سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 131998
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 7900: جدیدترین جنایات ضدشیعی بحرین فاش شد؛ تصویر شکنجه یک روحانی شیعه در بحرین
عكس::شکنجه روحانی شیعه در بحرین و


به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شیعه آنلاین، حدود دو ماه پیش انتخابات پارلمانی بحرین برگزار شد. از بیش از یک سال پیش نیروهای امنیتی و دولتی بحرین شیعیان این کشور را زیر فشار قرار داده و بسیاری از آنان را به بهانه های مختلف بازداشت و مورد بدترین شکنجه ها قرار می دادند.



شکنجه این شیعیان توسط نیروهای امنیتی و دولتی بحرین به ضرب و شتم محدود نمی شد بلکه برخی تجاوزات جنسی و دیگر انواع شکنجه های وحشیانه و ضدانسانی نیز در زندان های بحرین علیه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اعمال می شد.

چندی پیش در سه خبر تحت عنوان "تجاوز جنسي به شيعيان بحرين در زندان"، "تصاویر شکنجه کودکان شیعه در بحرین" و "تصاویر جدید شکنجه شیعیان در بحرین" تصاویر بخشی از این جنایات را منتشر کردیم. تصاویر موجود در این گزارش نیز گوشه ای دیگر از این جنایات را فاش می کند.

در همین حال "جنبش احرار بحرین" در جدید ترین بیانیه خود پرده از برخی اتفاقات اخیر رخ داده علیه شیعیان در بحرین برداشته است. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

آیا  نظام پادشاهي دوست مردم بحرين است يا دشمن آنان؟ اگر خاندان پادشاهي دوستان مردم بحرين هستند، مصداق هاي اين دوستي کدام است؟ و اگر عکس اين است، مصداق هاي دشمني کدام اند؟ مي توان گفت که اثبات دوستي خاندان پادشاهي با مردم بحرين دشوار است. چرا که هيچ گونه تعامل اجتماعي، ازدواج و زندگي مشترکي ميان آن ها وجود ندارد، همانگونه که روابط حسنه فکري و يا سياسي هم وجود ندارد و تفاوت هاي زيادي در اولويت هاي زندگي و نگراني ها و دوستي هاي اين دو ديده مي شود در نتيجه اطلاق صفت دوستي درست به نظر نمي رسد. خاندان پادشاهي در مناطق جداگانه اي نسبت به مردم بحرين زندگي مي کنند. و مردم بحرين به خصوص شيعيان حتي حق ندارند تا در منطقه "رفاع" که خاندان پادشاهي در آن زندگي مي کنند زميني داشته باشند.

هيچ ازدواجي بين خاندان پادشاهي و مردم بومي بحرين (چه شيعه، چه سني) رخ نمي دهد و هرکس با زني بحريني ازداج کند لقب "شيخ" از او برداشته مي شود. همانگونه که وقتي مرحوم شيخ محمد بن عبد الرحمن آل خليفه (برادر عطية الله و عموي شکنجه دهنده ي معروف، عبد العزيز عطية الله و رئيس پرونده ي اعطاي تابعيت، احمد عطية الله) به مذهب شيعه گرويد از کار در اداره هاي رسمي منع شد و در منطقه "مرخ" زندگي کرد تا درگذشت. پادشاهان بحرين دوستاني غير از مردم بحرين دارند. که آمريکايي و اسراييلي هستند و دشمنان آزادي خواهاني چون حزب الله و مقاومت فلسطين به خصوص حماس، و دشمنان ايران هستند (همانگونه که اسناد ويکيليکس افشا کرد). -تلاش هاي اين ديکتاتور عليه ايران هنگامي که آمريکايي ها خواستار سرعت در حمله به برنامه ي هسته اي ايران را داشتند و معتقد بودند که حمله خطر کمتري نسبت به استمرار اين برنامه دارد.- درحاليکه مردم بحرين با مردم مسلمان ديگر همفکر و همدرد هستند و با حمله ي نظامي به ايران مخالف مي باشند.

بنابراين با توجه به آنچه گفته شد در سياست ها ي پادشاهي مصاديقي از دوستي وجود ندارد.بلکه مصاديق زيادي بر وجود دشمني ديده مي شود. درخواست برکناري مخالفان پادشاه جرم سياسي به حساب مي آيد که اين امر بر اين مسئله تاکيد دارد که آنها مردم بومي (چه سني و چه شيعه) را نمي توانند تحمل کنند و به مراوده با خارجي هايي که به آنان وفادار هستند ادامه مي دهند وبه خارجي هاي وفادار به نظام پادشاهي تابعيت بحرين مي دهند و مي گويند: خاندان پادشاهي مردم بحرين هستندو آنکه نسبت به آنان وفادار باشد نسبت به مردم بحرين وفادار است و آنکه به آنان دشمني ورزد به مردم بحرين دشمني ورزيده است و اين به معناي اين است که اکثريت قريب به اتفاق مردم با توجه به اين معيار، دشمنان بحرين هستند چراکه آنان اين پادشاهان اشغالگر را دوست ندارند.

