جمهور بعدی می‌تواند با یک حرکت قلم آن را ابطال کند و کنگره آینده می‌تواند در هر برهه از زمان مفاد توافق را اصلاح کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بلومبرگ نوشت: یک گروه ۴۷ نفری از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا در یک نامه سرگشاده به ایران هشدار دادند که هرگونه توافق هسته‌ای که با دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا به امضا درآید بعد از پایان دوران ریاست‌جمهوری اوباما معتبر نیست و ادامه نخواهد داشت.

به گزارش «انتخاب»، این نامه سرگشاده که توسط «تام کاتن» سازماندهی شده بود و به امضای رهبر حزب جمهوری‌خواه سنا و همچنین «مارکو روبیو» از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶، «تد کروز» و «رند پائول» درآمده بود، با هدف منصرف کردن دولت ایران از امضای توافق هسته‌ای و همچنین اعمال فشار به کاخ سفید برای دادن اختیار به کنگره برای نظارت بر توافق هسته‌ای با ایران نوشته شده بود.

در متن این نامه آمده است: جالب توجه است در حالیکه بر مذاکرات شما با دولت خود  نظارت داریم می‌بینیم که شما به طور کامل از نظام قانون اساسی ما آگاهی ندارید......هرچیزی که مورد تأیید کنگره قرار نگیرد، تنها یک توافق اجرایی است و رئیس‌جمهور بعدی می‌تواند با یک حرکت قلم آن را ابطال کند و کنگره آینده می‌تواند در هر برهه از زمان مفاد توافق را اصلاح کند.

این در حالی است که حامیان کنترل تسلیحات و طرفداران مذاکره با ایران استدلال کرده‌اند که رئیس‌جمهور و کنگره بعدی آمریکا در تغییر یا لغو هرگونه توافق هسته‌ای با ایران با مشکل مواجه خواهند بود، به ویژه آنکه اگر توافق احتمالی با ایران از نظر منطقی یک توافق خوب باشد.

بسیاری از جمهوری‌خواهان کنگره امیدوارند که با تأکید بر اینکه توافق طولانی مدت بدون تأیید کنگره، یک توافق شکننده خواهد بود، دولت ایران را متقاعد کنند که در خصوص امضای توافق با ۱+۵، بیشتر تأمل کنند.

کاتن تصریح کرد که مقامات ایرانی باید قبل از هرگونه توافق هسته‌ای باید بدانند که هرگونه توافق اجرایی یکجانبه، توافقی است که خطرات خود را به همراه خواهد داشت.

این موضوع همچنین بخشی از کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا شده است به طوریکه «جب بوش» یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در سخنرانی ماه گذشته خود در شورای شیکاگو علیه توافق هسته‌ای با ایران صحبت کرد.

«ریک پری» فرماندار سابق تگزاس و از سیاستمداران جمهوری‌خواه آمریکایی نیز ضمن انتشار یک ویدئو از مذاکرات هسته‌ای انتقاد کرد و خواستار نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای بر ایران شد.

پری تأکید کرد: یک توافق کنترل تسلیحات که کنگره را نادیده بگیرد، به امنیت ما آسیب وارد می‌کند و همپیمانان ما را در معرض خطر قرار می‌دهد و بنابراین رئیس‌جمهور آینده آمریکا باید در خصوص آن تجدیدنظر کند.

طبق این گزارش، این نامه جمهوری‌خواهان، جدیدترین تلاش سناتورهای دموکرات و جمهوری‌خواه به حساب می‌آید برای اینکه تأکید کنند که کنگره می‌بایست درباره زمان و احتمال توافق هسته‌ای با ایران اظهارنظر کند.

«باب کورکر»، «لیندسی گراهام»، «تیم کین» و «باب منندز» لایحه‌ای را آماده کرده‌اند که دولت آمریکا را ملزم می‌کند به کنگره اجازه نظارت بر هرگونه توافق هسته‌ای با ایران را دهد که این لایحه برای سلب حق وتوی اوباما به ۶۷ رأی سناتورها نیاز دارد.

با اینحال، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران اعلام کرده است که توافق احتمالی ۱+۵ و ایران در خصوص موضوع هسته‌ای در یک قطعنامه فصل هفتمی منشور سازمان ملل متحد مورد تأیید قرار می‌گیرد و در نتیجه به یک توافق بین‌المللی و الزام آور برای همه دولت‌ها تبدیل می‌شود.
 