دلايلي هم بر اثبات دشمني پادشاهان با مردم بحرين وجود دارد از جمله تلاش هاي غير انساني آنها در حق مردم بحرين، از قبيل اشغال زمين هاي آنها (هيچ روستايي وجود ندارد که قسمتي از زمين هاي آن متعلق به رئيس وزرا يا يکي از دست نشانده هاي حکومت پادشاهي نباشد)، دستگيري و اذيت و آزار مردم بحرين، محروم کردن آنها از مسئوليت هاي شايسته، ياري گرفتن از خارجي ها عليه آنان (در زمينه ي امنيت، اذيت و آزار، در قالب شرکت هاي تبليغات، روابط عمومي و حکومت هاي خارجي)، تصدي کينه جويانه ي باورها و احساسات مردم بحرين (اين امردر چهار سال گذشته بارها تکرار شد با فحش دادن به فقها از جمله آيت الله سيستاني، امام خميني و آيت الله خامنئي و شيخ عيسي قاسم). آوردن ده ها هزار مزدور از منطقه هاي بيزار از مردم بحرين براي سلطه عليه آنان. تلاش مداوم براي سلطه بر مساجد و مؤسسه هاي خيريه مانند صندوق هاي خيريه و غيره. اين ها نشانگر چيست؟ ضرب و شتم شديد زندانيان از سوي اين دشمنان وحشي و شوک هاي الکتريکي با برق و آويز کردن از دست و پا و تهديد به تجاوز جنسي و محروم کردن آنان از خواب آرام و ايجاد فشارهاي روحي مداوم، منع آنان از رفتن به حمام، منع ملاقات و اجبار براي پذيرش وکلاي انتخابي از سوي پادشاهان اشغالگر.

اين روزها يکي ديگر از جرم هايي که انجام مي شود خون گيري از زندانيان به بهانه ي معاينه ي پزشکي و استفاده از يک سوزن براي همه ي بازداشتي ها است. آيا اين کار سبب انتشار بيماري ها نمي شود؟ آيا کسي که اين کارها را مي کند، دشمن نيست؟ پليس در کشور هاي دموکرات کار خودش را انجام مي دهد و با شهروندان قانوني و خارج از چارچوب احساسات برخورد مي کند و با شهرونداني که عليه حکومت به اعتراض مي پردازند مشکل شخصي ندارند. اما در بحرين گروه حاکم با مردم بحرين از روي دشمني ونفرت رفتار مي کنند.

محمد حسن جواد، يک شهروند سالخورده ي بحريني چه کرده بود که بايد با بدترين وسايل شکنجه مي شد و در زندان انفرادي مي افتاد؟ چرا بايد کودکان را بربايند و تا حد مرگ شکنجه دهند، اين اتفاق ده ها بار رخ داده است که آخرين دفعه ي آن کودکاني از "سنابس" بودند (حسين جميل طاهر سميع، عبدالله مخوضر دو کودکي که دو روز کامل ربوده شده بودند و بسيار شکنجه شدند) چرا عينک و عصاي زنداني هاي مسن را از آنان مي گيرند؟ آيا اين چيزي جز نفرت و دشمني نيست يا حکم قانون است؟ چرا محاسن علماي ديني زده مي شود و آنان را مجبور به خوردن روزه شان در ماه مبارک رمضان مي کنند؟ اگر اين ها دشمني و نفرت و بغض و کينه نيست پس معناي دشمني چيست؟ اين رفتار ها رخ مي دهد چراکه پادشاهان خود را در همکاري با مردم بحرين نمي بينند، بلکه احساس دشمني با اين مردم و اين سرزمين در آنها رشد کرده تا جاييکه اساس سياست ها و برخوردهايشان را تشکيل مي دهد. بنابراين آنان اشغالگر و کينه توز هستند نه حاکم..

دوباره با سرافرازي و افتخار، با قدرداني از قهرماني اسيران محکم مي ايستیم و وکيلاني شايسته که به اين امر پي برده اند که محاکمه ي قهرمانان کاري درست و براساس قانون يا اعلاميه جهاني حقوق بشر نيست، محاکمه هايي که حکم آن ها از پيش تعيين شده چرا که قاضي به دفاع وکيلان گوش نمي دهد و دفاعيات وکلا و اعترافات زندانيان يا اعتراض هايشان به شکنجه ها جايي ثبت نمي شود، را براي دفاع از اين اسيران قرار مي دهيم.

قاضي که نماينده ي پادشاه است در جرم شکنجه سهيم است، قاضي که حکمي را مي دهد که پيش از محاکمه از سوي ديوان حاکم اعلام شده است. اين بدترين شکل ظلم است، بدترين حالت کينه توزي است و بي مانند ترين نمونه ي  دشمني در حق هر بحريني است. ما تنها به خداوند پناه مي بريم و از او مي خواهيم که  مارا در برابر پادشاه حمايت کند و به ما اين قدرت را بدهد که با او مانند خودش برخورد کنيم.