*******************************************************************
 

بازتاب گسترده نامه ۴۷ سناتور آمریکایی به رهبران ایران

پاسخ وزیر امور خارجه ایران به نامه ۴۷ سناتور آمریکا با موضوع “توافق با ایران تنها تا پایان دوره اوباما اعتبار دارد” در رسانه­ های مختلف دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت. توییت آقای ظریف در جواب عضو اصلی منتشرکننده نامه (تام کاتن) یکی از عوامل اصلی بازتاب این مصاحبه بوده است. لازم به ذکر است صفحات اکثر خبرنگاران و سیاستمداران دنبال کننده اخبار ایران ، این اتفاق را پوشش داده‌اند.

آقای ظریف در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «تغییر دولت در هیچ کشوری به معنای منتفی شدن تعهدات بین‌المللی آن کشور نیست. این نامه هیچ ارزش حقوقی ندارد و صرفاً یک ترفند تبلیغاتی است.»

همچنین واکنش باراک اوباما نسبت به این نامه قابل ملاحظه بود. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد : «عجیب است که بعضی از اعضای کنگره به دنبال اهداف مشترک با تندروهای داخل ایران هستند.»

“جو بایدن” معاون رئیس جمهور آمریکا نیز در اظهارنظری اعلام داشت: «نامه سناتورها به رهبران ایران « در شان» کنگره نبود.»

در همین راستا وزارت خارجه آمریکا، کاخ سفید و رهبر دموکرات‌های سنا از نامه سناتورهای جمهوری‌خواه علیه دولت این کشور شدیداً انتقاد کردند.

سخنگوی کاخ سفید گفت: «باعث تعجب است که بعضی از تندروهای کنگره آمریکا یک کانال محرمانه با تندروهای ایران بازکرده‌اند تا مذاکرات را تضعیف کنند.»

وزارت خارجه آمریکا هم به نامه سناتورها واکنش نشان داد و اعلام کرد: «این برداشتی اشتباه از قوانین بین‌المللی است. آن‌ها نمی‌توانند توافق را تغییر دهند.»

همچنین “هری رید” رهبر دموکرات‌های سنا خطاب به “تام کاتن” بانی اصلی نامه جنجالی سناتورها درباره مذاکرات ایران گفت: :«تازه ۶۲ روز است که وارد کنگره شده ­ای! نمایندگان دموکرات حتی به “صدام حسین”، دیکتاتور عراق هم‌چنین نامه‌ای نمی‌نوشتند.»

مشاور حقوقی “جورج بوش” نیز در این مورد اعلام کرد: «سناتورها نظام قانون اساسی آمریکا را نمی‌دانند و این موضوع شرم‌آور است.»

اما در یکی از جالب‌ترین اظهارنظرها، هفته‌نامه “ویک” نوشت: «دفعه بعد که سناتورها خواستند نامه بنویسند باید کسی را بیابند که دکترای روابط بین الملل داشته باشد و ترجیحاً فارغ‌التحصیل دانشگاه دنور باشد!» (اشاره به محمدجواد ظریف که دارای مدرک دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه دنور آمریکاست).

****************************************************************************

بایدن گفته است:" امضا کنندگان این نامه باید بدانند اکثریت قریب به اتفاق تعهدات بین المللی ما بدون نیاز به تایید کنگره و با تصمیم رییس جمهور و قوه مجریه امضا شده است.

"جو بایدن" معاون رییس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای نسبت به نامه اخیر 47 سناتور جمهوریخواه آمریکایی خطاب به مقامات ایران واکنش نشان داد.پاسخ بایدن به نامه 47 سناتور آمریکایی: در 36 سالی که در سنا بوده ام چنین چیزی ندیدم

به گزارش عصر ایران به نقل از فاکس نیوز، بایدن با انتقاد از اقدام این سناتورها در بیانیه خود تاکید کرده است: در 36 سالی که سابقه عضویت در سنای آمریکا را دارد به یاد ندارد نامه ای از سوی سناتورها خطاب به مقامات دیگر کشورها با چنین لحن و شیوه ای نگارش شده باشد.

بایدن با اشاره به اینکه این اقدام دون شان و وهن مجلس سنای آمریکا بوده است، نوشت؛ امضا کنندگان این نامه در تضعیف رییس جمهور و دور زدن قانون اساسی ایالات متحده به   من استناد کرده و به نامه من در سال 2002 - خطاب به کالین پاول وزیر امور خارجه وقت درباره پیمان مسکو- اشاره کرده اند.

گفتنی است بایدن در سال 2002 رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا بود و با ارسال نامه ای به کالین پاول وزیر امور خارجه دولت جورج دبلیو بوش به او هشدار داده بود پیمان کاهش سلاح های استراتژیک با روسیه (پیمان مسکو) نیازمند تایید کنگره است.

امضا کنندگان نامه سرگشاده اخیر سنا نیز در نامه خود به عنوان یک مثال به این اقدام بایدن استناد کرده اند تا اقدام خود را توجیه کنند.

بایدن گفته است:" امضا کنندگان این نامه باید بدانند اکثریت قریب به اتفاق تعهدات بین المللی ما بدون نیاز به تایید کنگره و با تصمیم رییس جمهور و قوه مجریه امضا شده است.

او افزوده است: برای مثال می توان به شناسایی دیپلماتیک جمهوری خلق چین، پایان بحران گروگان گیری اعضای سفارت آمریکا در ایران (بیانیه الجزایر) و معاهده پایان جنگ ویتنام اشاره کرد.

گفتنی است نامه سرگشاده 47 سناتور جمهوریخواه آمریکایی که روز گذشته خطاب به مقامات ایران منتشر شد، بازتاب گسترده ای در رسانه ها و محافل سیاسی آمریکا داشته است و بسیاری از ناظران این نامه بی سابقه را به عنوان نشانه ای از تشدید اختلافات سیاسی جمهوریخواهان و دموکرات ها بر سر رسیدن به توافق نهایی هسته ای با ایران می دانند.

نکته جالب تر این نامه آن است که با وجودی که 47 سناتور جمهوریخواه سنا آمریکا این نامه را که موضوع اصلی آن مساله ای در حوزه سیاست خارجی بوده و خطاب آن به مقامات و رهبران یک کشور خارجی است، امضا کرده اند اما امضای بسیاری از سناتورهای قدیمی و پر نفوذ از جمله "باب کورکر" رییس جمهوریخواه کمیته روابط خارجی سنا پای این نامه دیده نمی شود.

****************************************************************************

سرلشگر جعفری در اجلاس خبرگان مطرح کرد:

پاکسازی مناطق عراق از تروریست‌ها با کمک فرماندهان سپاه پاسداران

 

شناسهٔ خبر: 2516261 چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاکسازی مناطق عراق از گروه های تروریستی و داعش با کمک و مشاوره فرماندهان نظامی سپاه پاسداران را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری پیش از ظهر امروز در دومین روز از هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مأموریت های سپاه پاسداران در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان مأموریت اصلی، سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که در محضرشان بودیم فرمودند: حفظ انقلاب یعنی حفظ پیشروندگی انقلاب و همین مأموریت اصلی سپاه پاسداران است. تنها نیرویی که باید بتواند انقلاب را حفظ کند سپاه است.

وی گفت: با توجه به این مأموریت سپاه پاسداران، باید درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی سخن بگوییم. انقلاب اسلامی با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و نمونه آن صدور روز افزون انقلاب اسلامی است. مرحله صدور انقلاب اسلامی، امروز وارد فصل جدیدی شده است و یکی از مصداق های آن همین نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا است که می بینیم با استقبال خوبی در خارج از کشور موجه بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه ۸۸ و پیامدهای آن برای کشور پرداخت و افزود: فتنه ۸۸ تهدیداتی را برای انقلاب اسلامی و کشور پدید می‌آورد که بحمدالله با قیام یکپارچه مردم در ۹ دی توطئه معاندان نظام اسلامی خنثی شد.

سردار جعفری همچنین بر ابعاد منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی و نقش تأثیرگذار انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: حزب الله لبنان و مقاومت آن در برابر یکی از ارتش های مدعی جهان یعنی ارتش رژیم صهیونیستی، از معجزات انقلاب اسلامی است و نشانه نفوذ قدرتمندانه نظام اسلامی به عنوان سکاندار در منطقه است.

وی معرفی شدن ملت ایران، محبوبیت جمهوری اسلامی و عزت آن را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزیابی و تأکید کرد: این امر، در سایه لطف الهی روز به روز در حال گسترش است.

نقش مستشاری ایران در عراق و سوریه/ شعار «نه غزه، نه لبنان» دشمنی با اهداف بنیادین نظام است

فرمانده کل سپاه، در ادامه از نقش مستشاری جمهوری اسلامی در عراق و سوریه یاد کرد و پاکسازی مناطق عراق از گروه های تروریستی و داعش با کمک و مشاوره فرماندهان نظامی سپاه پاسداران را نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحلیل کرد و افزود: امروز نه تنها فلسطین و لبنان، بلکه مردم عراق و سوریه نیز به نقش اثرگذار انقلاب اسلامی اذعان دارند و در این زمینه قدردان ملت ایران هستند و با وجود تبلیغات دشمن و راه انداختن بحث عرب و عجم، آنچه شاهد هستیم نزدیکی بیش از پیش این دو ملت است.

سردار جعفری بر تفکر انقلابی برای مقابله با توطئه دشمنان داخلی و خارجی تأکید کرد و گفت: شعار «نه غزه، نه لبنان» در واقع دشمنی با اهداف بنیادین جمهوری اسلامی است، اما آزادی سیاسی که امروز در ایران اسلامی هست و در خیلی از کشورهای مدعی دموکراسی نیز وجود ندارد، نباید موجب شود افراد در قالب های مختلف و توطئه های گوناگون، دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده و بر آن خدشه کنند.