اين بار به آنان اجازه نمي دهيم که جرم هايشان را ادامه دهند، با ياري خداوند و با ايمان و صبر و شکيبايي و شجاعت و آگاهي و اخلاص و راستي، همراه با خدا و مردم و هموطنان به نقشه هايشان پي مي بريم ودر اين راه اميدواريم که حقيقت دشمني پادشاهي براي هر بحريني آشکار شود تا با اين نظام به گونه اي برخورد کنند که دشمن است و نه دوست.

خداوند شهداي صالح مارا بيامرزد و به آنان علو درجات عنايت فرمايد و اسيران ما را از بند اسارت رهايي گرداند.
 
 
 
 

bahrain13

 

 

به گزارش شیعه آنلاین، عصر امروز خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای تک تیرانداز وابسته به رژیم منفور حاکم در بحرین که این روزها در کنار خود نیروهای دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس مانند نیروهای ارتش عربستان سعودی و امارات متحده عربی را می بینند، در اقدامی دردمنشانه سر و جمجمه معترضان را مورد هدف قرار می دهند.

گفته می شود جدیدترین قربانی این گونه جنایت ها، جوانی به نام "علی حسین فرحات" بوده که عصر امروز مورد هدف تیراندازی مستقیم از ناحیه سر قرار گرفت. روز گذشته نیز یک جوان معترض از فاصله دو متری، در حالی که هیچ گونه سلاح سرد یا گرمی هم حمل نمی کرد و تسلیم نیروهای ارتش رژیم بحرین شده بود، در اقدامی ناجوانمردانه توسط آنان مورد هدف قرار گرفت و جا در جا به شهادت رسید.


bahrain14

 

وی در ادامه افزود: هدف از این کار وقیحانه و ضد بشری ایجاد رعب در دل معترضان جهت ترک میدان اللولوء و دیگر مناطق و رفتن به منازل و پایان دادن به اعتراضات است اما به رغم این کشتار وحشیانه، معترضان که اکثریت آنها از شیعیان هستند نه تنها دست از اعتراض برنداشته بلکه بر ادامه مقاومت تا دستیابی به اهداف قانونی و شرعی خود که اصلی ترین آن سقوط رژیم ظالم و ستمکار "آل خلیفه" است، پا فشاری می کنند.

در پی تیراندازی مستقیم به سر و جمجمه این معترضین، "مرکز حقوق بشر بحرین" این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار تعقیب قضایی عاملان و کشاندن آنان به دادگاه های بین المللی شد.

 

ahrain12

 

 

در پايان لازم به يادآوري است که چندی پیش نیز در خبری اعلام کرده بودیم که نیروهای وابسته به ارتش رژیم بحرین با استفاده از بمب های خوشه ای که از نظر قوانین بین المللی از سلاح های ممنوعه استفاده به شمار می رود، شیعیان متحصن در نزدیکی میدان اللولوء را مورد حمله قرار داده اند.

*******************************************************************************************************

 [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]مرگ بر آمریکای جنایتکار و آل خلیفه و آل سعود و آل مروان ، مرگ بر اسرائیل غاصب و انگلیس جبار و کل ابرقدرت های پرورش دهنده ، سازنده و صادر کننده تروریست و تروریسم به کشورهای مظلوم و ستم دیده منطقه خاورمیانه و جهان پهناور هستی . درود بر کشورهایی از جهان که خود را پاک و آری از جنگ و صلاح های هسته ای و تروریست و تروریسم کرده اند ، زنده باد یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تا آینده جهان ، پاینده باد اسلام و مسلمین جهان ، پیروز باد انقلاب اسلامی  خاورمیانه ، برقرار باد پرچم حضرت مهدی صاحب الزمان ( عج ) بر فراز قله عدل و عدالت و امامت و رهبری و هدایت بشری ، پیروز و موفق و سربلند باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبریت حضرت آیت اله العظمی خامنه ای دامت ظله عالی ، در سطح جهان و جهانیان در ابعاد و عرصه های وسیع جهاد اقتصادی ، فرهنگی و فیزیکی و هسته ای و نانو تکنولوژی و پزشکی و موشکی و دفاعی و پدافند عامل و غیر عامل در بازدارندگی و ............... انشاالله ....      

من الله توفیق

مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت

(هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400

دیتا مسیج سنتر را دارد) esarm.iran.ir

 

من ا...توفیق

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy)

esarm.twitter.ir

http:// www.gheraati.abdolsamad@iran.ir( privacy policy)

آدرس اصلي سايت ايثار و مقاومت عبدالصمد قرائتي( privacy policy) در ياهو

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 

 

 

 www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat
www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir# http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http:
//www.samandehi.irmainuMenu.htm

vpinfo@vpk.ee;rss sitemap mapUSA 


http://www.president.ir/fa/?Art ID=26889/&rewrite=74&vt=194398649

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: چهار شنبه 13 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com