وی همچنین از نقش عمیق بسیج در خنثی‌سازی فتنه ها یاد کرد و با اشاره به اقتدار دفاعی کشور گفت: اقتدار نظامی و دفاعی ما با تکیه بر پشتوانه مردمی، مرهون فناوری های روزافزون سپاه و خودکفایی در این عرصه هاست که دشمنان همه برخلاف میل باطنی شان به آن اذعان دارند.

فرمانده کل سپاه همچنین از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی به ویژه در مناطق محروم در راستای محرومیت‌زدایی گزارشی ارائه داد و آن را در راستای مأموریت های این نهاد ارزشمند و انقلابی ارزیابی کرد.

حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی «عزم جدی و مدیران کارآمد» می‌خواهد

سردار سرلشگر جعفری، از بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی و اقتصادی و وجود فسادهای اقتصادی انتقاد کرد و گفت: برای فائق آمدن بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی، نیازمند عزم جدی و استفاده از مدیران کارآمد هستیم که بتوانند در لحظه بحران، با مدیریت بحران از عهده عبور انقلاب از مشکلات به خوبی برآید.

وی با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از جمله مسئولیت های انقلاب اسلامی را اسلامی کردن جامعه در همه عرصه‌ها دانست و افزود: اسلامی کردن جامعه از اهداف انقلاب اسلامی است که باید برای تحقق آن بکوشیم و این امر، مستلزم تلاش مستمر همه مردم و مسئولان نظام است که باید تحقق پیدا کند.

بر اساس این گزارش، پس از سخنرانی سردار جعفری، چند نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری درباره سخنان وی نکاتی را مطرح کردند.

*****************************************************************************

آزادی گروگان‌های شورای شهر تکریت توسط نیروهای ویژه ارتش عراق

خبرگزاری تسنیم: منابع امنیتی عراق اعلام کردند که نیروهای ویژه ارتش این کشور موفق شده‌اند کلیه گروگان‌ها در ساختمان شورای شهر تکریت را آزاد سازند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، منابع امنیتی عراق اعلام کردند که نیروهای ویژه ارتش این کشور موفق شده‌اند تا طی یک عملیات پیچیده کلیه گروگان‌ها در ساختمان شورای شهر تکریت را آزاد سازند.

لازم به ذکر است که ساعاتی پیش که تروریست‌های انتحاری در شهر تکریت به ساختمان شورای شهر حمله کرده و پس از ورود به آن، کارمندان را به گروگان گرفتند.

نیروهای ارتش نیز وارد عمل شده و به سرعت ساختمان شورای شهر را به محاصره خود درآوردند.

 *****************************************************************************

 

هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

  (دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir

  آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

  emali: esarmir@yahoo.com

 Iran.isaar30@yahoo.com

 GHABPP@yahoo.com

 IRAN.ABGH.PP@yahoo.com

 Iran.policy@yahoo.com

 gmail:esarmirc@gmail.com

  gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com

  gmail:iran.gheraati@gmail.com

 *******************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

  شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی


  privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد.

  http://www.google.com.safebrowsing/diagnositc?site=gheraati.ir.abdolsamad.ir


(ادرس گوگل وبمستر) سایت ایثار ومقاومت عبدالصمدقرائتی Privacy policy

http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا

privacyequest@postini.com

  http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/

http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) 

 http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions

 شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل    http://www.google.com/recaptcha/lernmore

http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html

www.google.com/m?q=www.388323901.ir

http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا

http://www.google.com/m/ig?sa=n

http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/

http://www.amazon.gheraati.ir

) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(

http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/

http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir

http://www.gheraati.statmyweb.com/s/

http://www.relatedurls.com/privacy policy.com

 http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888

(privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی

در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی

http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public

جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی

 و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy)

http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496

(privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی

(USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن

  http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir

http://www.alexa.com/help/privacy

سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت

ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل

 http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php

طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل

http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web

شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy)

در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها      

شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در  بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر)

http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html

http://www.dnsw.info/gheraati.ir

http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html

http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join

http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir

http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir

http://www.rank.ir/Privacy.php

http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com

http://www.code.google.com/soc/

http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv

لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv 

http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm

esarmir@yahoo.com)

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

http://www.m.samsung.com/in/news

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

 کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com

مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس

http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید

http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir

http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir

   Modiriat site khabai isaar va moghavemat



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 21 اسفند 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com